Изложението в Париж поставя началото на електрическата ера

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (12)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на ial
    ial
    Рейтинг: 459 Неутрално

    Електрическата ера ще започне 2012-2013, когато почти всички ще предлагат серийни хибриди и електрически автомобили, цените ще са по- поносими и ще има станции за зареждане в големите европейски градове.

    А кога в БГ ще се стимулират такива автомобили е въпрос с голяма неизвестна към министръ-председателя.

  2. 2 Профил на gLalev
    gLalev
    Рейтинг: 426 Весело

    Представям си разговор в някой офис след 10 години примерно:
    "Абе, колеги някой да има случайно зарядно за Рено, че моето си го забравих в къщи"

  3. 3 Профил на Димитър Димитров
    Димитър Димитров
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    Истинската електрическа ера ще настъпи, когато Стив Джобс се заеме с електромобилите.

  4. 4 Профил на hhss
    hhss
    Рейтинг: 8 Неутрално

    аз пък си представям убийствени сметки за ток. Нали сега мислят зарядно за 1 час да се зарежда автомобила, ама никой не казва че това ще е поне 20кв! Пък един бойлер е 2 кв средно!
    Сега като умножиш това по 1 млн автомобила става ела че ми трябваш! То и първите автомобили които са били на бензин са били "харабежни" и са си викали - брачед дай 50 кила, ама сега?!
    Това стане ли масово, няма да ни стигне тока дори от Белене, трябва да се мисли за Белене 2 вече , иначе ще се наложи да внасяме

  5. 5 Профил на Opsss
    Opsss
    Рейтинг: 479 Неутрално

    А не! Тая работа няма да стане. Един файтон ще ми върши доста по-добра работа. Може и каляска. Ще му треперя аз на това, кога ще му свърши батерията. Трябва да минат поне 15 г. за да се изчака първата по-сериозна вълна секънд хенд електромобили за да започне по сериозен процес на подмяна на МПСта в БГ. Каруците ще излезнат отново на мода. Дали да не спретна една магареферма на ранчото? Като оставим простотиите на страна, въпроса е що ке правиме с транспортирането на товари. А?! Хъм...как Ви хванах неподготвени. Има ли разработка на товарен електромобил? Нямаааааа....и какво правиме с транспортните коридори. Какво ще транспортираме по тях? Джиткаме с ролери, нали. И тук магарефермата на Упссс ще бъде в състояние да задоволи нуждите на малкия и среден бизнес от двигателна сила и транспортни средства. Отивам да разчетая едно цехче за каручки за да затворя цикъла. Инвеститори? Смейте се, смейте се....

  6. 6 Профил на qjtemikyraaaa
    qjtemikyraaaa
    Рейтинг: 0 Неутрално

    Opsss прибирай се в пещерата че замириса на луканка, ако ме разбираш...

  7. 7 Профил на Нелсън Мандела
    Нелсън Мандела
    Рейтинг: 2042 Весело

    Електрическата баничарка надмина по глупост и Тойота ПриМус, дано навлизането на електромобилите се забави с 5-10г и френската автииндустрия най-накрая отмре. Все пак на франсетата това им е останало, надежда за провив с елекромобилите и Дачия - ХАХА. Останалите автомобилопроизводители никак не се напъват да минат на ток , все пак ако в това имаше смисъл Дженерал Електрик щеше да купи Дженерал мотърс преди 2г

    Чехов е Толстой, а Братя Карамазови са Три Сестри!
  8. 8 Профил на ARRI
    ARRI
    Рейтинг: 1316 Весело

    Веднага да започне изграждането на АЕЦ Белене . За вас лъжа , ама за мен истина , след две три години , ще изпитваме остра нужда от ток . Козлодуй , вече няма да ни задоволява потребностите .

    Плащат ми от швейцарското посолство да пропагандирам ПРЯКАТА ДЕМОКРАЦИЯ ! Признавам, че трол-я в тяхна полза с/у 5 франка на пост!
  9. 9 Профил на Petko Dourmana
    Petko Dourmana
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    След субсидията (мисля 5000 паунда на кола) цените на Рено в Англия ще бъдат съвсем приемливи.
    За зареждане в дома е необходима допълнителна система, която струва около 1000 паунда и чрез нея компанията се надява да се включи и в пазара на електроенергия...
    Зареждането нощем ще помогне на електрокомпаниите да балансират доставките на ток и ще уплътни използването на вятърни паркове.
    Както с Дачия, така и с електрическите автомобили от Рено са си направили много добре сметката.
    Дано да повторят успеха си и да изтеглят европейското автомобилостроене напред в бъдещето

  10. 10 Профил на Petko Dourmana
    Petko Dourmana
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    Проблема на атомните електроцентрали е, че не са гъвкави и за пиковите часове на потребление трябва да се поддържат много ВЕЦове и ТЕЦове ...
    Нощното зареждане на автомобилните батерии ще работи като гигантски акумулатор, които ще използва електроенергията произведена в нощните часове на ниско потребление.

  11. 11 Профил на epoc
    epoc
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    До коментар [#10] от "dourmana":

    Да бе.....Проблема е на вятърните и слънчевите централи, една атмона централа може да изкара колкото мощност поискаш от нея във всеки един момент. Това че ние спонсорираме тецовете и вецовете е съвсем друга история.

    Икономедия се превърна в трибуна на тролове ЗА и ПРОТИВ правителството. Очевидно е, че няма какво да се говори или коментира с такива драскачи....
  12. 12 Профил на Реконструктор
    Реконструктор
    Рейтинг: 688 Неутрално

    Много са модерни и всички им се възхищават, само защо никой не ги купува?...

    И не правильно думать, что есть чьим-то богом обещанный рай




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK