Супер. От кога чакам да си купя компактен автомобил подходящ за дълги пътувания. Чудех се дали да не си взема Смарт роудстър, но това ще се окаже по-добър избор. Разбира се ако от Мерцедес не контраатакуват.
Фаровете на ауди А8 явно са заразни и са се разпространили към по-низшите марки на ФВ като сеат. И задницата със фаровете е прехвръкнала от новата алфа... но лошо няма, да се развиват.
Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
Не случайно Саркози иска инвестиции в атомни електроцентрали, след някоя и друга година масово ще се напълнят с хибриди и ел. автомобили. Ще е нужно много ел. енергия.
то е лесно да се каже ...........но за навлизането на ел мобилите ще има нужда от промяна на цялата ел система от производство през пренос до крайният клиент ......освен усилия се искат и трилиони само в европа .....те може и дано го направят ....но за нас е утопия да мислим,че ще стане в близките 30 години.........десетки милиарди в енергийната система и отделно коли по 30 хиляди лева минимум и няма настаро за 3 /5 хиляди каквито са 90% от колите .........
преноса на енергия не е само от централата до колата, тази енергия трябва и да се съхранява някак си за да стигне до електродвигателя. Там е трудния момент, наред с това че ще трябват трилиони долари за нови мощности и преносна мрежа. Електродвигателите от край време са по-добри от ДВГ, само батериите са спирали досега развитието на електромобилите. И все още го правят, въпреки напредъка последните няколко години има още доста хляб да изядат.
Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
До коментар [#6] от "любопитно":
Именно, електрозарядни колонки. В синя зона да има за всяко парко место. Сега така и така се плаща, парите да се инвестират там. Навсякъде където има платен паркинг със закон да задължат собствениците да осигурят поетапно в рамките на следващите 5 години зарядна колонка за всяко едно парко место. България да стане Калифорния на ЕУ
До коментар [#8] от "the D.":
Опел Ампер се зарежда за 3 часа. Това не са точно 100% електромобили и батериите на бъдещия стандарт ще са за около 50 км. пробег
Това СА електромобили, защото се задвижват изцяло от електрическа тяга. И децата знаят, че всеки акумулатор се изчерпва. Е, след като се изчерпи, се включва бензинов или дизелов( на БМВ проекта е с такъв) мотор, но като ГЕНЕРАТОР НА ЕЛЕНЕРГИЯ, т.е. тягата към ходовата част си остава ЕЛЕКТРИЧЕСКА, така както когато автомобила се е движел на акумулатор. Явно тази технология е с доста високо КПД, за разлика от ДВГ с механична скоростна трансмисия, защото производителите(Волта на Шевролет, Ампера на Опел, БМВ, ФВ) говорят за разход на гориво от порядъка на 1,5 -2 л/100 км.
А зареждането на акумулатора от мрежата е "башка"(допълнително-турцизъм). То още повече увеличава спестовността на електро-автомобила от последна генерация. Пропуснах да спомена две други негови характеристики - дълъг автономен пробег - говори се за разстояния от 700 - 800 км и услужлива и висока мощност - при нужда се включва ел. енергия и от акумулатора и от генератора.
говорят за 1 л на 100, защото смятат цената на първите 40 мили изминати на ток, или смятат тези мили като нулев разход на гориво. Когато излезе шевролет волт, тогава ще се види колко гори всъщност. Когато акумолатора ти се изчерпи, а генератора е само за 60 к.с. примерно, и два мегавата електродвигатели да имаш, пак си ограничено от тези 60 к.с.
Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
Странен ми е този автомобил? Дължина замо 3.78м., широк 1.80 (колкото големите от средния клас), задни седалки само за деца, и висок само 1.22 (като спортните). Мощен двигател с възможности бързо изпразходвал акумулаторите (значи те отново са слабото звено), а иначе препоръчително да не се ползва на максимална мощност.
Май това си е просто някаква експериментална кола.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Иван K
Рейтинг: 2622 НеутралноСупер. От кога чакам да си купя компактен автомобил подходящ за дълги пътувания. Чудех се дали да не си взема Смарт роудстър, но това ще се окаже по-добър избор. Разбира се ако от Мерцедес не контраатакуват.
подписBig_Villager
Рейтинг: 608 НеутралноСеат разбраха, че с конвенционалните автомобили нямат шанс
и са се ориентирали правилно към нещо ново
DareDebil
Рейтинг: 760 НеутралноФаровете на ауди А8 явно са заразни и са се разпространили към по-низшите марки на ФВ като сеат. И задницата със фаровете е прехвръкнала от новата алфа... но лошо няма, да се развиват.
Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.*****
ЛюбопитноНе случайно Саркози иска инвестиции в атомни електроцентрали, след някоя и друга година масово ще се напълнят с хибриди и ел. автомобили. Ще е нужно много ел. енергия.
capitalist
Рейтинг: 1047 НеутралноДо коментар [#4] от "любопитно":
проблема не е в ел енергията толкова,а преноса й там е разковничето......
*****
ЛюбопитноДо коментар [#5] от "capitalist":
Ами да развиват и електропреносните мрежи, да започват да правят и електрозарядни станции.
capitalist
Рейтинг: 1047 НеутралноДо коментар [#6] от "любопитно":
то е лесно да се каже ...........но за навлизането на ел мобилите ще има нужда от промяна на цялата ел система от производство през пренос до крайният клиент ......освен усилия се искат и трилиони само в европа .....те може и дано го направят ....но за нас е утопия да мислим,че ще стане в близките 30 години.........десетки милиарди в енергийната система и отделно коли по 30 хиляди лева минимум и няма настаро за 3 /5 хиляди каквито са 90% от колите .........
the D.
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#6] от "любопитно":
... нали се сещаш?
да де, ама времето за зареждане
DareDebil
Рейтинг: 760 Неутралнопреноса на енергия не е само от централата до колата, тази енергия трябва и да се съхранява някак си за да стигне до електродвигателя. Там е трудния момент, наред с това че ще трябват трилиони долари за нови мощности и преносна мрежа. Електродвигателите от край време са по-добри от ДВГ, само батериите са спирали досега развитието на електромобилите. И все още го правят, въпреки напредъка последните няколко години има още доста хляб да изядат.
Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.*****
ЛюбопитноДо коментар [#6] от "любопитно":
Именно, електрозарядни колонки. В синя зона да има за всяко парко место. Сега така и така се плаща, парите да се инвестират там. Навсякъде където има платен паркинг със закон да задължат собствениците да осигурят поетапно в рамките на следващите 5 години зарядна колонка за всяко едно парко место. България да стане Калифорния на ЕУ
*****
НеутралноДо коментар [#8] от "the D.":
Опел Ампер се зарежда за 3 часа. Това не са точно 100% електромобили и батериите на бъдещия стандарт ще са за около 50 км. пробег
*****
НеутралноТова СА електромобили, защото се задвижват изцяло от електрическа тяга. И децата знаят, че всеки акумулатор се изчерпва. Е, след като се изчерпи, се включва бензинов или дизелов( на БМВ проекта е с такъв) мотор, но като ГЕНЕРАТОР НА ЕЛЕНЕРГИЯ, т.е. тягата към ходовата част си остава ЕЛЕКТРИЧЕСКА, така както когато автомобила се е движел на акумулатор. Явно тази технология е с доста високо КПД, за разлика от ДВГ с механична скоростна трансмисия, защото производителите(Волта на Шевролет, Ампера на Опел, БМВ, ФВ) говорят за разход на гориво от порядъка на 1,5 -2 л/100 км.
*****
НеутралноА зареждането на акумулатора от мрежата е "башка"(допълнително-т урцизъм). То още повече увеличава спестовността на електро-автомобила от последна генерация. Пропуснах да спомена две други негови характеристики - дълъг автономен пробег - говори се за разстояния от 700 - 800 км и услужлива и висока мощност - при нужда се включва ел. енергия и от акумулатора и от генератора.
DareDebil
Рейтинг: 760 НеутралноДо коментар [#12] от "Пешо Механика до Анджак":
Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.говорят за 1 л на 100, защото смятат цената на първите 40 мили изминати на ток, или смятат тези мили като нулев разход на гориво. Когато излезе шевролет волт, тогава ще се види колко гори всъщност. Когато акумолатора ти се изчерпи, а генератора е само за 60 к.с. примерно, и два мегавата електродвигатели да имаш, пак си ограничено от тези 60 к.с.
*****
НеутралноСтранен ми е този автомобил? Дължина замо 3.78м., широк 1.80 (колкото големите от средния клас), задни седалки само за деца, и висок само 1.22 (като спортните). Мощен двигател с възможности бързо изпразходвал акумулаторите (значи те отново са слабото звено), а иначе препоръчително да не се ползва на максимална мощност.
Май това си е просто някаква експериментална кола.