БМВ пуска удължена пета серия за пазара в Китай

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (35)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на ха!
    *****
    Неутрално

    Защо специално за Китай?

  2. 2 Профил на Някой си
    *****
    Неутрално

    Една анкета:

    Ако ви се намират парички за новичко БМВ, бихте ли взели китайско или ще предпочете немско?

    + за немското, - за китайското.

    Давайте да видим защитниците на китайските стоки

  3. 3 Профил на Дълъг китаец
    *****
    Неутрално

    Удължена я! То за тия дълги китайци нормалната не върши работа!

  4. 4 Профил на Някой си
    *****
    Неутрално

    До коментар [#1] от "ха!":

    Отговора е прост. В Китай се навъди каста новобогаташи с лесни пари. Те си умрат да се правят на "некитайци" и да подражават на европейците/американците. Към тези хора е насочено това BWM.

    Това е синдром от който боледуват всички страни с силна поляризация на народонаселението - вкл. и България. Тук има коли каквито и в Германия няма

  5. 5 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    Да не е умрела нещо циганката дето ги хвалеше та сега се търси китайка?

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.
  6. 6 Профил на hah
    *****
    Весело

    До коментар [#1] от "ха!":

    за да им е удобно на новите господари на света, как защо

  7. 7 Профил на Аз
    *****
    Неутрално

    До коментар [#1] от "ха!":

    особеност на местния пазар.
    Volvo S80 има също удължена версия само за Китай.

    Колкото по- голяма европейска премиум кола, толкова по- голяма европейска премиум кола!

  8. 8 Профил на Муньо Кинтата
    *****
    Неутрално

    Хората отпреди са го казали: малка пи*ка - голяма кола.

  9. 9 Профил на киро.
    *****
    Неутрално

    Може да е избиване на комплекси ,но там действително няма малки коли .
    Тяхната ФИЕСТА е седан и е с 1 метър по-дълга от оригинала.

  10. 10 Профил на hah
    *****
    Неутрално

    Не разбирам учудването на много от форумците. Ето ви пример - телекомуникациите. Дори бритиш телеком в момента ползва китайско "куча марка" оборудване - факт. Знаете ли какво ползва чайна телеком? Само централи на сименс и рутери на сиско - проверено.

    Какво странно виждате в това, китайският ви шеф да се качва красиво гадже на мощната си лимузина, докато средния европеец кара "китайските боклуци"

  11. 11 Профил на conTXT
    conTXT
    Рейтинг: 810 Неутрално

    Да речем, че китайците, които могат да си позволят тази лимузина са 0.5% от всички са 6 млн и 700 хиляди. 5% да речат да си я купят това са 400 000. Ми звучи дооста добре в сравнение с продадените през 2009 общо 1 млн и 286 автомобила от марката. Ето това е пазар!

  12. 12 Профил на conTXT
    conTXT
    Рейтинг: 810 Неутрално

    А последната снимка е най-интересна. Не съм много добре с китайския, но лично аз си го превеждам по смисъл и ми звучи нещо като "за всяко самовлюбено китайско парвеню-плод на най-виликият строй познат на човечеството-комуноидокаптализмът!"

  13. 13 Профил на hah
    *****
    Неутрално

    И като гледам китайската комунистическа партия не е тръгнала да го забранява, и да им каже "Не! За вас само лади и москвичи, за да разрушим империализма!!"

    А къде е моето БМВ, на мене, демократа от ЕС. Там където беше и преди 20 години..

  14. 14 Профил на Ivan
    *****
    Неутрално

    Китайските парвенюта искат да впечатлят с колите си.защото иначе няма с какво.Не е ли същото в БГ? Родните криминални бизнесмени карат "Мазерати","Бентли","Бугати",за да се изфукат пред плебса.Фантазиите им не стигат по-далеч от курвите,скъпите коли и кръчмите.

  15. 15 Профил на ЕВАЛА
    ЕВАЛА
    Рейтинг: 466 Любопитно

    До коментар [#4] от "Някой си":

    само от любопитство
    какви са тези коли дето ги има в България, а в Гермония ги няма, че аз и една не мога да се сетя /тези дни успях и Москвич да срещна /

    дългата версия на 5цата ми изглежда като базирана на "късата" версия на 7мицата, но с по-малките двигатели т.е. по-евтина, което не ми изглежда нерентабилно

  16. 16 Профил на автомобилите са...
    *****
    Неутрално

    ....скукаааааааааааааа....

  17. 17 Профил на ККП
    *****
    Неутрално

    Явно и в Китай има много комплексари , маркетинговия отдел на БМВ ги надушва безпогрешно.
    За това съществува тази марка ,за да задоволява низките страсти на такива "хора".

  18. 18 Профил на  heh
    *****
    Неутрално

    До коментар [#17] от "ККП":

    Искам да чуя мнението ти когато можеш да си позволиш тази марка. Сега си карай подобието на кола!

  19. 19 Профил на ККП
    *****
    Неутрално

    Аз карам не по евтина марка колега , ти когато можеш да си позволиш моята кола ще разбереш защо БМВ е за комплексари.

  20. 20 Профил на Photo
    *****
    Неутрално

    От 13 снимки само 2-3 демонстрират разликата в размерите. Другото са бордни прибори, лостове за скорости. Самият текст пък е само няколко реда. Защо така, бе джанъм?!

  21. 21 Профил на tuj_to
    tuj_to
    Рейтинг: 524 Неутрално

    Ей, форумни герои, причината май е друга!
    В Китай обществото е разделено на касти - не можеш да караш по-скъпа кола от твоя шеф, нищо , че имаш повече пари(наследство и т.н.). Когато сте заедно не можеш да си с по-скъп костюм (нищо , че разбираш от мода и си намерил аутлет ). Затова там, като си шеф средно ниво с пари си купуваш 5-ца и си наемаш шофьор, защото шефа ти е със 7-ца или S класа.
    Там всичи коли са с шофьор - просто заплатата му е за без пари и на теб не ти трябва да се пънеш да караш. А сега вече ще се возиш в по-голяма и скъпа 5-ца, като спазваш йерархията с шефа със 7-та.

  22. 22 Профил на ????
    *****
    Весело

    Е на шефа супер удължена седмица ли ще му правят, че то с толкова касти там БМВ трябва поне да си удвои моделите.

  23. 23 Профил на ръц
    *****
    Неутрално

    Ееееейй голям майтап!!!Как станаха тия работи бе? Ако преди години някой ми кажеше че капитализма ще го докара да се съобразява и произвежда най луксозните поръчкови коли за комунистическа държава и да се съобразяват с капризите и желанията на китайските потребители защото били пренаситени от най разнообразна продукция на пазара им, щях да го помисля за откачено неизличим майтапчия!

  24. 24 Профил на conTXT
    conTXT
    Рейтинг: 810 Неутрално

    До коментар [#21] от "tuj_to":

    Ще ги продават на промоция. Дългата база за шефа, а стандартната за под-кастанетите.

  25. 25 Профил на :)
    *****
    Весело

    Баварските смешници пак гъделичкат богаташчета ,които си нямат хабер от коли. Удължена тройка няма ли да има за българските измекярчета,които нямат пари за 5 ца ,но трябва на всяка цена да имат емблема с перка на капака?

  26. 26 Профил на wds23355772
    wds23355772
    Рейтинг: 1209 Любопитно

    Нормална маркетингова политика на BMW. Т.к. Китай е огромен пазар за автомобили (може би най-големия по брой продадени) е нормално да се прави това което харесва на клиента там! Германските фирми мисля са едни от най-агресивните на китайския пазар и някой от автомобилостроителите им имат фабрики там от доста години! Евала, защото виждат от къде ще идва голямата печалба за в бъдеще

  27. 27 Профил на 4x4
    *****
    Неутрално

    Само разбирачи. БМВ било за комплексари и китайската версия не струва.
    Няма да се заяждам, ама да знаете че това е хубава кола. Другите приказки и легенди си ги разказвайте пред жена ви, като си пиете ракията в апартамента.

  28. 28 Профил на putin
    putin
    Рейтинг: 0 Неутрално

    Не са комплексари а са обучени да лаят при няколко символа-- Китаи.Русия.Изток а стоят на задни лапи и скимтят за кокал при символи като УСА.Запад Демокрация.

  29. 29 Профил на Bayerische Money Waster
    *****
    Неутрално

    Че БМВ не е кой знае какво , а разчита на реклама е ясно вече и за децата.
    А китайския пазар наистина е голям и е нормално много фирми да се интересуват от него.

  30. 30 Профил на йое
    *****
    Неутрално

    До коментар [#1] от "ха!":

    Хехе. Баси и наивният въпрос. Ми за да се кефят функционерите на компартията. Те други хора от тая 100-200 хилядна върхушка в милиярден Китай не могат да си го позволят така или иначе. Апропо малко е подобна историята и в България.

  31. 31 Профил на 10mm auto
    *****
    Любопитно

    Изданието Chinese Car Times съобщава за нова модификация на Mercedes E-Class, предназначена изключително за пазара в Китай. Също като сънародниците си - Audi A4L, Audi A6L и BMW 5 LWB, модификацията на Mercedes E-Class се отличава с удължено междуосие и по-просторен, луксозен салон.

  32. 32 Профил на Рамбо Силек
    *****
    Весело

    Голяма работа са инженерите от БМВ - не 15, не 10, а точно 14 см е удължена колата. Точно колкото е димаетърът на главата на средностатистическа китайска секретарка. Като се наведе над скута на боса, да не и влиза в задника духалката на четиризоновия климатик

  33. 33 Профил на ?????
    ?????
    Рейтинг: 8 Любопитно

    Добре са го измислили.Имат бъдеще.

    ОМРЪЗНА МИ ДА СЕ СМЕЯ!!!!!
  34. 34 Профил на stonedridah
    stonedridah
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Изненадващо грозна е новата петица....

  35. 35 Профил на bavor
    *****
    Неутрално

    друга причина защо специялно за китай е защото BMW 5 е топ линията на марката там вместо BMW 7. същото важи за Audi. A6L замества А8 в китай.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK