"Ягуар" удиви с електромобил с газови турбини

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (25)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4584 Неутрално

    най-вероятно това ще е новият автомобил на 007 а преди това ще го видим в софия, пловдив и варна. Не претендирам за точната подредба на градовете

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  2. 2 Профил на Джони
    Джони
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Е каква стана тя?Марки като Ягуар,Волво и пр.трябваше да отидат при китайци и индийци,за да се развиват пълноценно.

    Внимание към детайла
  3. 3 Профил на Distributed
    Distributed
    Рейтинг: 853 Неутрално

    В електромобилите с разширен обхват (extended-range EV) е истината. Най-голямото предимство, което имат, е че потребителя не си сменя навиците.

    Дефакто тази кола може да си се кара като нормален автомобил. Така потребителя е спокоен и си пазарува. Иначе се появяват притесненя - "къде ще зареждам" и т.н.

    Facebook: Възобновяеми енергийни източници - бъдещето на енергетиката на Земята! http://www.facebook.com/groups/172169062843817/
  4. 4 Профил на RS1600
    RS1600
    Рейтинг: 402 Неутрално

    Ягуар обраха всички точки в Париж с този дзвер. Концепцията, дизайна и задвижването са умопомрачителни.

  5. 5 Профил на in2deep
    in2deep
    Рейтинг: 8 Неутрално

    При мен се получи "WOW ефекта". Уникално!

    There is no black and white, only shades of gray.
  6. 6 Профил на ial
    ial
    Рейтинг: 497 Неутрално

    Звездата на Парижкото изложение.
    Водещи технологии (за дизайна ясно) могат да се развиват и извън Германия.

  7. 7 Профил на Ivan
    Ivan
    Рейтинг: 458 Неутрално

    до номер 3 - истината е в моделите на хонда, които карат на водород (има го в калофирния само):

    http://automobiles.honda.com/fcx-clarity/

    но все пак... всички електрически коли са боклуци и батериите им са твърде скъпи и масово производство ще качи цената още повече. същите материали са нужни за батерии на телефони, лаптопи и т.н.

    тъпо е да се правят такива коли :/

    време е да се намерят други форми на транспорт, преди да е късно, нещо подобно е нужно в града:

    http://shweeb.com/

    представете си лифт които задвижвате сами. гугъл вече спонсорираха този проект, но това едва ли помогне за реализирането му.

    ще минат 100 години преди да се промени цивилизацията - тогава ще сме много повече на брои и няма да има достатъчно енергия за транспорт за всички. влаковете ще се задвижват от човешка сила и колелата ще са масово използвани.

    www.betdouble.com
  8. 8 Профил на DFGeneer
    DFGeneer
    Рейтинг: 233 Неутрално

    Нещо не разбрах от статията как точно работят тия турбини, но явно и автора не е разбрал

    А камери и ТФТ дисплей вместо огледала и приборно табло има мноого отдавна по концептуалните модели.

  9. 9 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Ягуар пак натриха носа на франсетата.
    С Тата за собственик.
    Пълен цирк.

    The biggest risk in life is not taking one.
  10. 10 Профил на dante_18
    dante_18
    Рейтинг: 744 Неутрално

    . всички електрически коли са боклуци и батериите им са твърде скъпи
    ===========

    Напълно вярно.
    Свърши ли бензина става зле...

    Лесно е да направиш малка кола да се движи на ток.

    НО, ако трябва да направим кола, която да може да носи например 50 тона товар и да земени тировете??
    Ами самолетите??

    If you are going through hell... Keep going!
  11. 11 Профил на Нелсън Мандела
    Нелсън Мандела
    Рейтинг: 2430 Весело

    Автомобилът се задвижва от четири електромотора (по един за всяко колело) с обща мощност 780 к.с. и максимален въртящ момент от 1600 Нм. ...
    Когато батериите се изтощят, започват да работят две микротурбини с обща мощност 188 к.с.
    ХАХА (някъде се изгубиха 592 к.с.)

    Чехов е Толстой, а Братя Карамазови са Три Сестри!
  12. 12 Профил на м
    м
    Рейтинг: 571 Неутрално

    Ягуар Оргазмотрон...

  13. 13 Профил на Distributed
    Distributed
    Рейтинг: 853 Неутрално

    До коментар [#7] от "Ivan":

    "Водородните" автомобили пак са електромобили аналогични на този тук. Просто токът не идва от ДВГ генераторче, а от горивната клетка.

    И двата вида в началото ще разчитат на 50-100 км пробег само на батерия, за да може да се зареждат в мрежата. Това го правят, защото има голямо потребителско търсене на точно такива автомобили.

    В средно към далечно бъдеще - след 20-30 години, когато изкопаемите горива станат прекалено скъпи, пазарът сам ще прецени коя е по-добрата технология - голями батерии или малка батерия + горивна клетка + резервоар за водород.

    Личното ми мнение е, че водорода няма шанс. Просто няма кой да плати за колосалните инвестиции в инфраструктира, които при батериите ги няма - те си ползват общодостъпен ток.

    Facebook: Възобновяеми енергийни източници - бъдещето на енергетиката на Земята! http://www.facebook.com/groups/172169062843817/
  14. 14 Профил на Distributed
    Distributed
    Рейтинг: 853 Неутрално

    До коментар [#10] от "dante_18":

    Тировете и самолетите ще ползват биодизел, но само те.

    А и влаковете ще станат много конкурентни, защото и те са на ток, когато цената на изкопаемите горива започне да расте неконтролируемо.

    Facebook: Възобновяеми енергийни източници - бъдещето на енергетиката на Земята! http://www.facebook.com/groups/172169062843817/
  15. 15 Профил на iazdakaja
    iazdakaja
    Рейтинг: 1073 Неутрално

    До коментар [#14] от "abadobata":

    Цената на изкопаемите горива няма да расте "неконтролируемо", защото с повишаването й стават рентабилни нови, по-труднодостъпни или неконцентрирани находища, които досега не са били в сметката, точно заради ниската пазарна цена.

    Сегашнте находища са само най-лесните и са малка част от всичкия ресурс на природата.

  16. 16 Профил на iazdakaja
    iazdakaja
    Рейтинг: 1073 Неутрално

    Ток и водород са безсмислени, щом за тях трябва да се строят хиляди нови ТЕЦ-ове на въглища.

    Далечното бъдеще е на биогоривата - по-ефективна, евтина и чиста слънчева енергия от всякакви панели и огледала! (особено при потенциала на генно оптимираните растения)
    Но това няма да стане скоро по социално-политически причини - чорбаджиите от половината свят биха започнали да садят биогорива вместо храна, която и сега не стига... А до какво води гладът, мизерията и бездържавието само в една точка от света - показва пиратството при Сомалия, примерно.

  17. 17 Профил на Big_Villager
    Big_Villager
    Рейтинг: 635 Неутрално

    Автомобила не се задвижва от нищо!
    Той както виждате е компютърна графика + 3 Д макет представен на изложението.
    Когато това нещо тръгне по улицата, лично ще ида да тичам след него и да викам ура .
    Такива модели за това им се вика концептуални, защото казват какво марката иска да направи след няколко години...ако не фалира до тогава

  18. 18 Профил на Distributed
    Distributed
    Рейтинг: 853 Неутрално

    До коментар [#15] от "iazdakaja":

    Да, но в крайна сметка и по-скъпите находища ще свършат. Изкопаемите горива са КРАЙНИ, т.е. не са БЕЗКРАЙНИ, а ЩЕ свършат.

    А и дори и по-скъпите да станат икономически изпозлваеми, това не променя факта, че са скъпи. Транспортът на ток в момента е 10 пъти по-евтин от колкото на изкопаеми горива.

    Facebook: Възобновяеми енергийни източници - бъдещето на енергетиката на Земята! http://www.facebook.com/groups/172169062843817/
  19. 19 Профил на Distributed
    Distributed
    Рейтинг: 853 Неутрално

    Пазарът сам ще намери печелившата технология.

    Електромобилите на ток имат огромни предимства пред конкурентните технологии.

    Facebook: Възобновяеми енергийни източници - бъдещето на енергетиката на Земята! http://www.facebook.com/groups/172169062843817/
  20. 20 Профил на iazdakaja
    iazdakaja
    Рейтинг: 1073 Неутрално

    До коментар [#18] от "abadobata":

    Ти говориш за след стотици години!
    Но много преди това ще свърши нещо друго - литият за батериите, той е в 1-2 находища. Отделно местните собственици-мафиоти ще вкарат света в по-лоша зависимост от тази на Путин и шейховете сега.

    А след стотици години вероятно ще има съвсем други решения, в сравнение с които днешните електро-ентусиазми ще изглеждат смешни.
    Например някакво автоматично супер метро, минаващо под всяка улица... като канализацията... като "асансьор-до-където-иска"...
    Или пък дизели, които складират изгореното в твърди блокчета, които после се разтварят в оранжерии и стават пак растения - затворен неутрален цикъл...

  21. 21 Профил на iazdakaja
    iazdakaja
    Рейтинг: 1073 Неутрално

    "асансьор-до-където-иска"

  22. 22 Профил на iazdakaja
    iazdakaja
    Рейтинг: 1073 Неутрално

    иска+ШШШШШ

  23. 23 Профил на DFGeneer
    DFGeneer
    Рейтинг: 233 Неутрално

    До коментар [#20] от "iazdakaja":

    Май батериите и въобще новите технологии не ти понасят, а? Да не би защото няколко не особено предвидливи автопроизводители са решили да инвестират в архаична технология?
    За производство на ток има АЕЦ и ВЕЦ.
    Хибридите и електромобилите не горят литий. Той подлежи на рецилкиране. При това доста ефективно.
    Биодизелът не е безвреден - при производството му се отделят амоняк и NOx - все парникови газове и то в огромни количества.

  24. 24 Профил на iazdakaja
    iazdakaja
    Рейтинг: 1073 Неутрално

    До коментар [#23] от "DFGeneer":

    Тия проблеми са решими, има биогаз, спирт... важно е принципната идея да е годна.

    Какви АЕЦ и ВЕЦ - целият свят е на ТЕЦове! АЕЦ е прищявка за богаташи, което се доказва и с нашите кански мъки за едни 2 световно-най-евтини реактора (Франция има 60), а и гориво няма за всички по света, отделно непоправимото замърсяване за стотици поколения напред. А ВЕЦ е леко рядко щастие - ти колко значими ВЕЦа знаеш в Европа, при половин млрд население?

    Литият не гори, ама няма да стигне и за мобилните уреди, глобално, камо ли за глобална електромобилност. Ти кога си чул за масова технология, базирана на редки и скъпи суровини?

  25. 25 Профил на владимир бояджиев
    владимир бояджиев
    Рейтинг: 458 Неутрално

    До коментар [#24] от "iazdakaja":

    е,кой е казал,че само на основата на литий ще са батериите?просто в момента е така,но вече се разработват и по добри технологии.А с напредването им ще може да се използва и слънчевата енергия все по-ефикасно,така че ще отпадне нуждата от ТЕЦ.Така или иначе ДВГ е обречен,освен ако ефективността му не скочи в пъти.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK