БМВ представя в Женева Vision ConnectedDrive

БМВ Vision ConnectedDrive



Концепцията Vision ConnectedDrive ще е най-впечатляващият автомобил БМВ на започващото в началото на март автомобилно изложение в Женева. С двуместния роудстър от компанията демонстрират, как ще изгледа колата на бъдещето.


Сред представените от БМВ Vision ConnectedDrive новости, в областта на изобразяването на информацията и концепцията за управление, е и Head-Up дисплей с разширени функции. Той осигурява сливане на реалната картина на пътната ситуация с виртуалните данни. Тази "разширена реалност" проектира например указанията на навигационната система там, където водачът ще ги види най-добре.


В зависимост от ситуацията на пътя различните указания се изобразяват на преден или заден план в зависимост от своята важност. Освен това концептуалният прототип е оборудван с три свободно програмируеми уреда, чиито показания допълват проектираните изображение на Head-Up дисплея.




Благодарение на новия Passenger Information Display пътникът до водача в БМВ Vision ConnectedDrive разполага с допълнителни възможности за ползване на функциите на интелигентното свързване. Като навигатор той може да следи получената онлайн информация или въведените в навигационната система данни за целта на пътуването и при нужда да ги пренасочва към комбинирания уред пред водача.


Функцията Emotional Browser осигурява интелигентен избор на информация. По време на пътуване, тази система намира информация за местността, през която пътувате и то в зависимост от личните предпочитания.


Автомобилното изложение в Женева ще бъде и арена за премиерата на БМВ ActiveE – първият електрически модел на марката. Това е втората електрическа изпитателна платформа на БМВ груп след "Мини Е".


Автомобилът има мощност 170 к.с. и максимален въртящ момент от 250 Нм и се ускорява от 0 до 100 км/ч за 9 секунди. Новоразработените литиево-йонни батерии позволяват пробег от около 160 км.


Автомобилът предлага четири пълноценни места за седене и багажник с вместимост 200 литра. От колата ще бъдат направени 1000 бройки, които ще бъдат дадени за тестване на предварително избрани клиенти.


БМВ ActiveE няма да влезе в серийно производство, а събраните при експлоатацията му данни ще се използват при създаването на първия сериен електрически модел. За момента той носи името "Мегасити вийкъл", но на 21 февруари ще стане ясно истинското му название.

Коментари (40)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на dmarev
    dmarev
    Рейтинг: 442 Весело

    Това по земя ли се движи или ...?

  2. 2 Профил на beli_brod
    beli_brod
    Рейтинг: 388 Неутрално

    Много красива кола!

    Обаче не моо да се кара без каска.

    пръво: Що шъ са разчорлиш
    второ: Ако са обърне, щи размаже главата
    трето: От кабрио са углошева, писа наскоро "Дневник"

    Официално: Принудителното обдухване остава до края на сезона
  3. 3 Профил на Кецалкоатъл
    Кецалкоатъл
    Рейтинг: 784 Неутрално

    Vision ConnectedDrive...
    И аз получих "вижън" за известно време - че някой е ашладисал Додж Челинджър с Порше ГТ

    Иначе евалла на БМВ, че са решили да ми направят подарък за рождения ден - астрален ел-близнак

    "Яйцата са ти в мивката" (съпругата ми)
  4. 4 Профил на Логика
    Логика
    Рейтинг: 1366 Весело

    До коментар [#1] от "dmarev":
    Все ще може да се тунингова и да лети- при тази визия май това ще е най- подходящия тунинг "Чесната" ще й гълта праха

    ЗЗД Чл. 49. Този, който е възложил на друго лице някаква работа, отговаря за вредите, причинени от него при или по повод изпълнението на тази работа
  5. 5 Профил на GATSBY
    GATSBY
    Рейтинг: 848 Неутрално

    малееее....... МЪКА МЪКА ....... къде е Германия къде сме ние. Тъжното е че ТОЗИ АПОТЕОЗ НА ЧОВЕШКИЯ ИНТЕЛЕКТ И ИНЖИНЕРЕН ТАЛАНТ ще се кара в БЪЛГАРИЯ от ОТКРОВЕННИ БОКЛУЦИ ( с малки изключения).

  6. 6 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 2983 Неутрално

    Батмобил кабрио

    Малко ми навява асоциации с ония безмислени модернистични склуптури, дето дъъъъъъълго се пуля докато разбера какво се е опитал да сътвори автора. И рядко успявам.

    Това кола ли е?

  7. 7 Профил на Плам
    Плам
    Рейтинг: 388 Неутрално

    Колата е един път!

    Ама и преводът на Дневник е един път:
    "С двуместния роудстър от компанията демонстрират, като ще изгледа колата в бъдещия свързан мобилен свят."

    "По време на пътуване тази система намира и филтрира допълнителна информация за местността, през която пътувате, и то в зависимост от личните предпочитания, настроенията, както и специфични за местоположението данни. Тези лични конфигурации могат да бъдат настроени предварително, но и да бъдат концентрирани или разширявани по време на движение в зависимост от индивидуалните изисквания."

  8. 8 Профил на Николай Митев
    Николай Митев
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Кола е, и то доста по-добре изглеждаща от модернистичните скулптури

  9. 9 Профил на BlaGo
    BlaGo
    Рейтинг: 497 Весело

    За пореден път баварските инжинери са АВАНГАРД в автомобилостроенето !

    Всичко е добро, което е добро за България
  10. 10 Профил на Крез
    Крез
    Рейтинг: 768 Весело

    Хубавото си е хубаво, дизайна е страхотен ,само ме притеснява не е ли малко тесничко на водача и спътника му, ма може само така да ми изглежда.
    Ще си взема две с различни цветове да ми ходят на костюмите.

  11. 11 Профил на pesho1921
    pesho1921
    Рейтинг: 388 Неутрално

    Прав е 2, че кабриото е вредно за фризурата. Освен ако не си тас кафалия.

  12. 12 Профил на kKk
    kKk
    Рейтинг: 714 Неутрално

    ПОвечко четене и по-малко гледане на картинки! Концепсии има много и те затова се наричат така, защото не са истински автомобили. Дават насоки но не са истински. Дори този на последната снимка който е просто БМВ 1 но елекртически ще бъде само "пробен" в хиляда бройки.
    Това разбира се на намалява привлекателността на колата .... просто не е истинска. Не може да се посне по пътищата. Или както повечето мечти - недостъпна.

    And was Jerusalem builded here, Among these dark Satanic Mills?
  13. 13 Профил на Black Dragon
    Black Dragon
    Рейтинг: 551 Весело

    Няма да се купува много от бг-мутрите.
    Преградата на предните седалки ще пречи на кухата да облекчава тъпкача!

    https://www.facebook.com/Mlekarite
  14. 14 Профил на Раз печки, раз кюнци
    Раз печки, раз кюнци
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    До коментар [#12] от "kKk":

    така е

    " Бог ме е благословил с богатство и ще ми иска отчет "
  15. 15 Профил на KOBOLD
    KOBOLD
    Рейтинг: 1149 Неутрално

    До коментар [#13] от "Black Dragon":

    Тук става дума за сайбърсекс - 100% електроника....

    When yields declined in silver mines across Saxony in the 16th. Century, Kobold was blamed for stealing the silver and leaving behind worthless rock.
  16. 16 Профил на Димитър Димитров
    Димитър Димитров
    Рейтинг: 1404 Неутрално

    Сами след 5 години тези екстри ще ги има във всяка Тойота и Шкода.

  17. 17 Профил на politika
    politika
    Рейтинг: 497 Неутрално

    Същият модел има" рено" и то преди тях.Ха,ха!!

  18. 18 Профил на serpico
    serpico
    Рейтинг: 956 Неутрално

    кои екстри ?

    Pure Chewing Satisfaction
  19. 19 Профил на selianin
    selianin
    Рейтинг: 644 Весело

    До коментар [#13] от "Black Dragon":

    Дааа, не е за "МЪЖЕ".

    ...каждое новое поколение лучше...V.V.PUTIN
  20. 20 Профил на kakawida
    kakawida
    Рейтинг: 714 Неутрално

    Апотеоз на човешкия интелект и инженерна мисъл??????? Абе вие нормални ли сте? Това е КОЛА. Средство за придвижване. Предмет. Продукт, създаден за да го купите. Как пък не видях тълпа дебили да се блещят пред тъкачен стан и да го определят като АПОТЕОЗ, ВРЪХТА, УНИКАЛЕН... Зомбирано човечество, заслепено от лъскави рекламни внушения. Само си представете тази кола след 30 години - паркирана в някой разкалян селски двор, пребоядисана в жълтичко от някой пернишки майстор, със спойлер от друга марка и прочие екстри. Животът ви минава в цъкане пред цветни картинки. Като някакви неграмотни маймуни пред огледало. Срамота! Идете да поработите малко, белким слезете от дърветата.

    :)
  21. 21 Профил на selianin
    selianin
    Рейтинг: 644 Неутрално
  22. 22 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 1469 Неутрално

    Моето БМВ е по-яко.

    Апокалипсисът апокалиптичен
  23. 23 Профил на lisco
    lisco
    Рейтинг: 511 Весело

    виждам, че за някои този "вижън" е недовижън
    защо, бре, джанъм

  24. 24 Профил на alabalko
    alabalko
    Рейтинг: 502 Неутрално

    До коментар [#2] от "beli_brod":

    кабриотата са направени така, че като се обръщат да не се размаже шофьора. Забележи, че повечето имат едни метални U образни профили зад главите на пътуващите. Отделно рамката на предния прозорец е усилена, такаче като се обърне ще може да стои на нея и на тези профили.

  25. 25 Профил на kKk
    kKk
    Рейтинг: 714 Неутрално

    До коментар [#20] от "kakawida":

    Ние и пред тъкачни станове цъкаме. Просто не тези за които ти си мислиш. Има нещо което се нарича индустриален дизайн. По време на Соца се навикваше като упадъчна западна дисциплина. НЕ Е! Един автомобил може да бъде като Волга или Москвич или може да бъде движеща се скулптура. Намери снимки на Мерцедес 1936г или Алфа 1933 или на Бугати Атлантик купе от 30те или Кадилак Елдорадо 1956 ... и още много други.
    Точно хора като тебе, които не виждат красивото в автомобили, машини, сгради, допринасят за калните селски дворове и общата мърлящина на България.
    Концептуалните автомобили не са предназначени за каране по улиците, просто защото не отговарят на никъкви норми и регулации. Те са много скъпи обекти на изкуството, които демонстрират тенденции в индустрията и инженерното мислене. Както някои сгради могат да бъдат изкуство, като операта в Сидни или МОМА на Франк Гери в Билбао ... и други могат да бъдат грозни и скучни като НДК или мегаломански като кенефа на Бузлуджа.
    Самият факт че съдиш този изложбен експонат като бъдещ "Гоуф" показва че си галош.

    And was Jerusalem builded here, Among these dark Satanic Mills?
  26. 26 Профил на GATSBY
    GATSBY
    Рейтинг: 848 Неутрално

    До коментар [#25] от "kKk":

    ........ това е едно много добро и смислено допълнение. Това означава че КОЛАТА не е само ЛЪСКАВА ламарина. Трябва да има и ФИЛОСОФИЯ естетика .. ДА Е БАРНАТА. Да се хване една ТЕНДЕНЦИЯ. ДА СЕ ДАДЕ тласък на нова революционна технология за " ИЗТЕГЛЯНЕТО НА ДАДЕНИ ФОРМИ". Всичко това се постига С МНОГО БАГАЖЕЦ В ГЛАВАТА НЕ В ГЪЗА. Това........... това се има В ПРЕДВИД с Д И З А Й Н.

  27. 27 Профил на Lemmy
    Lemmy
    Рейтинг: 3052 Неутрално

    Да-аа. На HUD-а му липсва найтвижън, лазерни маркери, прицел и оптико-магнитно съпровождане на 20 цели едновременно.

  28. 28 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 4553 Неутрално

    До коментар [#20] от "kakawida":

    Да бе, дай сега да не се радваме на хубавите неща в живота, а да си мислим само колко ни е тежко и гадно. Ебати хейтъра се, честно.

    Gunter glieben glauchen globen
  29. 29 Профил на The 8
    The 8
    Рейтинг: 877 Неутрално

    За дизайн ми говорете само при АУДИ!

    AUDI е марката! Изключителен прогрес и изящество! няма място за сравнение с БМВ!

    Събуди се, българино! В противен случай ще изчезнеш безславно ...и то сравнително скоро :( НАУЧИ СЕ ЗАДРУЖНО И ПРОДЪЛЖИТЕЛНО ДА ОТСТОЯВАШ ПРАВДАТА!
  30. 30 Профил на Плам
    Плам
    Рейтинг: 388 Неутрално

    До коментар [#25] от "kKk":

    Браво и от мен за отговора ти към "kakawida", все едно да каже че е виждал някои от класиките, които си изброил в "някой разкалян селски двор, пребоядисана в жълтичко от някой пернишки майстор..."

  31. 31 Профил на Анастас
    Анастас
    Рейтинг: 1312 Неутрално

    Колата просто изглежда... още едно доказателство колко напред са BMW и защо са ми любимата марка просто!

    http://atphoto.bg
  32. 32 Профил на sting
    sting
    Рейтинг: 497 Неутрално

    Какавида не си права-апотеозът си е апотеоз.И мъка че и в 21 век България си остана една от малкото страни ,която не произвежда-разбирай сглобява автомобили.Благодарение на мъдрото комунистическо и посткомунистическо управление.

  33. 33 Профил на Lyubo_lvl
    Lyubo_lvl
    Рейтинг: 435 Неутрално

    Много красив автомобил, но за жалост ще е поредният концепт който няма да влезе в серийно производство...

  34. 34 Профил на the_black_box
    the_black_box
    Рейтинг: 62 Неутрално

    Много впечатляващ дизайн. Харесва ми.

  35. 35 Профил на sbk
    sbk
    Рейтинг: 726 Неутрално

    До коментар [#33] от "Lyubo_lvl":

    Детайли от него определено ще бъдат използвани в бъдеще. Направи ми впечатление, че БМВ продължават да наблягат на асиметричния дизайн и на вграждане на елементи от мотоциклетите в колите - все неща, които свързвам с Крис Бенгъл.

  36. 36 Профил на piespi
    piespi
    Рейтинг: 225 Весело

    Нямам търпение да го видя на живо обещавам да го снимам и пратя до дневник.

  37. 37 Профил на chuchu
    chuchu
    Рейтинг: 442 Любопитно

    Цитат от статията:
    "Концепцията Vision ConnectedDrive ще е най-впечатляващият автомобил БМВ на започващото в началото на март автомобилно изложение в Женева. "

    Въпрос от мен:
    От къде знаете, че няма да има друг по-впечтляващ автомобил? Примерно Лада Нива Хибрид?

  38. 38 Профил на ТНТ
    ТНТ
    Рейтинг: 1055 Весело

    До коментар [#1] от "dmarev":

    Не виждаш ли, че в момента се засилва по пистата за излитане...

    "Последният комунист на планетата ще умре в България." Димитър Талев, "На завой"
  39. 39 Профил на granik
    granik
    Рейтинг: 171 Неутрално

    До коментар [#13] от "Black Dragon":

    Е ще се надупи през конзолата колко му е . Кара мутрата надул Лепа Брена в бавареца ,а отгоре се ветрее голото д"пе на златката.

  40. 40 Профил на vesy_to
    vesy_to
    Рейтинг: 225 Неутрално

    Невероятен дизайн!Нека творят и да ми радват окото,а за тези които не знаят да поясня.Кабриото си има екстри-при над 30км. не те вали дори(аеродинамика)топла риза за да не вдигаш тавана в стъдено но слънчево(като днес),при удар се вдига една джаджавка като роубар да не си потрошиш главата ако се обърне и прочие .......Така че прочетете малко вижте това-онова защото хората творят и то неистово.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK