"Мазда" повдигна завесата около новата петица



Новата генерация на популярният ван "Мазда" 5 се очаква на пазарите в Европа през есента, но от японската компания вече разпространиха първите официални снимки на модела. Автомобилът ще разполага серийно със седем места.


Остава практичното решение от предишното поколение задните две врати да са плъзгащи се, като ще се предлага и версия с електрическо отваряне и затваряне.


Към момента за двигателите се знае малко. Вероятно базовият ще е 1.8-литров бензин.




Ще се предлага и новия бензинов двигател 2.0 DISI(Direct Injection Spark Ignition), комбиниран със старт-стоп система. Агрегатът се характеризира с директно впръскване (включително и охлаждане на горивната смес), нова геометрия на горивната камера, променлив ход на клапаните и нанотехнология за катализатора.


Всичко това води до 20% по-малък разход на гориво при между 15 и 20 на сто по-добра ефективност. Вероятно "Мазда" 5 ще може да се поръча и с дизелови мотори.


Скоростните кутии ще са шест-степенни, механични. Повече подробности за модела ще бъдат разкрити на изложението в Женева през март, където ще е неговата премиера.

Ключови думи към статията:

Коментари (143)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Obe
    *****
    Неутрално

    Таблото много прилича на Мазда 6

  2. 2 Профил на alterin
    alterin
    Рейтинг: Неутрално
  3. 3 Профил на Demokrat
    *****
    Неутрално


    На мен предната маска ми изглежда твърде"ухилена", дори несериозна, с голям въздухозаборник ( като от "Пежо), т.е без никаква оригиналност.
    Като се замисля и задния капак с чупката под номера също седи несериозано (сн.2), прилича ми на японска детска анимационна муцунка.
    Общото ми чувство е, че липсва оная серизна красота на новата Мазда 6

  4. 4 Профил на ...
    *****
    Неутрално

    С тази кола дори ако леко се чукнеш някъде забрави за тенекеджия.

  5. 5 Профил на Ахура
    *****
    Неутрално

    Екстра реализирана концепция за семейно возило... Каквото и да дрънкат разни евгениминчевци, аз лично не бих му връзвал кусур...

  6. 6 Профил на chelsea
    chelsea
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Каква Мазда какви 5 лева?!! Само дойчланд! По яки от немските коли няма, като се сетиш за БМВ и Мерцедес тогава ти става смешно за темподобни Мазди и Тойоти и т .н.

    chelsea
  7. 7 Профил на LampFart
    *****
    Неутрално

    До коментар [#6] от "chelsea":

    Много те бива в сравняването на круши с ябълки... Къде например у БМВ е по-точно еквивалентът на Мазда 5?

  8. 8 Профил на undo
    *****
    Неутрално

    "Мазда" повдигна завесата около новата пеЖица

  9. 9 Профил на redo
    *****
    Неутрално

    До коментар [#8] от "undo":

    Съдейки по статистическата здравина на "Мазда" и (липсата на такава) при "Пежо", французите би трябвало да са поласкани...

  10. 10 Профил на undo
    *****
    Неутрално
  11. 11 Профил на Zatochen
    *****
    Неутрално

    До коментар [#3] от "Demokrat":

    И аз го гледам и си викам - те тва си е Пежо.
    До коментар [#6] от "chelsea":

    Ти май живее6 в твой собствен свят, а?

  12. 12 Профил на undo
    *****
    Неутрално

    до номер 9 Да поясня - сравнявам дизайна.

  13. 13 Профил на redo
    *****
    Неутрално

    До коментар [#12] от "undo":

    И аз така разбрах, че правиш, де... Ама и аз да се поясня - французите, като седнат да четат сводките на ДЕКРА и подобните, по-скоро биха искали лъвчето им да е върху такава кола - щото само единият дизайн не кара колата...

  14. 14 Профил на undo
    *****
    Неутрално

    Никой не ти оспорва качеството на мазда. Маркетинга е преценил, че този дизайн е приемлив и с него се продава на масовия потребител. Няма да спечели симпатиите обаче на тези които искат нещо по-оригинално. Иначе сигурно е имало и други идеи за дизайна но нали трябва да се печели...

  15. 15 Профил на undo
    *****
    Неутрално

    печелят пари имам предвид

  16. 16 Профил на АЗъ
    *****
    Неутрално

    за дизайна О.К., всеки може да си каже мнението,
    но ако някой не е шофирал "Мазда" нека по-добре си замълчи...
    невероятна возия и удоволствие да шофираш...това е!

  17. 17 Профил на redo
    *****
    Неутрално

    До коментар [#14-15] от "undo":

    Ако поразгледаш тук-там, ще видиш, че "пежо-подобната" маска на радиатора, която е белег от визуалната идентичност на новите Мазди (от актуалните версии на моделите 2 и 3 насам), при предходни Мазди бе със същата 5-ъгълна форма, но не слизаше дотолкова ниско...

    А който иска нещо "по-оригинално", може да си вземе например Рено Еспас/Гранд Сценик - понеже се барат първопроходчици на т.нар. семейни ванове в Европа, че и дизайнът им е по-така... Колцина обаче, които са си позволявали Мазда, биха я сменили с Рено заради единия дизайн?

  18. 18 Профил на undo
    *****
    Неутрално

    На мен не ми хараресва колко еднакви почнаха да правят колите. И смятам че ще става все по зле. Това не е само до пежо и мазда. Еднакви елементи къде повече къде по-малко в името на това да се продава повече. Не твъдя че дизайна е грозен. Но е еднакъв. А еднаквото е скучно.

  19. 19 Профил на redo
    *****
    Неутрално

    До коментар [#18] от "undo":

    Това с еднаквия дизайн е горе-доле като да се жалваш, че родните кръчми бичат основно турбофолк, дето на всичко отгоре е турско-гръцко-румънски микс... Да, де, НО ЗА ПОВЕЧЕТО ТЕХНИ КЛИЕНТИ ТОВА Е ОКЕЙ... Първият Фиат Мултипла беше с различен дизайн - отхвърлиха го... А масовото автомобилопроизводство е игра преди всичко на пари, не толкова на естетика...

  20. 20 Профил на undo
    *****
    Неутрално

    "А масовото автомобилопроизводство е игра преди всичко на пари, не толкова на естетика... " за съжаление.

  21. 21 Профил на undo
    *****
    Неутрално

    Фиат мултипла не ми е критерий за естетика. Алфа 159 например ми е критерий.

  22. 22 Профил на redo
    *****
    Неутрално

    До коментар [#21] от "undo":

    Да, де, ама я пробвай да изтумбиш Алфа 159 на ван...

  23. 24 Профил на undo
    *****
    Неутрално
  24. 25 Профил на wds23355772
    wds23355772
    Рейтинг: 1191 Весело

    В класа на "семейните" таралясници Мазда 5 е като глътка свеж въздух за всеки угрижен татко, който покрай бърсането на лайнени дупета е забравил мъжкото в себе си и е принуден да си купи автомобил чиято височина е по-голяма от ширината

  25. 26 Профил на Коко
    *****
    Неутрално

    Абе ундо, съветвам те да отидеш до някой автосалон и да видиш на живо Мазда 5 и Алфа Ромео комби. Не можеш да сравняваш спортно комби, на което в багажника трудно ще се побере детска количка, с истински семеен автомобил. Мазда 5 е 7-местен ван, с невероятно голямо вътрешно пространство, няма как да го сравняваш с комби.

  26. 27 Профил на БДС
    *****
    Неутрално

    Смущават ме заиграните линии във вратите и малко задните стопове. Иначе е супер - типичен за Мазда дизайн. Вероятно ще се прави в Япония, но и да не е там няма да е в Турция като Тойота.

  27. 28 Профил на undo
    *****
    Неутрално

    Сравнението е за майтап. На алфа багажника е по-малък от някой седани. Собствениците не си я купуват за това.

  28. 29 Профил на АЗъ
    *****
    Неутрално
  29. 30 Профил на undo
    *****
    Неутрално

    Ще обясня. Отново. От начало. Не намирам маздата за грозна. Напротив. Намирам я обаче за еднаква. С еднакви елементи на дизайна с други марки. Ако предпочитате другите марки еднакви с нея. Разгледайте статите колите представени в скорост. Примерно. Едни и същи елементи. Навсякъде. Еднаквост. Къде е уникалността? Къде е вълнението от пръв поглед? Аз лично не помня от кога не съм си казвал за кола която мога да си позволя (не някой супер автомобил) - тази искам да е моя на всяка цена. Ей за това говоря.

  30. 31 Профил на Alcek
    *****
    Неутрално

    До коментар [#25] от "Варненски":
    О да,човече! толкова си прав !

  31. 32 Профил на Ха, ха
    *****
    Неутрално

    Яде пешеходци и се усмихва при това.
    Някои дизайнери трябва да ги затворят в стаи с тапицирани стени.
    Колкото до здравината, четете TUV.

  32. 33 Профил на rycher
    *****
    Неутрално

    още първата генерация като излезе, много ми хареса дизайна. сега предницата е още по-агресивна, което е плюс. ама стоповете малко напомнят на последната тойота превия... иначе е страхотен ван

  33. 34 Профил на tuj_to
    tuj_to
    Рейтинг: 515 Неутрално

    Ще ме извинявате, ама имам 5-ца, 2006, това ми е някаде 8-а кола за 14 години шофиране - ами не струва в сравнение с последните 2 генерации на пасат-а и мондео(притежавани лично, не само карани като служебна, щото разликите са значителни, когато ги притежаваш). Факт е, че немските коли са все още по-качествени от японските, при това не говоря за голямята тройка, защото те са на светлинни години, дори и Тойота да ги копира дословно с лексус.
    Визирам цялостно - качество на материали вътре, здравина на материали вънка, контрол и поведение на пътя, динамика и разход на гориво. Дори показателите на двигателите сравнете, колко коня вадят едните и другите при сходни кубатури и сходни моделни генерации по години. А пък 5-цата с нейните дизели е пълен ташак, все едно съм с полското си фиатче от студентските години, добре че моята е бензинова, ама в тази зима съм го окъсал отвсякаде с буксуването....

  34. 35 Профил на wds23355772
    wds23355772
    Рейтинг: 1191 Любопитно

    Анонимния, май си ги гледал само на картинка тея колки. И недей да правиш изводи само от това дето някой авер те е завел до мола някой път. Верно, че японските (повечет) не подбират откъм фини материали ама и че са чукове колите им си е още по-вярно. Еле Пасат-а е сигурно най-раздрънкатата германка, и тва даже самите шваби не го крият вече

  35. 36 Профил на видял
    *****
    Весело

    http://www.reliabilityindex.co.uk/top10.html?apc=3128339010848601
    На големите "специалисти" като анонимния по горе ще кажа преди да пишат неща наизуст наистина да покарат коли.
    И да попитам още колко коли Лексъс е карал че успя да установи как голямата тройка била на светлинни години.
    Както виждаш от статистиките по горе немските коли са значително по некачествени от японските , но сигурно не са питали теб с твоя огромен опит.
    И според мен е по добре да сравниш 6 ца с Пасат и после да говориш или не си успял да я включиш още в твоето проучване.

    И как видя че са по икономични немските коли от японските и че са по мощни не разбрах.
    Ще ти дам един пример ти отговори

    2000 кубика без турбо 240 коня

    Ти кажи коя немска кола е по мощна от това.
    И друго ще ти добавя , това че някой изкарал 5 коня повече от друг при дизел не значи че кой знае какъв двигател има а просто че компресора му надува повече. Това е въпрос на настройка.

    А за качеството на материалите , докато не седнеш в Лексъс от високия клас или Инфинити няма нищо да разбереш.
    Но от изказването ти личи че не си много наясно с автомобилите и правиш откровено смешни констатации за това не можем да ти се сърдим.

  36. 37 Профил на tuj_to
    tuj_to
    Рейтинг: 515 Неутрално

    До Варненски: Приятелю не мери другите спрямо себе си!
    Ако си петимен да ти пратя сниманите талони???
    А на този дето вижда ще отговоря - МАзда 5, 2.0 дизел, 2006 година модел, Пасат 1.9 помпа дюза, 2001(май излиза тогава, моя беше 2003) кави точно са им мощностите философе?????

    А ако тръгнеш да сравняваш 140 те коня на Маздата, те коя година излизат? А фолксвагена дали не ги вади от 1.4 мотор?пък макар и с каскадни турбота? Да, говорим си за технологии и инженерна мисъл в един и същи времеви отрязък.
    Лексъс не съм имал никога, нито съм се качвал, но като съм чел историята на марката, знам как е възникнала, като директна реплика на Мерцедес за американския пазар - ами срам......
    Е верно имат хубави и безшумни електрички, брои им се....

  37. 38 Профил на tuj_to
    tuj_to
    Рейтинг: 515 Неутрално

    И да добавя, в момента БМВ са на светлинни години в изработката на двигатели - вземете почетете малко специализирани списания, а не форуми на промити мозъци. Сигурно лексус и инфинити изглеждат като премиум марки на американския пазар с техните шестлитрови железарки, но немската тройка просто е на светлинни години напред, не случайно има този имидж, ако не беше така нямаше да водим тази дискусия и всички щяхме да знаем кой е премиум сегмента и какви крале са в него японските коли, просто те в момента догонват и затова си създават такива вманиачени последователи, за да се опитат да настигнат поне имиджово швабите...

  38. 39 Профил на fen
    *****
    Неутрално

    бреее, че то тука стана по-добра дискусия от форума на мазда ..............браво трябва да сложат линк към дневник

  39. 40 Профил на tuj_to
    tuj_to
    Рейтинг: 515 Неутрално

    недей аз съм член там и като прочетат колко съм недоволен от колата си ще ме изключат!!! Когато се говори за поклонници на японски марки, наистина говорим за фундаменталисти - ислямските ряпа да ядат....

  40. 41 Профил на наблюдател
    *****
    Неутрално

    Ей анонимен личи си че нищо не разбираш от двигатели.
    Хората ти казах че при дизел вдигаш налягането на турбото и получаваш мощност въобще няма нищо общо с това колко ти е добър двигателя.
    Видяхме кой е на светлинни години във Формула 1 не беше БМВ.
    Мерцедес им накъса шортите. Това не го ли прочете в списанията.Че даже и Рено ги сцепиха. А за дизели Пежо спечели Льо Ман БМВ го няма никъде.По твоята логика Мерцедес прави по слаби дигатели от Фолксваген защото не са толкова мощни.
    Ама то такива като теб дето четат списания и после говорят за светлинни години , но си нямат хабер от действителността ги има много.
    И между другото линка горе вземи го прочети да видиш на кое място са Пасат и Фолксваген по дефекти.
    Нещо не го докарват добре със светлинните години.

  41. 42 Профил на Мдааааааа
    *****
    Неутрално

    наблюдател,
    я наблюдавай париж-Дакар
    Класирането:
    1 VW
    2 VW
    3 VW

    Толкова за светлинните години

  42. 43 Профил на технолог
    *****
    Неутрално

    Ооо тук някой твърди че японците са изостанали много в технологиите.
    То бива смешници ама чак толкова.
    И това с Лексъс как го измисли бе пич като никога не си се качвал? Бил реплика , реплика която стана по добра от оригинала както излиза.
    Като не познаваш определени коли не е коректно да правиш изказвания , които си прочел в рекламните материали на БМВ.
    Добре видяхме колко може БМВ .

    Както личи си карал две коли Мазда и Пасат. Вземи помоли някой да ти даде да покараш Лексъс или Инфинити да видиш какви реплики са. А може и следващия път да сравниш Мазда 3 с Пасат още по добре ще ти се получи.

  43. 44 Профил на DeutschWagen
    *****
    Неутрално

    До коментар [#36] от "видял":

    Пак едни и същи глупости Не съм натрапчив като вас япанерите и предварително се извинявам, че се присъединявам в дискусията , когати темата е за нова япоснка кола.
    Анонимен е точен пример за това, как статистиката може да те отведе само донякъде. Оттам идва ред на истинкият опит, анализ и познания.
    Дори и тези статистики да ги имаме предвид, те не означават нищо. Между "здрава кола" (любимия ви лаф) и "надеждна" или
    безпроблемна" кола има голяма разлика, но очевидно нейното разбиране не е за всеки. Всички знаем, че японците (уж) правят нах-надеждните коли, но това не ги прави нито най-здрави, нито най-качествени, да не говорим за най-добри.
    Наслушах се как примерно с немски коли съм щял да имам много проблеми, как съм щял да плащам за резервни части. Не самоче не съм имал проблеми, но не виждам как може да стане това, когато има гаранция и примерно 3-годишен лизинг.
    Колкото Маздата, няма да я коментирам.

  44. 45 Профил на DeutschWagen
    *****
    Неутрално

    До коментар [#42] от "Мдааааааа":

    Хехе, ти не разбра ли, това не било същото


    До коментар [#43] от "технолог":

    Аз пък съм се кавал, та пък даже и съм карал

  45. 46 Профил на Мнеееее
    *****
    Неутрално

    Виж кой е първи в рали шампионата бе смешник.
    Купи си Ситроен като гледаш състезания.
    Толкова за светлинните години.

  46. 47 Профил на !!!!!
    *****
    Любопитно

    Айде още един дървен философ ще ни обяснява ,че Фолксваген е по добър от всичко на света защото е спечелил рали Аржентина.

    И да те питаме тебе като мине третата година кой ще плаща?
    Те и китайците имат 3 години гаранция значи нямаш проблеми карай.

  47. 48 Профил на DeutschWagen
    *****
    Неутрално

    До коментар [#41] от "наблюдател":

    "Видяхме кой е на светлинни години във Формула 1 не беше БМВ.
    Мерцедес им накъса шортите. Това не го ли прочете в списанията.Че даже и Рено ги сцепиха. А за дизели Пежо спечели Льо Ман БМВ го няма никъде"

    Да, ама БМВ през първата част на 2008-а направиха страхотно впечатление, спечелиха и победа. Тойота и Хонда не успяха за близо десетилетие. Последните даже станаха шампиони като минаха на Мерцедес, с двама пилоти, които се губеха в нищета с години.
    Иначе съм съгласен, че Мерцедес са по-успешни в моторните спортове. Не съм толкова съгласен за Рено - последния сезон, именно двигателят Рено провали Фетел. Самият отбор на Рено от доста време е средна работа и беше (може би още е) на прага да напусне Формула 1.
    Колкото до Льо Ман, да Пежо спечелиха миналата година, но до тогова печелиха Ауди, включително 1-2 пъти срещу Пежо и преди това, години срещу състезателни отбори с коли и двигатели на Пежо. Доколкото знам, няма никакво участие на БМВ, а миналата година Ауди представиха чисто нов и не напълно-подготвен болид. Според всички источници, Ауди почнаха състезанието без да са намерили баланс, много неблагопирятно за тях беше канцелирането на свободните тренировки.

  48. 49 Профил на технолог
    *****
    Неутрално

    Я ни обясни термина здрав и качествен бе Вагенист.
    И покажи по коя класация Фолксваген е най здрав и качествен.
    А това че не си имал проблеми с твоята кола не значи че други нямат нали уж за това са статистиките.
    И понеже пишеш че си карал Лексъс и Инфинити обясни с какво е по качествен и добър Фолксваген от тях.

  49. 50 Профил на DeutschWagen
    *****
    Неутрално

    До коментар [#46] от "Мнеееее":

    Да, Ситроен е първи, а не наглите смешници от Митсу и Субару, които са участници от век и веков.

  50. 51 Профил на mazda ne chak fen, ama...
    *****
    Неутрално

    До коментар [#34] от "Анонимен":

    Аз пък карам дизела 143 кс и ти казвам, че не си доближавал мазда 5 на по-малко от 2м.

  51. 52 Профил на DeutschWagen
    *****
    Неутрално

    До коментар [#49] от "технолог":

    Къде съм казал за Инфинити? От Инфините поне правят нещо, заради Рено. Трагедията е Лексус.

    За "качествен" ти беше обяснено по-горе - материали, усещане на пътя, общ дизайн и много други. Сега сигурно пак ще сравниш Лексус с ФВ (а не с Ауди, БМВ, Мерцедес), но то до там са упрели вече нещата.

    А това за "много други хора имат проблеми", ами имат и с японски коли. Аз примерно за пълен крах на ECU съм чувал само от една нова Королка. Та това е - има малка разлика между цифри и статистики от една страна и реалността от друга. Ако не беше така, сега ФВ вместо 3-те първи места от Дакар (и двете от миналата година) нямаше да са факт. Нямаше да са завършили дори.

  52. 53 Профил на потребител
    *****
    Неутрално

    "Да, ама БМВ през първата част на 2008-а направиха страхотно впечатление" " коментар 48"
    Браво на тях но на такъв лидер който е на светлинни години от конкуренцията не се ли полага да доминира ,а не веднъж на 10 години да създава добро впечатление?
    И не разбрах къде е Мазда в цялата история с доброто представяне на БМВ.
    Тук както винаги обсъждаме едно и се появява някакъв Фолксвагенист да ни цитира състезания.
    Ами обясни ни тогава защо в онази статистика го няма Фолксваген никъде а пък Мазда е в челото.
    Защото аз не си купувам прототип от рали Аржентина а серийна кола.

  53. 54 Профил на DeutschWagen
    *****
    Неутрално

    До коментар [#53] от "потребител":

    Значи БМВ не бяха отдавна във Ф1, като някои други. Затова се гледа реалистично на развитието. Отборът показа потенциал за върха, за разлика от други отбори, които вечно се влачат. Аз не съм този, който е казал това за светлинните години, но мога да ти кажа, че БМВ на пътя е наистина невероятно удоволствие на механиката.
    Както писах по-горе, Маздата не я коментирам. Нямам мнение. Само отговарям на старите лафове на други.
    За статистиката вече съм отговорил. Също така може да се попита, защо Мазда не са на върха в Аржентина, щом са толкова добри. Какъв е все пак смисълът на тези състезания? Демонстрация на технология и реклама.

  54. 55 Профил на PSA
    *****
    Весело

    Тук явно има хора с патологична привързаност към Фолксваген.
    От една дискусия за ван стигнахме до рали Аржентина.
    Че гледам и Субару и Мицубиши взе да намесва.
    А пък Лексъс бил некачествен , но Рено подобрило качеството на Инфинити. Направо ми обърна представите за света.
    Спри се малко бе човек то бива бива ама чак толкова.
    Значи и на Фолксваген им трябва френска помощ за да си оправят качеството , че като гледам на кое място са в класацията заедно с Ауди направо ми е смешно с колко светлинни години са изпреварили японците, французите че даже са наравно с италианците.

  55. 56 Профил на tuj_to
    tuj_to
    Рейтинг: 515 Неутрално

    Ей, хора, тука е пълно с малолетни голтаци с 2 лева в джоба! Обясних Ви, че за 14 години книжка(очевизвадно съм на 32) съм ПРИТЕЖАВАЛ(бил съм собственик, купувал съм гуми, сменял съм масла, плащал съм ремонти, купувал съм части) на 7-8 коли, най-много и най-дълго съм притежавал пасати - 3 моделни линии, тъпата мазда я имам от 8 месеца, имал съм и рав4 няколко месеца - трагедия като материали и хендлинг, трагедия, миналата седмица сменях 2 биалетки на задното окачване на 5-та, щото за 15,000 км. в софия и БГ се раздрънка.( а е общо на 40,000).(Втора употреба е, не е от Стар моторс)
    Факт е че, немските коли са много по-напред за Европейски шофьор от японските в ОБЩИЯ случай. Ако имашш нова и чужда кола - по-хубава от нея няма, ако ще да е
    Дачия.
    Също така едно е гащник да се повози на тест-драйв в Инфинити, друго е да си го купи и да го кара 2 години, при това следващите 2 след гаранцията. Малко положението не е толкова fancy като да е твоя.....

  56. 57 Профил на 1221
    *****
    Неутрално

    Между другото статията е за Мазда 5, ако случайно сте забравили. Вярно е, че има прилики, но като цяло ми харесва. Предвид модерните тенденции стремежа към съвършенство води до близки решения. Колкото до спора немски, френски или японски са по добри, няко в началото беше казал, че се сравняват круши и ябълки, т.е. несварними неща. Различа философия за живота води до различни приоритети и съответно решения. Дървеното немско мислене води до дървени коли-скучни в дезайна, неудобни и тесни и неоправдано скъпи. Японците се стремят към техническо съвършенство. А французите и итарианците се кефят на живота и се стремят към удобство, конфорт и кеф на разумна цена.
    Това е ако сте ме рабрали ОК, ако не си е за ваша сметка.

  57. 58 Профил на Demokrat
    *****
    Весело

    До коментар [#30] от "undo": Съгласен съм с теб, че в новата Мазда 5 липсва оригиналност. Освен това намирам, че примерите с Алфа са чудесни - Алфа успяват да правят вдъхновяващи и различни коли!
    Аз споделих, че новата 5-ца на Мазда ми изглежда несериозно.
    Вижте колко по-сериозен е дизайна на новата Мазда 6.

    www.cargurus.com/images/2009/08/12/00/17/2009-mazda-mazda6-s-grand-touring-pic-20740.jpeg

    И на кого прилича обсъжданата Мазда 5
    http://images.businessweek.com/ss/06/04/diesels/image/peugeot407.jpg

    А дали са качествени, дали возят добре - не е тема на коментара, защото сега гледаме картинки и обсъждаме изглед ( визия както казват по-учените от мен)

  58. 59 Профил на потребител
    *****
    Неутрално

    Ами защо Фолксваген не са на върха във Формула 1 или рали шампионата ?
    Ти задаваш такива въпроси че просто се чудя какво да ти кажа.
    Това че някой е решил да инвестира милиони с рекламна цел а друг не го е направил не означава че не прави добри серийни коли.
    И това с държането на пътя и общия дизайн е доста относително.
    Ако RX 8 , EVO 10 или STI имат по добър дизайн от БМВ и се държи по добре в пътя значи ли че е по качествена?
    Мисля че твоите критерии са доста субективни.
    А броя на дефектите и цената за отстраняването им е доста по обективна и изчислима величина.
    Все пак говорим за нормални потребители не състезатели.

  59. 60 Профил на tuj_to
    tuj_to
    Рейтинг: 515 Неутрално

    А относно класацята за "надеждност" в по-горе споменатия Юкей сайт, не забравяйте в коя страна в Европа са първите заводи на Тойота!!!! Защо някой не коментира TUV-овете?????
    Японските фундаменталисти са страшно активни напоследък, обяснението е ясно - трябва да се пребори имиджа, облъчват ги яко и те кълват, очаквам 2-ра серия корейските коли са велики и продължението с китайските след това.....
    Освен това фолксваген е по-назад от ВЕЛИКАТА немска тройка, която всъщност е с по-велика 1-ва и 2-ра част!

    И стига с тази тъпа дискусия за марки - факт, като собственик на Мазда 5 съжалявам, че я купих, дано новата(между другото с много грозна задница, има едно такова приличащо корейско недоразумение със странно име) да са я направили по-добре. Аз лично повече японска кола няма да купя.(пу-пу да не се заричам).

  60. 61 Профил на любопитен
    *****
    Неутрално

    Анонимен аз смених лагер на Пасат 2007 на 20 000 километра така че не ми говори колко са здрави после смених и амортисьори сега пак ми тряка нещо.
    Преди това имах Ауди А6 2003 направо се разкатах да сменям неща по окачването и там всико се сменя на цяло няма по един болт само. А предницата само е над 1000 лева за части и то не при вносителя там направо ще се разплачеш.
    Сега ще махна Пасата и ще пробвам нещо японско вече защото всичките ми приятели които имат японски коли за разлика от теб нямат никакви оплаквания.
    А и да кажа за материалите , седнах в Лексъс и не видях с нещо Ауди да е по добро от него вътре за ФВ въобще не говоря.
    Сега един приятел се връща от Германия и ще пробвам новия Акорд да видим дали наистина е толкова дървен колкото всички тук във форума разправят.

  61. 62 Профил на потребител
    *****
    Неутрално

    И какво като има завод на Тойота в Англия?
    Да не би Тойота да е на първо място?
    Сигурно и Ситроен има заводи и за това е напред ?
    А ти искаш немски класации щото са по независими ли?
    Ами ако искаш може и японски класации да видиш за да са съвсем независими.
    Като не ви отърва че немците здраво развалиха качеството и почвате да говорите за облъчване и как трябва да се гледат германски класации.
    Англичаните имат един от най големите пазари в Европа и вече нямат техни марки така че по независими от техните класации не виждам кои са.

  62. 63 Профил на 1
    *****
    Неутрално

    абе що се джавкате на Бг пазара ако се продата 10 000 такива 5-ци дилърите ще си ударят задниците в тавана. в щатите яко се карат японски коли, но са еквивалент на ладата и жигулата от едно време. цените са им ниски за сметка на липсата на екстри /не говоря за климатик, 2 възглавници и АВС/, а баш за екстрите.
    един приятел си купи сивик за 16 000$ автоматик -база. ако искаше колата му да е както трябва цената се доближава да мерцедес и/или бмв.
    просто това е пазара малко по-спартанско оборудване, но за сметка на това поносима цена. няма смисъл и да се спори за това на колко километра кой какво е сменил /лагер, амертесьор и т.н./ нали дилъра ти дава 5 години или 50 000 мили гаранция?
    отиваш в сервиза и си готов.
    поздрави.
    п.с. аз имам мерцедес С320 -2002г и има повече нещица базово отколкото и най-новия японски модел за обща употреба. лексъс, инфинити и акура не ги слагам в класацията там е за друга тема

  63. 64 Профил на DeutschWagen
    *****
    Неутрално

    До коментар [#55] от "PSA":

    "А пък Лексъс бил некачествен , но Рено подобрило качеството на Инфинити. Направо ми обърна представите за света.
    Спри се малко бе човек то бива бива ама чак толкова.
    Значи и на Фолксваген им трябва френска помощ за да си оправят качеството , че като гледам на кое място са в класацията заедно с Ауди направо ми е смешно с колко светлинни години са изпреварили японците, французите че даже са наравно с италианците."

    Е ето пак глупости дрънкаш. За Инфинити и Рено се има предвид визията и дизайна - не се прави на ударен. Пак дрънкаш глупостите за италианци, французи и ФВ и АУДИ и тъпият сайт. Това вече го обсъждах в темата за БМВ Купе - защо хората се страхуват да купуват френски и италиански коли? Аз съм го чувал от специалисти по сървисинг. Слагаш някякъв сайт от застрахователна фирма и го цитираш като билбията. Да не говорим, че Алфа е доста по-назад от Ауди дори и там, а ФВ е с Митсубиши, ама карай. Дрънкай селянията.
    Иначе на ФВ не им трябва никаква помощ "да си оправят", те вече оправят други, като Ламоргини и Бентли.


    До коментар [#59] от "потребител":

    "Ами защо Фолксваген не са на върха във Формула 1 или рали шампионата ?"

    Ами защото не са там. Те се справят добре там където са. Отговорът е толкова прост, че прави въпросът ти глупав. истинският въпрос е, ако японците са толкова велики, защо те от доста време не са направили нищо, където са участници, може би ако изключим състезания само с американски и японски коли.

    "Ако RX 8 , EVO 10 или STI имат по добър дизайн от БМВ и се държи по добре в пътя значи ли че е по качествена? "

    Първо, интериора е отврат, а на БМВ е един от най-добрите. Стандартното БМВ е много по-практичен избор. Дизайна на колито, които си споменал не може да се сравнява с БМВ. Само на Митсубиши става за нещо. Но проблемът е, че пак сравняваш коли от друг клас. СТИ и Евото са за ралита, но не печелят. Май могат само да се перчат по улиците. Вие преди критикувахте БМВ на темата за БМВ Купе, защото било само за агресивни шофьори. Ами ако аз взема кола от рали (нищо че не пчечели), за какво ми е да я карам по улиците? Там ли ще си правя рали? Зашо не добавиш и civic SI, която е водеща за (само)убийства.

    И накрая, ще видиш че спортните модели на марките, които мразиш предлагат много повече комфорт и качество. Все пак не са правени само за скорост.

  64. 65 Профил на teko
    *****
    Неутрално

    Фен съм на японската техника , ама не заради колите или електрониката , а заради CNC машините им. Имам впечатления от японски и немски такива, и истината е , че немскита остъпват значително като надеждност, бързина, точност, производителност и верзатилност. А както знаете автомобилната индустрия разчита предимно на автоматизирани системи за производство. Между другото 2/3 от световните производители на промишлени роботи са японски. А за серво двигатели и задвижвания японците от Fanuc нямат стигане. В инструменталната и измервателната екипировка нещата са същите. Така ,че правете си изводите сами. А и всеки знае , че перфекционизма е национална черта на японците. И ние българите можем само да съжаляваме, че навремето руснаците провалиха техническото ни сътрудничество с японците в производството на металорежещи машини .

  65. 66 Профил на rycher
    *****
    Неутрално

    до #36 "видял":
    колега за Хонда С2000 става дума, нали?

  66. 67 Профил на DeutschWagen
    *****
    Неутрално

    До коментар [#63] от "1":

    Хехе, знам пазара в САЩ и съм абсолютно съгласен. Добре казано.

  67. 68 Профил на Българче
    *****
    Неутрално

    Аз по вманиачени от немските последователи не съм виждал.
    Тук отново се оформи група състезатели ,които да обяснат колко водещо е БМВ и Фолксваген в спорта.
    И в живота също са водещи спортисти особено с надпис М и лепенки Ремус, ГТИ Рекаро и т.н.
    Трудно се разбиват предразсъдъци трупани с години за немската здравина и качество.
    И от 10 държави да им докарате статистика те пак ще си повтарят " от Голфо по убао нема" и " от баварецо по бързо нема" .
    Толкова за фанатизма по нашите ширини.

  68. 69 Профил на wds23355772
    wds23355772
    Рейтинг: 1191 Весело

    На мен ми е интересно как Анонимния има средствата да смени 7-8 коли за 14 години след като очевидно докато повечето хора работят той се мотае из нета

    Пък за технологиите не ми се говори, че немците станаха смешни вече. Даже и Ауди което е марката която се бие в гърдите, че едва ли не е най-високотехнологичната в Света се издъни с чисто новата си А8-ца. И това пак го казват германците, не някой друг! Аз лично се старая да цитирам техните си собствени статистики и мнения за колите им за да може мнението ми да е най-безпристрастно

  69. 70 Профил на факти
    *****
    Неутрално

    До 1 "лексъс, инфинити и акура не ги слагам в класацията там е за друга тема "
    И аз съм съгласен с това не е хубаво да се сравнява кола за 16 000 долара с такава за 40 000 и после да говорим кой какво оборудване имал.
    А между другото в европейския Акорд оборудването не е по лошо от БМВ 3 но цената е с 20% надолу.
    Това са фактите.

  70. 71 Профил на wds23355772
    wds23355772
    Рейтинг: 1191 Весело

    Още познати факти са, че VW Group се мъчат да поддържат (къде реален къде не) един имидж който да им позволява да слагат без да се притесняват цени с 10-15% по-високи на автомобилите си от тези на своите конкуренти. Тактиката е идеална и сработва защото както знаете всички искаме да сме малко по-хай от другите и да имаме премиум продукти - като започнем от крема за крака и стигнем до автомобила! Друг е въпроса какво освен единия гол престиж получаваме за парите си

  71. 72 Профил на DeutschWagen
    *****
    Неутрално

    До коментар [#68] от "Българче":

    Тези лепенки не са ми познати, да не са от твоето село? Щото в моето има Сивици с крила, грозни джанти, тръби и индикатори отвътре. Освен че са бавни и шумни са и автоматици. Значи добре, тях ги правиме "водещи в спорта", както и другите, професионални ЕВОта, СТИ и не знам още какво, които идват на улицата директно от не много-успешна серия в Рали Шампионата. А, и РХ8, което сигурно харчи повече и от най-големия БМВ джип, защото изобретението на немеца Felix Wankel от 50-те е най-висшата технология на Мазда. Така де, ако искаш да върви.

    "се издъни с чисто новата си А8-ца. И това пак го казват германците, не някой друг! Аз лично се старая да цитирам техните си собствени статистики и мнения за колите им за да може мнението ми да е най-безпристрастно"

    Как може такова мнение да е безпристрастно? Ти си много простичък. Сигурно има хора, които мислят така, но има и такива, които вече го поръчват. Или те не са "безпристрастни"?
    Да си ме чувал аз да казвам, че някой се е издънил с нещо? Най-големият майтап ще е да излезе Лексус след 2-3 години със същия облик.

  72. 73 Профил на бедняк
    *****
    Неутрално

    Не го знам колко коли е карал Анонимен , но личи от изводите които си прави че не разбира много от автомобили.
    А онези от състезателната група като няма какви други предимства да изтъкнат пускат данни от състезания и където не са печелили германци обясняват че почти са щели да спечелят ако са искали но решили нещо да се развиват и се отказали.
    Кой ли има нужда от реклама че напоследък в толкова състезания налива пари за да си вдигне имиджа на високо технологична марка?

  73. 74 Профил на Българче
    *****
    Неутрално

    Кога си карал ти РХ че говориш колко гори. Всеки случай не е почече от баварските сандъци дето под 20 трудно слизат.

    Е да Хондите са бавни като нямат надис ГТИ мощността им пада със 100 коня.
    Къде са виждали онези простаци един истински спортен Голф.
    Някакво STI, EVO 10 няма никакъв шанс срещу този колос на немската състезателна техника с безброй много титли в шампионати .

  74. 75 Профил на DeutschWagen
    *****
    Неутрално

    До коментар [#71] от "Варненски":

    Теорията ти е много интересно, но преоблемът е, че японците с много нагли с маркетинга. Слагат нисък MSRP, който привлича клиентите, но се оказва, че тази цена не включва климатик, ел стъкла, дори АБС. Така клиентът си заминава с кола, която може да е сходна с един базов ФВ (индикатори за налаягане в гумите и трекшън конрол са включени), но колата им струва по-слъпа от ФВ-то, да не говорим за MSRP-то. Това е любим трик в Америка и работи. Това е причината за новата посока на ФВ Америка. За съжаление се правят нови модели специално за техния пазар, без екстри и с ниски цени.
    Абе пич, мога да се закълна, че това не е първият път да го обеснявам. Ти си като кумоноид, който все едно и също разправя.

  75. 76 Профил на tuj_to
    tuj_to
    Рейтинг: 515 Неутрално

    надявам се си бедняк само в преносен смисъл, защото иначе нямаш шанс да изпиташ нищо от това което пише отгоре от първа ръка.
    А изводите, които си правя ги защитавам с парите си - просто съм ги харчил много за коли и затова "разбирам" достатъчно.
    Факт е, че всички такива дискусии винаги са провокирани от изхвърляници от последователи на религията за японските автомобили - самото съществане на която подсказва, че явно има нужда от някаква манипулация и затова се налага да се оформят и последователи....

  76. 77 Профил на wds23355772
    wds23355772
    Рейтинг: 1191 Весело

    DeutschWagen, точно пък за оборудването няма какво да си говорим. Иди провери колко искат във WV за един нормален касетофон! Уникални циций са. Само за топ нивата на оборудване ти слагат тази отдавна стандартна "екстра" при другите автомобили.
    И ако касетофона айде - иди дойди, то това, че се скъпят откъм еърбеци и ESP си е направо подсъдно. Французи и Японци отдавна ги слагат серийно, дори имат и за коленете (също серийно)! Германците в това отношение са 10 годинки назад

  77. 78 Профил на DeutschWagen
    *****
    Неутрално

    До коментар [#74] от "Българче":

    Те се прави на ударен селянин. Какво са спечелили ЕВО и СТИ там, където са?
    А ГТИ не е лепенка, а цял пакет. Не знам, в твоето село може би правите ментета. Но оригиналът предизвика фурор с 5-цата. "Гоуф" 6 пък стана кола на годината. Колко жалко, а? Жалко е, че ни си чул.
    Интересно, взимаме STI, EVO 10 от рали шампионата, където ядат тупаник от Ситроен и Форд и си зибиваме комплексите, като се състезаваме с 2-ките на горките перничани. Големи състезатели сте? Интересно какво ще стане ако дойде Р32, или онова Широко от Нюрбургринг, което за разлика от твоите STI, EVO 10 показва добир резултати на пистата, срещу състезатели, а не срещу бедни перничани с 2-ки.

  78. 79 Профил на DeutschWagen
    *****
    Неутрално

    До коментар [#77] от "Варненски":

    Моят ФВ си има всичко. Има хора, които плащат повече за Тойота Еко.

  79. 80 Профил на евро
    *****
    Неутрално

    Ей ваген не говори за Америка. В Европа японците предлагат много повече неща серийно от Фолксваген дори от БМВ.
    Всичко тук е екстра даже и касетофон , дори боята на БМВ я плащаш отделно, а когато калкулираш накрая цената с еднакви екстри с японците ,немците винаги са по скъпи.

  80. 81 Профил на Българче
    *****
    Неутрално

    Абе аз не съм видял човек със Субару да избива комплекси , но за сметка на това БМВ и Фолксваген Голф са челници в тази дисциплина у нас.
    Явно ти трябва да им препоръчаш на онези с Хонда да си вземат директно от пистата P32 или "онова Широко" та веднъж за винаги да разберат какво е кола.
    Може и някой германски мотоциклет да им предложиш който на писта бие разни смешни японци.

  81. 82 Профил на МДАААА
    *****
    Неутрално

    Ето коравите машини:
    Доминацията на Фолксваген е пълна, тъй като през днешния ден отпадна асът на Мицубиши и неколкократен победител в Дакар Стефан Петерхансел (прочети повече). Неговият "Лансър" не издържа на температурите и двигателят му отказа. Французинът бе настигнат от същата участ, която настигна и Ал-Атиях през вчерашния ден. Едниственият сериозен съперник на пилотите от VW остана втората надежда на Мицубиши Нани Рома, който се движи на четвърта позиция с изоставане от над 29 минути.
    1 Карлос Сайнц Фолксваген 23:42.40 ч
    2 Жиниел де Вилиер Фолксваген +0.9
    3 Марк Милър Фолксваген +13.

    Ако ви се "отпада" - пише какво да си купите
    Ако иската яко - избирате между първо второ или трето място!!!!!

  82. 83 Профил на Мдааа
    *****
    Неутрално

    евро,
    ти колко нови коли си купил
    Явно нито една щом не знаеш какво е базовото оборудване
    А БМВ е по-скъпо, защото се прави в Германия
    По-евтини са турските тойоти, което е обяснимо

  83. 84 Профил на :)
    *****
    Весело

    Ооо господин Ваген пак е тук и отново цитира немските успехи във всички моторни спортове .
    Добре си известен вече в този форум мисля.
    За тези които не знаят това е един голям защитник на иконата
    ФОЛКСВАГЕН ГОЛФ най бързата, високо технологична и с революционен дизайн кола в света.

    Друго ,което трябва да знаем за него е ,че японците са долни крадци които само чакат Фолксваген да въведе нещо и те да го откраднат.
    Който говори нещо лошо за немски коли е японкаджия .

    Всичко което критикува по някакъв начин майка Германия е манипулация от японски недобросъвестни елементи цитиращи някакви не германски статистики ,които не са важни защото той нямал проблем с неговата кола.

    Колкото и дискусии да има с него всичко накрая опира до Рали Аржентина , Нюрбургринг и евентуално Льо Ман но до 2008 защото тогава доминирало Ауди.

    Това е и сега като гледам няма промяна.
    Грамофона пак е зациклил.

  84. 85 Профил на PSA
    *****
    Весело

    Смешници колко общо имат тези коли със серийните?
    Нали видяхте на кое място сте по дефекти в статистиката.
    Май който иска да отпада да си купи Фолксваген.
    Поне Ситроен печели и в състезания и в статистика по бездефектност.
    Май най добре Ситроен не Фолксваген а ?

  85. 86 Профил на DeutschWagen
    *****
    Неутрално

    До коментар [#80] от "евро":

    Вече са ти отговорили май

    До коментар [#81] от "Българче":

    Що пък точно на някой с Хонда? Иначе като си купувам мотор, изборът е между яонски и италиянски (италиянските са по-скъпи, обаче), така е. Но тук не говорим за мотори.

  86. 87 Профил на скромен опит
    *****
    Неутрално

    Не се впрягайте - априори и "по принцип" да сте с твърдо мнение: японските/немските/френските/италианските са добри/лоши за сметка на "конкурентите" им. Няма такъв филм - пазарът го е измислил много преди и много по-мъдро от нас: за сходни суми се получават сходни продукти (с цялата условност на подобна теза).

    Лично аз съм си купувал само веднъж нова кола - от официален вносител за БГ. За 3 години - 63 000 км. Никакви, ама наистина никакви проблеми (освен че се плаща здраво .
    Мисля си, че доста други марки щяха да ми дадат сравними неща. Но ако започнем да говорим с имена VW, Мазда, Пежо, Рено, Форд, Шкода - заставаме пред прага на Третата световна ...

  87. 88 Профил на DeutschWagen
    *****
    Неутрално

    До коментар [#84] от "":

    "За тези които не знаят това е един голям защитник на иконата
    ФОЛКСВАГЕН ГОЛФ "

    Защо само Голф, и защо само ФВ?
    А ти какво харесваш, кажи?

    Иначе за човек без источници, биографията написана от теб не е лоша.

  88. 89 Профил на Мнееее
    *****
    Любопитно

    Ти провери колко струва японски Акорд и германска БМВ 3 с еднакви екстри. БМВ ги няма всички екстри които има Акорд така че колкото събереш толкова.
    А и още нещо БМВ не е сглобено в Турция ,но е сглобено от турци.
    В Япония няма още турски гастърбайтъри и плащаш мито за внос. Как ли става че предлагат повече за доста по малко пари?

  89. 90 Профил на PSA
    *****
    Весело

    Да бе видях вече на германските фенове все японците са им криви. Само крадат продават по евтино и излизало по някакви неверни статистики че колите им имат по малко дефекти.
    Аз като чета форум за френски коли никой японкаджия не идва да пише лоши неща , но германски фенове веднага оплюват френско италианско като низшо.
    Само немците са лидери друг никой не можел да прави коли.
    Всички други трябва да спрат производство за да не пречат на водещите германци да залеят пазара с уникалния Голф здравото
    Ауди и суперспортно БМВ.
    Тука като гледам и титли взеха да броят отиде та се не видя.

  90. 91 Профил на tuj_to
    tuj_to
    Рейтинг: 515 Неутрално

    Като продължение на 87 - Пазара наистина го измислил - вижте нормата на пазарна обезценка на ГОЛЯМАТА немска тройка и на каквито други се сетите японки - ами трагично е - на третата година японката е с 50% надолул Ето това е пръсъда - има я във всяко шваке......
    А като отговор на 89 - за турския Ахмед си прав - видях лично как на плочката на мотора на CLK Black series на Балкан стар се беше подписал някакъв мехмед, но все таки Ханс контролира нещата.

  91. 92 Профил на tuj_to
    tuj_to
    Рейтинг: 515 Неутрално

    Горния ми пост за обезценката спокойно може да репликира и франкофона - те се обезценяват по-бурзо и от японските...

  92. 93 Профил на tuj_to
    tuj_to
    Рейтинг: 515 Неутрално

    и айде стига сме спамили тук, че ще вкараме такава тъпа тема в списъка с най-коментираните, а там по право място има само Гойко, Русия и комунистите....

  93. 94 Профил на скромен опит
    *****
    Неутрално

    До коментар [#91] от "Анонимен":

    Никакви възражения за ШВАКЕ. Нещо повече: освен че Ханс контролира нещата, негова е и цялата производствена линия - повече от нормално.

    За "навитите пружинки" винаги съм предлагал един тест: Представете си, че сте спечелили 60 000 лв. от тото-то и жена ви няма претенции да се изхарчат за кола. Коя ще е марката? (Обзалагам се, че в една такава анкета ще води ... Балкан стар .

  94. 95 Профил на wds23355772
    wds23355772
    Рейтинг: 1191 Весело

    Анонимен, обезценката на старо е породена в много голяма степен и от маркетинговите и имиджови трикове на германците. А що се отнася за сравнение на Немски/Японски коли на старо то тук средния клас на японците в лицето на Мазда и Хонда се цени повече отколкото германските VW, за Опел и Форд да не говорим. Напрактика единствената масова немска марка 2-ра употреба която "държи" цена е VW.
    Но както и да е. Аз лично имам и нов автомобил в семейството и такъв втора употреба. И лично аз съм ЗА това немците да вдигат изкуствено имиджа си за сметка на този на италианци и французи. Така имаме възможност да си купуваме яки коли на супер цени, докато някой загубеняци си дават последните пари за някой гол като пушка Голф

  95. 96 Профил на :)
    *****
    Неутрално

    Не се сърди Ваген , но колкото пъти срещна нещо писано от теб е срещу японския враг.
    Аз лично нямам предпочитания към една нация.
    И германците имат добри неща , но не мога да кажа че всичко немско е "над всичко".
    SL серията на Мерцедес винаги ми е харесвала през годините като дизайн.
    Някога примерно Калибра на Опел беше автомобил с много добре направен дизайн и много добра аеродинамика.
    За Алфа Ромео също мога да кажа добри неща като дизайн , но има изключения.
    От Фолксваген напоследък май само Пасат СС ми харесва.
    От японците преди време ми хареса Сивик 2006 наистина направиха нещо различно.
    Сега новият им Акорд също не е лош. От Инфинити съшо има интересни неща.
    Има още много модели които бих посочил като добри но това е въпрос на вкус.
    А такива изявления за тотална доминация са просто смешни.
    Не ми се коментират също и нещата на някои много опитни които имали 7 коли и се присмиват на някои който бил голтак и не може да има мнение .
    Аз познавам хора които са имали само една кола ,но са доста по добре зпознати с автомобилите от всички пишещи тук.
    Така че това не е критерий за това кой колко разбира.

  96. 97 Профил на tuj_to
    tuj_to
    Рейтинг: 515 Неутрално

    Съжалявам Варненски, но или не си купувал-продавал досатъчно коли или пишеш глупости - през ръцете ми са минали достатъчно - такава загуба на цена и сриване, както от тази 3 годишна Мазда(същото беше и при Рав4) не съм виждал!!!! Та 2 годишна я има за 18,000 лв., за какво говорим, без да съм сравнявал изрично сигурно е дал за нея над 45 като нова....

  97. 98 Профил на един човек
    *****
    Неутрално

    Аз по голяма обезценка от 5 годишна седмица БМВ или S класа не се сещам.
    За това пък Хонда сравнена са началната си по ниска цена се явява по добра инвестиция. Не знам Шваке но така е на пазара.
    А това за моделите на AMG не знам но имам приятел който работи няколко месеца на линия за сглобяване на БМВ 5 и сподели че от 10 души само един е германец. Мнозинството други били турци пакистанци тук там някой поляк и т.н.
    После ми говорете за немска сглобка.

  98. 99 Профил на DeutschWagen
    *****
    Неутрално

    До коментар [#96] от "":

    Аз не се сърдя, но колко пъти темите за немски коли са обиждани на "Гоуф", "дърво" и "перник"? Много шофьори на японски коли нападат немските коли изобщо без причина, използват тъпи аргументи и измислена логика за да ги оплюват. А за какво? За какво му е на един нормален човек да плюе примерно по немския дизайн, нищо че именно той в момента диктува какви елементи са модерни. Аз искам просто някои да разберат, че светът не се върти около тяхното сели/квартал. Да не говорим, че злобните им аргументи сами си го прося, защото са просто гениални.
    Ти виждал ли се ме аз да оплювам японска кола, без да съм предизвикан по изключително тъп начин? Не мога да разбера защо, но именно любителите на японките са силно мотивирани да изкарат всичко немско дървен болкук, а японскот - най-съвършено. Скоро един ни обясняваше как видиш ли, БМВ си взели от Лексус.
    Изобщо някой да е казал нещо лошо за Инфинити? Или за новата Акюра ТЛ (твоя нов Акорд)? Изобщо нямам намерение да убеждавам кой какво да харесва. Просто гоня простотията, злобата, наглостта, липсата на логика и мислене.

    А това за задържане на цените е вярно, как забравих да изложа този аргумент. Лично съм продавал 6-годишен ФВ. Не ме бяха излъгали, че има най-висок resale value в класа си.


  99. 100 Профил на :)
    *****
    Неутрално

    Преди малко направих справка в mobile.de
    Това е немски сайт за продажба на автомобили.
    Търсих Пасат и Акорд от 2005 до 100 000 километра
    Най евтиния Пасат беше 7000 а най евтиния Акорд 9400 евро.
    При условие че цените им са подобни при покупка на вас оставям да определите дали немците смятат Акорд за кола с по ниска остатъчна стойност.

    За всяка кола може да си проверите и е по достоверно от Шваке което завишава цената между другото в интерес на застрахователите.
    Нищо лично към никого просто проверих два типични представителя на средния клас.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK