"Рейндж Роувър Евок" вече няма тайни

 

© Рейндж Роувър

 



Броени дни преди световната премиера на "Рейндж Роувър Евок" на изложението в Париж (30 септември – 17 октомври) бяха разкрити повече подробности за автомобила. Най-общо това е най-малкият, най-лекият, най-икономичният и най-евтиният модел за цялата история на марката.


"Евок" е дълъг 4.35 м и висок 1.6 м. Като ще се предлага с три и пет врати.


Безспорно огромен интерес представляват моторите, които са общо три и са изцяло нови за "Рейндж Роувър". Бензиновият двигател е двулитров, турбо, с мощност 240 к.с.  и осигурява ускорение от 0 до 100 км/ч за 7.1 секунди.




Дизелът, с работен обем 2200 кубика, ще се предлага в два варианта – със 150 и 190 конски сили. По-скромният от тях ще осигурява разход на гориво от 5.6л./100 км в смесен цикъл, като в атмосферата ще се отделят 145 г/км въглероден диоксид.

 

© Рейндж Роувър


"Евок" ще е първият път в модел на "Рейндж Роувър", който освен с типичното за марката задвижване 4Х4 ще се предлага и само с предно предаване. Пълноприводните версии ще разчитат на най-новото поколение на системата Terrain Response, която променя настройките на работата на мотора, скоростната кутия, окачването, стабилизиращата програма и спирачките в зависимост от настилката.


С бутони водачът може да избере между пет възможности – трева, пясък, кал, камъни и т.н. Като опция "Евок" се предлага с адаптивно окачване, при което амортисьорите са пълни с течност с метални частици, а силата на магнитното поле определя твърдостта им.


В купето на най-малкия "Рейндж Роувър" властва лукса като впечатление правят първокачествената кожа с ръчни шевове, дървените и метални орнаменти и т.н. Централният дисплей пък не само реагира на допир, но може да показва различна картина за водача и пътника до него.


Дори базовата аудиосистема има възможност за Bluetooth връзка с мобилен телефон, прикачване на iPhod или друг музикален плеър, възможност за четена на музика от USB и т.н. Специално за "Евок" е разработена и премиум музикална уредба на Meridian system със звукова мощност 825W, идваща от 17 говорителя.

 

© Рейндж Роувър


Като опция автомобилът може да бъде снабден със системи за автоматично паркиране, предупреждение за автомобил в мъртвата зона на огледалата, Surround View (пет камери, даващи картина от всички страни на колата), безключов достъп, електрически капак на багажника и т.н., адаптивни светлини с автоматично превключване между къси и дълги и т.н.


Сред системите за комфорт се открояват климатроникът с възможност за предварително подгряване или охлаждане на купето, системата за забавление на возещите се на задния ред седалки с два 8-инчови екрана и дигитални безжични слушалки, подгряващи седалки и волан и т.н.


"Евок" ще се предлага в три дизайнерски пакети. Pure ще включва изчистен интериор в неутрални цветове и алуминиеви акценти.
Prestige ще е най-луксозната версия, като ще се отличава с 19-цолови алуминиеви джанти и изцяло облечен в кожа салон.

 

© Рейндж Роувър


Версиите Dynamic ще са с 20-цолови джанти, по-спортни брони и радиаторна решетка и контрастен цвят на покрива и спойлерите. В купето пък ще се монтират спортни седалки, а тапицерията ще е издържана в контрастни цветове.


"Рейндж Роувър Евок" ще се предлага на пазарите в 180 страни, като доставките ще започнат следващата есен. Стартовата цена е 35 000 евро


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK