"Тесла" и "Тойота" подписаха споразумение да направят електрически RAV4

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (12)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Кецалкоатъл
    Кецалкоатъл
    Рейтинг: 796 Любопитно

    Добър ход и за двете страни (всъщност и за трета - потенциалните купувачи)...
    От една страна - Тойота придобива пазарно подценени към момента акции на перспективен производител, от друга - същият тоя производител придобива повечко финансова сигурност...

    Очаквам с интерес плодовете от подобно сътрудничество... Кой знае - освен плънката, Тесла може да освежат и визията на някой и друг модел на Тойота...

    П.П.
    Elon Musk, Tesla's high-flying CEO with a history of successful startups such as PayPal... Няма случайни работи...

    "Яйцата са ти в мивката" (съпругата ми)
  2. 2 Профил на атанас
    атанас
    Рейтинг: 1064 Неутрално

    Японците винаги знаят кога да тръгнат в нова технология. Сега ще е трудно да се наложи, но след няколко години ще започне да става актуално. В момента има едно огромно предимство спрямо първите електромобили от 90те- има регулации, които подкрепят идеята на световно ниво, сигурно ще има субсидии за изграждане на мрежа за зареждане и т.н.

  3. 3 Профил на ICO 77
    ICO 77
    Рейтинг: 458 Неутрално

    "Те позволяват изминаването на близо 400 километра с едно зареждане, въпреки, че колата има мощност от 292 конски сили и се ускорява до 100 км/ч за 3.9 секунди."
    И малка подробност, с каква скорост може да измине 400 километра /да не е с 30-40/ иначе браво за резултата .

    Момчета, казва се стиропор, стерео-пор е животно пеещо на два гласa...
  4. 4 Профил на qjtemikyra
    qjtemikyra
    Рейтинг: Неутрално

    До коментар [#3] от "christo77":

    Трябва да разбереш, че тези, които имат 109 000 долара да си купят тази кола, не са го направили защото са видяли реклама по телевизията. И не, не са 400 километра с "30-40".

    Ето ти и малко факти от тази година:
    "In March 2010, a Tesla Roadster became the first electric vehicle to win the Monte Carlo Alternative Energy Rally and the first to win any Federation Internationale de l'Automobile-sanctioned championship when a Roadster driven by Formula One driver Erik Comas beat 96 competitors for range, efficiency and performance in the three-day, nearly 1,000-kilometer challenge"

    И скромния ми превод:
    "През Март 2010 година, Tesla Roadster стана първата електрическа кола, която спечели ралито за автомобили, използващи алтернативни енергии в Монте Карло и първия автомобил, спечелил надпреварата одобрена/насърчена от "Feredation Internationale de l'Automobile", когато Roadster, каран от пилота от Формула 1 Erik Comas, победи 96 конкурента по разстояние, ефективност и производителност в тридневното, почти 1000 километрово предизвикателство."

    Убеден съм, че добрите резултати не се дължат (само) на това, че пилота е карал във Формула 1...

    ВИЖТЕ МИ ИМЕТО
  5. 5 Профил на tucker case
    tucker case
    Рейтинг: 1022 Весело

    лийф и волт са почти на пазара... публиката ногу ентусиазирана... цените народни... обама дава инсентивс... нюйорк сити вече отвори станции за зареждане... щех дасъм први на опашката... ако имаха мааалко по-голем обхват... засега имат 100 мили, ами требват 150... мое таз теслá дае по като замене...

    Now what's a few miles between the beauty and the beast...
  6. 6 Профил на kokoto2
    kokoto2
    Рейтинг: 507 Неутрално

    Тея хора акъл нямат!
    От какъв зор ще слагат батерии на двутонен автомобил? Та той ще трябва да презарежда през 100км.

    Защо не "електрифицират" корола например?

    Пишете грамотно на кирилица! Shift + ь = ѝ
  7. 7 Профил на hubgoblin
    hubgoblin
    Рейтинг: 8 Любопитно

    Хубаво де, 400 км., а после? Два часа престой на Шумен за да си заредиш батериите?

    А вечер пред блока как се зарежда? С удължителче през терасата ли? Или ще мъкнем като едно време акумулатори, ама 150 килограмови

    Нещо ми е много неясна тази работа...

    "Невежеството е сила!" - Джордж Оруел
  8. 8 Профил на Тъпата майна
    Тъпата майна
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    До коментар [#7] от "hubgoblin":

    Да знаеш, че от Тесла и Тойота много им пука как ще си зареждаш колата ПРЕД БЛОКА. Докато тези автомобили станат достъпни за хората, които е живеят в самостоятелни къщи ще изтекат още 15-на години.

    Апропо, японците пак са напред. Флейм он.

    Това мнение е дело на една тъпа майна
  9. 9 Профил на P.I.M.P.
    P.I.M.P.
    Рейтинг: 1022 Неутрално

    До коментар [#5] от "tucker case":

    Абе има ли някакъв начин човек да се свърже с тебе, не да пишем по форумите ?

    There are no hopeless situations; there are only people who have grown hopeless about them.
  10. 10 Профил на hubgoblin
    hubgoblin
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#8] от "Пловдивски":

    Пред блоковете има много коли за доста повече от $100к, недей така Тия японци ненужно усложняват живота на хората. Ще стане модно да се карат електрички и всички квартални дупета автоматично влизат в приключение с окабеляването на паркоместата

    "Невежеството е сила!" - Джордж Оруел
  11. 11 Профил на mythology
    mythology
    Рейтинг: 8 Неутрално

    решението на проблема със зареждането е измислено отдавна - унифицират се батериите на всички и като спреш на станцията не чакаш да се заредят, а просто си слагаш заредени. работа за 3 минути.

  12. 12 Профил на Димитър Димитров
    Димитър Димитров
    Рейтинг: 1427 Весело

    Ще видите вие като се появят електрически гоуфове





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK