"Мерцедес" Е класа купе е тук

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (27)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на naykata
    *****
    Неутрално

    не е скпо

  2. 2 Профил на 2
    *****
    Неутрално

    Цените започват от 76 375 лв и стигат до 200 000+

  3. 3 Профил на aLeGro
    *****
    Весело

    кат зема пенсията ще си зема един за мен и един за бабата то туй нее работа с тез каруци по тез пътища

  4. 4 Профил на Зедикус Зорандер
    Зедикус Зорандер
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Не е лоша, харесва ми. Ще взема да си сменя колата!

    Тихон
  5. 5 Профил на Distributed
    Distributed
    Рейтинг: 853 Неутрално

    Новото возили за всички извършили заменка и/или злоупотребили с Еврофондовете/бюджетни пари.

    Няма бизнесмен/предприемач с акъл в главата, който да си вземе тази кола, вместо да отвори малък бизнес с тези пари.

    Facebook: Възобновяеми енергийни източници - бъдещето на енергетиката на Земята! http://www.facebook.com/groups/172169062843817/
  6. 6 Профил на ANAGOR
    ANAGOR
    Рейтинг: 515 Неутрално

    която се нуждае от едва 5.3 литра дизел, за да измине 100 километра

    -----------------------------------------------------------
    Да бе да, ама ако я буташ. Абе ма какви са тия смешни цифри: 2,5 мотор 5,3 разход.

  7. 7 Профил на Ванко
    *****
    Неутрално

    абе всичкото му хубаво ама не знам на купе как ги мислят да слагат тези дизели по добре би било бензинка според мен все пак е спортен вариант.

  8. 8 Профил на South
    *****
    Неутрално

    Страхотна е в профил.. особено без страничната колона Купето е в пъти по-красиво от лимузината

  9. 9 Профил на Gavril
    Gavril
    Рейтинг: 1037 Неутрално

    Аз искам най-малкия дизел Скромно, но 100% е огромно удоволствие за каране!
    Жалко за отвратителния имидж на марката. В обозримо бъдеще, дори да можех да си позволя подобна кола, не бих желал да бъда асоцииран с обичайната им клиентска база в България.

    България, къде е нашия change we can believe in?
  10. 10 Профил на поредното копие
    *****
    Весело

    така като го гледам това нещо, задницата е копие на 3-ка купе на БМВ, и в профил даже прилича доста, без предницата де, мерцедес напоследък са си запазили правото на най-грозна предница, интересното е че и ауди за А5 изкопираха 3-ката купе също отзад и в профил

  11. 11 Профил на TURBO
    TURBO
    Рейтинг: Неутрално

    имам подобен, не е зле!

    - Ало, рено ли е? - Не господине, пежо. - Е и на вас да ви *б* майката!
  12. 12 Профил на Пастисий Хил.
    Пастисий Хил.
    Рейтинг: 233 Неутрално


    Ванко бе, чети (№7):
    Бензиновите агрегати са три, като 2.5-литровият е четирицилиндров с нова система на впръскването и мощност 204 к.с. V-образният шестцилиндров мотор генерира 292 к.с., а на върха в гамата е V8 агрегата с 388 коня.

  13. 13 Профил на fen
    *****
    Неутрално

    Айде всички мутри на опашка...

  14. 14 Профил на Boriaz
    Boriaz
    Рейтинг: 909 Неутрално

    КРАСИВО!!!

    Искането няма мярка- даването има КРАЙ!
  15. 15 Профил на 4x4
    *****
    Неутрално

    То купона и за дебеловратите свърши. Сега на ред са батко, татко и др. крадци.

  16. 16 Профил на hah
    *****
    Неутрално

    дизелите са по добри от малките бензинки - т.е. по бързи и по икономични... АМГ не броим, но пък те имат други недостатъци...

  17. 17 Профил на бравос
    *****
    Неутрално

    Евала пичове
    като гледам всички от 5-ти, който си е с акъла и за това няма да кара такава кола близките 8 години до 10-ти, на когото всички са му еднакви от към задница ги разбирате нещата...

  18. 18 Профил на motor stobor
    *****
    Гневно

    Какви са тия приказки за винтовки,спринцовки и тем подобни глупости

  19. 19 Профил на Аа
    *****
    Неутрално

    пенсионерско- мутренска кола в БГ.

  20. 20 Профил на "Аавто монтьор,авто монтьооор......."
    *****
    Весело

    е че то туй мяза на мазда !

  21. 21 Профил на морски митове и легенди
    *****
    Весело

    във Варна се носят легенди за едни току що завършили даскало пуйчета подвизаващи се с ламборигини,че единия бил разправял в класа си,че ламбото било от еврофондовете...
    колко е истина не знам,но във Варна вечер като си гледам телевизия и чувам някакви ламборгинита и поршета как сноват в махалата.някви ес ел ери макларъни и кайени се разминават с жигулите.....мила родна картинка
    "до вчера гоинили прасетата на село,днеска голф играят" беше казал някой...

  22. 22 Профил на az
    *****
    Неутрално

    до "поредното копие"
    хахаха то теб като те слуша човек всичко е копие на тройка купе ама не е така и си смешен
    мерцедеса си следва линията на S класа отзад както и отпред при Мерцедес всичко си прилича
    а доколкото Ауди вземи си една игра Грант Туризмо се вика от 2004г е а даже не знам кога е замислена и там има Ауди А5 което има друго име има и Ер 8 на което му викат Льо Ман че и даже Кю 5 а доколкото се сещам тогава БМВ правеха още Феслифт на Е46 така че не говори глупости

  23. 23 Профил на Auto Man
    *****
    Неутрално

    Поредният неуспешен опит за дизайн на германците. Тези хора трябва да си пратят дизайнерите на обучение в Италия. Същото се отнася и за БМВ с техните ''бъбреци'' по решетките и странните фарове. А от Ауди Q7 по грозна кола кола скоро не е правена. И всичко това струва луди пари уж защото било "реномирано". В България важна е марката,дори на каруца да закача знака на Мерцедес ,БМВ или Ауди пак ще се купува.
    Това те прави престижен независимо какво дърво караш.
    Колата трябва да е скъпа за да изпъкнеш.
    Това са правилата за 80 на сто от Българите.
    Останалите 20 са осъзнали ,че не етикета е важен ,а съдържанието.
    Никога няма да накараш човек притежавал Lexus,Subaru,Infiniti или Honda да ги смени за някое немско дърво сглобено от турски гастърбайтъри и проектирано от пишман дизайнери .
    Това е господа изберете сами дали да бъдете един от стадото или да мислите с главите си и да изисквате срещу не малкото пари,които плащате да получите релни неща ,а не само красив надпис.

  24. 24 Профил на Gogo12
    *****
    Неутрално

    @23: Явно не си карал Мерцедес, затова ги плещиш такива врели-некипели. Нито една японска каруца (а те возят именно като каруци!) не може да се сравни с немска кола - даже Опел возят по-добре от Хонда. А за "качеството" на японските коли просто няма какво да говорим: като видиш някоя на 2,000,000 км ((а такива Мерцедеси има доста и то в прекрасно състояние) пак ще говорим...

  25. 25 Профил на Auto Man
    *****
    Неутрално

    Ти кога си се качвал на Lexus или Infiniti ,че ми казваш как возят. Мога да ти кажа ,че няма германска кола с возията на Lexus LS.
    Аз съм карал почти всичко от германските марки и знам колко често съм посещавал сервизи за какви ли не уж ''дреболии" ,които трябвало да се доизгладят. Мога да ти кажа ,че автоматиците на Е класата 2004 година си идваха с фабричен дефект и като караш колата с около 60 по лек баир придърпва точно като каруца. За многобройните проблеми със софтуеъра въобще няма да говоря,там може да се напише книга.
    От както почнах да карам японски коли ходя в сервиз само за смяна на масла господа. А на такива господа ,които са виждали японска кола само на картинка или са се возили на Ярис сглобен някъде из Европа и после приказват общи приказки ще кажа:
    Първо опитайте истинска японска кола от високия клас и тогава говорете.
    Всеки може да разказва клюки от седянки на собственици на германски автомобили, фактите от статистиките говорят друго.
    Японските коли винаги са в челната петица по качество,а германците се включват около 10 място. За високи цени обаче германските возила са най отпред. Така ще е докато има коне с капаци ,мутри и всякакви други "разбирачи".

  26. 26 Профил на Видял
    *****
    Неутрално

    Аз съм виждал Е класа на 500 000 разкрачена отвсякъде и ръждясала дори, тези вицове за 2 000 000 километра ги разказвай на други . Окачването на Хонда и Субару е доста по здраво от това на немските каруци. Може да е малко по твърдо ,но за това пък поведението в завои е много по добро.
    Ако се сравнява с това на Опел или Фолксваген е дори по комфортно.
    Разглобявал съм окачвания и мога да ви кажа ,че японците ги правят много по здрави. Стига с тези приказки за немски коли от преди 30 години ,сега вече Мерцедес не е като едно време много по кекав е .А що се отнася до двигатели , Мазда ,Хонда и Субару по нищо не отстъпват на германците.

  27. 27 Профил на TOYOTA
    TOYOTA
    Рейтинг: Неутрално

    пртежателите на японски коли са наи-6астливи в света, наи-се оплакват от сервизнатаподражка - италианските.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK