"Маруся" е първият руски суперавтомобил

 



Приключилото наскоро автомобилно изложение във Франкфурт стана трибуната, на която премиерата си пред широката публика направи първият руски сериен спортен автомобил "Маруся". Зад проекта стоят бившият автомобилен състезател Николай Фоменко и бизнесменът Ефим Островски.


Колата е създадена за една година върху шаси, проектирано от руски инженери, като са използвани най-модерни материали и технологии. Дизайнът пък се появява след конкурс сред млади руски дизайнери. "Маруся" е дълга 4635 мм, широка 2000 мм, висока 1100 мм при междуосие от 2680 мм. Теглото на колата е 1100 кг.


Купето на "Маруся" е от карбонови елементи, които подлежат на персонализация и лесна смяна като панелите на мобилните телефони. Интериорът също може да бъде оформен по желание.




Суперавтомобилът се задвижва от централно разположен V-образен, шестцилиндров, бензинов двигател с работен обем 3.5 литра, познат от модели на "Рено" и "Нисан". Стандартно той генерира мощност 245 к.с., като преработената му версия от "Косуърт", представена във Франкфурт разполага с 420 к.с. Скоростната кутия е петстепенна автоматична.


Базовата версия на руският суперавтомобил се ускорява от място до 100 км/час за 5 секунди, максималната му скорост надхвърля 250 км/час. Спортното изпълнение достига 100 км/ч 3.2 сек. след старта.


Освен традиционните екстри "Маруся" предлага интернет по технология WiMax и три видеокамери, едната от които записва непрекъснато ставащото около автомобила. Цените започват от 100 000 евро, като до средата на миналия месец са приети 17 заявки.



Дизайнерите работя по състезателна версия, седан и SUV на базата на колата.


Всичко, което трябва да знаете за:
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK