"Субару" пуска"Импреза WRX STI" с автоматична трансмисия

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (9)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на targeted
    targeted
    Рейтинг: 221 Неутрално

    Лудница ще е това нещо
    Все си мисля, че леки коли с такива мотори и над 200 коня трябва да са предназначени само за писти или някакви изолирани участъци. Едва ли човек купил си такъв автомобил има намерение да спазва правилата и да кара с 90км / 130км. Нооо трябва да се правят пари, корпорациите да продават )

  2. 2 Профил на minfin
    minfin
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Ограничението от 50/90/130 км/ч е лесно за нарушавашен и с 1.4 двигател 75 к.с. Удоволствието да караш кола с 300 к.с. е осезаемо всеки път като настъпиш газта, без значение от скоростта

    www.forexforum.bg
  3. 3 Профил на ncuxonama
    ncuxonama
    Рейтинг: 434 Весело

    Фен съм на автоматиците, ама на такъв автомобил си е друго да е с механични

    Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".
  4. 4 Профил на targeted
    targeted
    Рейтинг: 221 Неутрално

    До коментар [#2] от "minfin":

    Ок, но ускорение и усещане за скорост с автомобилче 75к.с и с това на снимката е тотаааално различна. Настъпиш ли газта си със 100 за 4 секунди и дори не си разбрал как. Това ми беше мисълта. Не съм виждал спортен автомобил да се движи с 90 извън града, а пътувам много. Не го отдавам само на култура на шофиране (липсата на такава). Дава ти усещане, че си голям мъж и оттам глупостите.

  5. 5 Профил на _
    _
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Тази Импреза Субару съвсем я омазаха. Беше такъв хубав автомобил... А сега - първо я направиха хечбек, сега и автоматик. Нищо чудно следващата да е дизелова... Добре че Мицубиши държат на изпитаната рецепта с Евото.

  6. 6 Профил на evga
    evga
    Рейтинг: 8 Весело

    Къде са златните джанти

  7. 7 Профил на The Stig
    The Stig
    Рейтинг: 1074 Неутрално

    До коментар [#5] от "_":

    Не е точно така. Лансърът има вариант хечбек, който за момента е "ограничен" до вариант Рали Арт с около 240 к.с. Освен това Евото се предлага и с автоматична трансмисия с два съединителя, с която обаче обратно на очакванията динамичните му характеристики съвсем не са като на Ево.

  8. 8 Профил на snafuracer
    snafuracer
    Рейтинг: 434 Неутрално

    До коментар [#7] от "The Stig":

    Рече той Да, тази няма задно крило, изобщо, такава икона като старата синя Импреза със задното крило като пейка и златистите джанти едва ли ще има. Добре, че Лансър Ево Х държи фронта ...

  9. 9 Профил на The Stig
    The Stig
    Рейтинг: 1074 Неутрално

    До коментар [#8] от "snafuracer":

    Ако знаеш само на мен как ми липсва Impreza WRX STi от 2006-а... и качествен наследник... Но Субару никога не са залагали на дизайна, а емоцията, качеството и пътното поведение са същите, въпросът е, че развалиха традицията!
    Продължавам тайно да си мечтая за P1 или Type 25, ако някой разбира какво имам предвид...





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK