За разлика от последните IS, GS и LS, дизайнът на CT200h e далеч от перфектен. Доста излишни линии има, а и пропорциите не са като пропорциите на концептуалния LF-Ch. Интериорът също има повече повърхности отколкото е необходимо.
Май силната страна на тая кола е само разхода на бензин и относително добрия хендлинг.
Не бих казал. Хибрид е машинката и електродвигателя дава убийствени нютонметри. Карал съм две коли с тази система и липсата на мощ определено не е нещо, което бих твърдял.
До автора на статията: Къде са данните за въртящия момент?
По темата:
Странно е Lexus хечбек... Освен това задната част толкова бие на Авенсис комби, че чак накъртва.
Трудно е да бъдеш оригинален в пренаситен сегмент на пазара, но някак си оставам с усещането, че този автомобил ще бъде междинка между Аурис и Авенсис на Тойота. Губи ми се характера на марката, поне във външния вид.
От друга страна някои коли на живо изглеждат по-добре отколкото на картинка, като SUBARU Impreza хечбек например. Така че ще почакаме да го видим по улиците и тогава ще преценим.
TT-данните по-горе не звучат впечатляващо, поне по отношение на динамиката... убеден съм, че качеството е на ниво, но тук определено са акцентирали върху икономията на гориво. Все пак електродвигателите имат голям въртящ момент и току виж нещата са по-приятни отколкото на хартия.
Правителството ОЛИГАРСКИ призовава: "ПЛУВАЙ, БЪЛГАРИНО... НЕ Е РИБА!"
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Daniel Ivanov
Рейтинг: 506 Неутралнодобро е
Everyone is entitled to his own opinion, but not to his own facts.m_petrov
Рейтинг: 229 НеутралноНикак не е зле, но доста прилича на Мазда 3 с известни подобрения.
оstavime
Рейтинг: 610 НеутралноИзглежда супер.
Съсипахте коментарите в сайта с новата визия!Нещо с двигателите не ми стана ясно.
P.I.M.P.
Рейтинг: 1004 ВеселоАко трябваше да избирам, бих взел това бялото отзад, на снимка 3.
There are no hopeless situations; there are only people who have grown hopeless about them.Десен
Рейтинг: 450 НеутралноА какво ще кажете за новия ъпгрейд на Хюндай Купе с 3.6 литровия двигател и на цена около 1/3 от тая за Тойотата?
The biggest risk in life is not taking one.DFGeneer
Рейтинг: 229 НеутралноЗа разлика от последните IS, GS и LS, дизайнът на CT200h e далеч от перфектен. Доста излишни линии има, а и пропорциите не са като пропорциите на концептуалния LF-Ch. Интериорът също има повече повърхности отколкото е необходимо.
Май силната страна на тая кола е само разхода на бензин и относително добрия хендлинг.
До коментар [#5] от "Десен":
Доколкото знам цената на тоя Лекс в щатите ще е към 30 к$. Не знам какъв ще е тоя Хюндай за 10 к$ за който говориш...
Десен
Рейтинг: 450 Неутрално$26,270
The biggest risk in life is not taking one.Radon
Рейтинг: 450 НеутралноНадали е зле колата ама тоя двигател мн хилав ... а и е верно че за тия пари може нещо по-изгодно да се вземе ... ама пък Лексус си е класа!
shake and rattleТъпата майна
Рейтинг: 1394 НеутралноПредницата леко си грознее даже
Малко натрупам ни идва дизайна на колицата.
Това мнение е дело на една тъпа майнаДо коментар [#8] от "Radon":
Не бих казал. Хибрид е машинката и електродвигателя дава убийствени нютонметри. Карал съм две коли с тази система и липсата на мощ определено не е нещо, което бих твърдял.
NK /имигрант в родната страна/
Рейтинг: 893 НеутралноДо автора на статията: Къде са данните за въртящия момент?
Правителството ОЛИГАРСКИ призовава: "ПЛУВАЙ, БЪЛГАРИНО... НЕ Е РИБА!"По темата:
Странно е Lexus хечбек... Освен това задната част толкова бие на Авенсис комби, че чак накъртва.
Трудно е да бъдеш оригинален в пренаситен сегмент на пазара, но някак си оставам с усещането, че този автомобил ще бъде междинка между Аурис и Авенсис на Тойота. Губи ми се характера на марката, поне във външния вид.
От друга страна някои коли на живо изглеждат по-добре отколкото на картинка, като SUBARU Impreza хечбек например. Така че ще почакаме да го видим по улиците и тогава ще преценим.
TT-данните по-горе не звучат впечатляващо, поне по отношение на динамиката... убеден съм, че качеството е на ниво, но тук определено са акцентирали върху икономията на гориво. Все пак електродвигателите имат голям въртящ момент и току виж нещата са по-приятни отколкото на хартия.