В електромобилите с разширен обхват (extended-range EV) е истината. Най-голямото предимство, което имат, е че потребителя не си сменя навиците.
Дефакто тази кола може да си се кара като нормален автомобил. Така потребителя е спокоен и си пазарува. Иначе се появяват притесненя - "къде ще зареждам" и т.н.
Facebook: Възобновяеми енергийни източници - бъдещето на енергетиката на Земята! http://www.facebook.com/groups/172169062843817/
но все пак... всички електрически коли са боклуци и батериите им са твърде скъпи и масово производство ще качи цената още повече. същите материали са нужни за батерии на телефони, лаптопи и т.н.
тъпо е да се правят такива коли :/
време е да се намерят други форми на транспорт, преди да е късно, нещо подобно е нужно в града:
представете си лифт които задвижвате сами. гугъл вече спонсорираха този проект, но това едва ли помогне за реализирането му.
ще минат 100 години преди да се промени цивилизацията - тогава ще сме много повече на брои и няма да има достатъчно енергия за транспорт за всички. влаковете ще се задвижват от човешка сила и колелата ще са масово използвани.
Автомобилът се задвижва от четири електромотора (по един за всяко колело) с обща мощност 780 к.с. и максимален въртящ момент от 1600 Нм. ...
Когато батериите се изтощят, започват да работят две микротурбини с обща мощност 188 к.с.
ХАХА (някъде се изгубиха 592 к.с.)
Чехов е Толстой, а Братя Карамазови са Три Сестри!
"Водородните" автомобили пак са електромобили аналогични на този тук. Просто токът не идва от ДВГ генераторче, а от горивната клетка.
И двата вида в началото ще разчитат на 50-100 км пробег само на батерия, за да може да се зареждат в мрежата. Това го правят, защото има голямо потребителско търсене на точно такива автомобили.
В средно към далечно бъдеще - след 20-30 години, когато изкопаемите горива станат прекалено скъпи, пазарът сам ще прецени коя е по-добрата технология - голями батерии или малка батерия + горивна клетка + резервоар за водород.
Личното ми мнение е, че водорода няма шанс. Просто няма кой да плати за колосалните инвестиции в инфраструктира, които при батериите ги няма - те си ползват общодостъпен ток.
Facebook: Възобновяеми енергийни източници - бъдещето на енергетиката на Земята! http://www.facebook.com/groups/172169062843817/
Цената на изкопаемите горива няма да расте "неконтролируемо", защото с повишаването й стават рентабилни нови, по-труднодостъпни или неконцентрирани находища, които досега не са били в сметката, точно заради ниската пазарна цена.
Сегашнте находища са само най-лесните и са малка част от всичкия ресурс на природата.
Ток и водород са безсмислени, щом за тях трябва да се строят хиляди нови ТЕЦ-ове на въглища.
Далечното бъдеще е на биогоривата - по-ефективна, евтина и чиста слънчева енергия от всякакви панели и огледала! (особено при потенциала на генно оптимираните растения)
Но това няма да стане скоро по социално-политически причини - чорбаджиите от половината свят биха започнали да садят биогорива вместо храна, която и сега не стига... А до какво води гладът, мизерията и бездържавието само в една точка от света - показва пиратството при Сомалия, примерно.
Автомобила не се задвижва от нищо!
Той както виждате е компютърна графика + 3 Д макет представен на изложението.
Когато това нещо тръгне по улицата, лично ще ида да тичам след него и да викам ура .
Такива модели за това им се вика концептуални, защото казват какво марката иска да направи след няколко години...ако не фалира до тогава
Да, но в крайна сметка и по-скъпите находища ще свършат. Изкопаемите горива са КРАЙНИ, т.е. не са БЕЗКРАЙНИ, а ЩЕ свършат.
А и дори и по-скъпите да станат икономически изпозлваеми, това не променя факта, че са скъпи. Транспортът на ток в момента е 10 пъти по-евтин от колкото на изкопаеми горива.
Facebook: Възобновяеми енергийни източници - бъдещето на енергетиката на Земята! http://www.facebook.com/groups/172169062843817/
Ти говориш за след стотици години!
Но много преди това ще свърши нещо друго - литият за батериите, той е в 1-2 находища. Отделно местните собственици-мафиоти ще вкарат света в по-лоша зависимост от тази на Путин и шейховете сега.
А след стотици години вероятно ще има съвсем други решения, в сравнение с които днешните електро-ентусиазми ще изглеждат смешни.
Например някакво автоматично супер метро, минаващо под всяка улица... като канализацията... като "асансьор-до-където-иска"...
Или пък дизели, които складират изгореното в твърди блокчета, които после се разтварят в оранжерии и стават пак растения - затворен неутрален цикъл...
Май батериите и въобще новите технологии не ти понасят, а? Да не би защото няколко не особено предвидливи автопроизводители са решили да инвестират в архаична технология?
За производство на ток има АЕЦ и ВЕЦ.
Хибридите и електромобилите не горят литий. Той подлежи на рецилкиране. При това доста ефективно.
Биодизелът не е безвреден - при производството му се отделят амоняк и NOx - все парникови газове и то в огромни количества.
Тия проблеми са решими, има биогаз, спирт... важно е принципната идея да е годна.
Какви АЕЦ и ВЕЦ - целият свят е на ТЕЦове! АЕЦ е прищявка за богаташи, което се доказва и с нашите кански мъки за едни 2 световно-най-евтини реактора (Франция има 60), а и гориво няма за всички по света, отделно непоправимото замърсяване за стотици поколения напред. А ВЕЦ е леко рядко щастие - ти колко значими ВЕЦа знаеш в Европа, при половин млрд население?
Литият не гори, ама няма да стигне и за мобилните уреди, глобално, камо ли за глобална електромобилност. Ти кога си чул за масова технология, базирана на редки и скъпи суровини?
е,кой е казал,че само на основата на литий ще са батериите?просто в момента е така,но вече се разработват и по добри технологии.А с напредването им ще може да се използва и слънчевата енергия все по-ефикасно,така че ще отпадне нуждата от ТЕЦ.Така или иначе ДВГ е обречен,освен ако ефективността му не скочи в пъти.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4584 Неутралнонай-вероятно това ще е новият автомобил на 007 а преди това ще го видим в софия, пловдив и варна. Не претендирам за точната подредба на градовете
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Джони
Рейтинг: 229 НеутралноЕ каква стана тя?Марки като Ягуар,Волво и пр.трябваше да отидат при китайци и индийци,за да се развиват пълноценно.
Внимание към детайлаDistributed
Рейтинг: 853 НеутралноВ електромобилите с разширен обхват (extended-range EV) е истината. Най-голямото предимство, което имат, е че потребителя не си сменя навиците.
Facebook: Възобновяеми енергийни източници - бъдещето на енергетиката на Земята! http://www.facebook.com/groups/172169062843817/Дефакто тази кола може да си се кара като нормален автомобил. Така потребителя е спокоен и си пазарува. Иначе се появяват притесненя - "къде ще зареждам" и т.н.
RS1600
Рейтинг: 402 НеутралноЯгуар обраха всички точки в Париж с този дзвер. Концепцията, дизайна и задвижването са умопомрачителни.
in2deep
Рейтинг: 8 НеутралноПри мен се получи "WOW ефекта". Уникално!
There is no black and white, only shades of gray.ial
Рейтинг: 497 НеутралноЗвездата на Парижкото изложение.
Водещи технологии (за дизайна ясно) могат да се развиват и извън Германия.
Ivan
Рейтинг: 458 Неутралнодо номер 3 - истината е в моделите на хонда, които карат на водород (има го в калофирния само):
www.betdouble.comhttp://automobiles.honda.com/fcx-clarity/
но все пак... всички електрически коли са боклуци и батериите им са твърде скъпи и масово производство ще качи цената още повече. същите материали са нужни за батерии на телефони, лаптопи и т.н.
тъпо е да се правят такива коли :/
време е да се намерят други форми на транспорт, преди да е късно, нещо подобно е нужно в града:
http://shweeb.com/
представете си лифт които задвижвате сами. гугъл вече спонсорираха този проект, но това едва ли помогне за реализирането му.
ще минат 100 години преди да се промени цивилизацията - тогава ще сме много повече на брои и няма да има достатъчно енергия за транспорт за всички. влаковете ще се задвижват от човешка сила и колелата ще са масово използвани.
DFGeneer
Рейтинг: 233 НеутралноНещо не разбрах от статията как точно работят тия турбини, но явно и автора не е разбрал
А камери и ТФТ дисплей вместо огледала и приборно табло има мноого отдавна по концептуалните модели.
Десен
Рейтинг: 458 НеутралноЯгуар пак натриха носа на франсетата.
The biggest risk in life is not taking one.С Тата за собственик.
Пълен цирк.
dante_18
Рейтинг: 744 Неутрално. всички електрически коли са боклуци и батериите им са твърде скъпи
If you are going through hell... Keep going!===========
Напълно вярно.
Свърши ли бензина става зле...
Лесно е да направиш малка кола да се движи на ток.
НО, ако трябва да направим кола, която да може да носи например 50 тона товар и да земени тировете??
Ами самолетите??
Нелсън Мандела
Рейтинг: 2430 ВеселоАвтомобилът се задвижва от четири електромотора (по един за всяко колело) с обща мощност 780 к.с. и максимален въртящ момент от 1600 Нм. ...
Чехов е Толстой, а Братя Карамазови са Три Сестри!Когато батериите се изтощят, започват да работят две микротурбини с обща мощност 188 к.с.
ХАХА (някъде се изгубиха 592 к.с.)
м
Рейтинг: 571 НеутралноЯгуар Оргазмотрон...
Distributed
Рейтинг: 853 НеутралноДо коментар [#7] от "Ivan":
Facebook: Възобновяеми енергийни източници - бъдещето на енергетиката на Земята! http://www.facebook.com/groups/172169062843817/"Водородните" автомобили пак са електромобили аналогични на този тук. Просто токът не идва от ДВГ генераторче, а от горивната клетка.
И двата вида в началото ще разчитат на 50-100 км пробег само на батерия, за да може да се зареждат в мрежата. Това го правят, защото има голямо потребителско търсене на точно такива автомобили.
В средно към далечно бъдеще - след 20-30 години, когато изкопаемите горива станат прекалено скъпи, пазарът сам ще прецени коя е по-добрата технология - голями батерии или малка батерия + горивна клетка + резервоар за водород.
Личното ми мнение е, че водорода няма шанс. Просто няма кой да плати за колосалните инвестиции в инфраструктира, които при батериите ги няма - те си ползват общодостъпен ток.
Distributed
Рейтинг: 853 НеутралноДо коментар [#10] от "dante_18":
Facebook: Възобновяеми енергийни източници - бъдещето на енергетиката на Земята! http://www.facebook.com/groups/172169062843817/Тировете и самолетите ще ползват биодизел, но само те.
А и влаковете ще станат много конкурентни, защото и те са на ток, когато цената на изкопаемите горива започне да расте неконтролируемо.
iazdakaja
Рейтинг: 1073 НеутралноДо коментар [#14] от "abadobata":
Цената на изкопаемите горива няма да расте "неконтролируемо", защото с повишаването й стават рентабилни нови, по-труднодостъпни или неконцентрирани находища, които досега не са били в сметката, точно заради ниската пазарна цена.
Сегашнте находища са само най-лесните и са малка част от всичкия ресурс на природата.
iazdakaja
Рейтинг: 1073 НеутралноТок и водород са безсмислени, щом за тях трябва да се строят хиляди нови ТЕЦ-ове на въглища.
Далечното бъдеще е на биогоривата - по-ефективна, евтина и чиста слънчева енергия от всякакви панели и огледала! (особено при потенциала на генно оптимираните растения)
Но това няма да стане скоро по социално-политически причини - чорбаджиите от половината свят биха започнали да садят биогорива вместо храна, която и сега не стига... А до какво води гладът, мизерията и бездържавието само в една точка от света - показва пиратството при Сомалия, примерно.
Big_Villager
Рейтинг: 635 НеутралноАвтомобила не се задвижва от нищо!
.
Той както виждате е компютърна графика + 3 Д макет представен на изложението.
Когато това нещо тръгне по улицата, лично ще ида да тичам след него и да викам ура
Такива модели за това им се вика концептуални, защото казват какво марката иска да направи след няколко години...ако не фалира до тогава
Distributed
Рейтинг: 853 НеутралноДо коментар [#15] от "iazdakaja":
Facebook: Възобновяеми енергийни източници - бъдещето на енергетиката на Земята! http://www.facebook.com/groups/172169062843817/Да, но в крайна сметка и по-скъпите находища ще свършат. Изкопаемите горива са КРАЙНИ, т.е. не са БЕЗКРАЙНИ, а ЩЕ свършат.
А и дори и по-скъпите да станат икономически изпозлваеми, това не променя факта, че са скъпи. Транспортът на ток в момента е 10 пъти по-евтин от колкото на изкопаеми горива.
Distributed
Рейтинг: 853 НеутралноПазарът сам ще намери печелившата технология.
Facebook: Възобновяеми енергийни източници - бъдещето на енергетиката на Земята! http://www.facebook.com/groups/172169062843817/Електромобилите на ток имат огромни предимства пред конкурентните технологии.
iazdakaja
Рейтинг: 1073 НеутралноДо коментар [#18] от "abadobata":
"...
Ти говориш за след стотици години!
Но много преди това ще свърши нещо друго - литият за батериите, той е в 1-2 находища. Отделно местните собственици-мафиоти ще вкарат света в по-лоша зависимост от тази на Путин и шейховете сега.
А след стотици години вероятно ще има съвсем други решения, в сравнение с които днешните електро-ентусиазми ще изглеждат смешни.
Например някакво автоматично супер метро, минаващо под всяка улица... като канализацията... като "асансьор-до-където-иска
Или пък дизели, които складират изгореното в твърди блокчета, които после се разтварят в оранжерии и стават пак растения - затворен неутрален цикъл...
iazdakaja
Рейтинг: 1073 Неутрално"асансьор-до-където-иска "
iazdakaja
Рейтинг: 1073 Неутралноиска+ШШШШШ
DFGeneer
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#20] от "iazdakaja":
Май батериите и въобще новите технологии не ти понасят, а? Да не би защото няколко не особено предвидливи автопроизводители са решили да инвестират в архаична технология?
За производство на ток има АЕЦ и ВЕЦ.
Хибридите и електромобилите не горят литий. Той подлежи на рецилкиране. При това доста ефективно.
Биодизелът не е безвреден - при производството му се отделят амоняк и NOx - все парникови газове и то в огромни количества.
iazdakaja
Рейтинг: 1073 НеутралноДо коментар [#23] от "DFGeneer":
Тия проблеми са решими, има биогаз, спирт... важно е принципната идея да е годна.
Какви АЕЦ и ВЕЦ - целият свят е на ТЕЦове! АЕЦ е прищявка за богаташи, което се доказва и с нашите кански мъки за едни 2 световно-най-евтини реактора (Франция има 60), а и гориво няма за всички по света, отделно непоправимото замърсяване за стотици поколения напред. А ВЕЦ е леко рядко щастие - ти колко значими ВЕЦа знаеш в Европа, при половин млрд население?
Литият не гори, ама няма да стигне и за мобилните уреди, глобално, камо ли за глобална електромобилност. Ти кога си чул за масова технология, базирана на редки и скъпи суровини?
владимир бояджиев
Рейтинг: 458 НеутралноДо коментар [#24] от "iazdakaja":
е,кой е казал,че само на основата на литий ще са батериите?просто в момента е така,но вече се разработват и по добри технологии.А с напредването им ще може да се използва и слънчевата енергия все по-ефикасно,така че ще отпадне нуждата от ТЕЦ.Така или иначе ДВГ е обречен,освен ако ефективността му не скочи в пъти.