"Волво" показа електрическо C30

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (21)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на ха!
    *****
    Неутрално

    Като ги гледам тези щепсели май АЕЦ технологията има бъдеще.

    Вместо да правят Белене, трябваше да се изгради 7ми реактор в Козлодуй (по френска или американска технология) изцяло с частни средства срещу дял от компанията.

  2. 2 Профил на Български патриот
    Български патриот
    Рейтинг: 743 Неутрално

    Поредната глупост. Автономност 150 км.

    Да бъде проклета оная минута, когато е стъпил руски крак в нашата земя, когато се е произнесла за първи път думата освободителка и покровителка!...З.Стоянов
  3. 3 Профил на V
    *****
    Неутрално

    До коментар [#2] от "Български патриот":

    Що не си смениш ника на "Български идиот"


  4. 4 Профил на no name
    *****
    Неутрално

    До коментар [#1] от "ха!":

    Нима ток може да се произвежда само и единствено от АЕЦ и ТЕЦ?

  5. 5 Профил на dragozow
    dragozow
    Рейтинг: 815 Неутрално

    150 километра са си доста за града. Въпроса е друг...колко струва? И има ли алтернативно задвижване в случай че свършат батериите? Арабите май ще се върнат пак към камилите ако се измисли нещо подобно

    Сложете бутон "редактирай" на собствените комeнтари.
  6. 6 Профил на Tesla
    *****
    Неутрално

    Електрификация това е истината стига са смърдяли разни дизели.
    Арабите да яхат камилите крайно време беше да спрат да им пълнят гушите.

  7. 7 Профил на hah
    *****
    Неутрално

    До коментар [#1] от "ха!":

    Трабва да ти се изгради елементарна интелигентност, но ще е сложен и продължителен процес

  8. 8 Профил на neo3
    neo3
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Ламарините трябва да са минимум за да не се хаби ток за носенето им

  9. 9 Профил на Az
    *****
    Неутрално

    Волво традиционно е лидер в безопасността и екологията, с тази кола затвърждават второто.

  10. 10 Профил на Gosho
    *****
    Неутрално

    До коментар [#3] от "V":
    А ти защо не се гръмнеш......

  11. 11 Профил на Eriksson
    *****
    Неутрално

    Точно в екологията не са лидер. Просто последваха и другите фирми. Иначе винаги са инвестирали много в сигурността.
    За съжаление вече са един клонинг на Форд ползват техни платформи и не са онази фирма ,която бяха.
    Но е добре че се върви по пътя на електрификацията.

  12. 12 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 1701 Неутрално

    Това е прототип, показва визията на фирмата за бъдещето. Визия за технологиите и насоките в които ще работят.
    Съвсем ясно е че докато няма инфаструктура за зареждане ( един вид бензиностанции ) не е практичен напълно електически автомобил ( освен за нишови сценарии - втора семейна кола само за в града, таксита, сървиси - зареждане, почистване )
    Практичния вариант в ДВГ + генератор + батерии за 100км + 4 двигателя в колелата. Ако погледнете всички нови модели хибриди - Prius 3, Insight, ... работят в тази посока. Засега проблемите са основно тежеста и надеждноста на батерията и затова в серийните модели се ползват Никем-Манга батерии още.

  13. 13 Профил на rycher
    *****
    Неутрално

    Волво е голяма марка!!!

  14. 14 Профил на Alexandros
    Alexandros
    Рейтинг: 556 Неутрално

    Интериора както винаги е МНОГО стилен!

    Inside every cynical person, there is a disappointed idealist.
  15. 15 Профил на junks
    *****
    Неутрално

    Уважаеми съфорумци,гледайте по свежо на нещата.Важното че процеса е тръгнал.Със всичко е така-телевизия,мобифони.Пргреса върви

  16. 16 Профил на junks
    *****
    Неутрално

    Уважаеми съфорумци,гледайте по свежо на нещата.Важното че процеса е тръгнал.Със всичко е така-телевизия,мобифони.Пргреса върви

  17. 17 Профил на junks
    *****
    Неутрално

    А защо не се монтира мини зареждащо генераторче/ДВГ +куплиран ел.генератор/ и като отидеш до супермаркета или в офиса на работа,лягаш да спиш- включваш го да зарежда и винаги си готов за дълъг преход.Автоматиката е толкова напреднала че отдавна не е проблем минитюаризацията на двигателчето и генератора

  18. 18 Профил на tesla
    *****
    Неутрално

    Доста ще е мини това генераторче. Знаеш ли колко е голямо едно 10 киловатово генераторче ? Хората гледат да избягат от ДВГ това е целта не да си носят генератори с ДВГ.

  19. 19 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 1701 Неутрално

    До коментар [#18] от "tesla":

    Всъщност не сте прав. Схемата за която говори "джънкс" си съществува но има някаолко проблема поради което засега не е популярна. Но проблемите не са в размера на генератора - към момента 60кв генератор е голям колкото двата диска на съединителя т.е съвсем малък. Проблемите са:
    1. Тази схема има смисъл при големи батерии т.е поне за 100км.
    Тогава говорим за двойно зареждане - веднъж през ЗДГ, веднъж от контакта
    1.1 Тези големи батерии ако са ни-мн са прекалено големи и тежки. Ежентуално следващото поколение Ли-полимер ще стават.
    1.2 Ако сметнете енергийноте съотношения ще видите че за зареждане на батериите за 100км пробег, в някакво разумно време като 20 мин ви трябва трифазен контакт 380В/150А т.е на практика трудно се намира такова чудо. Ако пък контакта е стандартен 220в/16А ще зареждате поне 4-5 часа.
    Извод - слемата с ДВГ - генератор-батерия- ел.двигатели в колелата си е супер и е бъдещето ама изисква батерии. И ще има голям смисъл ако има инфраструктура по бензиностанците - контакт с електромер със стотинка

  20. 20 Профил на Аз
    *****
    Неутрално

    До коментар [#11] от "Eriksson":

    са и то още от временатар когато дори на японците не им е минавало през главата
    ако си ходил до Швеция ще разбереш

  21. 21 Профил на Eriksson
    *****
    Неутрално

    Какво точно не съм видял в Швеция ,което Волво е направило за екологията преди всички други и по специално на японците защото за тях пишеш?





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK