Ами много просто - социална Европа е много по-протекционистично настроена и съответно цените на луксозните стоки отвън са по-високи отколкото на по-конкурентния американски пазар.
Никаква връзка със заплатите. Тази кола изобщо не е за хора живеещи на заплата.
За Фолскваген не знам, но Lexus със сигурност нямат печалба от LF-A. Имай предвид, че чудовището горе е един технологичен пик в автомобилостроенето и разходите му за проектиране + производство са убийствено високи. Затова и цената му е такава. Освен това подобни автомобили са главно имиджови - тип вижте какво можем да правим, уважавайте ни заради това и си купувайте и по-евтините ни автомобили
Интересен факт - километража и оборотомера на LF-A са заместени от висококачествен цветен дисплей. Поводът е бил, че класическите инструменти със стрелки не могат да реагират достатъчно бързо на скоростта, с която се движат оборотите на колата.
Абе кой човек с пари ще си вземе такова нещо.
Цената в САЩ е такава защот в САЩ има няколко директни конкурента - Вайпър, Корвет, Мустанг и Камаро, може да броим и Порше панамера, както и Бенц СЛС. Тия всичките се правят там.
На европейска цена - няма да върви, то не че и сега ще върви де.
Един мустанг с доживотна гаранция на ск.кутия и двигател и 10 години на купето е къде $58К базова цена, стигаща до хилядарка под другия основен конкурент - Нисан ГТР дето там го дават за около $85, а в албиона - £60.
Виждате ли как при него разликата между $ и евро-валути е по-малка? Неслучайно е така.
Продават я на загуба, разработката и е отнела над 10 години. Лимитирана серия.
Тази кола може да струва колкото си иска, така или иначе, който ще си я купува не гледа цената...
Иначе, смисълът от него е основно в развитието на технологиите които ще навлязат в по-масовите модели на Тойота и Лексус. Дано само това се случи по-скоро.
Тойота напусна Формула 1 и с производство 500 спортни коли за година не заслужава внимание. Ферари произвежда над 7000 на година и над 12000 двигатели. Интересно е германците да купуват Лексус. Лексус е известен като Мерцедеса на евреите.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
инж. Филип
Рейтинг: 457 НеутралноВ САЩ 375000$, а в ЕС 380000Евра. Айде сега някой да ни обясни на нас матриала, защо американците са толкова прости, а ние матриала толкова умни.
Гледам доста народ се ориентира към летищата днешно време. Пожелавам им успех!****
Този коментар беше изтрит в 09:23 на 03/06/2010 от неговия автор.
Боби Колев
Рейтинг: 1433 НеутралноАми много просто - социална Европа е много по-протекционистично настроена и съответно цените на луксозните стоки отвън са по-високи отколкото на по-конкурентния американски пазар.
http://www.bbc.com/news/magazine-37612083Никаква връзка със заплатите. Тази кола изобщо не е за хора живеещи на заплата.
Тъпата майна
Рейтинг: 1391 НеутралноВажно е да се отбележи, че дори при убийствената цена горе Lexus няма да имат печалба от LF-A.
Това мнение е дело на една тъпа майнаdon_val
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#1] от "инж. Филип":
Всеки народ си заслужава управниците !Язък за титлата ти - Инженер. Или това означава Инжекцион
don_val
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#4] от "Пловдивски":
Всеки народ си заслужава управниците !Да, колкото Фолксваген обявиха, че правят Бугати Вейрон на загуба. Малко са ми съмнителни тези твърдения.
damned
Рейтинг: 238 НеутралноСамо на мен ли това ми прилича на Ауди R8 ?!
Тъпата майна
Рейтинг: 1391 НеутралноДо коментар [#6] от "don_val":
Това мнение е дело на една тъпа майнаЗа Фолскваген не знам, но Lexus със сигурност нямат печалба от LF-A. Имай предвид, че чудовището горе е един технологичен пик в автомобилостроенето и разходите му за проектиране + производство са убийствено високи. Затова и цената му е такава. Освен това подобни автомобили са главно имиджови - тип вижте какво можем да правим, уважавайте ни заради това и си купувайте и по-евтините ни автомобили
Интересен факт - километража и оборотомера на LF-A са заместени от висококачествен цветен дисплей. Поводът е бил, че класическите инструменти със стрелки не могат да реагират достатъчно бързо на скоростта, с която се движат оборотите на колата.
VaKY
Рейтинг: 710 Весело1/3 от поръчките идват от Германия.... е, това ще оживи малко еврото.
Pro bono publicum with a bit more gustondsbg
Рейтинг: 561 НеутралноДо коментар [#7] от "damned":
ходи да си прегледаш очите тогава.
и тая бегачка натри яко носа на нисан гтр както в дизайн, така в интериор така и в състезание. Направо му скъса шортите
snafuracer
Рейтинг: 450 НеутралноДо коментар [#8] от "Пловдивски":
Голямо евала на такъв информиран човек като теб, това е сериозно. Наистина не се срещат често смислени и точни коментари.
Десен
Рейтинг: 1391 НеутралноАбе кой човек с пари ще си вземе такова нещо.
Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.Цената в САЩ е такава защот в САЩ има няколко директни конкурента - Вайпър, Корвет, Мустанг и Камаро, може да броим и Порше панамера, както и Бенц СЛС. Тия всичките се правят там.
На европейска цена - няма да върви, то не че и сега ще върви де.
Един мустанг с доживотна гаранция на ск.кутия и двигател и 10 години на купето е къде $58К базова цена, стигаща до хилядарка под другия основен конкурент - Нисан ГТР дето там го дават за около $85, а в албиона - £60.
Виждате ли как при него разликата между $ и евро-валути е по-малка? Неслучайно е така.
boniperti
Рейтинг: 229 НеутралноПродавам 4бр. гуми Тигър 305/30 R20, ДОТ 2202.
hartofilax
Рейтинг: 450 НеутралноПродават я на загуба, разработката и е отнела над 10 години. Лимитирана серия.
Тази кола може да струва колкото си иска, така или иначе, който ще си я купува не гледа цената...
naturisten
Рейтинг: 616 ВеселоТююю, тъкмо бях тръгнал да спестявам от закуски...Като гледам к'во направиха някои хора от незакусване.
Какъвто им беше социализЪма, такъв им е и капитализЪма! ЗАБРАНА за движение на товарни камиони и ТИРОВЕ през почивните дни!!!DFGeneer
Рейтинг: 229 НеутралноТози автомобил е уникален с много неща, но едно от най-впечатляващите е звукът - специално настроен от музикалното подразделение на Ямаха:
ture=related
http://www.youtube.com/watch?v=BWrmXO4GjSY&fea
Иначе, смисълът от него е основно в развитието на технологиите които ще навлязат в по-масовите модели на Тойота и Лексус. Дано само това се случи по-скоро.
dissident
Рейтинг: 782 НеутралноТойота напусна Формула 1 и с производство 500 спортни коли за година не заслужава внимание. Ферари произвежда над 7000 на година и над 12000 двигатели. Интересно е германците да купуват Лексус. Лексус е известен като Мерцедеса на евреите.
инж. Филип
Рейтинг: 457 НеутралноБлагодаря че ми разяснихте защо в САЩ е по евтино
Гледам доста народ се ориентира към летищата днешно време. Пожелавам им успех!Radon
Рейтинг: 450 НеутралноМного зверски изглежда ... ух!
shake and rattle