"Додж" с емблема на "Фиат" ще покорява Европа



Новият миниван на "Фиат" ще носи името "Фриймънт" (Freemont) и ако ви се струва познат, това не е никак случайно. В случая говорим за поредния продукт, роден от партньорството на италианците със закъсалия американски производител "Крайслер груп", като донорът е "Додж Джърней".


Автомобилът ще се сглобява в мексиканския завод Толука (където се прави версията за САЩ и Канада на "Фиат" 500) и ще дебютира на изложението в Женева през март. Продажбите в Европа ще започнат до края на годината.


Версията на "Фиат" на автомобила е дълга 4.89 метра, широка 1.88 м и висока 1.72 м. Междуосието е 2.89 м.




Промените отвън включват нови брони и мигачи. В купето пък са използвани малко по-добри материали. Скрити за окото остават променените настройки на окачването и кормилната уредба.


"Фриймънт" разполага със седем места, разположени амфитеатрално на три реда. Естествено  седалките най-отзад могат да се приберат в пода, като отворят солидно място за багаж (до 1461 литра).


В Европа моделът ще се предлага с два дизелови двулитрови двигателя, които разполагат със 140 и 170 к.с. Скоростната кутия е механична.


По-късно през годината колата ще може да се поръча със задвижване на четирите колела и автоматична трансмисия. Плановете предвиждат "Фиат Фриймънт" да се предлага и шестцилиндров бензинов мотор с мощност 276 конски сили.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (52)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на ASTYLE
    ASTYLE
    Рейтинг: 753 Неутрално

    Грандомански по Американски

    EU now have 1 GB empty space
  2. 2 Профил на lol
    lol
    Рейтинг: 1444 Весело

    Плановете предвиждат "Фиат Фриймънт" да се предлага и шестцилиндров бензинов мотор с мощност 276 конски сили.

    интересно фиат и за момент ли не се запитаха защо американско автомобилостроене фалира?

  3. 3 Профил на dragozow
    dragozow
    Рейтинг: 887 Неутрално

    Аз мисля че няма да имат успех в Европа. Просто хората на нашия континент не харесват подобни американски щайги.

    Сложете бутон "редактирай" на собствените комeнтари.
  4. 4 Профил на Plamen
    Plamen
    Рейтинг: 237 Неутрално

    а също и фиатове....абе лоша комбинация

  5. 5 Профил на ahorra
    ahorra
    Рейтинг: 581 Неутрално

    В Европа горивото е три пъти по скъпо от САЩ и Канада, а тези които имат пари едва ли ще вземат това возило.Шанса е да дъде хибрид но ФИАТ са далеч от тези работи.

    ahorra
  6. 6 Профил на Тъпата майна
    Тъпата майна
    Рейтинг: 1501 Неутрално

    Защо не вземат да пуснат и Чарджър с емблемата на Фиат

    Това мнение е дело на една тъпа майна
  7. 7 Профил на forza
    forza
    Рейтинг: 798 Неутрално

    Колата никак не изглежда зле (въпрос на вкус, в крайна сметка), но всичко ще се реши от цената.
    Рано е за презокеански обобщения.

  8. 8 Профил на Karla Miyagi
    Karla Miyagi
    Рейтинг: 1442 Любопитно

    До коментар [#2] от "lol":

    И в кой точно точен момент американското автомобилостроене фалира? Ако мога пък аз да те запитам?

    Klaatu Barada Nikto!
  9. 9 Профил на Тъпата майна
    Тъпата майна
    Рейтинг: 1501 Неутрално

    До коментар [#3] от "dragozow":

    Според теб в Европа няма семейства с по две-три деца, които ходят на екскурзии примерно, така ли?


    До коментар [#2] от "lol":

    Много ги разбираш работите. Ако искаш да го задвижваме с 1.4 четирицилиндрово турбо това чудовище, а? Или всички задължително трябва да карат спънати дизелови двигатели и никой няма право да иска нещо малко по-мощно след като може да си позволи да плаща скъпото европейско гориво. По твоята логика не трябваше да има кола по-мощна от Деу Матиз.

    Това мнение е дело на една тъпа майна
  10. 10 Профил на B52
    B52
    Рейтинг: 1567 Любопитно

    dodge journey = Додж Джърней

    Странна транскрипция на думата пъте6ествие.

    До коментар [#2] от "lol":
    интересно фиат и за момент ли не се запитаха защо американско автомобилостроене фалира

    A Volkswagen-sourced diesel engine is available outside of North America with an automatically shifted dual clutch transmission

    Може би не ядат все пак доматите с колците...

    He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.
  11. 11 Профил на Кецалкоатъл
    Кецалкоатъл
    Рейтинг: 867 Неутрално

    Обективно погледнато, на ФИАТ им липсва такава кола... Остава да се види дали на такава кола й е липсвал ФИАТ

    Иначе случаят няма да е прецедент за торинци - моделът Седичи все пак е 99% Сузуки...

    "Яйцата са ти в мивката" (съпругата ми)
  12. 12 Профил на Д.Станев
    Д.Станев
    Рейтинг: 696 Неутрално

    Тове е само едно от возилата с обща платформа. Някои вече бяха представени - имам предвид Крайслер с фейслифт на Ланча... Идеята не е лоша да си запълват взаимно определени сегменти с цел спестяване. Делта се появява в щатите като Крайслер... Очакваме Додж Вайпър да се появи като... Алфа )

  13. 13 Профил на Rael
    Rael
    Рейтинг: 753 Неутрално

    В Европа няма голям избор от 7-местни коли като цяло, да не говорим за SUV-та, затова си мисля, че моделът е разумно решение на ФИАТ, като знаем колко милиарди струва разработването на нов модел. А в крайслер правят големи коли от години.
    За оплаквачите на американското автомобилостроене, да кажа само, че то пласира всяка година около 2.5 милиона скъпи коли в Китай. Предимно BUIC от GM, но и форд прави там прилични продажби. Моите впечатления, и чутото от шофьори сочи, че американските коли са евтини и лесни за поддръжка. от години те са подложени на жесток тормоз от страна на японските производители и са принудени да се равняват с тях, а сега и с корейските. Това просто ги принуждава да правят качествени коли.
    При положение, че американците са подценявали години наред европейския пазар, и че сте оставени да се търкаляте на Пежо, Дачия и други известни с качеството си марки, изказвания като това на Dragozow и lol будят асоциации с приказката за лисицата и киселото грозде.

  14. 14 Профил на Тъпата майна
    Тъпата майна
    Рейтинг: 1501 Неутрално

    До коментар [#13] от "Rael":

    Дано скоро доживеем Камаро, Мустанг и Чарджър на цени около 35,000 лева...

    Това мнение е дело на една тъпа майна
  15. 15 Профил на ndsbg
    ndsbg
    Рейтинг: 581 Весело

    До коментар [#6] от "Пловдивски":

    даже по добре е да пуснат додж вайпър с емблема на фиат и с цена като за фиат и да си понакупиме по една бегачка, че сега вайпъра е само за депутати и общински съветници

  16. 16 Профил на Окото
    Окото
    Рейтинг: 1562 Неутрално

    Някак си не му отива на това емблемата на Фиат.

    Част от диаметъра на кръга "Капитал"
  17. 17 Профил на RS1600
    RS1600
    Рейтинг: 409 Неутрално

    Хмм, пожелавам успех на Фиат и Крайслер, но с пре-брандирани (откъде ми дойде това?!) модели от презокеанския пазар, няма да се получат нещата.

    Виждал съм версията на Dodge, май Journey се казваше. Мноого е далеч от Европейския лидер в сегмента Ford Galaxy.

  18. 18 Профил на Прокопиадата: "ЦЕНЗУРА!" - мотото на Дневник!
    Прокопиадата: "ЦЕНЗУРА!" - мотото на Дневник!
    Рейтинг: 1442 Неутрално

    До коментар [#3] от "dragozow":

    За жена и 3 деца се е утепало!!! на мен много ми харесва варианта 140 кс дизел. особено ако е JTD 1.9 направо и ако кажат цена около 30-35К го купувам.

    Който не следва линията на Економедиа е тотално цензуриран!
  19. 19 Профил на Прокопиадата: "ЦЕНЗУРА!" - мотото на Дневник!
    Прокопиадата: "ЦЕНЗУРА!" - мотото на Дневник!
    Рейтинг: 1442 Неутрално

    До коментар [#8] от "Карла": 2008 и 2009 ГМ примерно ...

    Който не следва линията на Економедиа е тотално цензуриран!
  20. 20 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3909 Неутрално

    "Додж" с емблема на "Фиат" ще покорява Европа

    Самото загламие звучи като виц на годината. Уот некст: Форд Мустанг с емблемата на Киа ще дебютира в Токио?

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  21. 21 Профил на kensiko
    kensiko
    Рейтинг: 585 Неутрално

    далече сте от истината ...
    това постепенно ще стане предпочитана кола за европейските семейства но не за вас ГРАНДОМАНИТЕ от Б-я които освен че нямате нормални пътища ами и улиците ви са изпълнени с ями.
    Карате Порш и БМВ защото парите ви са лесно добити но това време постепенно свършва докато накра всички се качите на "каляски."

  22. 22 Профил на Прокопиадата: "ЦЕНЗУРА!" - мотото на Дневник!
    Прокопиадата: "ЦЕНЗУРА!" - мотото на Дневник!
    Рейтинг: 1442 Неутрално

    До коментар [#21] от "kensiko":

    +

    Който не следва линията на Економедиа е тотално цензуриран!
  23. 23 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 4542 Весело

    до dexter:Знаеш ли кой притежава "Ланча","Ферари" и "Алфа Ромео"-не са немци....Най-хубавите спортни коли са италиански...

  24. 24 Профил на Д.Станев
    Д.Станев
    Рейтинг: 696 Неутрално

    Май някои хора се изказват неподготвени. Аз съм собственик на БМВ и на Ланча... БМВ-то го карам само в четвъртък по сбирки и ми създава повече ядове от Ланчата. Имам Либра с JTD двигател и мога само хубави неща да кажа за него.
    Относно митовете за Фиат не съм съвсем убеден, понеже в България се търкалят едни митични Фиат-и от 1968 г., по-известни като Лада или Жигула... та това е автомобилът на годината за 1968!
    Относно качествата на прословутите немски коли - попитайте ваши близки (за които сте сигурни, че ще признаят) какво ще кажат за БМВ (особено Е46 и Е39) или за прословутия Пасат 4...
    Поздрави!

  25. 25 Профил на kensiko
    kensiko
    Рейтинг: 585 Неутрално

    До коментар [#24] от "Д.Станев":
    италианските коли не са лоши но са малко специални и не са сравнение със бмв или мерц > мазерати
    едно време ги внасяха в САЩ и хората бяха много щастливи с тях но нямаха климатични и почнаха да ги отбягват...

  26. 26 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1442 Неутрално

    Защо няма Авенджър, Чарджър и Рам? С по 2.4, 2.7, 3.0 и 3.6.
    Най-хубавите двигатели ги няма, само купето на Додж ползват.
    Додж не продават в ЕС.
    Гадни стиснати американци.

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.
  27. 27 Профил на Athanatos
    Athanatos
    Рейтинг: 1933 Неутрално

    До коментар [#20] от "dodge_ram":

    Нищо ново под слънцето. ФИАТ отдавна има такава практика.
    И не, ФИАТ Седичи НЕ Е 99% Сузуки SX4, а Сузукито е 100% ФИАТ Седичи. И двете коли се правят в един и същи завод в Унгария и са разработка на ФИАТ.
    Под марката ФИАТ и ЛАНЧА се движат и други съвместни разработки - с Пежо и Ситроен например.
    Преди години легендарната Ланча Делта 1 се продаваше в Швеция като СААБ 600, а новата Ланча Делта 3 вече се продава в САЩ като Крайслер Делта.
    Има слухове, и че новата Ланча Тезис ще е на базата на крайслерски модел...
    Но това не е прецедент в автомобилостроенето де...
    Бъгавите Опели (които между другото ползват фиатските JTD комънрейл дизели, известни при тях като CDTI), се продават в различните части на света под различни имена - Шевролет, Деу, Воксхол, Холдън, Понтиак, Кадилак (Catera=Omega).

    Карал съм френска, немска и 5 италиански коли и не мисля в близко бъдеще да изневерявам на италианките

    Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .
  28. 28 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 786 Неутрално

    Не виждам на какво основание са притесненията ъа огромен разход на гориво, колата е с размерите на миниван все пак, а на посочения за лидер форд галакси колко ли ще гори ако имаше бензинов V6 с 276 к.с.? Няма със сигурност да е 6 на 100. А и ясно си пише че модела ще се предлага първоначално само с два дизелови двигателя, и ще замени остарелия ван на фиат/ланчиа, дето си го споделят с пежо и ситроен и вече е на 8 години. Джърни и той не е съвсем нов, но мина скоро основен фейслифт с големи промени в интериора, а V6 двигателя на крайслер е чисто нов и напълно съвременен. Така наречения фалирал производител крайслер се развива много, ама много добре, и обновените им модели са много по-добри от предните след сътрудничеството с фиат, а новия гранд чероки е адски добър. А като се вземе предвид и дизайна на мултипла и добло, това на снимката е направо красавец на фона.

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  29. 29 Профил на bag
    bag
    Рейтинг: 524 Неутрално

    До "Дневник"
    Не съм сигурен как е най-подходящото Българско изписване на тези имена от гледна точка на Британския акцент, но на Американският акцент тези имена би трябвало да се напишат така: Додж Фримонт и Додж Джърни.

  30. 30 Профил на bag
    bag
    Рейтинг: 524 Весело

    До коментар [#1] от "DATAS":
    И жена ми е така, пада си по големи работи!

  31. 31 Профил на bag
    bag
    Рейтинг: 524 Весело

    До коментар [#2] от "lol":
    Кажи бе "lol", защо "фалира" Американското автомобилостроене?!

  32. 32 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 2271 Неутрално

    До коментар [#14] от "Пловдивски":

    Хаха, ти къде живееш бе. Това никога няма да стане. Напротив въпрос на време е нови по високи акцизи да пернат коли като тия.

    В момента в Европа акцизите ги задържа само Германия, защото тя пройзвежда също коли в тоя сегмент. Но даже и немците вече залагат на малолитражни турбинирани бензини, така, че песента на 3литровите мотори в Европа е изпята.

    Така са решили европейците, така са си преценили американците - кой където му харесва, сега поне е лесно

    Аз лично предпочитам мотор 1.8Т пред 3 литров дзвер. Да дзвера е готин да ми се накефиш, но за ежедневно каране особено в Европа е нерентабилен както и да го гледаш.

  33. 33 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 2271 Неутрално

    А мотори пък от 4 литра нагоре ще са все повече екзотика!

  34. 34 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1591 Весело

    Айдееееее, феновете на комбинацията "панелка + Мерцедес" пак наскачаха.
    За тяхно инфо - новостите в двигателостроенето някак все идват основно от Италия (дизели) и Япония (бензини и хибриди).
    Колкото до малки "турбинирани" мотори, ФИАТ си ги има достатъчно, пример - МултиЕър.
    Ама друго си е Гоуфа, престижно........

    Знанието е сила, информацията - власт
  35. 35 Профил на Тъпата майна
    Тъпата майна
    Рейтинг: 1501 Неутрално

    До коментар [#32] от "niakoi_si":

    Малките турбо двигатели са толкова изнасилени, че не е истина. Някак странно е как в момента, който Фолксваген и Ауди пуснат някакво недоразумение как веднага за много хора то става "бъдещето" и цяла Европа трябва да им играе по свирката едва ли не. Големият двигател значи по-висок разход само ако не знаеш как да шофираш и ако те привлича да го държиш в обороти. А е практически вечен (в щатите масово има коли на по 250 000 мили, които си вървят безпроблемно все още) и лесен за поддръжка, освен това яде всякакво гориво, а не трябва да му сипваш от 98 нагоре.

    Това мнение е дело на една тъпа майна
  36. 36 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 2271 Неутрално

    До коментар [#35] от "Пловдивски":

    Ще ме извиняваш ама няма как 3-4 литра двигател да е икономичен. Ако щеш с 90км/ч в час го карай, ако си тракат и 6те или 8те цилиндъра - няма как да яде по малко от едно 1.8Т при същата скорост.

    Вярно че те имат някакви системи да гасят половината цилиндри, ама малко измислена ми се вижда тая история, а и признавам не съм се задълбочавал в тая насока.

    Колкото до турбото - е то турбо коли има от 50 години сигурно. Вече са достатъчно надежни. Пък и един турбо ремонт излиза 1000-3000лв. ако се строши на 100к километра, можеш да я пишеш и консуматив.

    1.4Т моторите не ги коментираме, това си е изнасилване на ученички от където и да го гледаш.

    Иначе и аз предпочитам да търкалям В4.8 мотор. Ама това е кеф, а не реален живот, поне в ЕС. И едва ли някога ще бъде, все пак европееца има доста по различна ценностна система от американеца. Затова и си мисля, че всякакъв опита да натресеш на европееца, американски стил в колите е обречен на неуспех - Крайслер Ц300 го доказва, май само треторазрядни БГ мутри го почитат.

  37. 37 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 2271 Неутрално

    А е междудругото турбо бензинките са си новата мода в Европа. Факт - те най лесно пробиват евростандартите за газове, вероятно щото ги мерят като не е издута турбината

    Факт номер 2, царските авто състезания - Ф1 и световния рали шампионат също минават на 1.6Т мотори. Това е достатъчен маркер.

  38. 38 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 2271 Неутрално

    А това горе има излъчване на СААБ отпред, само дето е прекалено грубовато.

  39. 39 Профил на Тъпата майна
    Тъпата майна
    Рейтинг: 1501 Неутрално

    До коментар [#36] от "niakoi_si":

    Ти както винаги си на ниво... Мога да ти гарантирам, че с 3.0 V6 при еднакви киловати с 1.8Т ще имам по-нисък разход от теб. Тия лафове за "ценностната система" на европееца можеш да си ги завреш знаеш къде. Питай европееца дали се чувства като човек с ценностна система като цяла Европа си кърпи бюджета с акцизите от горивата и когато трябва да плащаш по 2,50 лева за литър бензин.

    А Крайслер 300Ц, професоре, е на базата на Мерцедес Е класа и в Европа се продава с двигателите на Мерцедес - дизелови и бензинови. Явно и аз съм треторазрядна БГ мутра...

    Това мнение е дело на една тъпа майна
  40. 40 Профил на bmw_fan
    bmw_fan
    Рейтинг: 409 Весело

    До коментар [#24] от "Д.Станев":

    Явно си голям фен на италианските автомобили, обаче освен с многото фенове ланчите, алфетите и особено фиатите не могат да се похвалят с други предимства. Да ми кажеш, че ланча била по-добра от БМВ (било то Е46, Е90, Е202, Е=мс2 и т.н.) означава, че или ланчата ти е на 49 км или БМВ-тата ги взимаш изпод пресата в някоя западна морга...... Аз също съм карал доста БМВ-та и освен плашещото ускорение други забележки нямам.

    Не всички, които слушат чалга са простаци, но всички простаци слушат чалга
  41. 41 Профил на bmw_fan
    bmw_fan
    Рейтинг: 409 Неутрално

    До коментар [#35] от "Пловдивски":

    Градски, големият двигател ВИНАГИ означава по-голям разход на гориво, независимо как го караш!

    Не всички, които слушат чалга са простаци, но всички простаци слушат чалга
  42. 42 Профил на Прокопиадата: "ЦЕНЗУРА!" - мотото на Дневник!
    Прокопиадата: "ЦЕНЗУРА!" - мотото на Дневник!
    Рейтинг: 1442 Неутрално

    До коментар [#41] от "bmw_fan":

    Разгледай АР 156 1,8 и 2,0 ТС ... и пак ще поговорим ... същото мога да ти кажа и за Астра 1,4 и 1,6 Мултиджет ... за Шкода/Фолскваген/Ауди разгледай 1,9 ТДИ и 2,0 ТДИ

    Който не следва линията на Економедиа е тотално цензуриран!
  43. 43 Профил на Д.Станев
    Д.Станев
    Рейтинг: 696 Неутрално

    До коментар [#40] от "bmw_fan":

    Да, от 10 години насам карам предимно Ланча (тази в момента е Либра и е третата поред). БМВ-то ми е Е36 320 туринг. Сравнявам го с предишната Ланча - Дедра и двете са от 1996 година - просто няма връзка! На БМВ-то първо му потече радиатора, после се разхлопаха тампоните на носачите, после се прецака патронника на контактния ключ, после прословутото таралежче на вентилатора на климатроника... иначе от двигателя нямам никакви оплаквания... само от предавателните числа на скоростната кутия - не ми харесва на 100 км/ч да е на 3000 оборота на 5 предавка, дедрата с 1.8 мотор на 100 км/ч е на 2350 оборота...
    Ходя на сбирки на БМВ феновете и знам за проблемите в Е46, който се оказва по-несполучлив от Е36... Всъщност май Е30 си е най-доброто БМВ (като изключим 635)...
    Пък за сравнението с Либра - няма никаква връзка с Е46 - нито като оборудване, нито като комфорт, нито като разход (съпоставям модели от един клас и от едно и също време)

  44. 44 Профил на bmw_fan
    bmw_fan
    Рейтинг: 409 Весело

    До коментар [#42] от "capricornicus":

    Отивам да ги (ар 156 1,8 и 2,0 ТЦ) разгледам ........ в сервиза! )))

    Не всички, които слушат чалга са простаци, но всички простаци слушат чалга
  45. 45 Профил на bmw_fan
    bmw_fan
    Рейтинг: 409 Неутрално

    До коментар [#43] от "Д.Станев":

    Може би си попаднал на кофти кола..... Аз съм карал и Е46 и Е36 около 40 000 км и основните проблеми и с двете бяха само в задния мост (тампоните). Както и да е - въпрос на лични предпочитания и донякъде късмет.

    Не всички, които слушат чалга са простаци, но всички простаци слушат чалга
  46. 46 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 2271 Неутрално

    До коментар [#39] от "Пловдивски":

    Леко професоре, че обори физиката Не се излагай, че ставаш жалък.

  47. 47 Профил на Прокопиадата: "ЦЕНЗУРА!" - мотото на Дневник!
    Прокопиадата: "ЦЕНЗУРА!" - мотото на Дневник!
    Рейтинг: 1442 Неутрално

    До коментар [#44] от "bmw_fan":

    Ами на всичките тези коли по големия двигател на едно и също купе е по-икономичен ...

    Който не следва линията на Економедиа е тотално цензуриран!
  48. 48 Профил на Окото
    Окото
    Рейтинг: 1562 Любопитно

    Написах по-горе, че емблемата на Фиат не отива на таз кола от снимката. Щото просто дизайнът не е типичен нито за Фиат, нито за италианска кола. И що е това несъгласие, не ми е ясно. Иначе мисля точно като [#24] "Д.Станев".

    Част от диаметъра на кръга "Капитал"
  49. 49 Профил на Мазен чех
    Мазен чех
    Рейтинг: 696 Неутрално

    До коментар [#43] от "Д.Станев":

    Абсолютно потвърждавам, имал съм Ланча Делта2 , няма друга такава кола, супер дизайн, супер сглобка, супер надежна, супер бегачка. За наша радост в БГ италианските коли са с ниско реноме и можеш да си купиш много хубава Ланча за без пари. Имам 4 приятели с БМВ-та, доста висят по сервизите.

    икономист - неграмотник с диплома
  50. 50 Профил на Мазен чех
    Мазен чех
    Рейтинг: 696 Неутрално

    Додж не беше ли колата на Ал Бънди?

    икономист - неграмотник с диплома
  51. 51 Профил на Тъпата майна
    Тъпата майна
    Рейтинг: 1501 Неутрално

    До коментар [#41] от "bmw_fan":
    До коментар [#46] от "niakoi_si":

    И двамата говорите глупости и от километри си личи колко "разбирате" от автомобили - точно както по-голямата част от българите, които разбират от всичко. Затова по-леко с епитетите. Не е като да не съм карал и имал малки (1.4 4ц.) и големи двигатели (3.8 в6). Специално при 1.4 4ц. беше на малък европейски хечбек (~1200кг.). След това си взех 2.0 I6 при по-голямо и тежко купе (седан 1500 кг.) и беше по-икономичен при едни и същи години на автомобилите, респективно и поколенията двигателни технологии (около 99-те година). Разбира се няма да сравнявам следващите си автомобили с 1.4, но 1.8Т ако е този за който се сещам (на Фолксваген Груп) не може да бие по икономичност някой 2.5 V6 когато става въпрос за хармонично извънградско каране.

    Това мнение е дело на една тъпа майна
  52. 52 Профил на specialnia
    specialnia
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Страшни гении сте тук. Вместо да се правите на специалисти по форумите, пробвайте се някъде другаде! Някъде, където ще взимате пари от "невероятните" си познания за автомобилите. Ама то всички мъже в БГ-то разбираме от коли, жени и футбол...и политика. Иначе БМВ са по-добри и надеждни от която и да е италианска марка (без сравнение с ферари и ламборгини, щото това те са друг клас).





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK