Лудница ще е това нещо
Все си мисля, че леки коли с такива мотори и над 200 коня трябва да са предназначени само за писти или някакви изолирани участъци. Едва ли човек купил си такъв автомобил има намерение да спазва правилата и да кара с 90км / 130км. Нооо трябва да се правят пари, корпорациите да продават )
Ограничението от 50/90/130 км/ч е лесно за нарушавашен и с 1.4 двигател 75 к.с. Удоволствието да караш кола с 300 к.с. е осезаемо всеки път като настъпиш газта, без значение от скоростта
Ок, но ускорение и усещане за скорост с автомобилче 75к.с и с това на снимката е тотаааално различна. Настъпиш ли газта си със 100 за 4 секунди и дори не си разбрал как. Това ми беше мисълта. Не съм виждал спортен автомобил да се движи с 90 извън града, а пътувам много. Не го отдавам само на култура на шофиране (липсата на такава). Дава ти усещане, че си голям мъж и оттам глупостите.
Тази Импреза Субару съвсем я омазаха. Беше такъв хубав автомобил... А сега - първо я направиха хечбек, сега и автоматик. Нищо чудно следващата да е дизелова... Добре че Мицубиши държат на изпитаната рецепта с Евото.
Не е точно така. Лансърът има вариант хечбек, който за момента е "ограничен" до вариант Рали Арт с около 240 к.с. Освен това Евото се предлага и с автоматична трансмисия с два съединителя, с която обаче обратно на очакванията динамичните му характеристики съвсем не са като на Ево.
Рече той Да, тази няма задно крило, изобщо, такава икона като старата синя Импреза със задното крило като пейка и златистите джанти едва ли ще има. Добре, че Лансър Ево Х държи фронта ...
Ако знаеш само на мен как ми липсва Impreza WRX STi от 2006-а... и качествен наследник... Но Субару никога не са залагали на дизайна, а емоцията, качеството и пътното поведение са същите, въпросът е, че развалиха традицията!
Продължавам тайно да си мечтая за P1 или Type 25, ако някой разбира какво имам предвид...
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
targeted
Рейтинг: 221 НеутралноЛудница ще е това нещо
)
Все си мисля, че леки коли с такива мотори и над 200 коня трябва да са предназначени само за писти или някакви изолирани участъци. Едва ли човек купил си такъв автомобил има намерение да спазва правилата и да кара с 90км / 130км. Нооо трябва да се правят пари, корпорациите да продават
minfin
Рейтинг: 8 НеутралноОграничението от 50/90/130 км/ч е лесно за нарушавашен и с 1.4 двигател 75 к.с. Удоволствието да караш кола с 300 к.с. е осезаемо всеки път като настъпиш газта, без значение от скоростта
www.forexforum.bgncuxonama
Рейтинг: 434 ВеселоФен съм на автоматиците, ама на такъв автомобил си е друго да е с механични
Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".targeted
Рейтинг: 221 НеутралноДо коментар [#2] от "minfin":
Ок, но ускорение и усещане за скорост с автомобилче 75к.с и с това на снимката е тотаааално различна. Настъпиш ли газта си със 100 за 4 секунди и дори не си разбрал как. Това ми беше мисълта. Не съм виждал спортен автомобил да се движи с 90 извън града, а пътувам много. Не го отдавам само на култура на шофиране (липсата на такава). Дава ти усещане, че си голям мъж и оттам глупостите.
_
Рейтинг: 434 НеутралноТази Импреза Субару съвсем я омазаха. Беше такъв хубав автомобил... А сега - първо я направиха хечбек, сега и автоматик. Нищо чудно следващата да е дизелова... Добре че Мицубиши държат на изпитаната рецепта с Евото.
evga
Рейтинг: 8 ВеселоКъде са златните джанти
The Stig
Рейтинг: 1074 НеутралноДо коментар [#5] от "_":
Не е точно така. Лансърът има вариант хечбек, който за момента е "ограничен" до вариант Рали Арт с около 240 к.с. Освен това Евото се предлага и с автоматична трансмисия с два съединителя, с която обаче обратно на очакванията динамичните му характеристики съвсем не са като на Ево.
snafuracer
Рейтинг: 434 НеутралноДо коментар [#7] от "The Stig":
Да, тази няма задно крило, изобщо, такава икона като старата синя Импреза със задното крило като пейка и златистите джанти едва ли ще има. Добре, че Лансър Ево Х държи фронта ...
Рече той
The Stig
Рейтинг: 1074 НеутралноДо коментар [#8] от "snafuracer":
Ако знаеш само на мен как ми липсва Impreza WRX STi от 2006-а... и качествен наследник... Но Субару никога не са залагали на дизайна, а емоцията, качеството и пътното поведение са същите, въпросът е, че развалиха традицията!
Продължавам тайно да си мечтая за P1 или Type 25, ако някой разбира какво имам предвид...