Електрическата ера ще започне 2012-2013, когато почти всички ще предлагат серийни хибриди и електрически автомобили, цените ще са по- поносими и ще има станции за зареждане в големите европейски градове.
А кога в БГ ще се стимулират такива автомобили е въпрос с голяма неизвестна към министръ-председателя.
аз пък си представям убийствени сметки за ток. Нали сега мислят зарядно за 1 час да се зарежда автомобила, ама никой не казва че това ще е поне 20кв! Пък един бойлер е 2 кв средно!
Сега като умножиш това по 1 млн автомобила става ела че ми трябваш! То и първите автомобили които са били на бензин са били "харабежни" и са си викали - брачед дай 50 кила, ама сега?!
Това стане ли масово, няма да ни стигне тока дори от Белене, трябва да се мисли за Белене 2 вече , иначе ще се наложи да внасяме
А не! Тая работа няма да стане. Един файтон ще ми върши доста по-добра работа. Може и каляска. Ще му треперя аз на това, кога ще му свърши батерията. Трябва да минат поне 15 г. за да се изчака първата по-сериозна вълна секънд хенд електромобили за да започне по сериозен процес на подмяна на МПСта в БГ. Каруците ще излезнат отново на мода. Дали да не спретна една магареферма на ранчото? Като оставим простотиите на страна, въпроса е що ке правиме с транспортирането на товари. А?! Хъм...как Ви хванах неподготвени. Има ли разработка на товарен електромобил? Нямаааааа....и какво правиме с транспортните коридори. Какво ще транспортираме по тях? Джиткаме с ролери, нали. И тук магарефермата на Упссс ще бъде в състояние да задоволи нуждите на малкия и среден бизнес от двигателна сила и транспортни средства. Отивам да разчетая едно цехче за каручки за да затворя цикъла. Инвеститори? Смейте се, смейте се....
Електрическата баничарка надмина по глупост и Тойота ПриМус, дано навлизането на електромобилите се забави с 5-10г и френската автииндустрия най-накрая отмре. Все пак на франсетата това им е останало, надежда за провив с елекромобилите и Дачия - ХАХА. Останалите автомобилопроизводители никак не се напъват да минат на ток , все пак ако в това имаше смисъл Дженерал Електрик щеше да купи Дженерал мотърс преди 2г
Чехов е Толстой, а Братя Карамазови са Три Сестри!
Веднага да започне изграждането на АЕЦ Белене . За вас лъжа , ама за мен истина , след две три години , ще изпитваме остра нужда от ток . Козлодуй , вече няма да ни задоволява потребностите .
Плащат ми от швейцарското посолство да пропагандирам ПРЯКАТА ДЕМОКРАЦИЯ ! Признавам, че трол-я в тяхна полза с/у 5 франка на пост!
След субсидията (мисля 5000 паунда на кола) цените на Рено в Англия ще бъдат съвсем приемливи.
За зареждане в дома е необходима допълнителна система, която струва около 1000 паунда и чрез нея компанията се надява да се включи и в пазара на електроенергия...
Зареждането нощем ще помогне на електрокомпаниите да балансират доставките на ток и ще уплътни използването на вятърни паркове.
Както с Дачия, така и с електрическите автомобили от Рено са си направили много добре сметката.
Дано да повторят успеха си и да изтеглят европейското автомобилостроене напред в бъдещето
Проблема на атомните електроцентрали е, че не са гъвкави и за пиковите часове на потребление трябва да се поддържат много ВЕЦове и ТЕЦове ...
Нощното зареждане на автомобилните батерии ще работи като гигантски акумулатор, които ще използва електроенергията произведена в нощните часове на ниско потребление.
Да бе.....Проблема е на вятърните и слънчевите централи, една атмона централа може да изкара колкото мощност поискаш от нея във всеки един момент. Това че ние спонсорираме тецовете и вецовете е съвсем друга история.
Икономедия се превърна в трибуна на тролове ЗА и ПРОТИВ правителството. Очевидно е, че няма какво да се говори или коментира с такива драскачи....
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
ial
Рейтинг: 459 НеутралноЕлектрическата ера ще започне 2012-2013, когато почти всички ще предлагат серийни хибриди и електрически автомобили, цените ще са по- поносими и ще има станции за зареждане в големите европейски градове.
А кога в БГ ще се стимулират такива автомобили е въпрос с голяма неизвестна към министръ-председателя.
gLalev
Рейтинг: 426 ВеселоПредставям си разговор в някой офис след 10 години примерно:
"Абе, колеги някой да има случайно зарядно за Рено, че моето си го забравих в къщи"
Димитър Димитров
Рейтинг: 1316 НеутралноИстинската електрическа ера ще настъпи, когато Стив Джобс се заеме с електромобилите.
hhss
Рейтинг: 8 Неутралноаз пък си представям убийствени сметки за ток. Нали сега мислят зарядно за 1 час да се зарежда автомобила, ама никой не казва че това ще е поне 20кв! Пък един бойлер е 2 кв средно!
Сега като умножиш това по 1 млн автомобила става ела че ми трябваш! То и първите автомобили които са били на бензин са били "харабежни" и са си викали - брачед дай 50 кила, ама сега?!
Това стане ли масово, няма да ни стигне тока дори от Белене, трябва да се мисли за Белене 2 вече , иначе ще се наложи да внасяме
Opsss
Рейтинг: 479 НеутралноА не! Тая работа няма да стане. Един файтон ще ми върши доста по-добра работа. Може и каляска. Ще му треперя аз на това, кога ще му свърши батерията. Трябва да минат поне 15 г. за да се изчака първата по-сериозна вълна секънд хенд електромобили за да започне по сериозен процес на подмяна на МПСта в БГ. Каруците ще излезнат отново на мода. Дали да не спретна една магареферма на ранчото? Като оставим простотиите на страна, въпроса е що ке правиме с транспортирането на товари. А?! Хъм...как Ви хванах неподготвени. Има ли разработка на товарен електромобил? Нямаааааа....и какво правиме с транспортните коридори. Какво ще транспортираме по тях? Джиткаме с ролери, нали. И тук магарефермата на Упссс ще бъде в състояние да задоволи нуждите на малкия и среден бизнес от двигателна сила и транспортни средства. Отивам да разчетая едно цехче за каручки за да затворя цикъла. Инвеститори? Смейте се, смейте се....
qjtemikyraaaa
Рейтинг: 0 НеутралноOpsss прибирай се в пещерата че замириса на луканка, ако ме разбираш...
Нелсън Мандела
Рейтинг: 2042 ВеселоЕлектрическата баничарка надмина по глупост и Тойота ПриМус, дано навлизането на електромобилите се забави с 5-10г и френската автииндустрия най-накрая отмре. Все пак на франсетата това им е останало, надежда за провив с елекромобилите и Дачия - ХАХА. Останалите автомобилопроизводители никак не се напъват да минат на ток
, все пак ако в това имаше смисъл Дженерал Електрик щеше да купи Дженерал мотърс преди 2г
Чехов е Толстой, а Братя Карамазови са Три Сестри!ARRI
Рейтинг: 1316 ВеселоВеднага да започне изграждането на АЕЦ Белене . За вас лъжа , ама за мен истина , след две три години , ще изпитваме остра нужда от ток . Козлодуй , вече няма да ни задоволява потребностите .
Плащат ми от швейцарското посолство да пропагандирам ПРЯКАТА ДЕМОКРАЦИЯ ! Признавам, че трол-я в тяхна полза с/у 5 франка на пост!Petko Dourmana
Рейтинг: 1316 НеутралноСлед субсидията (мисля 5000 паунда на кола) цените на Рено в Англия ще бъдат съвсем приемливи.
За зареждане в дома е необходима допълнителна система, която струва около 1000 паунда и чрез нея компанията се надява да се включи и в пазара на електроенергия...
Зареждането нощем ще помогне на електрокомпаниите да балансират доставките на ток и ще уплътни използването на вятърни паркове.
Както с Дачия, така и с електрическите автомобили от Рено са си направили много добре сметката.
Дано да повторят успеха си и да изтеглят европейското автомобилостроене напред в бъдещето
Petko Dourmana
Рейтинг: 1316 НеутралноПроблема на атомните електроцентрали е, че не са гъвкави и за пиковите часове на потребление трябва да се поддържат много ВЕЦове и ТЕЦове ...
Нощното зареждане на автомобилните батерии ще работи като гигантски акумулатор, които ще използва електроенергията произведена в нощните часове на ниско потребление.
epoc
Рейтинг: 1316 НеутралноДо коментар [#10] от "dourmana":
Икономедия се превърна в трибуна на тролове ЗА и ПРОТИВ правителството. Очевидно е, че няма какво да се говори или коментира с такива драскачи....Да бе.....Проблема е на вятърните и слънчевите централи, една атмона централа може да изкара колкото мощност поискаш от нея във всеки един момент. Това че ние спонсорираме тецовете и вецовете е съвсем друга история.
Реконструктор
Рейтинг: 688 НеутралноМного са модерни и всички им се възхищават, само защо никой не ги купува?...
И не правильно думать, что есть чьим-то богом обещанный рай