Хехе! ADAC са си немци и квото и да ми говорите за немска "коректност" то немския шовинизъм е 100 пъти по-голям! А за тези които ще ми кажат, че не е така нека се сетят какви ги вършат германците от ЕОн в североизточна България, пък после да пише!
BTW, най-качествени според аналогична организация в UK са Хюндай!
До Варненски:
Понеже ЕОн вършели простотии, значи немците били некоректни и шовинисти...
Що направо не споменеш какви са ги вършили Луфтвафе или СС, по тая логика?
Или може би Шкода не струват, щото ЧЕЗ също са чехи?
Мозък...
Каквото купуват хората, това и карат+оценяват...
Пък и мнението на ДЕКРА ми се струва по-меродавно в случая...
Така е Пловдивски! Статията можеше и да е по-коректна, като бяха уточнили, че ADAC дават статистика за различни класове за различни възрасти автомобили - 1, 3 , 5 и т.н. Това може да е само за едната "възрастова група", така че като цяло картинката може би е по-различна. А и да не забравяме, че са посочени само най-надеждните автомобили и това, че VW Шаран е най-качествен в класа си не значи, че като цяло VW се представят добре!
Но както и да е де, то и това е част от журналистиката - да предизвикаш полемика и интерес у публиката
Адак не са това което бяха.
Сега са се превърнали в едни търгаши и понеже получават взятките от местните дилъри - пишат каквото им се нареди.
Рено Канго и Опел Вектра пък са едни от най-безпроблемните автомобили на пазара - и двете с проверени с времето двигатели, на сравнително ниски цени и с ниски цени на рез. части и обслужване.
Мини била без конкуренция при малолитражките?!?
Верно ли?
Това фиеста, клио, 306, цитроенките те не струват бе. Те са за хора дет не разбират.
Егати изследването
Жалко, че германците развалиха дизайна. След 2-3 години човек няма да може вече да си купи хубава кола, когато спрат да внясят моделите от 90-те. Новите могат само да скляпат умно пред стария дизайн.
то и Ауто билд само за германските коли пише, че били най-най. в щатите пък по-добри от крайслер и шевролет нямало. даже по рекламите един Форд минава покрай едни Е-класа и А6 като малка гара. ама така е различни класации-различни гледни точки
Немците яко напират със скрити рекламни материали. Явно почват да усещат накъде отива работата с прескъпите каруци......Само дето никъде не видях "платен репортаж".
То това си го знаем.
Някои от тях буквално са неразрушими. Дори и жена ми(тя е естет и си пада по френските работи ) не може да намери начин да се саморазправи с тях
Не се притеснявайте. Много скора германците ще приватизират френската идея-Ситроен С1. Те имат опит в тази област още от началото на 70-те години, когато приватизираха френската идея - малък автомобил, Пежо 204 с дизелов двигател и създадоха любимият автомобил на Пернишкия регион - Голф.
Германците очевидно не могат да измислят кой знае какви нови концепции в купетата, но пък и не се напъват. Изчакват да видят какво ще измислят французи и американци и после разработват своите модели като изчистват грешките които другите са допуснали. Идеята не е лоша, но е малко тъпо винаги да се прави така. Но както самите те си признават, просто нямат смелост да изпробват концепции и да рискуват!
Добре че е българската автомобилна мисъл да има откъде дакрадат германските автомобилостроители, ха-ха-ха .... Между другото- на някой от вас да му е направило впчечатление, че доста фирми като Кауфланд, Била, Сименс и т. н. сменихата Шкоди с Фолксваген? Сигурно защото са по-глупави от вас и незнаят, че се трошат като солети., ха-ха-ха ...
bgfdgb
Golf е наследник на Бръмбъра
Изобщо не им е нужно на немците да гледат недомислиците на франсетата.
Това че ти си събрал едвам парички за ефтин френски тошляк незначи че трябва да ни надуваш главите с глупости
В Германия страшно много се търсят български експерти (разбирачи) на автомобилите.
Големи заплати дават - само да им даваш акъл..... и въобще не искат някакви си студентчата завършили там, а само оригинални потни българи.... директно дошли от България.... предоставят преводачка и 300 хил. евро / г.
Ако това не е достатъчно - дават още.... само акъл да им даваш....
Хонда е истината момчета. По красива от Тойота и по здрава за немски дървета въобще да не говорим.
Класцията посочена в коментар 15 и 17 е правена от застрахователна компани която е изчислила че немските автомобили са много по ненадеждни и съответно за тях трябва да платиш по висока премия при застраховане. Това е най показателно а не някакъв надъхан германец да ти обяснява че немското е най здраво. Като е най здраво защо французите не карат немски коли или защо в Япония някой не извади класация за супер надеждно Ауди със супер евтините му резервни части?
Айде стига с тези платени статистики. В който и автосервиз да отидете , ще ви кажат че немските коли в последно време са най чести посетители там, това е реалността.
Който иска да си вярва на митовете за немската надеждност, това е било преди 20 30 години , вече и Хюндай ги изпревари.
Скоро ако не вземат ,мерки китайците и индийците ще правят по надеждни коли от тях.
Тук явно личи че Хонда си държи на качеството и в двете класации на един независим пазар като британския.
А коментарите как на някой жена му не могла да счупи немска кола са смешни. Аз доста жени с немски коли виждам из сервизите да се чудят как така уж най здравите коли все са с проблеми. Не вярвайте само на реклами , аз не познавам човек карал японска кола да мине на немска , но знам доста примери в обратната посока явно има някава причина....
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
wds23355772
Рейтинг: 1163 ВеселоХехе! ADAC са си немци и квото и да ми говорите за немска "коректност" то немския шовинизъм е 100 пъти по-голям! А за тези които ще ми кажат, че не е така нека се сетят какви ги вършат германците от ЕОн в североизточна България, пък после да пише!
BTW, най-качествени според аналогична организация в UK са Хюндай!
*****
Неутрално..."Фолксваген Шаран" пък триумфира при пълноразмерните ванове...
А стига, бе!
Тъпата майна
Рейтинг: 1391 НеутралноРедакторите на рубриката само търсят поводи да ни износват пръстите...
Това мнение е дело на една тъпа майна*****
НеутралноДо Варненски:
Понеже ЕОн вършели простотии, значи немците били некоректни и шовинисти...
Що направо не споменеш какви са ги вършили Луфтвафе или СС, по тая логика?
Или може би Шкода не струват, щото ЧЕЗ също са чехи?
Мозък...
Каквото купуват хората, това и карат+оценяват...
Пък и мнението на ДЕКРА ми се струва по-меродавно в случая...
wds23355772
Рейтинг: 1163 ЛюбопитноТака е Пловдивски! Статията можеше и да е по-коректна, като бяха уточнили, че ADAC дават статистика за различни класове за различни възрасти автомобили - 1, 3 , 5 и т.н. Това може да е само за едната "възрастова група", така че като цяло картинката може би е по-различна. А и да не забравяме, че са посочени само най-надеждните автомобили и това, че VW Шаран е най-качествен в класа си не значи, че като цяло VW се представят добре!
Но както и да е де, то и това е част от журналистиката - да предизвикаш полемика и интерес у публиката
*****
ВеселоМолим?
А отADAC не са ли чували за VOLVO?
Eisbär
Рейтинг: 964 Веселокакво изненада
*****
Неутралномалкия французин С1 Честито Карла. Ванът Меркел юбер алес.
Десен
Рейтинг: 1391 НеутралноАдак не са това което бяха.
Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.Сега са се превърнали в едни търгаши и понеже получават взятките от местните дилъри - пишат каквото им се нареди.
Рено Канго и Опел Вектра пък са едни от най-безпроблемните автомобили на пазара - и двете с проверени с времето двигатели, на сравнително ниски цени и с ниски цени на рез. части и обслужване.
Мини била без конкуренция при малолитражките?!?
Верно ли?
Това фиеста, клио, 306, цитроенките те не струват бе. Те са за хора дет не разбират.
Егати изследването
БМЗ
Рейтинг: 1241 НеутралноЖалко, че германците развалиха дизайна. След 2-3 години човек няма да може вече да си купи хубава кола, когато спрат да внясят моделите от 90-те. Новите могат само да скляпат умно пред стария дизайн.
Икономиката икономична, светът светски, апокалипсисът апокалиптичен*****
Веселото и Ауто билд само за германските коли пише, че били най-най. в щатите пък по-добри от крайслер и шевролет нямало. даже по рекламите един Форд минава покрай едни Е-класа и А6 като малка гара. ама така е различни класации-различни гледни точки
*****
НеутралноНемците яко напират със скрити рекламни материали. Явно почват да усещат накъде отива работата с прескъпите каруци......Само дето никъде не видях "платен репортаж".
ARRI
Рейтинг: 1391 ВеселоХА !!! да си дойдем на думата . Тези дни само ефффтина пластмаса ни показвахте .
Плащат ми от швейцарското посолство да пропагандирам ПРЯКАТА ДЕМОКРАЦИЯ ! Признавам, че трол-я в тяхна полза с/у 5 франка на пост!*****
НеутралноТо това си го знаем.
) не може да намери начин да се саморазправи с тях
Някои от тях буквално са неразрушими. Дори и жена ми(тя е естет и си пада по френските работи
*****
Неутралноhttp://www.reliabilityindex.co.uk/top10.html?apc=3 128339010848601
Да виждате в тази британска класация на най-надеждни марки автомобили някоя немска марка в първите 10, освен Шкода?
*****
НеутралноDa, taka e. Moiat VW Passat e mnogo "nadejden". Sledvashtata sedmiza se vrushtam na Yaponsko i nyama da poglejdam nazad
Тъпата майна
Рейтинг: 1391 НеутралноДо коментар [#15] от "Сеирджия":
?apc=3128339010848601
Това мнение е дело на една тъпа майнаВиждам, ама на другата страница: http://www.reliabilityindex.co.uk/top10_worst.html
*****
НеутралноДо коментар [#17] от "Пловдивски":
Именно, има в първите 10, но отзад напред
*****
НеутралноШВАПСКО ДЪРВО...
*****
ЛюбопитноАз си мислих, че лидери са Грейт Уол ъф Чайна , но явно ще дръпнат ако построят завод в България
bgfdgb
Рейтинг: 8 ВеселоНе се притеснявайте. Много скора германците ще приватизират френската идея-Ситроен С1. Те имат опит в тази област още от началото на 70-те години, когато приватизираха френската идея - малък автомобил, Пежо 204 с дизелов двигател и създадоха любимият автомобил на Пернишкия регион - Голф.
wds23355772
Рейтинг: 1163 ЛюбопитноГерманците очевидно не могат да измислят кой знае какви нови концепции в купетата, но пък и не се напъват. Изчакват да видят какво ще измислят французи и американци и после разработват своите модели като изчистват грешките които другите са допуснали. Идеята не е лоша, но е малко тъпо винаги да се прави така. Но както самите те си признават, просто нямат смелост да изпробват концепции и да рискуват!
Boriaz
Рейтинг: 893 ВеселоДобре че е българската автомобилна мисъл да има откъде дакрадат германските автомобилостроители, ха-ха-ха .... Между другото- на някой от вас да му е направило впчечатление, че доста фирми като Кауфланд, Била, Сименс и т. н. сменихата Шкоди с Фолксваген? Сигурно защото са по-глупави от вас и незнаят, че се трошат като солети., ха-ха-ха ...
Искането няма мярка- даването има КРАЙ!*****
Неутралноbgfdgb
Golf е наследник на Бръмбъра
Изобщо не им е нужно на немците да гледат недомислиците на франсетата.
Това че ти си събрал едвам парички за ефтин френски тошляк незначи че трябва да ни надуваш главите с глупости
*****
НеутралноВ Германия страшно много се търсят български експерти (разбирачи) на автомобилите.
Големи заплати дават - само да им даваш акъл..... и въобще не искат някакви си студентчата завършили там, а само оригинални потни българи.... директно дошли от България.... предоставят преводачка и 300 хил. евро / г.
Ако това не е достатъчно - дават още.... само акъл да им даваш....
Вервайте ми!
бай Петко
Рейтинг: 506 НеутралноА на кое място са американските катафалки !?
*****
ВеселоДо коментар [#13] от "ARRI":
Мълчи ве,тук сме фенове на евтините коли.Стандарта ни е такъв,не че нямаме вкус.
*****
Неутралноако искате нормална кола - TOYOTA
ако искате (и можете) луксозна - LEXUS
ако искате да се "хвалите" пред приятели, че за колата давате повече от колкото за жената, и да висите по сервизи - варианти много !!!!!!
*****
НеутралноДо коментар [#28] от "prepatil":
Каква Тойота Ве ти полудя ли?
*****
НеутралноХонда е истината момчета. По красива от Тойота и по здрава за немски дървета въобще да не говорим.
the-uks-most-reliable-car-180587
128339010848601
Класцията посочена в коментар 15 и 17 е правена от застрахователна компани която е изчислила че немските автомобили са много по ненадеждни и съответно за тях трябва да платиш по висока премия при застраховане. Това е най показателно а не някакъв надъхан германец да ти обяснява че немското е най здраво. Като е най здраво защо французите не карат немски коли или защо в Япония някой не извади класация за супер надеждно Ауди със супер евтините му резервни части?
Айде стига с тези платени статистики. В който и автосервиз да отидете , ще ви кажат че немските коли в последно време са най чести посетители там, това е реалността.
Който иска да си вярва на митовете за немската надеждност, това е било преди 20 30 години , вече и Хюндай ги изпревари.
Скоро ако не вземат ,мерки китайците и индийците ще правят по надеждни коли от тях.
http://www.which.co.uk/news/2009/07/which-reveals-
http://www.reliabilityindex.co.uk/top10.html?apc=3
Тук явно личи че Хонда си държи на качеството и в двете класации на един независим пазар като британския.
А коментарите как на някой жена му не могла да счупи немска кола са смешни. Аз доста жени с немски коли виждам из сервизите да се чудят как така уж най здравите коли все са с проблеми. Не вярвайте само на реклами , аз не познавам човек карал японска кола да мине на немска , но знам доста примери в обратната посока явно има някава причина....
*****
Неутралноhttp://www.which.co.uk/news/2009/07/which-reveals- the-uks-most-reliable-car-180587
128339010848601
http://www.reliabilityindex.co.uk/top10.html?apc=3
Къде са германците питам
Нещо не е като АДАК в тези класации.....