Нисан заслужават поздравления за редица техни смели автомобили, но това е прекалено и не мога да въздържа критиката.
SUV кабрио. Айде няма нужда.
Представяте ли си оф роуд (лекичък, по черен път) с това чудо. Освен, че ще се нагълтате с прахоляк, ще ви смущава скърцането и усукването на каросерията, характерни за повечето автомобили без покрив.
кабрио в България като цяло трудно се кара и още по-трудно се поддържа, но все ми се струва, че от Нисан не са се съобразили с изискванията на българския пазар и местния потребител, и са пуснали смело SUV кабрио
и относно разбирачите - "леко" черен път на запад съвсем не означава нещо подобно на пътя до лозето на баба ти, а по-малко усукване на каросерията не вярвам да има при което и да е друго кабрио, точно защото е SUV
Ето, пак са почерпили опит от УАЗ - те правят кабрио джипки от към 60 години.... Или от Jeep...
Иначе за усукването - не знам каква конструкция е това, ако си е с шаси и купето е само негов придатък - за какво усукване при липса на таван може да се говори.
Ами за никакво, ама нали трябва да се намираме на приказка. Липсата на покрив се компенсира с по-здрави (и следователно тежки) греди в долната част. Затова и кабриолетите тежат повечеко принципно.
Ама няма нищо общо между Wrangler и SUV. Едното е утилитарна супер проходима джипка, построена върху рама, другото е лек автомобил със самоносеща каросерия и задвижване 4х4.
До gl:
Не, Мурано не е на шаси. Самоносеща каросерия. Въпреки всички допълнителни усилвания в пода, всички кабриолети със самоносеща каросерия неминуемо губят десетки проценти (!) от устойчивостта си на усукване.
Това не се отнася съвсем за автомобилите с пространствена рама, каквито са само някои суперспортисти.
В този случай, просто не ми се мисли колко ще тежи това Мурано (4х4 задвижване + мин. 150-200 кг. допълнително усилване + механизми за покрива и т.н.).
Ама няма нищо общо между Wrangler и SUV.
========================
искаш да кажеш ,че Wrangler не е SUV. ,ако е така не си прав ....замисли се ,защо викаме на SUVовете джип ....
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
in2deep
Рейтинг: 8 Неутралноаз Голф не играя. Мерси.
There is no black and white, only shades of gray.targeted
Рейтинг: 233 НеутралноSUV/кабрио - мечтата на всяка мутреса
Darth Plagueis
Рейтинг: 1454 НеутралноДа разбирам, че са го направили с идеята да бъде модерна голф-количка? Ма пък много коне..
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКRS1600
Рейтинг: 402 НеутралноНисан заслужават поздравления за редица техни смели автомобили, но това е прекалено и не мога да въздържа критиката.
SUV кабрио. Айде няма нужда.
Представяте ли си оф роуд (лекичък, по черен път) с това чудо. Освен, че ще се нагълтате с прахоляк, ще ви смущава скърцането и усукването на каросерията, характерни за повечето автомобили без покрив.
snafuracer
Рейтинг: 458 НеутралноМалко е недомислица, ама мутресите ще му скочат като куче на кренвирш ...
Реконструктор
Рейтинг: 740 НеутралноТова е извращение вече
И не правильно думать, что есть чьим-то богом обещанный райKOBA_STALIN
Рейтинг: 1247 ВеселоДо коментар [#4] от "RS1600":
усукването на каросерията, характерни за повечето автомобили без покрив.
Прав сте другарю,
Автомобилът трябва да има "таван". Аз бих конструирал и "мазе", за още по-голяма стабилност.
Тъпата майна
Рейтинг: 1416 НеутралноНали не мислите, че това ще се продава в България. Най-вероятно 80% от продажбите му ще са в Калифорния. И ще има защо.
Това мнение е дело на една тъпа майнаЕВАЛА
Рейтинг: 458 Веселокабрио в България като цяло трудно се кара и още по-трудно се поддържа, но все ми се струва, че от Нисан не са се съобразили с изискванията на българския пазар и местния потребител, и са пуснали смело SUV кабрио
и относно разбирачите - "леко" черен път на запад съвсем не означава нещо подобно на пътя до лозето на баба ти, а по-малко усукване на каросерията не вярвам да има при което и да е друго кабрио, точно защото е SUV
capitalist
Рейтинг: 1118 ВеселоДо коментар [#4] от "RS1600":
http://en.wikipedia.org/wiki/Jeep
абе пич SUV кабрио не е новост или извращение има ги от втората световна насам .....де да знам дали се усукват ,ама хората си карат Jeep и офроуд ...
gl
Рейтинг: 458 НеутралноЕто, пак са почерпили опит от УАЗ - те правят кабрио джипки от към 60 години....
Или от Jeep...
Иначе за усукването - не знам каква конструкция е това, ако си е с шаси и купето е само негов придатък - за какво усукване при липса на таван може да се говори.
Тъпата майна
Рейтинг: 1416 НеутралноДо коментар [#11] от "gl":
Това мнение е дело на една тъпа майнаАми за никакво, ама нали трябва да се намираме на приказка. Липсата на покрив се компенсира с по-здрави (и следователно тежки) греди в долната част. Затова и кабриолетите тежат повечеко принципно.
RS1600
Рейтинг: 402 НеутралноДо коментар [#10] от "capitalist":
Ама няма нищо общо между Wrangler и SUV. Едното е утилитарна супер проходима джипка, построена върху рама, другото е лек автомобил със самоносеща каросерия и задвижване 4х4.
До gl:
Не, Мурано не е на шаси. Самоносеща каросерия. Въпреки всички допълнителни усилвания в пода, всички кабриолети със самоносеща каросерия неминуемо губят десетки проценти (!) от устойчивостта си на усукване.
Това не се отнася съвсем за автомобилите с пространствена рама, каквито са само някои суперспортисти.
В този случай, просто не ми се мисли колко ще тежи това Мурано (4х4 задвижване + мин. 150-200 кг. допълнително усилване + механизми за покрива и т.н.).
capitalist
Рейтинг: 1118 ВеселоДо коментар [#13] от "RS1600":
Ама няма нищо общо между Wrangler и SUV.
========================
искаш да кажеш ,че Wrangler не е SUV. ,ако е така не си прав ....замисли се ,защо викаме на SUVовете джип ....