Новата генерация на "Волво" S60 ще разполага със система, която не само засича пешеходците на пътното платно, но и сама спира колата при опасност от инцидент, беше обявено при представянето на новата генерация на модела на изложението в Женева. Тя е допълнение на вече лансираната от шведите "Сити сейфти" и може да спре автомобила, ако скоростта е до 35 км/ч. При по-висока скорост системата пак задейства спирачките, като намалява до възможния минимум.
"Волво" S60 ще се появи на пазара през лятото на цена от около 33 000 евро, като най-евтиният модел е с двулитров бензинов двигател с мощност 163 к.с. Моторната гама включва още два бензинови представителя с мощности 305 и 203 к.с. и един дизел - 205 к.с. © Волво
Най-мощният от тях е нова разработка и ще постави началото на цяло семейство бензинови мотори(виж карето). Оборудваните с този двигател модели са със задвижване на четирите колела, което е опция за дизела с мощност 208 к.с.
Всички двигатели се комбинират серийно с шестстепенна механична скоростна кутия. Големият бензин може да се поръча и с автоматичната Geartronic с шест скорости. Новият GTDI ще се комбинира и с Powershift с два съединителя.
Автомобилът е дълъг 4628 мм, широк 1865 мм и висок 1484 мм. Междуосието е 2776 мм, като в купето има място за петима пасажери. Обемът на багажника е минимум 380 литра.
"Волво" планира да продава по 90 000 автомобила S60 годишно. Производството ще започне в началото на лятото в завода на компанията в Гент (Белгия).
Новият бензинов GTDI мотор е четирицилиндров, с директно впръскване и турбокомпресор. Работният обем е 1999 кубика, а мощността 203 конски сили. Максималният въртящ момент е 300 Нм, като е на разположение от 1750 об./мин.).
Двигателите GTDI ще бъдат цяло ново семейство - 2.0 GTDI (T5) 243 к.с., 1.6 GTDI (T4) 182 к.с. и 1.6 GTDI (T3) 152 к.с. Освен в S60 те ще се използват също в моделите на "Волво" S80, V70 и XC60. "Волво" планира и ековерсия на S60 с разход 4.3л./100 км, която ще се задвижва от 1.6-литров дизел с мощност 116 к.с.
Това е "Волво S60" | |||
дължина | височина | ширина | междуосие |
4628 мм | 1484 мм | 1865 мм | 2776 мм |
двигатели | ускорение 0-100 км/ч | максимална скорост | комбиниран разход |
D3 (163 к.с.) | 9.2 сек. | 220, 215* км/ч. | 5.1, 5.8* л/100 км |
2.0 T (203 к.с.) | 7.7, 8.2* сек. | 235, 230 км/ч. | 7.9, 8.0 л/100 км |
D5 (205 к.с.) | 7.8 сек. | 235 км/ч. | 5.4 л/100 км |
T6 AWD (305 к.с.) | 6.5 сек. | 250 км/ч | 9.9 л/100 км |
* - авт. трансмисия |
*****
Веселоили широчина???
ARRI
Рейтинг: 1341 ВеселоТази кола по-умна и от мен бе???
Плащат ми от швейцарското посолство да пропагандирам ПРЯКАТА ДЕМОКРАЦИЯ ! Признавам, че трол-я в тяхна полза с/у 5 франка на пост!lordcris
Рейтинг: 734 НеутралноМи да се надяваме, че всички ще карат със скорост по-малка от 35 км/ч
*****
Неутралното какво стана, в София(където пешеходците ходят по улицата) няма да мога да си карам новото Волво......за какво ми е тогава?~??!?!?
*****
ЛюбопитноДо коментар [#2] от "ARRI":
Ти,за умен ли се имаше?
ARRI
Рейтинг: 1341 ЛюбопитноДо коментар [#5] от "УЧУДЕН":
Плащат ми от швейцарското посолство да пропагандирам ПРЯКАТА ДЕМОКРАЦИЯ ! Признавам, че трол-я в тяхна полза с/у 5 франка на пост!Не и колкото Волво.По скоро,колкото трабантче.Или и то ми е много?
*****
НеутралноДо коментар [#6] от "ARRI":
Не.Моторетка Балканче си.
Десен
Рейтинг: 1341 НеутралноСлед трети удар отзад мисля вече че въвеждането на подобна система е напълно необходимо.
Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.*****
НеутралноТо хубаво, айде ще си взема едно такова. Ама оня отзад ако кара Голф2? Дали ще спре зад мен или В мен?
VX
Рейтинг: 436 НеутралноДумичката "само" в заглавието на статията може да бъде възприета по два различни начина в зависимост от ударението
*****
Веселоголям Човек е волвото
*****
НеутралноА к'во праиме като се бъгне софтуера, баце? Тръгни, спри, тръгни спри. Дано има и система дето ти пази нервите, че си дал 66000 лв за тояга.
*****
НеутралноДо коментар [#12] от "Ого":
то и пиян шофьор му се бьгва мозька като кара так це в слуцая е виновно задклавиятурното задволанното устроиство
*****
Неутралнохм... е, това е колата която искам (ако можеш да си я позволя, де
).
*****
ВеселоСпоред проучване на "Германска Медия" "Волво":
- залитат много във външния дизайн. Потербителите харесват по-традиционни форми ( рабирай Голфо)
- вози твърде меко, т.е. не друса
- има излишно много електронни помощници. Такива нямат дори от Мерцедес - значи са излишни
И т.н.
suneco
Рейтинг: 381 Неутралнотъпите немци да не би слу4аино някои да направи не6то по-добро от тях, хеле пъ кола!!!!! Според тях те са наи-добрите и правят вси4ко най-добре и триабва винаги да казват на другите как се 4укат киунци >
(((((((((( (с 2 думи: да им пикая на проу4ването!!!!)
*****
НеутралноСтрахотен премиум автомобил - различен, истински, за некомплексари ....