На когото му трябва "джипка" без претенции за особен комфорт откъм акустика/окачване/материали или за спирачки (от 100 км/ч до 0 за над 40 метра), ще намери у Дъстъра каквото търси
На пръв поглед 6-те години гаранция срещу корозия са малко (поне за мен), НО пък толкова дават и на Дискавърито, че и на онова Хюндайче их20, а там играят други пари
Разбира се, преди наличието на достатъчно изчерпателна статистика за първите два технически прегледа на колата (след първите 3 години и след 5-тата) е рано за каквито и да било генерални заключения...
Във всеки случай, ако нещо наистина липсва на такава кола, това са дискови спирачки отзад, било то и като опция, но това не я прави лоша
До коментар [#4] от "niakoi_si":
...Повече бих се доверил на москвич извън пътя отколкото на това...
Други са по-умерени скептици (чак оптимисти):
...Макар да няма блокаж на диференциалите, Дъстър си е съвсем потентен офроудър, който минава през рекички, катери камънаци и успешно гази кал. Висок е, мощността му е малка, но все пак достатъчна и 4х4 системата е учудващо умна. Електрически импулси включват задния мост, който отдава до 50% от въртящия момент, предаван от трансмисията. Ако някое от колелата забуксува, компютърът управляващ електромагнитната муфа на задния мост (позната от Нисан Мурано, Х-Трейл и Кашкай) блокира буксуващото колело чрез спирачката. Така, Дачия Дъстър може да се измъкне от почти всеки киреч... http://www.bgautoblog.com/2010/05/28/dacia_duster_mnogo_kola_za_malko_cash/
Колкото до ресурса на окачването - работата е повече или по-малко относителна, особено у нас Когато повечко коли с повечко шофьори навъртят повече километри, ще се види...
Няма как ниската цена да се дължи само на евтината работна ръка. Спестявано е от всичко, така че КАЧЕСТВОТО е съответно на цената. А то е, лично за мен, най-важното в даден продукт.
Съпоставка може да се направи между таксиметровите Дачии и Хюндаи на еднакви години.
Сега да проверим цената на Хюндай i35 и Киа Спортидж...
Какъвто им беше социализЪма, такъв им е и капитализЪма!
ЗАБРАНА за движение на товарни камиони и ТИРОВЕ през почивните дни!!!
...по принцип има доста какво да се критикува по този автомобил, но със сигурност има неща които му гарантират пазарния успех - сравнително добро качество за малко пари. Аз мисля че ще се продава доста добре, както в източна европа, така и на запад!
Според в. Фигаро, Дачиа носи 50% от печалбата на Рено в класата на компактните и низкобюджетни автомобили при повече от добър прием в Европа и доминиращо добри отзиви за качество и надеждност.Да не говорим за Русия.Какво повече за тази цена?
Евтина кола.
Четох преди време в АутоБилд доста критика за тоя "джип".
Преди време карах за кратко чисто нова Дачия Логан комби. Сравнена с моята 10 годишна кола, която пак е комби и е купувана втора ръка за 1/4 от парите на новата Дачия, не струва нищо.
За същите пари можеш да си вземеш 3-4-5 годишна истинска кола, и да я караш по-дълго време с по-малко проблеми.
Дачия? Не, мерси... пък било то и подобие на джип.
Та той не предлага климатик дори като допълнителна екстра...
Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .
"Та той не предлага климатик дори като допълнителна екстра..."
Нещо си се объркАл. Климатик има. Няма климатроник. Дали климатика е опция или при определени нива на оборудване е включен серийно, не знам, но може да се провери лесно.
А иначе това е най-стария спор - дали да вземеш чисто нова евтина кола, или за същите пари да си вземеш 5-годишна от по-висок клас.
I настане час, коли один скаже: "Слава Украiнi!". I мiльйони вiдповiдатимуть: "Героям слава!". Степан Бандера
Вероятно същите са били коментарите и за SKODA в началото на 90-те, когато ги взе VW. Сега за чехите се говори по друг начин. Вярно, между чехи и румънци има разлика в "материала", но ... всяко нещо с времето си. Французите от RENAULT би трябвало да знаят какво правят.
До 8
Не можеш да сравняваш Хюндай i 35 с Дачия Дъстър. Те са различен клас, и цена.
Хюндай е почти 2 пъти по-скъп.
Освен това много скоро и у нас ще се започне да се оценява повече новия автомобил-на техническите прегледи вече масово се измерват вредните емисии
Дачията на снимка 1 ми изглежда идеално- нито много висока, нито много ниска, нито много дълга, нито много къса, с перфектно багажно разпределение, хармоничен дизайн, ако и качеството подобрят за следващото поколение ще е бестселър (даже вече е).
Рено не случайно са евтини коли? Евтини са защото са калпави.
А от калпавите копират някакви хора които със сигурност ще ги нарпавят още по-калпави а народа видял евтинийката ще се затича да ги купува.
Вгледайте се в снимката на "Дъстър"-а в калта... Не ви ли се струва малко неестествена, а? По колата няма капка кал, дори и гумите са чисти!
Аз не бих си я купил!
Нещо не разбирате тук от коли. Карам Дачия Сандеро 1.5 dCi 70 hp и досега няма проблем, а за качеството на автомобила говори самата цена....почти 20 000 лева. Да не би това да са малко пари !?
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
ЛИЧНО МОЕ МНЕНИЕ
Рейтинг: НеутралноНовото си е ново
"ТОЗИ БЪЛГАРИН, КОЙТО НЕ МИЛЕЕ ЗА РОДИНО И НЕ МРАЗИ ТУРЦИТЕ И ТУРЦИЯ, ДА ЗНАЕ, ЧЕ Е МРАЗЕН ОТ МЕН" - ЛЮБЕН КАРАВЕЛОВДъстъра изглежда добре на външен вид, Рено имат добри дизелови мотори, т.е. за тази ниска цена - смятам ,че е доста добро джипче
Кецалкоатъл
Рейтинг: 754 НеутралноНа когото му трябва "джипка" без претенции за особен комфорт откъм акустика/окачване/материал и или за спирачки (от 100 км/ч до 0 за над 40 метра), ще намери у Дъстъра каквото търси
"Яйцата са ти в мивката" (съпругата ми)На пръв поглед 6-те години гаранция срещу корозия са малко (поне за мен), НО пък толкова дават и на Дискавърито, че и на онова Хюндайче их20, а там играят други пари
Разбира се, преди наличието на достатъчно изчерпателна статистика за първите два технически прегледа на колата (след първите 3 години и след 5-тата) е рано за каквито и да било генерални заключения...
Във всеки случай, ако нещо наистина липсва на такава кола, това са дискови спирачки отзад, било то и като опция, но това не я прави лоша
Moonshine
Рейтинг: 594 НеутралноФсички фенове на Лада Нива имат нов Фетиш.
niakoi_si
Рейтинг: 648 НеутралноДо коментар [#2] от "Кецалкоатъл":
Проблема на Дъстъра е анорексичното окачване. Това трудно минава и за СЮВ даже. Повече бих се доверил на москвич извън пътя отколкото на това.
Отдолу полуоските му са като клечки за зъби. То е поевтинявано, поевтинявано....
Кецалкоатъл
Рейтинг: 754 НеутралноДо коментар [#4] от "niakoi_si":
mnogo_kola_za_malko_cash/
Когато повечко коли с повечко шофьори навъртят повече километри, ще се види...
"Яйцата са ти в мивката" (съпругата ми)...Повече бих се доверил на москвич извън пътя отколкото на това...
Други са по-умерени скептици (чак оптимисти):
...Макар да няма блокаж на диференциалите, Дъстър си е съвсем потентен офроудър, който минава през рекички, катери камънаци и успешно гази кал. Висок е, мощността му е малка, но все пак достатъчна и 4х4 системата е учудващо умна. Електрически импулси включват задния мост, който отдава до 50% от въртящия момент, предаван от трансмисията. Ако някое от колелата забуксува, компютърът управляващ електромагнитната муфа на задния мост (позната от Нисан Мурано, Х-Трейл и Кашкай) блокира буксуващото колело чрез спирачката. Така, Дачия Дъстър може да се измъкне от почти всеки киреч...
http://www.bgautoblog.com/2010/05/28/dacia_duster_
Колкото до ресурса на окачването - работата е повече или по-малко относителна, особено у нас
****
Този коментар беше изтрит в 15:47 на 10/12/2010 от неговия автор.
****
Този коментар беше изтрит в 15:48 на 10/12/2010 от неговия автор.
naturisten
Рейтинг: 594 НеутралноНяма как ниската цена да се дължи само на евтината работна ръка. Спестявано е от всичко, така че КАЧЕСТВОТО е съответно на цената. А то е, лично за мен, най-важното в даден продукт.
Какъвто им беше социализЪма, такъв им е и капитализЪма! ЗАБРАНА за движение на товарни камиони и ТИРОВЕ през почивните дни!!!Съпоставка може да се направи между таксиметровите Дачии и Хюндаи на еднакви години.
Сега да проверим цената на Хюндай i35 и Киа Спортидж...
barbalej
Рейтинг: 8 Неутрално...по принцип има доста какво да се критикува по този автомобил, но със сигурност има неща които му гарантират пазарния успех - сравнително добро качество за малко пари. Аз мисля че ще се продава доста добре, както в източна европа, така и на запад!
citoyen
Рейтинг: 1081 НеутралноСпоред в. Фигаро, Дачиа носи 50% от печалбата на Рено в класата на компактните и низкобюджетни автомобили при повече от добър прием в Европа и доминиращо добри отзиви за качество и надеждност.Да не говорим за Русия.Какво повече за тази цена?
stile libero
Рейтинг: 594 НеутралноЗа истински офроуд не става, а за СУВ трябва да има повече комфорт.
сравнението с Нивата е неуместно
Athanatos
Рейтинг: 1455 НеутралноЕвтина кола.
Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .Четох преди време в АутоБилд доста критика за тоя "джип".
Преди време карах за кратко чисто нова Дачия Логан комби. Сравнена с моята 10 годишна кола, която пак е комби и е купувана втора ръка за 1/4 от парите на новата Дачия, не струва нищо.
За същите пари можеш да си вземеш 3-4-5 годишна истинска кола, и да я караш по-дълго време с по-малко проблеми.
Дачия? Не, мерси... пък било то и подобие на джип.
Та той не предлага климатик дори като допълнителна екстра...
Alarmstufe Rot
Рейтинг: 4615 НеутралноДо коментар [#12] от "Athanatos":
I настане час, коли один скаже: "Слава Украiнi!". I мiльйони вiдповiдатимуть: "Героям слава!". Степан Бандера"Та той не предлага климатик дори като допълнителна екстра..."
Нещо си се объркАл. Климатик има. Няма климатроник. Дали климатика е опция или при определени нива на оборудване е включен серийно, не знам, но може да се провери лесно.
А иначе това е най-стария спор - дали да вземеш чисто нова евтина кола, или за същите пари да си вземеш 5-годишна от по-висок клас.
riodio
Рейтинг: 434 НеутралноХм, съмнителен ми се вижда този "СУВ". Едно Сузуки сх4 има много по-добри показатели и май излиза на същата цена. А за екстрите да не говорим...
inn
Рейтинг: 1453 НеутралноВероятно същите са били коментарите и за SKODA в началото на 90-те, когато ги взе VW. Сега за чехите се говори по друг начин. Вярно, между чехи и румънци има разлика в "материала", но ... всяко нещо с времето си. Французите от RENAULT би трябвало да знаят какво правят.
shumkar
Рейтинг: 648 НеутралноДо 8
Не можеш да сравняваш Хюндай i 35 с Дачия Дъстър. Те са различен клас, и цена.
Хюндай е почти 2 пъти по-скъп.
Освен това много скоро и у нас ще се започне да се оценява повече новия автомобил-на техническите прегледи вече масово се измерват вредните емисии
shumkar
Рейтинг: 648 НеутралноТази Дачия е опростена версия на Кашкай, поне задвижването и на двете коли е еднакво.
riodio
Рейтинг: 434 НеутралноНещо много ги хвалите тези Дачии, не ви е чиста работата. Вие да не би да ги продавате?
pag
Рейтинг: 917 ВеселоА според нашите журналисти най-подходяща за България се оказва БМВ 5-ца.
Знанието е сила, информацията - властСмех, смееех....
badenbadenbaden
Рейтинг: 221 НеутралноДачията на снимка 1 ми изглежда идеално- нито много висока, нито много ниска, нито много дълга, нито много къса, с перфектно багажно разпределение, хармоничен дизайн, ако и качеството подобрят за следващото поколение ще е бестселър (даже вече е).
Десен
Рейтинг: 1341 НеутралноРено не случайно са евтини коли? Евтини са защото са калпави.
Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.А от калпавите копират някакви хора които със сигурност ще ги нарпавят още по-калпави а народа видял евтинийката ще се затича да ги купува.
xamctep
Рейтинг: 434 НеутралноВгледайте се в снимката на "Дъстър"-а в калта... Не ви ли се струва малко неестествена, а? По колата няма капка кал, дори и гумите са чисти!
Аз не бих си я купил!
borkoto29
Рейтинг: 8 НеутралноЛада Нива е по добра!
euroland
Рейтинг: 8 ВеселоЗа всички фенове на Дачия, които знаят за какво става въпрос, а не си говорят наизуст старите приказки, пращам едно линкче: =170117136334065#!/pages/Dacia-v-Blgaria/170117136 334065
http://www.facebook.com/album.php?aid=45656&id
На който му е интересно, може да си гледа какво става с Дачия у нас
_ninja_
Рейтинг: 434 ВеселоНещо не разбирате тук от коли. Карам Дачия Сандеро 1.5 dCi 70 hp и досега няма проблем, а за качеството на автомобила говори самата цена....почти 20 000 лева. Да не би това да са малко пари !?
https://www.tapatalk.com/groups/daciaforum/index.php