"Хонда Джаз" ще е най-евтиният хибриден модел

 



Японският производител "Хонда" обяви повече информация за разхода на гориво и цената на своя най-нов хибриден модел – "Джаз", известен и като "Фит". В Япония колата ще струва 1.59 млн. йени (19 310 долара), което я прави най-евтиното предложение с подобен тип задвижване.


Първоначалните планове са да бъдат продавани 5600 бройки от "Джаз" хибрид само на японския пазар. "Хонда" залага много на модела, за да детронира "Приус" като най-търсения хибрид в световен мащаб.


Предишният опит това да стана с "Инсайт" претърпя провал. От "Тойота" обаче подготвят пускането на конкурент на "Джаз" – малък хибриден модел, който ще се произвежда във Франция от 2012 година.


Междувременно стана ясно, че "Джаз", който разполага с бензинов мотор с работен обем 1.3 литра и електромотор ще има консумация от 4.4 л/100 км. в смесен цикъл. От "Хонда" вече имат 10 000 предварителни поръчки за модела.

Ключови думи към статията:

Коментари (32)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 2389 Неутрално

    money for nothing

    Да твърдиш, че ГЕРБ е алтернатива на БСП е като да мислиш, че диарията е алтернатива на запека.
  2. 2 Профил на kokoto2
    kokoto2
    Рейтинг: 464 Неутрално

    4.4/100 за автомобил с размерите на рено сценик или опел мерива е доста добро предложение.

    Пишете грамотно на кирилица! Shift + ь = ѝ
  3. 3 Профил на tucker case
    tucker case
    Рейтинг: 1071 Весело

    ...chicks for free...

    Now what's a few miles between the beauty and the beast...
  4. 4 Профил на 100 Рублей за Доллар
    100 Рублей за Доллар
    Рейтинг: 1269 Любопитно

    Повечето нови дизели в този клас, предполагам и този на "Джаз" харчат по-малко от 4.4/100.... но на зелените човеци с празни тикви и този хибрид ще им хареса, все пак той е зелен (на цвят)

    Жуеш нагло ть1 хамон... Ах, как видно что шпион...!
  5. 5 Профил на qjtemikyraaaa
    qjtemikyraaaa
    Рейтинг: 0 Неутрално

    И на мен ми се струва 4.4 / 100 за хибрид. Е ако не беше хибрид 7 ли щеше да гори този 1.3 л. двигател, кво ???

  6. 6 Профил на qjtemikyraaaa
    qjtemikyraaaa
    Рейтинг: 0 Неутрално

    И на мен ми се струва *много* исках да напиша...

  7. 7 Профил на abfk
    abfk
    Рейтинг: 197 Неутрално

    Струва ми се, че нещо бъркаме! Интересът към хибридните автомобили не е толкова заради икономиите от гориво, а заради значително по-ниските емисии, съответно и по-ниски данъци. А при нас данъците нямат нищо общо с емисиите

  8. 8 Профил на DFGeneer
    DFGeneer
    Рейтинг: 233 Неутрално

    До коментар [#4] от "spas27":

    Prius харчи 3.9/3.7/3.9 на гр/извгр/средно. Та, кой дизел от тоя клас харчи по-малко, казваш?

  9. 9 Профил на wolfenstine
    wolfenstine
    Рейтинг: 8 Неутрално

    моето мини дизел ,харчи около 3,5-3,6..извън града и около 4,2..4,5..в зависимост от трафика...аз съм за чисто електрически автомобили..или икономични дизели..)

  10. 10 Профил на Frater Perdurabo
    Frater Perdurabo
    Рейтинг: 8 Любопитно

    До коментар [#8] от "DFGeneer":

    това на място или в движение?

  11. 11 Профил на ngrudev
    ngrudev
    Рейтинг: 461 Неутрално

    4.4/100 не ми се виьда много малко за кола с ел. мотор. Ауди 1.9тди 90кс от 98 година има разход 5.2/100 - а си е кола от класа. Тази хонда много я хвалшт, но не е кой знае какво - само дето е ярко зелена

  12. 12 Профил на DFGeneer
    DFGeneer
    Рейтинг: 233 Неутрално

    До коментар [#10] от "Frater Perdurabo":

    И на място, и в движение, и както е там по европейския стандарт който се използва за измерване на всички автомобили.
    http://en.wikipedia.org/wiki/New_European_Driving_Cycle#Test_procedure

  13. 13 Профил на bruno
    bruno
    Рейтинг: 8 Неутрално

    нещо липсва в тази публикация. като отговора на въпроса какъв е точно този хибрид? пълен, работи самостоятелно и на бенз и на ток или паралелен, ел. мотора само подпомага бензиновия? или по-важното е, че е хибрид.

    не-се-ри-оз-но!

    http://www.bgautoblog.com/
  14. 14 Профил на asroma1927
    asroma1927
    Рейтинг: 651 Неутрално

    Автомобил за полуидиоти. Или за пълни. Преди около шест месеца за 30 хилки си взех Mercedes E320 CDI Avantgarde / 2004г. / Качваш се и разбираш колко глупави са хората, които купуват нови японски / мега куц дизайн и евтини пластмаси в купето /, корейски / виж по-горе / и други подобни пръчки срещу суми от 20-30 хиляди лева. Пластмасов shit! Айде нема нужда, както казва един друг почитател на МБ.

  15. 15 Профил на wqweto
    wqweto
    Рейтинг: 402 Неутрално

    До коментар [#14] от "asroma1927":

    Бегай с този автоматик бе!

  16. 16 Профил на abfk
    abfk
    Рейтинг: 197 Неутрално

    До [#14]
    Ако се не лъжа, произхождаш от страна, в която освен писани пеещи каручки друго не е конструирано? Така че въздържай се като даваш оценката си!
    А и само идиот като теб би дал за 6-7 годишен автомобил 30 "хилки", освен ако не е нещо колекционерско

  17. 17 Профил на Скиорски
    Скиорски
    Рейтинг: 515 Неутрално

    Абе тук никой (освен 14) не е обърнал внимание че ванът ще струва някакви си 26000лв. и в този случай няма такова значение дали гори 4.4, което за градско си е за повече от отличен. Аз сега под 7 не мога да падна . Ако намерите толкова евтин добър дизелов ван, който да гори под 4,4 на градско - обадете ми се веднага го купувам. И моля не сравнявайте мини-колите с тази.

  18. 18 Профил на rotos
    rotos
    Рейтинг: 590 Неутрално

    ""Хонда Джаз" ще е най-евтиният хибриден модел"

    По-скоро "Най-малко скъпия". $19 310 не са малко пари.

    Алиса: Кажи ми по кой път да тръгна? Котаракът: Зависи, къде искаш да отидеш.
  19. 19 Профил на abfk
    abfk
    Рейтинг: 197 Неутрално

    Нещо не ми се вярва среден разход от 4,4 л. Почти винаги разходите по каталог са малко лабораторни, т.е. леко занижени.
    И въпреки всичко, свидетели сме на появата на ново поколение автомобили, щадящи околната среда с много по-малко вредни емисии, особено на бавен ход в града, когато тази кола практически ще се задвижва само от електромотора си. Предполагам ще е същия, който бе монтиран при модела "Сивик"-20 к.с., -напълно достатъчен за да придвижва тази кола с до 40 км/ч.

  20. 20 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 5414 Неутрално

    До коментар [#8] от "DFGeneer":

    В продуктовият каталог на Приус на www.toyota.bg данните са:

    4,0/4,0/3,8 л/100 км (комбинирано/градско/извънрадско движение).

    Кой лъже - ти или Тойота? Май ти.

    Gunter glieben glauchen globen
  21. 21 Профил на DFGeneer
    DFGeneer
    Рейтинг: 233 Неутрално

    До коментар [#20] от "g_t":

    4.0/3.8/4.0 e за Linea Sol оборудване, което включва 17 инчови колела.
    http://www.newcar.autoscout24.ch/Detail.aspx?language=de&wl=1&navpos=210&vehicle=782600320100630

    3.9/3.7/3.9 е резултът на Linea Luna който е с по-тънките, 15 инчови.
    http://www.newcar.autoscout24.ch/Detail.aspx?language=de&wl=1&navpos=210&vehicle=76712220100630

    Да беше попрочел малко преди да се правиш на остроумен.

  22. 22 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 5414 Неутрално

    Чудесно. Точно това исках да напишеш. Че разхода зависи от размера на гумите, например.
    Понеже преди време раздуваше какви лъжци са тези от БМВ, понеже декларирали различен разход от този, който ти си намерил някъде в мрежата.
    Аз ли направих завоя, или ти дойде на моя (по Радой Ралин)?

    Gunter glieben glauchen globen
  23. 23 Профил на DFGeneer
    DFGeneer
    Рейтинг: 233 Неутрално

    До коментар [#22] от "g_t":

    Хаха, пак не си разбрал май.. БМВ тестват най-леката модификация, без никакви екстри с най-тесните гуми, и победоносно обявяват този разход дори и за най-заредената с екстри модификация. Затова и разликата между тестван разход и реален е най-голяма. Както виждаш Тойота правят точно обратното.

  24. 24 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 5414 Неутрално

    До коментар [#23] от "DFGeneer":

    Ха, ха. Призна си най-накрая, че БМВ имат толкова много екстри, които в Тойота са немислими.

    Gunter glieben glauchen globen
  25. 25 Профил на DFGeneer
    DFGeneer
    Рейтинг: 233 Неутрално

    До коментар [#24] от "g_t":

    Тойота никога не са имали претенции за премиум марка. За там си имат Лексус. Въпреки че не се сещам коя точно екстра има в модел на БМВ и я няма в модел на Тойота.
    За сметка на това пък БМВ демонстрира, че колкото по-висок е сегмента (т.нар. от теб екстри), толкова са по-големи ментетата. Немска фукльовщина, кво да правиш... Ама нали празните приказки правят "имидж" и продават ..

  26. 26 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 5414 Неутрално

    До коментар [#25] от "DFGeneer":

    По принцип термина "екстри" го употреби първо ти. Виж си пост #23. Колкото до това какво има в БМВ и Тойота (или Лексус) нормално е в днешния конкурентен свят фирмите да предлагат едно и също. Иначе няма да останат на пазара. Въпросът е кой е догонващия отбор. Например не се сещам Лексус да има 12-цилиндров двигател или пък дизел с 306 к.с. Не знам, може и да греша - ти ще ме опровергаеш, ако е така, понеже следиш по-отблизо Тойота. Не се сещам за Актив стиринг и т.н. Не ми се рови в списъка с оборудването, защото честно казано ме мързи, а и няма смисъл. А иначе си противоречиш, че празните приказки продават. Щом продават, значи не са празни приказки. Имидж се гради с натрупване на доверие в клиента в продължение на години. Пожелавам на Лексус след около 50 г. да изгради такъв имидж, какъвто има БМВ в момента. Дано да е и по-скоро и вярвам, че ще стане така. Аз нямам нищо против Лексус и не го противопоставям на БМВ. Ти си този, който го прави.

    Gunter glieben glauchen globen
  27. 27 Профил на DFGeneer
    DFGeneer
    Рейтинг: 233 Неутрално

    До коментар [#26] от "g_t":

    Прав си за "екстрите"

    V12 двигател има в Тойота Century. Това обаче е бутиков автомобил за VIP. В серийните модели V12 e просто безсмислен заради изискванията за нисък разход и емисии. Затова и не се предлага.

    Дизел с 306 к.с. в премиум автомобил е безсмислена архаична технология. Тя е алтернатива за тези които не могат да направят бензинов хибрид с подобна мощност. Тойота/Лексус могат. Така че от еволюционна гледна точка не Лексус догонват БМВ с 306 к.с. дизел, а БМВ догонват Лексус с хибридните технологии.

    И за актив стиринга си прав - първи (и май единствени, предвид наименованието) го предлагат БМВ. За съжаление обаче Honda S2000 предлага variable gear steering (VGS) още през 2000, което си е същата система под друго име. Лексус също са преди БМВ - variable gear ratio steering (VGRS) има в 2003 Lexus LX470, който излиза на пaзара в края на 2002.

    Та, все още ли мислиш че празните (подвеждащи) рекламни лозунги не продават и не градят имидж, макар и фалшив?

  28. 28 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 5414 Неутрално

    До коментар [#27] от "DFGeneer":

    Не можеш да надхвърлиш нито за миг собствената си пристрастност - не случайно си сложил аватар с емблемата на любимата ти марка. Поради това не ми се и спори с теб. Никога нищо ново не казваш - всичко което има БМВ, но Лексус няма, е безсмислено и безперспективно. И обратното - всичко, което има Лексус, но няма БМВ (а дали наистина няма? 7 Актив Хибрид не е ли конкурент на Лексус?), е връх на технологиите и новаторството. И всичко, което БМВ е въвел успешно в серийното производство, всъщност е японско изобретение, въведено около 1 г. преди БМВ, за което обаче незнайно защо никой не е чувал.
    В "подвеждащите и празни" лозунги на БМВ вярват достатъчно много хора, за да направят БМВ водещия производител на луксозни автомобили в света. Хубаво е на тях да обясниш колко са тъпи, а ти като по-умен от тях си предпочел Лексус.

    Gunter glieben glauchen globen
  29. 29 Профил на DFGeneer
    DFGeneer
    Рейтинг: 233 Неутрално

    До коментар [#28] от "g_t":

    Ужасно съжалявам че обективната реалност се разминава с рекламните лозунги на немските премиум марки, обаче... това е положението.
    А иначе всеки е свободен да вярва в каквото си пожелае.

  30. 30 Профил на Тъпата майна
    Тъпата майна
    Рейтинг: 1424 Неутрално

    До коментар [#28] от "g_t":

    Брей. Все си мислех, че водещият производител на луксозни автомобили все още са си Ролс Ройс, Майбах, Бугати и други такива марки.

    Тук си говорим за премиум сегмента, в който поне аз до колкото знам за лидер в Европа се приема Мерцедес, а в САЩ - Лексус.

    В крайна сметка всеки с вижданията си, тъпо е да спорим. За едни иновация е 300к.с. дизел, за други е 300к.с. 6 цилиндров бензин с електромотор. Айде без лафовете за иновации в БМВ, защото не са повече, отколкото правят японците.

    Това мнение е дело на една тъпа майна
  31. 31 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 5414 Неутрално

    До коментар [#29] от "DFGeneer":

    Очевидно живееш в паралелна реалност, но наистина си свободен да си вярваш, че тя е обективната такава.

    Gunter glieben glauchen globen
  32. 32 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 5414 Неутрално

    До коментар [#30] от "Пловдивски":

    "Брей. Все си мислех, че водещият производител на луксозни автомобили все още са си Ролс Ройс, Майбах, Бугати и други такива марки. "

    Наричай го както искаш - луксозен, премиум сегмент - все едно. Това не променя факта. А и Ролс Ройс е на БМВ, Майбах е на Мерцедес, а тук Лексус въобще го няма.

    "Тук си говорим за премиум сегмента, в който поне аз до колкото знам за лидер в Европа се приема Мерцедес, а в САЩ - Лексус."

    Ами не е така. Ето данните за Май 2010, а мисля че и за цялата 2009 г. положението е същото:

    http://news.automedia.bg/read/9820.html

    "В крайна сметка всеки с вижданията си, тъпо е да спорим."

    Тук си абсолютно прав.

    "За едни иновация е 300к.с. дизел, за други е 300к.с. 6 цилиндров бензин с електромотор."

    Тук вече идва разликата - БМВ има 8-цил. бензин плюс електромотор, какъвто има Лексус, а Лексус няма модерен мощен дизел. Тия лафове, че в луксозния клас нямало смисъл от дизели са на ниво лозунги и декларации - и Ягуар, и Мерцедес, и БМВ, и Ауди ги предлагат. Не можем да отричаме нещо, само защото любимата ни марка не го предлага. Голям майтап ще стане, ако догодина Лексус вкарат голям дизел на ЛС-гамата.

    Gunter glieben glauchen globen




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK