Ако правиш нещо да евтино, то изглежда евтино.
...разбира се евтиното може също да изглежда добре...или поне прилично.
Дачията е на разумния минимум, за това се продава добре, а това горе е "на свинче звънче"
В някои държави моделите на Дачия са представени като по-нисък клас Рено. Явно от Рено-Нисан са сметнали, че няма да е оправдано да лансират непозната там марка (Дачия) и да дават милиони да я маркетират, а залагат на познатата вече Рено. Това е моето предполжение А за колата от снимките - стандартният Степуей ми харесва повече.
Има съществени различия във възприемането на Дачия-Рено у нас и в Русия,например. За руския потребител това е един достъпен модел на Рено, сглобяван у тях и ползващ се с реноме на кола, доста добре адаптирана за руските условия.У нас това е румънско-френско творение,т.е. боклук.
Малко са държавите в Европа, в които да няма поне монтажни заводи за автомобили. Повечето от тях са в Балканите-държави с "чутовни" познавачи на автомобилите. Големите производители са оказали доверие само на Румъния и Турция, но не и на българите.
Изобщо на нас за нещо оказват ли ни доверие?
тея по гадна комбинация от цветове неможаха ли да измислят тия т.н. "дизайнери" кафяво с черно и сини фарове отврат. Иначе само джантите стават за нещо от тая дачия или рено. каквото и да е все е таралясник.
турция и българия неможеш да ги сравняваш. турците са 12423423 години по напред от нас. Също така и румънците са по добре. В европа всеки знае че блъгария са най - корумпирани, най -зле и т.н. затова няма заводи тука. Е освен китайците които ще пускат 2012 ли беше завод за техните китайски колици
До коментар [#18] от "iazdakaja":
А ние френските работници ги обичаме и подкрепяме ако и да са арабски...
„В Украйна в момента не се води война. Войната предполага удари по военни обекти и защита на мирното население. Руснаците извършват серия планирани терористични актове с цел да съсипят инфраструктурата и без да ги е грижа за цивилните жертви. Позор!!”
До коментар [#20] от "iazdakaja":
Ами хайде да обичаме румънските тогава - и без това според изказването Ви са по-експлоатирани.
„В Украйна в момента не се води война. Войната предполага удари по военни обекти и защита на мирното население. Руснаците извършват серия планирани терористични актове с цел да съсипят инфраструктурата и без да ги е грижа за цивилните жертви. Позор!!”
Френските са по-експлоатирани, защото трябва да се снишават да не им прехвърлят цялото производство в Румъния. А румънските са най-тлъсто платените от всички в Румъния!
Ама потребителят, освен да гледа за евтинджос, би трябвало да е и морален коректив. Щото и той няма полза от руинирането на силна компания и после целият бранш да стане по-скъп и лош.
Абсолютно така е! Аз направо ахнах онзи ден като му видях на това чудо задния мост как е направен! Направо не е истина.
Има по две 12-14 мм щанги, които играят роля на долен носач, от всяка страна отзад, което за Панда е окей, но все пак Дъстър е джипка!
Толкова за Дъстър. Иначе аз никога несъм вярвал, че ще карам Дачия, но през последната година и половина минах 60 хил. км с общо три различни Дачии:
1. Логан ЕмСиВи 1.5 дизел, това е комби, висока, широка и дълга кола, двигателя е 85 к.с. - върви като пушка - аз лично бях доста приятно изненадан. Проблема е интериора и това, че не спира много добре - по мое мнение. Супер икономична 6-7/100 среден ми даваше при яко настъпване. Карах я до 30000 и я върнахме.
2. Сандеро 1.6 бензин, 100-тина коня е (несъм много сигурен), много тих и много икономичен мотор ако не го настъпваш много обаче. Аз успявах градско в София да го накарам под 7/100 да ми харчи, но карам до 60-70 км/ч и до 2000 оборота. Слабостта е пак интериора, но колата е по-лека и спира по-добре от ЕмСиВи-то. На 14000 км, не беше нито раздрънкана, нито се раздрънка повече, но съм я пазил до колкото може от дупки и пр.
3. Логан 1.5 дизел, пак същия двигател като на ЕмСиВи-то, колата беше на 90000 км, когато я взех, беше карана служебно и беше пълна скрап! Направо бях се отчаял, бях забранил на жена ми да вдига над 100 км/ч с нея
Аз лично не бих инвестирал в Дачия, освен ако не ми се налага крайно, както в случая, и нямам друг избор. Колата, като цяло е доста подходяща за източния блок, въпреки, че аз съм виждал много Дачия в Германия и по-малко в Испания, но има ги и там.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Aleko
Рейтинг: 1366 НеутралноА защо е със емблема на Рено ?!
dragozow
Рейтинг: 773 ВеселоЦигания.
Сложете бутон "редактирай" на собствените комeнтари.911
Рейтинг: 917 НеутралноНишата на евтините, здрави и функционални автомобили има страхотен потенциал, ако се гарнира с готин дизайн
Big_Villager
Рейтинг: 613 НеутралноАко правиш нещо да евтино, то изглежда евтино.
...разбира се евтиното може също да изглежда добре...или поне прилично.
Дачията е на разумния минимум, за това се продава добре, а това горе е "на свинче звънче"
targeted
Рейтинг: 225 НеутралноДо коментар [#1] от "каше":
А за колата от снимките - стандартният Степуей ми харесва повече.
В някои държави моделите на Дачия са представени като по-нисък клас Рено. Явно от Рено-Нисан са сметнали, че няма да е оправдано да лансират непозната там марка (Дачия) и да дават милиони да я маркетират, а залагат на познатата вече Рено. Това е моето предполжение
niakoi_si
Рейтинг: 660 НеутралноАбе хора вие поглеждали ли сте окачването на тая "Джипка"


Това на първото паве и ще роди цялата си карантия.
Че то фиат Панда имаше по солидно окачване от тая Дачия
dyanakiev
Рейтинг: 442 НеутралноМного ми прилича на "Сценик"
Десен
Рейтинг: 1366 НеутралноСандеро никога не е имал нито претенциите нито заложбите за да е джипка. Джипката е дъстър.
Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.citoyen
Рейтинг: 1276 НеутралноИма съществени различия във възприемането на Дачия-Рено у нас и в Русия,например. За руския потребител това е един достъпен модел на Рено, сглобяван у тях и ползващ се с реноме на кола, доста добре адаптирана за руските условия.У нас това е румънско-френско творение,т.е. боклук.
niakoi_si
Рейтинг: 660 НеутралноДо коментар [#8] от "Десен":
Опа грешката е моя. Дъстъра имах предвид, че отдолу е като анорексична манекенка
Сандерото не е толкова лошо коцептуално, както и Логана.
stile libero
Рейтинг: 605 Неутралнос тия сини лампички мяза на тунингован пернишки голф
kensiko
Рейтинг: 598 Неутрално1,6 литров двигател!
това кола ли е или машина за косене на трева?!
shumkar
Рейтинг: 660 НеутралноМалко са държавите в Европа, в които да няма поне монтажни заводи за автомобили. Повечето от тях са в Балканите-държави с "чутовни" познавачи на автомобилите. Големите производители са оказали доверие само на Румъния и Турция, но не и на българите.
Изобщо на нас за нещо оказват ли ни доверие?
T_I_R
Рейтинг: 497 РазстроеноДо коментар [#12] от "kensiko":
Собственик на ТИР паркинг.Е ти като си свикнал само с мощни автомобили и под 5.7 бензин не поглеждаш друго !
ndsbg
Рейтинг: 551 Неутралнотея по гадна комбинация от цветове неможаха ли да измислят тия т.н. "дизайнери" кафяво с черно и сини фарове отврат. Иначе само джантите стават за нещо от тая дачия или рено. каквото и да е все е таралясник.
ndsbg
Рейтинг: 551 НеутралноДо коментар [#13] от "shumkar":
турция и българия неможеш да ги сравняваш. турците са 12423423 години по напред от нас. Също така и румънците са по добре. В европа всеки знае че блъгария са най - корумпирани, най -зле и т.н. затова няма заводи тука. Е освен китайците които ще пускат 2012 ли беше завод за техните китайски колици
stupidon
Рейтинг: 551 НеутралноПроблема за мен се оказа в копчето за регулиране на фаровете- същото е като на бойлера у дома... И се отказах...
"Животът е като стълба на кокошарник - къс и осран." - Есхилiazdakaja
Рейтинг: 1039 НеутралноИма нещо гадно в това да караш румънска кола, след като единствената причина за съществуването й е да се пести от френски работници.
Daniboy
Рейтинг: 666 НеутралноДо коментар [#18] от "iazdakaja":
„В Украйна в момента не се води война. Войната предполага удари по военни обекти и защита на мирното население. Руснаците извършват серия планирани терористични актове с цел да съсипят инфраструктурата и без да ги е грижа за цивилните жертви. Позор!!”А ние френските работници ги обичаме и подкрепяме ако и да са арабски...
iazdakaja
Рейтинг: 1039 НеутралноДо коментар [#19] от "Данаил Недков":
Всякакви работници обичаме, дето създават блага, само тия дето крадат чужд труд - не.
Daniboy
Рейтинг: 666 НеутралноДо коментар [#20] от "iazdakaja":
„В Украйна в момента не се води война. Войната предполага удари по военни обекти и защита на мирното население. Руснаците извършват серия планирани терористични актове с цел да съсипят инфраструктурата и без да ги е грижа за цивилните жертви. Позор!!”Ами хайде да обичаме румънските тогава - и без това според изказването Ви са по-експлоатирани.
iazdakaja
Рейтинг: 1039 НеутралноДо коментар [#21] от "Данаил Недков":
Френските са по-експлоатирани, защото трябва да се снишават да не им прехвърлят цялото производство в Румъния. А румънските са най-тлъсто платените от всички в Румъния!
Ама потребителят, освен да гледа за евтинджос, би трябвало да е и морален коректив. Щото и той няма полза от руинирането на силна компания и после целият бранш да стане по-скъп и лош.
TheBelia
Рейтинг: 442 НеутралноДо коментар [#10] от "niakoi_si":
I'm not angry. They just suck. It's that simple.Абсолютно така е! Аз направо ахнах онзи ден като му видях на това чудо задния мост как е направен! Направо не е истина.
Има по две 12-14 мм щанги, които играят роля на долен носач, от всяка страна отзад, което за Панда е окей, но все пак Дъстър е джипка!
Толкова за Дъстър. Иначе аз никога несъм вярвал, че ще карам Дачия, но през последната година и половина минах 60 хил. км с общо три различни Дачии:
1. Логан ЕмСиВи 1.5 дизел, това е комби, висока, широка и дълга кола, двигателя е 85 к.с. - върви като пушка - аз лично бях доста приятно изненадан. Проблема е интериора и това, че не спира много добре - по мое мнение. Супер икономична 6-7/100 среден ми даваше при яко настъпване. Карах я до 30000 и я върнахме.
2. Сандеро 1.6 бензин, 100-тина коня е (несъм много сигурен), много тих и много икономичен мотор ако не го настъпваш много обаче. Аз успявах градско в София да го накарам под 7/100 да ми харчи, но карам до 60-70 км/ч и до 2000 оборота. Слабостта е пак интериора, но колата е по-лека и спира по-добре от ЕмСиВи-то. На 14000 км, не беше нито раздрънкана, нито се раздрънка повече, но съм я пазил до колкото може от дупки и пр.
3. Логан 1.5 дизел, пак същия двигател като на ЕмСиВи-то, колата беше на 90000 км, когато я взех, беше карана служебно и беше пълна скрап! Направо бях се отчаял, бях забранил на жена ми да вдига над 100 км/ч с нея
Аз лично не бих инвестирал в Дачия, освен ако не ми се налага крайно, както в случая, и нямам друг избор. Колата, като цяло е доста подходяща за източния блок, въпреки, че аз съм виждал много Дачия в Германия и по-малко в Испания, но има ги и там.