Бразилски дизайнери промениха до неузнавамост "Сандеро Степуей"

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (23)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Aleko
    Aleko
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    А защо е със емблема на Рено ?!

  2. 2 Профил на dragozow
    dragozow
    Рейтинг: 773 Весело

    Цигания.

    Сложете бутон "редактирай" на собствените комeнтари.
  3. 3 Профил на 911
    911
    Рейтинг: 917 Неутрално

    Нишата на евтините, здрави и функционални автомобили има страхотен потенциал, ако се гарнира с готин дизайн

  4. 4 Профил на Big_Villager
    Big_Villager
    Рейтинг: 613 Неутрално

    Ако правиш нещо да евтино, то изглежда евтино.
    ...разбира се евтиното може също да изглежда добре...или поне прилично.
    Дачията е на разумния минимум, за това се продава добре, а това горе е "на свинче звънче"

  5. 5 Профил на targeted
    targeted
    Рейтинг: 225 Неутрално

    До коментар [#1] от "каше":

    В някои държави моделите на Дачия са представени като по-нисък клас Рено. Явно от Рено-Нисан са сметнали, че няма да е оправдано да лансират непозната там марка (Дачия) и да дават милиони да я маркетират, а залагат на познатата вече Рено. Това е моето предполжение А за колата от снимките - стандартният Степуей ми харесва повече.

  6. 6 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 660 Неутрално

    Абе хора вие поглеждали ли сте окачването на тая "Джипка"

    Че то фиат Панда имаше по солидно окачване от тая Дачия Това на първото паве и ще роди цялата си карантия.

  7. 7 Профил на dyanakiev
    dyanakiev
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Много ми прилича на "Сценик"

  8. 8 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    Сандеро никога не е имал нито претенциите нито заложбите за да е джипка. Джипката е дъстър.

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.
  9. 9 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 1276 Неутрално

    Има съществени различия във възприемането на Дачия-Рено у нас и в Русия,например. За руския потребител това е един достъпен модел на Рено, сглобяван у тях и ползващ се с реноме на кола, доста добре адаптирана за руските условия.У нас това е румънско-френско творение,т.е. боклук.

  10. 10 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 660 Неутрално

    До коментар [#8] от "Десен":

    Опа грешката е моя. Дъстъра имах предвид, че отдолу е като анорексична манекенка

    Сандерото не е толкова лошо коцептуално, както и Логана.

  11. 11 Профил на stile libero
    stile libero
    Рейтинг: 605 Неутрално

    с тия сини лампички мяза на тунингован пернишки голф

  12. 12 Профил на kensiko
    kensiko
    Рейтинг: 598 Неутрално

    1,6 литров двигател!
    това кола ли е или машина за косене на трева?!

  13. 13 Профил на shumkar
    shumkar
    Рейтинг: 660 Неутрално

    Малко са държавите в Европа, в които да няма поне монтажни заводи за автомобили. Повечето от тях са в Балканите-държави с "чутовни" познавачи на автомобилите. Големите производители са оказали доверие само на Румъния и Турция, но не и на българите.
    Изобщо на нас за нещо оказват ли ни доверие?

  14. 14 Профил на T_I_R
    T_I_R
    Рейтинг: 497 Разстроено

    До коментар [#12] от "kensiko":

    Е ти като си свикнал само с мощни автомобили и под 5.7 бензин не поглеждаш друго !

    Собственик на ТИР паркинг.
  15. 15 Профил на ndsbg
    ndsbg
    Рейтинг: 551 Неутрално

    тея по гадна комбинация от цветове неможаха ли да измислят тия т.н. "дизайнери" кафяво с черно и сини фарове отврат. Иначе само джантите стават за нещо от тая дачия или рено. каквото и да е все е таралясник.

  16. 16 Профил на ndsbg
    ndsbg
    Рейтинг: 551 Неутрално

    До коментар [#13] от "shumkar":

    турция и българия неможеш да ги сравняваш. турците са 12423423 години по напред от нас. Също така и румънците са по добре. В европа всеки знае че блъгария са най - корумпирани, най -зле и т.н. затова няма заводи тука. Е освен китайците които ще пускат 2012 ли беше завод за техните китайски колици

  17. 17 Профил на stupidon
    stupidon
    Рейтинг: 551 Неутрално

    Проблема за мен се оказа в копчето за регулиране на фаровете- същото е като на бойлера у дома... И се отказах...

    "Животът е като стълба на кокошарник - къс и осран." - Есхил
  18. 18 Профил на iazdakaja
    iazdakaja
    Рейтинг: 1039 Неутрално

    Има нещо гадно в това да караш румънска кола, след като единствената причина за съществуването й е да се пести от френски работници.

  19. 19 Профил на Daniboy
    Daniboy
    Рейтинг: 666 Неутрално

    До коментар [#18] от "iazdakaja":
    А ние френските работници ги обичаме и подкрепяме ако и да са арабски...

    „В Украйна в момента не се води война. Войната предполага удари по военни обекти и защита на мирното население. Руснаците извършват серия планирани терористични актове с цел да съсипят инфраструктурата и без да ги е грижа за цивилните жертви. Позор!!”
  20. 20 Профил на iazdakaja
    iazdakaja
    Рейтинг: 1039 Неутрално

    До коментар [#19] от "Данаил Недков":

    Всякакви работници обичаме, дето създават блага, само тия дето крадат чужд труд - не.

  21. 21 Профил на Daniboy
    Daniboy
    Рейтинг: 666 Неутрално

    До коментар [#20] от "iazdakaja":
    Ами хайде да обичаме румънските тогава - и без това според изказването Ви са по-експлоатирани.

    „В Украйна в момента не се води война. Войната предполага удари по военни обекти и защита на мирното население. Руснаците извършват серия планирани терористични актове с цел да съсипят инфраструктурата и без да ги е грижа за цивилните жертви. Позор!!”
  22. 22 Профил на iazdakaja
    iazdakaja
    Рейтинг: 1039 Неутрално

    До коментар [#21] от "Данаил Недков":

    Френските са по-експлоатирани, защото трябва да се снишават да не им прехвърлят цялото производство в Румъния. А румънските са най-тлъсто платените от всички в Румъния!

    Ама потребителят, освен да гледа за евтинджос, би трябвало да е и морален коректив. Щото и той няма полза от руинирането на силна компания и после целият бранш да стане по-скъп и лош.

  23. 23 Профил на TheBelia
    TheBelia
    Рейтинг: 442 Неутрално

    До коментар [#10] от "niakoi_si":

    Абсолютно така е! Аз направо ахнах онзи ден като му видях на това чудо задния мост как е направен! Направо не е истина.
    Има по две 12-14 мм щанги, които играят роля на долен носач, от всяка страна отзад, което за Панда е окей, но все пак Дъстър е джипка!
    Толкова за Дъстър. Иначе аз никога несъм вярвал, че ще карам Дачия, но през последната година и половина минах 60 хил. км с общо три различни Дачии:
    1. Логан ЕмСиВи 1.5 дизел, това е комби, висока, широка и дълга кола, двигателя е 85 к.с. - върви като пушка - аз лично бях доста приятно изненадан. Проблема е интериора и това, че не спира много добре - по мое мнение. Супер икономична 6-7/100 среден ми даваше при яко настъпване. Карах я до 30000 и я върнахме.
    2. Сандеро 1.6 бензин, 100-тина коня е (несъм много сигурен), много тих и много икономичен мотор ако не го настъпваш много обаче. Аз успявах градско в София да го накарам под 7/100 да ми харчи, но карам до 60-70 км/ч и до 2000 оборота. Слабостта е пак интериора, но колата е по-лека и спира по-добре от ЕмСиВи-то. На 14000 км, не беше нито раздрънкана, нито се раздрънка повече, но съм я пазил до колкото може от дупки и пр.
    3. Логан 1.5 дизел, пак същия двигател като на ЕмСиВи-то, колата беше на 90000 км, когато я взех, беше карана служебно и беше пълна скрап! Направо бях се отчаял, бях забранил на жена ми да вдига над 100 км/ч с нея
    Аз лично не бих инвестирал в Дачия, освен ако не ми се налага крайно, както в случая, и нямам друг избор. Колата, като цяло е доста подходяща за източния блок, въпреки, че аз съм виждал много Дачия в Германия и по-малко в Испания, но има ги и там.

    I'm not angry. They just suck. It's that simple.




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK