Изчерпи се квотата за "Лексус" LFA

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (19)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на инж. Филип
    инж. Филип
    Рейтинг: 457 Неутрално

    В САЩ 375000$, а в ЕС 380000Евра. Айде сега някой да ни обясни на нас матриала, защо американците са толкова прости, а ние матриала толкова умни.

    Гледам доста народ се ориентира към летищата днешно време. Пожелавам им успех!
  2. 2 Профил на nenovski_gb
    ****

    Този коментар беше изтрит в 09:23 на 03/06/2010 от неговия автор.

  3. 3 Профил на Боби Колев
    Боби Колев
    Рейтинг: 1433 Неутрално

    Ами много просто - социална Европа е много по-протекционистично настроена и съответно цените на луксозните стоки отвън са по-високи отколкото на по-конкурентния американски пазар.

    Никаква връзка със заплатите. Тази кола изобщо не е за хора живеещи на заплата.

    http://www.bbc.com/news/magazine-37612083
  4. 4 Профил на Тъпата майна
    Тъпата майна
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    Важно е да се отбележи, че дори при убийствената цена горе Lexus няма да имат печалба от LF-A.

    Това мнение е дело на една тъпа майна
  5. 5 Профил на don_val
    don_val
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#1] от "инж. Филип":

    Язък за титлата ти - Инженер. Или това означава Инжекцион

    Всеки народ си заслужава управниците !
  6. 6 Профил на don_val
    don_val
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#4] от "Пловдивски":

    Да, колкото Фолксваген обявиха, че правят Бугати Вейрон на загуба. Малко са ми съмнителни тези твърдения.

    Всеки народ си заслужава управниците !
  7. 7 Профил на damned
    damned
    Рейтинг: 238 Неутрално

    Само на мен ли това ми прилича на Ауди R8 ?!

  8. 8 Профил на Тъпата майна
    Тъпата майна
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    До коментар [#6] от "don_val":

    За Фолскваген не знам, но Lexus със сигурност нямат печалба от LF-A. Имай предвид, че чудовището горе е един технологичен пик в автомобилостроенето и разходите му за проектиране + производство са убийствено високи. Затова и цената му е такава. Освен това подобни автомобили са главно имиджови - тип вижте какво можем да правим, уважавайте ни заради това и си купувайте и по-евтините ни автомобили

    Интересен факт - километража и оборотомера на LF-A са заместени от висококачествен цветен дисплей. Поводът е бил, че класическите инструменти със стрелки не могат да реагират достатъчно бързо на скоростта, с която се движат оборотите на колата.

    Това мнение е дело на една тъпа майна
  9. 9 Профил на VaKY
    VaKY
    Рейтинг: 710 Весело

    1/3 от поръчките идват от Германия.... е, това ще оживи малко еврото.

    Pro bono publicum with a bit more gusto
  10. 10 Профил на ndsbg
    ndsbg
    Рейтинг: 561 Неутрално

    До коментар [#7] от "damned":

    ходи да си прегледаш очите тогава.

    и тая бегачка натри яко носа на нисан гтр както в дизайн, така в интериор така и в състезание. Направо му скъса шортите

  11. 11 Профил на snafuracer
    snafuracer
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#8] от "Пловдивски":

    Голямо евала на такъв информиран човек като теб, това е сериозно. Наистина не се срещат често смислени и точни коментари.

  12. 12 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    Абе кой човек с пари ще си вземе такова нещо.
    Цената в САЩ е такава защот в САЩ има няколко директни конкурента - Вайпър, Корвет, Мустанг и Камаро, може да броим и Порше панамера, както и Бенц СЛС. Тия всичките се правят там.
    На европейска цена - няма да върви, то не че и сега ще върви де.
    Един мустанг с доживотна гаранция на ск.кутия и двигател и 10 години на купето е къде $58К базова цена, стигаща до хилядарка под другия основен конкурент - Нисан ГТР дето там го дават за около $85, а в албиона - £60.
    Виждате ли как при него разликата между $ и евро-валути е по-малка? Неслучайно е така.

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.
  13. 13 Профил на boniperti
    boniperti
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Продавам 4бр. гуми Тигър 305/30 R20, ДОТ 2202.

  14. 14 Профил на hartofilax
    hartofilax
    Рейтинг: 450 Неутрално

    Продават я на загуба, разработката и е отнела над 10 години. Лимитирана серия.
    Тази кола може да струва колкото си иска, така или иначе, който ще си я купува не гледа цената...

  15. 15 Профил на naturisten
    naturisten
    Рейтинг: 616 Весело

    Тююю, тъкмо бях тръгнал да спестявам от закуски...Като гледам к'во направиха някои хора от незакусване.

    Какъвто им беше социализЪма, такъв им е и капитализЪма! ЗАБРАНА за движение на товарни камиони и ТИРОВЕ през почивните дни!!!
  16. 16 Профил на DFGeneer
    DFGeneer
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Този автомобил е уникален с много неща, но едно от най-впечатляващите е звукът - специално настроен от музикалното подразделение на Ямаха:

    http://www.youtube.com/watch?v=BWrmXO4GjSY&feature=related

    Иначе, смисълът от него е основно в развитието на технологиите които ще навлязат в по-масовите модели на Тойота и Лексус. Дано само това се случи по-скоро.

  17. 17 Профил на dissident
    dissident
    Рейтинг: 782 Неутрално

    Тойота напусна Формула 1 и с производство 500 спортни коли за година не заслужава внимание. Ферари произвежда над 7000 на година и над 12000 двигатели. Интересно е германците да купуват Лексус. Лексус е известен като Мерцедеса на евреите.

  18. 18 Профил на инж. Филип
    инж. Филип
    Рейтинг: 457 Неутрално

    Благодаря че ми разяснихте защо в САЩ е по евтино

    Гледам доста народ се ориентира към летищата днешно време. Пожелавам им успех!
  19. 19 Профил на Radon
    Radon
    Рейтинг: 450 Неутрално

    Много зверски изглежда ... ух!

    shake and rattle




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK