GM реши кога ще пусне "Шевролет Камаро" кабрио

 



Производството на "Шевролет Камаро" кабрио най-после беше насрочено, след няколко предварителни обявени и отменени дати. От "Дженерал мотърс" обявиха, че колата ще се прави в Канада, като първите бройки ще са на пазара през първата половина на 2011 година.

Първоначалните очаквания бяха това са стане догодина, но се появи проблем с компанията, която трябваше да достави сгъваемия платнен покрив на колата.

По отношение на двигателите, очакванията са кабриото да използва същите мотори, като купето на "Шевролет Камаро". Става въпрос за два бензинови агрегата с мощност 304 и 422 к.с.

Ключови думи към статията:

Коментари (70)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на тодор
    *****
    Неутрално
  2. 2 Профил на тодор
    *****
    Неутрално
  3. 3 Профил на Рууфтоп Ривендж
    *****
    Любопитно

    ...сгъваемия платнен покрив на колата...?

    Тва да не е Форд Ескорт-кабрио от 92-ра, бе, джанъм?

    Айде, липсата на хибридно задвижване не е болка за умирачка, ама можеше поне като опция да има твърд сгъваем покрив - особено при наличието на американски по размери багажник...

  4. 4 Профил на RS1600
    RS1600
    Рейтинг: 381 Неутрално

    До коментар [#3] от "Рууфтоп Ривендж":

    Колега, твърдият покрив е безобразно сложен, скъп, тежък и капризен.
    Изключително неприложим е за американси автомобил за американския пазар.
    Освен това класическият истински кабриолет е с платнен покрив. Твърдият прецаква линията тотално в повечето случаи.

    Тодоре, наистина е американска пръчка, но си има своя чар и индивидуалност и все пак е готина кола, която заслужава уважението ни, а не злобните ти коментари.

    Не бързайте да се изказвате просто, за да напишете нещо.

  5. 5 Профил на Рууфтоп Ривендж
    *****
    Неутрално

    До коментар [#4] от "RS1600":
    ...твърдият покрив...Изключително неприложим е за американси автомобил за американския пазар...

    Аресчо, ша прощаваш, ама за твое сведение американците са слагали твърд сгъваем покрив на коли още преди 50-ина години - провери за подробности, ако ти се ще... И това за прецакването на линията е в графата за "екстензията на амилозо-захаросания гел", ако можеш да си го преведеш...

    И най-важното - никъде не съм споменал "стандарт", а само "опция"... Капиш?

  6. 6 Профил на wds23355772
    wds23355772
    Рейтинг: 1128 Весело

    тодорчо, тва тежко и скъпо М6 дето си ни го линкнал в каква връзка е? С Мустанга ще се чувстваш много по-уникален и ще събираш много повече погледи отколкото с поредната дизайнерска чекия от немско. И като бону го получаваш на половин цена!
    Рууфтоп, ти пък си егати куция кон. Защо Ролс Ройс няма платнен покрив бе "джанъм"? Плата е стилен и изискан, ламарината е ташак в 90% от случаите! И ти ли се извъди най-големия еколог та да търсиш хибридно задвижване? Глупавите хибриди които се произвеждат в момента освен, че са модерни заради бесните рекламни и маркетингови кампании, са ужасно скъпи и струват поне една 10-ка над съпоставима като характеристики кола.
    С една дума за Мустанга - СУПЕР Е!

  7. 7 Профил на Do todor
    *****
    Неутрално

    Тодоре, ти да не си от трета предучилищна група?? Предполага се, че участниците в такива форуми ще могат да коментират по-широкоспектърно автомобилите от гледна точка пазарни настроения в страната производител, някакви традиции, вкусове на хората дето най-много ги купуват и т.н. Не знам дали си бил в Щатите, особено на тяхно автомобилно изложение, за да видиш какво мислят обикновените хора за колите, но ми се струва, че каквото и да се случва с американското автомобилостроене в момента, то заслужава уважение, защото е дало немалко на света, изградило е школи, процеси и прочие.

  8. 8 Профил на Рууфтоп Ривендж
    *****
    Любопитно

    До коментар [#6] от "Варненски":
    ...Плата е стилен и изискан, ламарината е ташак в 90% от случаите...

    Леле, леле! Тая представителна извадка откъде я набара, леферчо? Или е преставителна, колкото и на баба ти капелата?...

    Ако ще си говорим кое било скъпо и кое - евтино, умнико, то и каталитичните конвертори, директното впръскване, горивоспестяващите гуми и прочее са все скъпи... Ама белите хора в белите държави са по-прости от тебе, та затова не са на твоя акъл, начи...

    НО НЕЙСЕ - кое по-точно пречи за колата да има твърд покрив, пък макар и да не е сгъваем? Или няма такива коли, а?

    И без полюции за прецакани линии, стил и изисканост, и прочее субективизми...

  9. 9 Профил на Дaни
    Дaни
    Рейтинг: 114 Неутрално

    Страшен е, ама има един минус - да го вкараш тука ще трябва да платиш и солидно мито.

    Това което правим за себе си - загива с нас. Това което правим за другите - остава завинаги.
  10. 10 Профил на Рууфтоп Ривендж
    *****
    Неутрално

    До коментар [#8] от "Рууфтоп Ривендж":

    Още малко по въпроса за кабриолетите, твърдия покрив и Дженерал мотърс в последните 2-3 години:

    A retractable hardtop is pretty much the ideal setup for anyone who loves wind-in-the-hair motoring, but lives in a region of ever-changing weather conditions.
    Unfortunately, the engineering complications involved in strengthening the undercarriage, sectioning a metal roof and employing a series of electric motors to raise and lower it have consigned the technology to expensive automobiles such as Mercedes-Benz, Lexus and Volvo.

    That is, until now.

    2007 Pontiac G6 Convertible Road Test
    http://www.familycar.com/RoadTests/PontiacG6Convertible/

  11. 11 Профил на Рууфтоп Ривендж
    *****
    Неутрално

    ...а пъвосигналните минусчии да си тананикат...

  12. 12 Профил на RS1600
    RS1600
    Рейтинг: 381 Неутрално

    До коментар [#8] от "Рууфтоп Ривендж":

    Колега, адски не си в час с материята и не си разбрал нито моя пост нито на Варненски.

    Няма лошо някои автомобили да предлагат твърд покрив, няма лошо други да са с платнен. Предимства и недостатъци имат и двете.
    Автомобилите за американският пазар, обаче, са твърде евтини, за да се заиграват производителите с твърди покриви, които биха надули цената до непродаваемост.

    Мисли, че си дал чудесен пример срещу тезата си с този Понтиак с твърд покрив. За наистина голямо съжаление, тази марка в момента се закрива, последният и автомобил слезе от поточните линии преди броени дни.

    Незнанието не е срамно, освен ако не го демонстрираш толкова безочливо.

  13. 13 Профил на Рууфтоп Ривендж
    *****
    Неутрално

    До коментар [#12] от "RS1600":

    ...и колко по-точно ще се оскъпи Камарото с покривната технология на Г6-цата, според теб?
    Или щом марката Понтиак отива в небитието, дай автоматично и на решението с покрива на модела Г6 му да турим кръст?

    Аз ли криво им обяснявам, те ли криво ме разбират...

    Каквото и да си говорим, факт - платът е по-нетраен и по-капризен от твърдата материя, а колкото до алабализмите на леферчето (попчето, или каквото е там) - мерси...

  14. 14 Профил на RS1600
    RS1600
    Рейтинг: 381 Неутрално

    До коментар [#13] от "Рууфтоп Ривендж":

    Ами не знам колко ще се оскъпи, надали ще е малко, но тези неща се проучват от цели отдели.
    Кой си ти, че да даваш акъл на автомобилен производител?!

    Ти виждал ли си изобщо такъв покрив в действие? Това е изключително сложна, фина и капризна механика с десетки електромотори и сложни механизми. Колосални пари струва да се проектира и произведе.
    Бъди сигурен, няма как да излезе сметката за Камаро с базова цена 20 000 долара.
    Освен това, за да се изплати инвестиция в такава технология, цената и трябва да се пръсне по макс. брой автомобили.
    Колко от тях ще са Камаро Кабрио? Колко от тях ще си поръчат опция твърд покрив за 5 000 долара например? Никога няма да излезе сметката.

    Нетраен и капризен е точно твърдия покрив, бре колега. Много от марките има серизни проблеми с него. Това, че изглежда по-солиден не го прави по солиден и надежден.

    Май си губя времето да обяснявам...

  15. 15 Профил на Аз
    *****
    Неутрално

    Твърдия покрив е по- практичен, прави силуета на колата по- хармоничен (но не винаги) и имаш 2 коли в една.
    От друга страна е по- тежък и сложен за изработка. Разбира се и по- скъп от платнения.
    Въпрос на предпочитания, аз лично клоня към твърдия.
    За Камарото - строхотен дизайн, по американски неповторим. И тъй като колата не е скъпа за европейските разбирания за голям споретн автомобил, нормално, че е с мек покрив.

  16. 16 Профил на RS1600
    RS1600
    Рейтинг: 381 Весело

    До коментар [#13] от "Рууфтоп Ривендж":

    И погледни каква готина извивка на задницата има това Камаро.
    Ходи наври ти три ката ламарина с 25 електромотора в нея ако можеш!

    Щеше да грабнеш нобелова награда за автомобилно проектиране, ако имаше такава.

    А ако го направиш и за 1000 долара на кола, ще те назначат веднага за директор в НАСА на проекта за следващия марсоход.

  17. 17 Профил на Рууфтоп Ривендж
    *****
    Неутрално

    До коментар [#14] от "RS1600":

    Ако не си губеше времето, Аресчо, щеше да си се осведомил за долното:
    2009 Pontiac G6: G6 GT Convertible
    Transmission: AUTO
    MPG: 17 City / 26 Hwy
    Engine: Gas V6 3.5L/214
    Avg. Paid Nationally:$31,203
    http://usnews.rankingsandreviews.com/cars-trucks/Pontiac_G6/prices/

    Иди сега и ти, и останалите да се вайкате колко било скъпо или неудобно за една щатска кола да е кабриолет с твърд покрив, ако смеете...
    А технологията за покрива така или иначе си е на Дженерал Мотърс - със или без Понтиак...

  18. 18 Профил на RS1600
    RS1600
    Рейтинг: 381 Неутрално

    Брех колега, явно не им е излязла сметката на хората щом затвориха цялата марка, а компанията майка мина през фалит.
    Това ако е пример.
    Междувпрочем, кабриолета е по-скъп с 8000 долата от купето, което е над 30%! На това му викам сериозна надценка! И пак не е стигнала, за да се върже сметката.
    А, да, забравих, че някой трябва и да купува...

  19. 19 Профил на V8
    *****
    Гневно

    Добре бе, Рууфтоп Ривендж, айде стига си срал из форума! Разбрахме вси4ки какво мисли6! Камерото оба4е 6те се произвежда с твърд таван, така са решили ве4е. Това е! То4ка!

  20. 20 Профил на V8
    *****
    Весело

    Мек таван исках да кажа, сори...

  21. 21 Профил на Рууфтоп Ривендж
    *****
    Неутрално

    До коментар [#18] от "RS1600":

    Ако си направиш труда да проследиш иначе славната история на Понтиак, ще разбереш, че не толкова сметките на самия бранд са били грешни - поне до 90-те...
    А цената на твърдопокривния кабриолет пак е относително ниска в абсолютна стойност като за Америка - и за това можеш да си направиш справка с европейските еквиваленти... Във Фолксваген ако бяха трепери-гащи като теб, хич нямаше и да си помислят да пускат модела Еос...

    До коментар [#19] от "V8":

    Ако действително беше разбрал какво мисля (че кабриолетите са коли за ценители и твърдият покрив има своето място в случая, доколкото компанията-майка има сравнително нескъпа технология за него), нямаше да се държиш като профан... Поне да беше оригинален в лексиката си, та да си забавен...

  22. 22 Профил на e
    *****
    Неутрално

    До коментар [#7] от "Do todor":

    Друже,

    Каквото и да е дало американското автомобилостроене на света, то безспорно отива в историята..... съвсем скоро ще стане ясно, че ако не променят автомобилите американците отиват в историята...

    За конкретния автомобил - трябва да се гледа като на ретро кола....

  23. 23 Профил на V8
    *****
    Неутрално

    Наистина нямам време да се занимавам с такива новоизлюпени "разбирачи" като теб, драги Рууфтоп Ривендж...

  24. 24 Профил на Рууфтоп Ривендж
    *****
    Неутрално

    До коментар [#23] от "V8":

    Ако кокошката имаше не толкова време, колкото капацитет да мисли, нямаше да си умре кокошка... Разбирай го както искаш - и можеш...

    Така или иначе, не това е колата, която ще отърве Дженерал Мотърс от небитието - и те си го знаят... Присъствието на такива автомобили в портфолието му е уместно, колкото и на стария локомотив във фоайето на Централна гара - за спомен по отминалата естетика, дори може би романтика, но не и за изкарване на добри финансови резултати...

  25. 25 Профил на VX
    VX
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Хубав. На снимка
    Останалото ще видим

  26. 26 Профил на тош
    *****
    Неутрално

    Пълен боклук, не може да се сравнява с БМВ, Мерцедес, Порше, Ауди. Това все едно някой руснак с теслата го е сделал.

  27. 27 Профил на VX
    VX
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Май само ти и няколко други ще го сравняват с гореспоменатите марки. Тъй като не знаете за какво става дума
    Мъсъл кар си е мъсъл кар.

  28. 28 Профил на Среднист
    *****
    Весело

    Защо ли ми се струва, че най-запенените плювачи на американските автомобили само допреди десетина години са разправяли, че "от ладата по-здраво нема"?

  29. 29 Профил на До тош
    *****
    Неутрално

    Малоумник , БМВ-то е пет пъти по скъпо

  30. 30 Профил на Nasty Nar
    *****
    Неутрално

    До коментар [#28] от "Среднист":

    Среднисте, плювачите на американски коли не са ги и помирисвали отвътре. Не са чували звука на един смол блок, например. Да не говорим да ги карат тези коли. Камаро, Чарджър и Мустанг модели след 2007 са коли, несравними с прехвалените немски купета. Обаче как да обясниш на ескимос какво е да пиеш пиня колада на сянка под палмите - той все ще ти обяснява колко големи са айсбергите

  31. 31 Профил на Canada Dry
    *****
    Неутрално

    хахаха американските коли ги видяхме..... който му харесват да си ги кара, затова в САЩ богатите карат немски, а бедните японски. Само ред нековете караха траковете и подобни на горната кошници, ама вече и те спряха да ги купуват.

  32. 32 Профил на Nasty Nar
    *****
    Неутрално

    До коментар [#31] от "Canada Dry":

    Хаха, туй беше голяма смешка .. в кои САЩ кои богати карат евопейски коли бе???? Гангстерчетата от Източна Европа ли имаш предвид, дето след "промяната" дойдоха в щатите. Дето от едно време на село са им текли лигите по някойе мерцедесче-конска глава? Богатите американци мой, карат ескалейди, салийни, корвети, бюици, линкълни и всичко друго но не и европейски дървета. Освен в Сан Франциско де, ама там така и така са си сбърканяци

  33. 33 Профил на Среднист
    *****
    Неутрално

    До коментар [#30] от "Nasty Nar":
    Да хвалиш БМВ, Мерцедес и Порше е също така лесно и безопасно, както да твърдиш, че Гленливет е "по-меко" от Гленморанджи, докато жулиш кисела бира с кебапче на виличка.

    Проблемът на БМВ, Мерцедес и Порше не е, че са лоши коли, а че в България ги карат главно простаци с крадени пари и мания за величие.

  34. 34 Профил на Nasty Nar
    *****
    Неутрално

    До коментар [#33] от "Среднист":

    Евала, брато! Кратко и ясно

  35. 35 Профил на Canada Dry
    *****
    Неутрално

    До коментар [#32] от "Nasty Nar":

    Пич разбирам, че искаш да си по-голям католилик и от папата и си защитаваш американските стоки ама аз не съм сляп имам очи и виждам какво е положиението. Трябва много да си изкривиш душата да кажеш че богатите в САЩ карат американските кошници защото това е просто лъжа. Богатите в САЩ си карат немски коли и то марките БМВ Мерцедес Ауди и Порше разбира се и Ферарита Лексъси и Инфинита. А само на стара слава не може да се кара. Доказателството го видяхме с ГМ който фалираха по чаптър 11. И добре че беше правителството за да ги има изобщо още

  36. 36 Профил на Х5 Driver
    *****
    Неутрално

    А бе хора тази кола прилича на някаква Лада нов модел, не се излагайте бе, това е дизайн отпреди 20 години. Да не говорим за други качества, системи иновации. Тръгнали сте да я сравнявате с БМВ и Порше, то изобщо няма място за сравнение бе хора. Това е все едно да сравняваш компютри с компоти.

  37. 37 Профил на Deeo Blue
    *****
    Неутрално

    тия американци още мислят це дизаина продава коли хората са по образовани и могат да смятат колко ще се изрьсят на бензиностациите в сащ да не се свьрзва името с бен му викат газолаин

  38. 38 Профил на Nasty Nar
    *****
    Неутрално

    До коментар [#35] от "Canada Dry":

    Ама айсбергите са най-големи хахахахаха

  39. 39 Профил на 166
    *****
    Неутрално

    До коментар [#37] от "Deeo Blue":

    то пък един дизаин ......

  40. 40 Профил на Гошо Тарабата
    *****
    Неутрално

    Порше, Мерцедес, Ауди, БМВ.....
    Все немски марки....
    Човек като чете постингите би трябвало дълбоко да се учуди какво правят представителствата на другите марки като Тойота, Нисан, Опел и т.н.? И да се учуди как е възможно Тойота да е най-продавания автомобил, като се признават единствено горните 4 марки!
    Добре, че експертите по маркетинг не правят прогнози от мненията по форумите в Булгаристан!

  41. 41 Профил на Detroit Muscle
    Detroit Muscle
    Рейтинг: 8 Разстроено

    Камарото си е идеално в този си вид ! Не би трябвало да е друго - все пак е вдъхновено от оригинала ( от 1969г. ) . В този си вид колата е по лека , отколкото със Накъде е тръгнал света - тук сравняват този прекрасен Muscle car със БМВ,Мерцедес и Порше ! Те не играят в една лига тези коли въобще ! Единствени конкуренти са новият Dodge Challenger и Ford Mustang ( имаше идея за нов Pontiac Firebird , но Боб Лундз реши да затвори марката - пълен идиот, напълни гамата със всякакви претапицирани Шевролетчета и Тойота ! даже (справка Понтиак Вайб ) и очаква да привлече клиенти за една голяма лъскава лъжа , изгуби се цялото наследство и вдъхновение в марката , остана само емблемата - това за мен е Понтиак след края на ерата на "Ексайтмънт" автомобилите през 2002 !) . За момента това е най-купувания Muscle car със 47,233 броя до Октомври тази година , по този начин успява да бие по продажби преките си конкуренти от Форд със средно 3000 броя на месец повече ,а Додж със повече от 5000 на месец . Цената на модела ще е в порядъка от 25000$ до 35000$ в зависимост от двигателя и екстрите . И при днешния курс на долара от 1.2977 (тоест цена от 32442 лв. без шипинга ) представлява една доста изгодна сделка .

  42. 42 Профил на ДО Х-5 драйвър
    *****
    Неутрално

    Аман от селски бек-ове. Хората ти казват че е меко казано тъпо да караш кола на цената на една вила по Ривиерата (като БМВ примерно) Ретро дизайнът при Камарото е търсен умишлено. А ако ми кажеш че като удоволствие от карането , бързина , престиж , дизайн , ако щеш страст БМВ- то е по добро, ще се изсмея. А само си представи пък ако се вкарат още 50 000 евро в модела ,така че цената му да се изравни с БМВ- но не това е целта

  43. 43 Профил на Nasty Nar
    *****
    Неутрално

    До коментар [#35] от "Canada Dry":

    Пич, не знам от къде черпиш информация, обаче в Орландо най-караното кабрио е Тойота Солара, защото е евтина и сравнително добра. След него по равно са Камаро и Мустанг. На европейските кабриолети не се гледа с добро око, защото са трудни за поддръжка и да, доста се развалят. Един съсед има Е-класа купе кабрио и досега го е водил поне 5 пъти до сервиза на Бенц. Спукваме го от майтапи щото е изръсил пари за два мустанга. А мустангът е една проста и надеждна кола и всеки път прави повече кеф от нова любовница. Това за твърдия покрив може да го иска човек, който има само една кола и за пек и за дъжд. Повечето си имат и кабрио, и трък или СУВ. Аз лично нямам нищо против немските или японските марки, но се дразня че подхождате толкова шаблонно, да не кажа тъпо към американските производители. Предлагат и удобство, и надеждност, и шик за много по-малко пари. Досега големият проблем беше, че харчеха доста бензин, но в новите модели и това е решено. Например новият суперлуксозен СУВ на GMC Terrain 2.4L 182 коня харчи по-малко от Мини

  44. 44 Профил на Nasty Nar
    *****
    Неутрално
  45. 45 Профил на memory
    *****
    Неутрално

    Има вдъхновение в тези чудовища напомнящи за миналото.
    Когато през 1969 имаше Мустанг , Корвет, Чалънджър ГТО
    БМВ са правели толкова жалки неща че могат само да се срамуват не че сега са направили кой знае какво освен да станат символ на комплексарщина .

  46. 46 Профил на KOBOLD
    KOBOLD
    Рейтинг: 1128 Неутрално

    До коментар [#45] от "memory ":

    А СССР помниш ли какви космически кораби пускаха в космоса?

    А преди това как Британската Империя е владяла света?

    Ами Османската Империя как стигнала до Виена?

    А Александър Македонски как е стигнал до Индия?

    А Велика Стара Гърция , бе умнико - те когато са правили каруци с кръгли колела , америкаците са се пощили от въшки и са се мъчили да дърпат каруци с квадратни колела .

    When yields declined in silver mines across Saxony in the 16th. Century, Kobold was blamed for stealing the silver and leaving behind worthless rock.
  47. 47 Профил на браво моме
    *****
    Весело

    До коментар [#46] от "Кремена":

    Радва ме, че една жена има повече акъл от 30 изказали се мъже специалисти по всичко, карали само москвичи.

  48. 48 Профил на KOBOLD
    KOBOLD
    Рейтинг: 1128 Неутрално

    До коментар [#47] от "браво моме":

    чак пък само само москвичи е малко прекалено. Някой от тях може да кара ГолФ Две (2)....

    When yields declined in silver mines across Saxony in the 16th. Century, Kobold was blamed for stealing the silver and leaving behind worthless rock.
  49. 49 Профил на American dream
    *****
    Неутрално

    Кремена тук говорим за автомобили. Ако искаш да говорим за история, антропология или нещо друго можеш да блеснеш със сериозните си познания в тези области.

    Ако някой от вас се беше качвал на Понтиак ГТО , или Додж Чалънджър въобще нямаше да пишете глупости тук.
    Memory добре го е казал има дух и вдъхновение в тези коли.
    Те изразяват нещо съвсем друго , което никое БМВ никога не може да изрази. След 5 години то се превръща в стара кошница , с която поредният квартален келеш върти изтрити гуми.

    В тези коли иженерите наистина са оставили най доброто от себе си без да се съобразяват с тъпи счетоводители .
    Дори днес когато погледнеш тези коли просто ти е кеф.

    И понеже явно ти не си карала такава кола , а си чела история на стария свят се правиш тук на остроумна.

    Не всичко го пише в книгите някои неща трябва да ги усетиш за да имаш право да говориш за тях.

  50. 50 Профил на   ДЕДО ПОП
    *****
    Неутрално

    До коментар [#49] от "American dream":

    Защо тогава ГМ фалираха? Това оборва тезата ти на 100%. Ако бяха толкова добри, нямаше сега американските коли да са на предпоследно място, преди руските и индийските. Дори и корейците ги изпревариха, да не говорим за европейските и японските компании.

  51. 51 Профил на Среднист
    *****
    Гневно

    До коментар [#45] от "memory ":

    Абсолютно вярно. Затова богати колекционери ги колекционират, възстановяват, лъскат и пазят като очите си.

    Много ми е интересно кога един Лексус или Екуис (луксозното поделение на Хюндай) ще се превърна в колекционерска рядкост, каквато е един '57 Кадилак.

    В България гащниците си припадат по баварци, защото компенсират селяндурския си произход и мръсните си пети.

  52. 52 Профил на Някой
    *****
    Неутрално

    Ами те и Ферари фалираха и Астън Мартин и Ролс Ройс и Ламборгини....
    И всички тези фирми са дали много повече на автомобилостроенето от накоя масовка която поради ниска цена и ред други неща се продава.

    Счетоводителите прецакаха колите това е истината.

    Вас ако питат трябва да има само Голф . А може би предпочитате китайско . Онези никога няма да фалират сигурно
    техните коли са най хубави

  53. 53 Профил на KOBOLD
    KOBOLD
    Рейтинг: 1128 Неутрално

    До коментар [#49] от "American dream":

    Карала съм старо Камаро (само няколко метра де) преправено на дрекстър (или както му викат)...
    Това чудо горяло няколко стотин литра (май 500 бяха) на 100 км и за това го возят на камион до писти, където правят състезания с него...

    When yields declined in silver mines across Saxony in the 16th. Century, Kobold was blamed for stealing the silver and leaving behind worthless rock.
  54. 54 Профил на Х5 Driver
    *****
    Весело

    Къф е тоя джуган бе !? Хахахахахаха на вас май мозъците са ви ги лъснали и полирали. Това че някъв черен рапър колекционер си лъскал и реставрирал колата от 60те, трябвало да означава, че немските и японските коли за нищо не ставали. А бе я ходете в блиската психиятрия да се прегледате. Немските и японските коли задминаха американските с 20 години, и срещу трях да тичат няма да ги хванат. А вие си лъскайте и въздишайте по доброто старо време когато имало "истински" коли.

    Хъхъхъхъ

  55. 55 Профил на American dream
    *****
    Неутрално

    И като си карала какво мислиш ?

  56. 56 Профил на American dream
    *****
    Неутрално

    Ооо доживях да видя БМВ фен да каже добри думи за японците.

    Никой не казва че за нищо не стават другите просто тези коли са произведения на изкуството и за това ги лъскат и полират .
    Те са една епоха .

    Да и Скайлайн също е един символ Хонда NSX и много други също са.

    Фирми като Порше и Мерцедес също са оставили много.

    За съжаление за БМВ не се сещам нещо кой знае какво като пример.

  57. 57 Профил на Дaни
    Дaни
    Рейтинг: 114 Неутрално

    Камаро не съм карал но додж авенджър съм - версията с 2.4 бензинов дивгател - същия който слагат на шеви каптива и ХХР тука и мога да кажа само добри думи за изработка, динамика и баланс.
    Въобще който разбира си купува американска кола. Който не - плаща скъпо и прескъпо за немски боклуци.

    Това което правим за себе си - загива с нас. Това което правим за другите - остава завинаги.
  58. 58 Профил на Гошо Тарабата
    *****
    Неутрално

    Тази кола на снимката сигурно ще те накара да се обърнеш, като след някоя жена. И със сигурност ще те забележат. Както и със Форд Мустанг.
    Коли-легенди!

  59. 59 Профил на ГТ
    *****
    Неутрално

    Който истински обича колите, не може да каже лоша дума за това Камаро. Една кола не трябва да се гледа само как изглежда на снимка (макар че тази изглежда чудесно). Трябва да седнеш зад волана, да чуеш хъркащото боботене на Ве-осмака и тогава кажИ нещо против - ще си изкривиш душата.

  60. 60 Профил на KOBOLD
    KOBOLD
    Рейтинг: 1128 Неутрално

    До коментар [#55] от "American dream":

    Страхотно е!

    Ето и как изглежда:
    http://www.matte-racing.de/media.html

    Филма Death Proof гледал ли си?

    When yields declined in silver mines across Saxony in the 16th. Century, Kobold was blamed for stealing the silver and leaving behind worthless rock.
  61. 61 Профил на До дедо поп
    *****
    Неутрално

    Дедо попе , първо ГМ не са фалирали. Проблемите които има фирмата се коренят в края на 70-те когато профсъюзите( тогава под контрол на мафията) изнудваха със стачки за нереални заплати - искаха около 5000 дол . на месец (днес това се равнява на 20 000! ) Освен това в САЩ няма нац.протекционизъм , митата за вносни стоки са символични - затова европейските и японски производители дръпнаха напред

  62. 62 Профил на VX
    VX
    Рейтинг: 434 Неутрално

    До коментар [#46] от "Кремена":

    А когато американците започнаха да правят Форд Т то германците...
    Виждам че тази мания за "елитаризъм" им е останала почти 100 години по-късно

    И да не се дърпаш, бъзикам се.

  63. 63 Профил на BIG  AL  ::)))))
    *****
    Весело

    Само който е карал КАМАРО СС - мод.1969 - 300 конски сили , В -8 ,може да знае , за КАКВО става на дума...)))

    Залепваш за седалката- само 3 скорости..Моят приятел ИЗДУХВАШЕ правителствените мерцедеси- японките и разни сакати БМВ-та...))))) За 6 секунди - без АБС-и - 100 км/в час...)) Със ЗАГУБА на секунди - заради боксуването на гумите...ТОГАВА разбрах , че американците НЕ лъжат- дори във филмите си ...))))

  64. 64 Профил на хубава е, ама
    *****
    Неутрално

    А бе хубава е ама всички предпочитат БМВ, Ауди, Порше, Мерцедес, Лексъс или Инфинити. Иначе е хубава да, само че никой не я купува, защото има по-хубави.

  65. 65 Профил на до 64
    *****
    Неутрално

    Ти някога имал ли си нова кола?

  66. 66 Профил на baba Ivanka
    *****
    Любопитно

    Ко да ви рекъ бря баби? аман от чекиджйчета кът вази.

    http://bega4ki.blogspot.com/2007/09/f700.html

  67. 67 Профил на от 64
    *****
    Неутрално

    До коментар [#65] от "до 64":

    Имал съм да, защо?

  68. 68 Профил на каква колекция от тъпанари
    *****
    Неутрално

    Простаците и простакесите карат американски коли, а селянията немски.

  69. 69 Профил на American dream
    *****
    Неутрално

    Кремена мисля че се разбрахме . Ако съм бил по груб извинявай.

    Аз обичам машините с дух и се дразня ,когато хора податливи на модни тенденции и приказки плюят по класиката.

  70. 70 Профил на RS1600
    RS1600
    Рейтинг: 381 Неутрално

    Вярно е, че Порше и БМВ са по-високотехмологични от Мустанг и Камаро и като цяло са по-добри автомобили.
    Мустанг, Камаро и компания пък притежават душа, индивидуалност, дух и адреналин, недостъпни за горепосочените, като освен това са на достъпна цена.
    Обобщение:
    Всички горепосочени (немски и американски) са великолепни автомобили и имат своето място под слънцето. В никакъв случай не заслужават злобата ви, особено ако се считате за автомобилни фенове.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK