"противоположна честота" - такова понятие във физиката не съм чувал? Какво, ако честотата е 100Hz нейната противоположна е -100Hz ли? По-скоро ми се струва, че пускат шум със същата или хармонична честота, но пък с различна фаза
Зад океана версиите с двигателя 3.7 на М-ките се харчат за $46-48К, което дава €35-37К. Разликата от 15 хиляди евра отива във фонда на Нисан за препикаваща реклама на немските производители. Значително по-скъпият вариант с 5.6 V8 - 420 коня, струва $57 хил/€44 хил. Правете си изводите.
Няма кола, която в Щатите да не е по-евтина. А рекламата на Нисан е много яка. Закачат се с Порше, БМВ и Ауди, а немците са изтръпнали и плашат със съд. Отговорът може да е издържан юридически, но едва ли топли феновете на немските марки.
Немците не са изтръпнали от некви еднодневки разчитащи на скандала. Просто е суперселско изпълнение да изтипосаш кола на конкуренцията и да я нашариш с глупости. За онова с нарисувания с чертички на 'свалени' бмвта и поршета нисан да не говорим - надали през втората световна е имало японски пилот на изтребител с подобни шарки - нали са имали право само на един опит .. така да се каже.
Та такива неща .. каквито явно не са ви преподавали в Стопанския факултет на СУ, минфинчо?
Абе да наричаш Нисан еднодневки е малко несериозно, дори и да не си фен на автомобилизма. Най-малкото продават много повече като единствена марка в сравнение с немските концерни.
което дава €35-37К. Разликата от 15 хиляди евра отива във фонда на Нисан за препикаваща реклама на немските производители
================================
15 хиляди евро в по голямата част отиват във фонда за да бъдем социалисти във европа и да се хранят малцинствата и пенсионерите .....
Разбира се, че ще се отнесеш сериозно към нея. Означава, че стоката и струва. Щом на баба Куна бизнесът с дини върви по-малко в сравнение с нейния, значи има разлика в качеството, цените и така нататък. Правилата са едни и същи, без значение дали говорим за дини или коли.
Има пътници и за японския и за немския влак. От там нататък изборът е въпрос на лично предпочитание. Ако имам парите за немския автомобил въобще няма да се замислям.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
d
Рейтинг: 213 Неутрално"противоположна честота" - такова понятие във физиката не съм чувал? Какво, ако честотата е 100Hz нейната противоположна е -100Hz ли?
По-скоро ми се струва, че пускат шум със същата или хармонична честота, но пък с различна фаза
Lemmy
Рейтинг: 1520 НеутралноЗад океана версиите с двигателя 3.7 на М-ките се харчат за $46-48К, което дава €35-37К. Разликата от 15 хиляди евра отива във фонда на Нисан за препикаваща реклама на немските производители. Значително по-скъпият вариант с 5.6 V8 - 420 коня, струва $57 хил/€44 хил. Правете си изводите.
minfin
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#2] от "Lemmy":
www.forexforum.bgНяма кола, която в Щатите да не е по-евтина. А рекламата на Нисан е много яка. Закачат се с Порше, БМВ и Ауди, а немците са изтръпнали и плашат със съд. Отговорът може да е издържан юридически, но едва ли топли феновете на немските марки.
proxim
Рейтинг: НеутралноНемците не са изтръпнали от некви еднодневки разчитащи на скандала. Просто е суперселско изпълнение да изтипосаш кола на конкуренцията и да я нашариш с глупости. За онова с нарисувания с чертички на 'свалени' бмвта и поршета нисан да не говорим - надали през втората световна е имало японски пилот на изтребител с подобни шарки - нали са имали право само на един опит .. така да се каже.
Та такива неща .. каквито явно не са ви преподавали в Стопанския факултет на СУ, минфинчо?
d
Рейтинг: 213 НеутралноАбе да наричаш Нисан еднодневки е малко несериозно, дори и да не си фен на автомобилизма. Най-малкото продават много повече като единствена марка в сравнение с немските концерни.
capitalist
Рейтинг: 1020 НеутралноДо коментар [#2] от "Lemmy":
което дава €35-37К. Разликата от 15 хиляди евра отива във фонда на Нисан за препикаваща реклама на немските производители
================================
15 хиляди евро в по голямата част отиват във фонда за да бъдем социалисти във европа и да се хранят малцинствата и пенсионерите .....
stanev
Рейтинг: 213 НеутралноЛеко нелогично ми се вижда луксозната версия да е със задно предаване, а спортната с 4х4...
proxim
Рейтинг: НеутралноТя и баба Пена продава много повече дини и пъпеши на пазара .. като бройка, затова предлагам да се отнесем с най-голяма сериозност именно към нея.
d
Рейтинг: 213 НеутралноРазбира се, че ще се отнесеш сериозно към нея. Означава, че стоката и струва. Щом на баба Куна бизнесът с дини върви по-малко в сравнение с нейния, значи има разлика в качеството, цените и така нататък. Правилата са едни и същи, без значение дали говорим за дини или коли.
citoyen
Рейтинг: 1795 НеутралноИма пътници и за японския и за немския влак. От там нататък изборът е въпрос на лично предпочитание. Ако имам парите за немския автомобил въобще няма да се замислям.
Karla Miyagi
Рейтинг: 1291 НеутралноДо коментар [#6] от "capitalist":
Klaatu Barada Nikto!В Десятката!!!
++++++++++++++++++++
mrvip
Рейтинг: 470 НеутралноДо коментар [#2] от "Lemmy":
"Защото много се оплакват от външен вид, ама никой, никога, не се е оплаквал от малко акъл."В някои щати няма sales tax, в други е 7%, а в Европа ДДС има и по 25% и да е само то - с мед да го намажеш...
snafuracer
Рейтинг: 418 НеутралноВсичките, които сте писали тука, като покарате Инфинити, което и да е, даже и дизела, пак се обадете.
easy_rider
Рейтинг: 8 НеутралноИнтересна кола ,но ще им бъде трудно да разчупят предразсъдъците за немското "превъзходство".