"Волво" пуска R-версии на C30 и ХС60

Волво ХС60



Шведският производител "Волво" представи на приключилото наскоро изложение във Франкфурт R-версии на популярните си модели С30 и ХС60. Автомобилите се отличават по уникалните цветове, по спортно настроеното окачване и кормилно управление.
С30 например стои с 1 см по-близо до пътя, а промените отвън включват нови брони, джанти и добавяне на спойлери отпред и отзад, както и монтирането на хромирани ауспухови тръби. Компактният автомобил се предлага в седем цвята, от които червеният е специално разработен за R-гамата.


В купето на С30 са добавени алуминиеви акценти върху педалите и скоростния лост, воланът е спортен, облечен в кожа, а приборите са оцветени в синьо.


Сходни промени във външния вид е претърпял и паркетникът ХС60. Интересното при автомобила е, че като опция могат да се поръчат 20-цолови джанти - размер, който по принцип не се предлага с модела. При всъдехода окачването не е толкова втвърдено, както при С30, не е намален и клиренсът, за да се запазят офроуд качествата на модела. Воланът и тук обаче е по-директен.




В купето на ХС60 са се появили редица алуминиеви акценти, а седалките се предлагат в различни двуцветни комбинации.


Линията R-дизайн направи дебют в автомобилите "Волво" през 2007 г., като целта беше да се привлекат по-младите купувачи. Към момента гамата обхвана моделите C30, S40, V50, S80, V70, XC60 и XC90.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (34)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Аз
    *****
    Неутрално

    Volvo все още остават интересна алтернатива на немската премиум тройка, а в БГ направо без алтернатива предвид ударната мутризация на германските луксозни возила.
    Браво, колите гори са красиви и изчистени по скандинавски!

  2. 2 Профил на Осмото джудже
    *****
    Неутрално

    Имаме нов кандидат за титлата "най-натокан ковчег на Снежанка за всички времена"...

  3. 3 Профил на NN
    *****
    Неутрално

    Мда, не са лоши скандинавците, но нямат особени шансове пред шедьоври като Лексус и Инфинити.

  4. 4 Профил на Осмото джудже
    *****
    Неутрално

    Впрочем, "платформеният братчед" на С30-Р - Форд Фокус СТ - е по-функционален, вкл. за ежедневието...

  5. 5 Профил на Аз
    *****
    Неутрално

    До коментар [#4] от "Осмото джудже":

    Мини колко функционално е?
    Като искаш функционален автомобил, вземи си баничарка.

  6. 6 Профил на Осмото джудже
    *****
    Неутрално

    До коментар [#5] от "Аз":

    Да, де - ама "ковчегът на Снежанка" е направо клаустрофобичен, особено от гледна точка на снажните скандинавци...

  7. 7 Профил на Karla Miyagi
    Karla Miyagi
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    Леко са дървени...

    Klaatu Barada Nikto!
  8. 8 Профил на Швед Гепенсон
    *****
    Неутрално

    До коментар [#7] от "Karla":

    Това може да го каже само някой в Алфа Ромео или Мазерати...

  9. 9 Профил на ZZZ
    *****
    Неутрално
  10. 10 Профил на RS1600
    *****
    Неутрално

    Изглеждат отлично колите, не разбирам какво мърморите. Волво наистина е добра алтернатива на немската тройка. Разбира се, това го оценяват само хора, които не са с промити мозъци и мощни комплекси.
    А Лексус е Инфинити са добри и технологични автомобили, както и всичко друго, но не и шедьоври. Много от моделите са скучни и безлични (в по-голяма степен Лексус). Освен това, значението им за Европа е нищожно.

  11. 11 Профил на Сканди
    *****
    Неутрално

    До коментар [#9] от "ZZZ":

    нещо ич, ама ич не си в час

  12. 12 Профил на Seeyan
    *****
    Неутрално

    До коментар [#1] от "Аз":

    Красиви, но чупливи. Много хора съм питал за Волво, повечето от тях или дилъри или занимаващи се с ремонт на автомобили - преобладава мнението, че това е скъпо Рено. Сервизното досие и надеждност може да се сравни с френската марка, но за жалост поддръжката е като на самолет - не можеш една втулка да си позволиш.

  13. 13 Профил на VX
    VX
    Рейтинг: 498 Неутрално

    Значи само нови брони/джанти/спойлери и т.н. а двигателите си остават едни и същи. Жалко

  14. 14 Профил на Аз
    *****
    Неутрално

    До коментар [#12] от "Seeyan":

    Тъй като са много чипливи, колата, изминала най- много километри в света и записана в Гинес е ... Волво.
    Вероятно си от Перник, там всичко освен Голф и стар Мерцедес и особено чупливо и не става за всичко.

  15. 15 Профил на Еххх
    *****
    Неутрално

    До коментар [#7] от "Karla":

    Със същия успех мога да кажа за теб, че си дървена ...

    покарай, почети, поинтересувай се, тогава се изкавай за неща, за които май не разбираш

  16. 16 Профил на а
    *****
    Неутрално

    XC 60 e много красиво. уникално е

  17. 17 Профил на клара
    *****
    Неутрално

    добро си е това волво, шведска прецизност и надеждност на добра цена

  18. 18 Профил на Bullet
    Bullet
    Рейтинг: 819 Весело

    XC 60 и спира само!

    Gor det idag, imorgon kan deta vara förbjudet.
  19. 19 Профил на Lo_Ridah
    *****
    Неутрално

    @13
    Това вярно е пълен майтап.. Адския "тунинг" са направили... Аман от маркетингови трикове. Боядисаха го червено и аха - аха да стане Ферари...

  20. 20 Профил на Karla Miyagi
    Karla Miyagi
    Рейтинг: 1391 Гневно

    До коментар [#15] от "Еххх":

    Бе я се застреляй бе!
    Карала съм всякакви коли , нарочно взимам под наем всеки път различна , за да мога да сравнявам , понеже обичам да карам , няма какво да чета за коли - карам ги. И да , волвото е по-добро от 20-годишният ти голф , но е леко дървено , аман от селски тарикати! Само остана да ми обясниш , че жените от футбол и коли не разбират и трябва да си траят...

    Klaatu Barada Nikto!
  21. 21 Профил на Осмото джудже
    *****
    Неутрално

    Дайте да пообобщим - С30 е сигурна кола с индивидуален външен вид и практични седалки, с "леко разочароващо" поведение на пътя и с посредствена надеждност, донякъде компенсирана от гаранцията, ОБАЧЕ отвъд Атлантика (по 10-балната система)...
    На който му се спори за горното - моля:

    ...Volvo makes no significant changes to the C30 for 2010. It comes in a sparsely-equipped base trim, or an R-design trim that features sporty-looking exterior and interior upgrades, but no actual performance enhancements...

    C30 Performance - 7.9 (Good)
    There is nothing wrong with the performance of the 2010 C30 - it's a comfortable commuter. But for a car that looks sporty, its driving dynamics are a bit disappointing. Car and Driver reports that the C30 "zeros in on 'straight down the road' when you cruise." That won't be a problem for some - but for a car that looks like a canyon-carving hot hatch, it can be a bit of a letdown.

    C30 Exterior - 9.0 (Excellent)
    The 2010 C30 is the sportiest-looking Volvo, a modern take on the classic P1800 sport hatchback. The San Francisco Chronicle notes, "Cars are losing their character -- a common criticism of many of today's vehicles. It's just another rolling wedge, jelly bean or boring blob, critics say." However, "Volvo came up with a fresh, interesting design with its compact C30 T5." Shoppers might want to note, however, that its distinctive all-glass rear hatch leaves everything inside the car clearly visible from outside.

    C30 Interior - 8.0 (Very Good)
    Volvo interiors are known for their stylish minimalism. But in the case of the 2010 C30, reviewers think the Swedish company would too far. Road and Track reports, "The colors are on the dour side and for a car with sporting pretensions and targeting young-at-heart buyers, they're not dynamic enough." The seats, however, are supremely comfortable. The C30 uses a pair of rear bucket seats in place of a three-position bench.

    C30 Safety - NA
    The 2010 Volvo C30 has not been crash tested by the federal government. The Insurance Institute for Highway Safety named the mechanically-similar 2009 C30 a "Top Safety Pick" because it earned top scores in all of the Institute's crash tests, and offers standard stability control. A number of optional safety upgrades are available for the C30, including rear parking assist and a Blind Spot Information System.

    C30 Reliability - 6.0 (Mediocre)
    The 2010 Volvo C30 reliability score shown is the Predicted Reliability rating provided by J.D. Power and Associates. This score is based on trending the past three years of historical initial quality and dependability data from J.D. Power's automotive studies, specifically the Vehicle Dependability Study (VDS) and the Initial Quality Study (IQS). Volvo protects C30 buyers with a four-year, 50,000-mile basic warranty.

    http://usnews.rankingsandreviews.com/cars-trucks/Volvo_C30/

  22. 22 Профил на Еххх
    *****
    Неутрално

    До коментар [#20] от "Karla":

    Я кажи сега какви коли си каралар дали са на еднакви километри и възрастр по един и същи маршрут?!
    И кои за тебе са недървените автомобили?

    Не съм и намекнал, че трябва да си траеш и пола няма нищо общо, но да, трябва да си траеш ако не разбираш от нещо.
    Та по отговорите ти по- горе ще ти се извиня или потвърдя, че май си дървена глава.

  23. 23 Профил на Осмото джудже
    *****
    Неутрално

    До коментар [#22] от "Еххх":

    Не се закачай необмислено с Карла от форума - момичето или е професионален лъжец (което не съм склонен да мисля), или действително има достатъчно богат опит с автомобилите; чел съм нейни постове и подробностите в някои от тях навеждат на мисълта, че има реална база за сравнение на разни автомобили...

    Колкото до цупещите се на определението "ковчег на Снежанка" за С30 - малко обща култура плюс утеха:

    ...the design of the Volvo C30 pays homage to the 1971 Volvo 1800ES, which earned its nickname, "Snow White's coffin," due to its large glass tailgate. Although that two-door wagon attained cult status, it wasn't a big commercial success. Still, at fewer than 10,000 units a year, the 1800ES did better than the dull, front-wheel-drive 480ES (a similarly configured two-door wagon produced between 1985 and 1995 but not sold here), of which only 80,000 units were built...

  24. 24 Профил на Нафърфорий Гъзогласний
    *****
    Неутрално

    Карам s80. Нема кво да се лъжем! Дърво си е отсякъде!
    Всеки месец все нещо му се чупи! Колко пари съм дал подире му не ми се говори! Щото ако започна да ги смятам ще ме обземе желание за самоубийство!!!
    Писнало ми е от него и ми иде да го засиля в някое дере къде човек не стъпа!

  25. 25 Профил на Еххх
    *****
    Неутрално

    До коментар [#23] от "Осмото джудже":

    Чакам я да отговори евентуално, за да разбера и аз

  26. 26 Профил на Nasty Nar
    *****
    Неутрално

    Уф, за шейсятката не знам, не съм карал и не мога да говоря. Обаче на Ц30 стопове ли са, габарити ли са едни извити дъги като червен г*з така ме дразнят, че имам ли такова пред мен, моментално го изпреварвам само и само за да не го гледам отзад.

  27. 27 Профил на Seeyan
    *****
    Любопитно

    До коментар [#14] от "Аз":

    Не ти прави чест да вадиш прибързани заключения, но ограничеността ти няма да коментирам.

    Това, което казваш може и да е вярно, но не виждам как подкрепя твърдението, че днешните Волво (които имат малко общо с тези от миналото, които си спечелиха мотото "не ме купувай, ще те надживея", са надеждни. Аз ти казвам какво говорят специалистите и хората, които с коли се занимават..

    Но ако ти прави удоволствие да лепиш нарицателни и да се кефиш на Волов - твоя воля, не ме интересува.

  28. 28 Профил на Аз
    *****
    Неутрално

    До коментар [#27] от "Seeyan":

    Виж, твоята теза, доколкото разбирам, е Един човек каза/Вестниците писаха...
    Ето ти факти:
    http://www.jdpower.com/autos/ratings/quality-ratings-by-brand
    Видно е, че качеството на Волво е като на Мерцедес, Ауди или Тойота.
    Сега ако искаш можем да поговорим наново за ограничеността.

  29. 29 Профил на Seeyan
    *****
    Весело

    Наистина се забавлявам с този разговор, Аз.

    Това, което си ми посочил, ако разбираш английски, е за първоначално качество, което се оценява до 90 дни от покупката, както пише в самото проучване. Това, за което "спорим", поне аз, е за надеждността след продължителна употреба. Затова твоят довод не отслабва моят аргумент .

    Но не споря, не съм специалист, нямам черно на бяло доказателства, както теб. Аз просто говоря от опит, свой и на други хора, карали Волво по българските пътища. А, признай си, има голяма разлика между критериите за надеждност, когато говорим за европейски пътища и когато става въпрос за българските.

    А, и не на последно място - не бива да пренебрегваш факта, че всяка частна организация, даваща оценки за надеждност на автомобилите, може да има скрити пристрастия към тази или онази марка. Това го казвам с оглед на коментара ти за моите източници на информация .

    Айде със здраве!

  30. 30 Профил на Ericsson
    *****
    Неутрално

    Волво беше добра марка преди 20 години ,после се заиграха с Рено и френският двигател им изигра лоша шега. Сега са собственост на една от най дърварските компании Форд.
    Това определено не им се отразява положително.
    Дори формите им взеха да наподобяват тези на Форд.
    Цените на резервните части са доста солени и да караш Волво в България е скъпо удоволствие.
    А що се отнася до сравнението с Лексъс и Инфинити наистина Волво издиша. За съжаление ,където се намеси Форд така става.
    Почитателите на Волво наистина са друг тип хора и нямат нищо общо с келешите каращи прехвалените немски возила.
    Пожелавам на всички тях Волво отново да стане онази марка от не толкова далечното минало символ на сигурност и издържливост.
    Дано Форд да не прецакват повече нещата.

  31. 31 Профил на Аз
    *****
    Неутрално

    До коментар [#29] от "Seeyan":

    Ето ти и за надеждност:
    http://www.jdpower.com/autos/ratings/dependability-ratings-by-brand

    Не можеш да се изказваш така лековата, базирано на чуто недочуто. Твоите познати и приятели може би са си купили грохнали коли, може би карат като селски тарикати, може би, може би ..
    Затова факти, всичко друго е бла-бла.
    Аз имам точно обратния личен опит и този на приятели,които карат по 200 000 без никаква грижа - но и това е ирационално (освен собствения ми опит).
    В крайна сметка купи си кола, карай я 3 години и ела пак да се изкажеш за впечатленията си, за качеството на изработка и прочие - тогава мнението ти ще струва много повече.

  32. 32 Профил на ВОЛВО Ц30
    *****
    Неутрално

    До коментар [#9] от "ZZZ":

    Мазда какво???? Какво е това ,за ядене ли е .Каде видя мазда в тези коли и от кога нещо различно от РХ-7 и РХ-8 произведено от мазда може да се нарече кола.Сигорен съм ,че почти всички, който оставят мнение не са се и качвали в тези коли
    До коментар [#12] от "Seeyan":

    Ето още един много запознат и учен.Рено нямат нищо с волво от има няма 10 години

  33. 33 Профил на Seeyan
    *****
    Неутрално

    До коментар [#31] от "Аз":

    Пожелавам си един ден да мога да си позволя да карам ново Волво висок клас и да стана сам свидетел на собственото си опровержение. Но, рационално или не, докато не получа собствен опит, мнението ми ще е базирано на това, което са казали хората, които разбират повече от мен. Може и ти да си от тях, не споря. Дори съм склонен да приема довода ти за приятелите ти, които са доволни - той много повече тежи от цитираните от теб тестове. Защото, пак повтарям - по българските пътища нещата са различни, отколкото по западните, където са провеждани тестовете.

    Ще поживеем и ще видим. Дотогава лека и безаварийна на всички тук.

  34. 34 Профил на Аз
    *****
    Неутрално

    Аз ли бъркам или S40 R-ка няма?! S60 обаче има- аз притежавам такава и това е най-уникалната кола която съм карала. Мога да я сравня само с Лексус GS





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK