"Булвария" събра най-спортните опели на едно място

Opel Performance Center прави фабричен тунинг от 11 години

Във версията си ОРС "Опел Вектра"(на снимката) струва 63 369 лв. с ДДС.



Феновете на автомобилите "Опел", и особено на техните спортни модификации, от седмица имат ново любимо място - "Авто юнион галерия" до "Сити център София". Там може да се види почти пълната гама модели, преработени от базирания в Рюселхайм Opel Performance Center, изложени от дилъра "Булвария". Създаденията преди 11 години фабричен тунинг на "Опел" се грижи и за подготовката на участващите в различни моторни надпревари модели на компанията, като опитът от тях намира приложение и в автомобилите, предназначени за масовата публика.


Колите, познати с означението ОРС, търпят редица промени и оптимизации. Първо се забелязват добавените спойлери, дифузьори, преработените брони и престилки, специално разработени джанти, по-големите гуми и уникалните цветове. Невидима за окото остава работата по двигателя, скоростната кутия, окачването, управлението, спирачките, изпускателната система и т.н. Интериорът също се променя, като придобива спортно излъчване и става луксозен.


В момента OPC гамата на марката включва пет модела, като в "Авто юнион галерия" не може да се види само спортната версия на минивана "Мерива". Най-мощният експонат е "Вектра" OPC, при която от 2.8-литровия V6 мотор са изцедени 280 к.с., което е с 30 повече от автомобила с нормалната версия на мотора.




Двулитровите двигатели на хечбека "Астра" и вана "Зафира" пък генерират 200 коня. Дори мъникът "Корса" OPC разчита на 192 к.с. при 150 за нормалния 1.6-литров мотор, монтиран във версията GSI. Що се отнася до цените на OPC версиите в гамата на "Опел", те струват с между 5000 и 8500 лв. повече спрямо най-скъпите вариации на моделите.


При представянето на OPC експозицията от "Булвария холдинг" отчетоха, че за първите седем месеца на годината са продали 1034 автомобила с марките "Опел" и "Шевролет" и държат 3.2% дял от пазара на нови автомобили в България. На компанията се падат 17% от всички сделки с двете марки у нас, които се продават от още девет дилъра в различни градове. Както е известно, от половин година "Опел" е лидер на пазара на нови автомобили в България с 3144 продажби и пазарен дял от 11 на сто.

Ключови думи към статията:

Коментари (2)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на хлОпел
    *****
    Неутрално

    Докога с тия платени репортажи - втръсна ни от опели.

  2. 2 Профил на ЮЕСЕЙ
    *****
    Неутрално

    то като не е втори пластмасов шевролет за един ден...





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK