Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Топ галерии

Коментари (18)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на _dan_
    _dan_
    Рейтинг: 572 Неутрално

    Защо толкова скъпо?? Много добри параметри за класа си, още повече, че това е пионерът при електрическите (серийни) коли в Европа, но цената е безумно скъпа, явно от петролната мафия са поставили условие - слагате скъпа цена, иначе няма да ви позволим да го продавате. И въпреки голямата цена няма да се учудя някой таксаджия да си купи такова Митсубиши, при много каране, ще се изплати за нула време.

  2. 2 Профил на naturisten
    naturisten
    Рейтинг: 572 Неутрално

    До коментар [#1] от "_dan_":

    Спокойно - големите производители естествено не бързат да режат клона, на който стоят. Да се надяваме "малките" производители, най-вече от Китай и Индия да раздвижат пазара на подобни малки градски елмобили.

    Какъвто им беше социализЪма, такъв им е и капитализЪма! ЗАБРАНА за движение на товарни камиони и ТИРОВЕ през почивните дни!!!
  3. 3
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  4. 4 Профил на lordvamp
    lordvamp
    Рейтинг: 8 Неутрално

    и аз съм съгласен с теб
    бих си купил дори и 2 употреба
    време беше

  5. 5 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3216 Неутрално

    До коментар [#1] от "_dan_":

    Наистина странно е ,че са заковали такава висока цена.Как може толкова да струва нещо което технологично е най-обикновен електрокар с технологии от миналия век . Явно големите концерни искат да картелират цените.Това ще разберем много скоро като се разбере какви са точно изискванията на ЕС и необходимите сертификати разбира се Китай и Индия няма да ги покриват!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  6. 6 Профил на pele
    pele
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#5] от "comandante":

    Да бе, вярно, и най-обикновените електрокари така ускоряваха и се движеха със 130 км/ч...

  7. 7 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 2014 Неутрално

    Много показателен текст под снимка 1:

    "с КРАТЪК тест драйв.... бла, бла".

    Добре че го оставиха на слънце и времето се смили. Че иначе съвсем кратък щеше да е тестдрайва. Това е България, зимата

  8. 8 Профил на Californian
    Californian
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Когато бензина отиде над 90цента за литър.....
    ще оставя СУВ-ито ми (4литрово В8 300коня)
    и ще си взема хибрид или електро, до тогава ще си се радвам
    на огромната мощ:-Д и простора....
    голямата и висока кола....си е голяма и висока.
    а в тази консерва ако някой те блъсне(а не е като да е безопастно в България) ......уйде коню у реката...

  9. 9 Профил на ЕВАЛА
    ЕВАЛА
    Рейтинг: 418 Неутрално

    До коментар [#1] от "_dan_":

    новата кола на бакшиша, само ако крадне ток

    помоему автопроизводителите трябваше да развият хибридите преди десетилетие, веднага след навлизането на компютрите и асистентите в управлението на автомобилите

  10. 10 Профил на Zizu
    Zizu
    Рейтинг: 1038 Неутрално

    Това е истинския електромобил - teslamotors.com!

    Машини прости, народ неук.
  11. 11 Профил на Californian
    Californian
    Рейтинг: 418 Неутрално

    А така Зизу имаш вкус за коли - произвеждат се в Кали, дизайна им се прави в Кали, въобще Калифорнийска кола а новия им седан е невероятен, обмислям да си го поръчам.....

  12. 12 Профил на todolino
    todolino
    Рейтинг: 626 Неутрално

    "...Изминаването на 100 километра струва около 2.60 лева ... "

    Това звучи добре , само не разбрах колко е гаранацията на батериите , понеже едва ли ще е евтина смяната им ... а впредвид високата цена на колата една сравнително скорошна смяна на батериите няма да е добра новина за евентуалните собственици. Другият съществен минус е липсата на изградена инфраструктура за зареждане.
    Като цяло принципно всяко начало е трудно , но за мен това е бъдещето и постепенно всичко ще си дойде на мястото

  13. 13 Профил на Тъпата майна
    Тъпата майна
    Рейтинг: 1332 Неутрално

    Господин Пауновски, а какви разходи по поддръжката има за колата? Не би ли следвало да се изчерпва до смяна на накладки и дискове?

    Това мнение е дело на една тъпа майна
  14. 14 Профил на biggie
    biggie
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Никъде не се споменава като характеристика цикли на заряд/разряд на батериите, както и цената им, която по всяка вероятност е поне 5000 евро и е един сериозен разход. И казвайки цена от 2.6 евро на 100 км не разбрах калкулиран ли е в крайна сметка този разход?

  15. 15 Профил на Камен
    Камен
    Рейтинг: 653 Неутрално

    "Изминаването на 100 километра струва около 2.60 лева"
    никой май не смята, че най-голям разход на километър (вкл. и при традиционните автомобили) не е горивото, а цената за закупуване на колата, разделено на километрите, които ще я караш.
    ако издържа 100 хил. км. (сигурно батериите ще са тотално издухани дотогава) това прави още 60 ст. с ДДС на км - де е киро на кирия?
    да не говорим, че сега зимата като е -10, като си оставиш колата няколко дни и пада акумулатора. това чудо въобще ще тръгне ли и колко км е изкара? а лятото на +40 няма ли да му се разтопят батериите?

  16. 16 Профил на biggie
    biggie
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Батериите няма да се сдухат за 100 000 км, по принцип за китайски електромобил съм виждал, че спрямо циклите на заряд/разряд издържа 200 000км. А за цена на батерия имам информация за един американски автомобил, че е 13 000 долара. Т.е. добавена стойност 6.5 долара на 100 км +цена за зареждане (която незнам колко е). Естествено това са доста груби сметки, но това е приблизителната информация.

  17. 17 Профил на Камен
    Камен
    Рейтинг: 653 Неутрално

    @16 - хубаво де, нали са литиево-йонни батериите. като тези в ГСМ-ите и лаптопите. всеки има и ползва и знае - след 2-3 години вече капацитетът им е наполовина. 5 години ГСМ или лаптоп никой не е ползвал за да види какво ще стане с батериите, но съм доста сигурен, че ще са издухани и ще имат сигурно 10-20% от оригиналния си капацитет.

  18. 18 Профил на biggie
    biggie
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Не съм запознат и не мога да коментирам за това... Иначе има логика в думите ти и съм съгласен с тях... Т.е. добавената стойност от 6.5 долара за 100 км е в най-добрия случай





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.