"Линкълн" MKZ хибрид излиза на пазара през есента



Американският производител "Линкълн" избра автомобилното изложение в Ню Йорк, за да представи хибридния си модел MKZ, съобщи 4wheelsnews. Луксозният седан се задвижва от 2.5-литров бензинов двигател и малък електромотор, които имат обща мощност от 191 к.с.


Благодарение на хибридното си задвижване в градски цикъл лимузината се задоволява с 5.8 л. Бензин на 100 км. "Линкълн" MKZ хибрид може да се придвижва и само на електричество, като достига скорост от 75 км/ч.


Продажбите на лимузината в САЩ започват през есента на цена от 38 000 долара.

Ключови думи към статията:

Коментари (28)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Джони
    Джони
    Рейтинг: 213 Неутрално

    Боже,колко е грозен!

    Внимание към детайла
  2. 2 Профил на senser
    *****
    Неутрално

    Уникално грозна задница.
    Отделно американски автомобил да е икономичен, нещо съвсем не ми се връзва. Ако тази "хибридизация" е само маркетинг - така може

  3. 3 Профил на Хибрид
    *****
    Весело

    До коментар [#1] от "Джони":

    Иване,Иванеееееее,гроздето е много кисело.

  4. 4 Профил на Рол
    Рол
    Рейтинг: 556 Неутрално

    Е то че гроздето е кисело кисело е

  5. 5 Профил на Сашо
    *****
    Неутрално

    Много икономична а това ме радва, важното е че малко харчи

  6. 6 Профил на запалката
    *****
    Любопитно

    Обичам Американските коли, здрави са и малко харчат.

  7. 7 Профил на Среднист
    *****
    Неутрално

    Американският производител "Линкълн"?!
    Няма такъв, всезнайковци от "Дневник". "Линкълн" е луксозната марка на "Форд".

  8. 8 Профил на Среднист
    *****
    Неутрално

    И това на снимката изобщо не е лимузина, а седан. Имам чувството, че тази дописка я е писала дежурната синоптичка.

  9. 9 Профил на Alexander97
    Alexander97
    Рейтинг: 2754 Неутрално

    Фраш от БГ разбиращи!!!
    По интересно е, че доскоро всички се подиграваха на Тойота за Приуса- колко е непрактична и какво ли още не.
    Основно германската преса.
    В действителност Тойота изпревари всички и наложи като световна линия хибрида!На пазара няма голям производител, който да не предлага хибрид.
    Това е световният лидер- Тойота!

  10. 10 Профил на Михаил
    Михаил
    Рейтинг: 740 Неутрално

    В духа на Линкълн, и старите са чаровни грозници

    Scientia non habet inimicum praeter ignorantem.
  11. 11 Профил на Кептн
    Кептн
    Рейтинг: 636 Неутрално

    До коментар [#9] от "Alexander97":

    браво на уникалните тойота - стига да не ти блокира педала за газта или спирачките и да катастрофираш всичко е 6 ... е всъщност почти всичко, малко са и дървенички във возията и се посчупват чат пат, но това са второстепенни подробности

  12. 12 Профил на 3434
    *****
    Неутрално

    Значи според мен автомобила е чудесен, цената също не е много фрапираща.
    Разхода е повече от добър, защото двигателя предполагам е атмосферен... пък и е бензинов, ако има дизелов вариант трябва да е по-малко.
    Бих си го взел, ако живеех в друга държава, на друга заплата - на 3000 км от станишев.

  13. 13 Профил на rycher
    *****
    Неутрално

    хм... не е зле машинката. определено ми харесва.

  14. 14 Профил на teko
    *****
    Неутрално

    Волана е като на автобус и вдига само 180?!

  15. 15 Профил на kenedy
    kenedy
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Преди 30 години американските автомобили изглеждаха по-добре и имаха по-добри технически показатели.
    Това в момента прилича на Малоазиатска имитация с парен двигател.

  16. 16 Профил на ast
    *****
    Неутрално
  17. 17 Профил на Тъпата майна
    Тъпата майна
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    До коментар [#11] от "Боги":

    Личи си, че разбираш от автомобили колкото и от квантова физика. Също така си личи, че основния ти мироглед се формира на база гледането на бТВ

    Това мнение е дело на една тъпа майна
  18. 18 Профил на Аз
    *****
    Неутрално

    За дървените глави - Форд в последните изследвания е по- качествен от Тойота, Линкълн също.

    Пловдивски, ирония е, че това, кеото казваш важи с пълна степен май най- вече за тебе.

  19. 19 Профил на Pagani
    *****
    Неутрално

    Накъде отива светът че чак Американските коли да са на ток.

  20. 20 Профил на Тъпата майна
    Тъпата майна
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    До коментар [#18] от "Аз":

    Грешиш, приятел. Имал съм шанса да карам доста автомобили, от тях немалка част американски, вкл. и Town Car-а на Линкълн. Макар да не са перфектни външно, линкълните имат свой непроменен стил и затова изключително много се харесват от американците.

    Аз, репликата беше насочена към онзи пич, защото същите неща, които той каза, могат да бъдат казани и за VW и Ауди, да речем. И не виждам защо изобщо заговорихме за тойоти и др. автомобили от среден клас под топ-клас автомобил (бил той и американски).

    За Форд съм съгласен, те затова и правят много сериозни продажби на сакралния американски пазар, към който всички се стремят. От Фокус-а насам (този от около 2001г.) взеха сериозно да си стъпват на краката откъм качество и това си продължава и до днес. Това, че тук повечето хора са се закотвили представите си за Форд от времето на Ескорт и Сиера си е проблем на местния пазар и кръчмарските автомобилисти.

    И въпреки всичко не разбирам защо заговорихме за Форд, Тойота и прочее под новина за Линкълн...

    Това мнение е дело на една тъпа майна
  21. 21 Профил на tuk
    tuk
    Рейтинг: 531 Неутрално


    От Уикипедия:
    "Lincoln Motor Company е основана в 1917 година в Детройт от Хенри М. Лиланд, който преди това основава и Кадилак и нейното предназначение е производството на двигатели за авиацията. Компанията е кръстена на 16-я президент на САЩ - Абрахам Линкълн. След Първата световна война Лиланд има идеята за производство на луксозни автомобили, но финансови затруднения го принуждават да продаде компанията, която е закупена през 1922 г. от Хенри Форд, който я прави клон на Ford Motor Company."


    I'm not crazy. My reality is just different than yours.
  22. 22 Профил на xeon4o
    *****
    Весело

    Каквото и да си говориме, пичове, когато в България почнат да се произвеждат коли, нека тогава да коментираме качество, рентабилност и икономичност, сравнявяйки нашите с чужденстранните. За сега нека се радваме на това, което се предлага на пазара. В крайна сметка за всеки характер си има и кола. Аз лично предпочитам джиповете, защото за условията в България е наложително да се кара джип заради "страхотните" ни пътища. В някой друг живот, може би, ще се осмеля да притежавам само лек автомобил.

  23. 23 Профил на Ot USA
    *****
    Неутрално

    Vidiah novia Taurus onia den. Dosta e dobre. Prodajbute na Ford sa up 41% minalia mesez mislia.

  24. 24 Профил на passenger
    *****
    Неутрално

    Явно това ще са таксита на НюЙорк който Блумбърг се е заканил да смени до няколко години.

  25. 25 Профил на за баба ми е
    *****
    Неутрално

    Ааа , много е арна и баба ми много е ареса , тъкмо вика е за мен таз бабина колица ,искам я сакам я.

  26. 26 Профил на stanev
    stanev
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Би ме било срам да карам такъв паметник на безвкусицата...

  27. 27 Профил на tsekata
    tsekata
    Рейтинг: 636 Весело

    ок, хибрид, американска, ама мнооого грозна!

  28. 28 Профил на VX
    VX
    Рейтинг: 467 Неутрално

    В Европа сигурно не по-малко от 40 хиляди евро... Не мерси. С това два Приуса ще купиш и май ресто ще остане





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK