"Ланчия" прекопира три модели на "Крайслер" и направи нов "Ипсилон"

"Ланчия Тема"



Италианският производител "Ланчия" ще представи куп новости на започващото след броени дни изложение в Женева. Три от моделите, вече са ни познати, тъй като са копия на коли на "Крайслер".


Както е известно "Фиат груп", част от който е и "Ланчия", е сред основните акционери в американската компания и между фирмите усилено се обменят модели. В Женева под италианската марка ще видим "Крайслер" 300, "Крайслер" 200 (седан и кабрио) и "Крайслер Вояджър".


Авторските разработки на "Ланчия" включват новата генерация на "Ипсилон" и фейслифт на "Делта".




Новата "Ланчия Тема"
"Крайслер" 300" се преражда като "Ланчия Тема" - най-големият и престижен модел на италианците. Седанът ще се появи на пазарите в Европа през октомври, като ще замени "Тезис".


"Ланчия Тема" е дълга 5.08 метра, широка 1.89 м., висока 1.5 м. и има междуосие 3.05 м. С тези си размери, колата е по-голяма от "Ягуар" XF и има сходни размери с "Фолксваген Фаетон".


При моторите изборът е само между шестцилиндрови представители, разработка на "Крайслер". Става въпрос за два дизела (3.0 литра 190 или 224 к.с.) и един бензин (3.6 литра, 292 к.с.).


Най-мощният мотор се комбинира с осемстепенна автоматична трансмисия. При дизелите автоматът е с пет предавки.


Най-мощният мотор в гамата ускорява "Тема" до 100 км/ч за 7.2 секунди и осигурява достигане на максимална скорост от 230 км/ч. Разходът на гориво е 8.2 л/100 км.


В интериора могат да поръчат седалка с тапицерия "Nappa" и отопление, дървени детайли по централната конзола, панелите на вратите и волана. Предлага се и цветно осветление със светодиоди.


Сред опциите са адаптивен круиз контрол, система предупреждаваща при опасност от сблъсък, сигнализация за кола в мъртвия ъгъл на огледалата, безключов достъп и т.н.


"Флавия" е обвита в мистерия

"Ланчия Флавия"

© Ланчия

"Ланчия Флавия"


Вгледате ли се в "Ланчия Флавия" няма как да не забележете, че това е "Крайслер" 200. Към момента обаче няма никакви подробности за колата, като те ще бъдат обявени в Женева. "Флавия" ще се предлага и като кабриолет, което всъщност е "Крайслер" 200 кабрио.


"Гранд Вояджър" само сменя марката
"Ланчия Гранд Вояджър" дори не сменя името на своя донор. В Европа ванът ще се предлага с шестицилиндров бензинов двигател с работен обем 3.6 литра и мощност 283 к.с. и дизел с мощност 163 коня и максимален въртящ момент 360 Нм.


"Ипсилон" няма тайни
Далеч повече информация от "Ланчия" дават за третото поколение на "Ипсилон". Автомобилът е дълъг 3.84 метра, широк 1.67 м., висок 1.51 м., при междуосие от 2.39 метра.


При моторите изборът е два бензинови двигателя, един дизелов и един можещ да работи както на бензин, така и на пропан-бутан. Интересен сред тях у двуцилиндровият агрегат с работен обем 900 кубика, турбокомпресор и мощност 85 к.с.

"Ланчия Ипсилон"

© Ланчия

"Ланчия Ипсилон"


Интересното е, че моторчето може да работи в два режима - "нормален", при който въртящият момент достига 145 Нм при 2000 об/мин и "еко" с пик от 100 Нм/2000 об/мин.


Вторият бензинов двигател е 1.2 литров (69 к.с.). Той има и версия, работеща на бензин и газ


Дизеловият мотор е 1.3 Multijet 95 к.с. и е с променлива геометрия на турбокомпресора.


Всички двигатели са оборудвани стандартно със системата на двигателя старт-стоп и индикатор за смяна на предавките.


Новата "Ланчия Ипсилон" ще се предлага в три нива на оборудване - "Сребро", "Злато" и "Платина". Изборът е между 17 цвята, като има и четири варианта от двуцветни комбинации.


Тапицериите са шест различни вида. Сред екстрите правят впечатления системата за автоматично паркиране, достъпът до интернет и панорамен стъклен покрив с площ от 0.64 квадратни метра. "Ипсилон" ще се предлага и с марката "Крайслер".


Лека промяна за "Делта"

Обновената "Ланчия Делта"

© Ланчия

Обновената "Ланчия Делта"


Последната новост, свързана с "Ланчия" е лекият фейслифт на модела "Делта". Колата има различна радиаторна решетка и може да се поръча с нов 1.6-литров дизел с мощност 105 к.с.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (30)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на b_d_s
    b_d_s
    Рейтинг: 769 Неутрално

    Уважаеми "Дневник", няма марка ЛачИЯ! Марката се нарича Ланча! "i"-то е сложено за да може "с" да се чете като "ч", а не като "к" и затова това "i" не се чете. Нещо подобно е и с марката Ламборгини, която някои неправилно произнасят ЛамборЖДини.

  2. 2 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 2070 Неутрално

    От тия снимки, само делтата ме кефи сериозно.

    Това черното ужасно ми напомня на лифтирана Волга.

    Ама като се замисля и това мънечкото с подходящ женски пълнеж би имало чар.

  3. 3 Профил на 100 Рублей за Доллар
    100 Рублей за Доллар
    Рейтинг: 1250 Весело

    Ах какви кожи на 5та снимка! :Р

    Жуеш нагло ть1 хамон... Ах, как видно что шпион...!
  4. 4 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 2070 Неутрално

    А вана е 10 години назаден.

  5. 5 Профил на sanctum
    sanctum
    Рейтинг: 239 Неутрално

    Ипсилон и Делта са супер. "Новата" Тема в кожата на тая грозотия 300ц просто не мога да я приема. С тези прозорчета по 15 см., все едно е правено за евреи - с малка поражаема повърхност

  6. 6 Профил на chekanitsa
    chekanitsa
    Рейтинг: 476 Неутрално
  7. 7 Профил на Тъпата майна
    Тъпата майна
    Рейтинг: 1504 Неутрално

    Новата тема (на базата на 300Ц) е невероятно красива за мен.

    Това мнение е дело на една тъпа майна
  8. 8 Профил на ial
    ial
    Рейтинг: 499 Неутрално

    Сериозен екперимент за настроенията на европейския потребител. Иначе логично.
    8-степен автоматик за бензина и 5 за дизела за Тема на дизелов пазар като европейския са странна, но обяснима заради американската връзка, ситуация.
    Това, което ме буни е как една масова и неблестяща с нищо марка като Крайслер в САЩ, ще се превърне в уж полу премиум такава в Европа. Времето ще покаже.

  9. 9 Профил на Big_Villager
    Big_Villager
    Рейтинг: 644 Неутрално

    Маркиони е много добър мениджър и сигурно с тия модели ще постигне желаното, а именно да посъживи малко Ланча и запълни по добре малкия, но съществуващ пазарен дял на Chrysler в Европа.
    Обаче от друга страна, след като разпродаде редица активи на FGA и закри различни звена и дейности свързани с развитието на новите модели, сега не му остава нищо друго освен да преопакова някой от платформите и да ги лансира като "нови".
    За съжалени в момента от Фиат нищо наистина ново не излиза....

  10. 10 Профил на uti
    uti
    Рейтинг: 528 Неутрално
  11. 11 Профил на Life-Giving
    Life-Giving
    Рейтинг: 593 Неутрално

    До коментар [#1] от "b_d_s":

    Алооо Италианеца, на български може и да не е като на италиански.Защо Варшава на всички езици е така,но на англииски е Уорсоу,а? Smart Ass... Дневник, всичко си е точно,не се занимаваите с глупости.

    Не членувам и не съм симпатизант на партия,просто искам Българите да живеят добре !!!
  12. 12 Профил на wds23355772
    wds23355772
    Рейтинг: 1231 Разстроено

    Не ми харесват. Втора употреба Крайслер за марка като Ланчия е подигравка. По-добре да бяха поизхарчили някое и друго евро и да имат собствен дизайн. А "базата" (шаси и двигатели) вече не е от толкова голямо значение. Всъщност тя никак не е лоша. 300С например е на базата на Е класата на Мерцедес от 2000г.

  13. 13 Профил на bag
    bag
    Рейтинг: 535 Неутрално

    До "Дневник"
    Ако обичате, опитайте се да бъдете по-точни и достоверни.
    Фиат не е собственик на Крайслер! Те имат само 23% от акцийте. Фиат са най-голямия собственик на акций и се явява контролен, но това съвсем не значи че са собственици.

  14. 14 Профил на Д.Станев
    Д.Станев
    Рейтинг: 711 Неутрално

    Даа... Ланча можеха да помислят и за пускане на цивилна версия на Стратос... да речем с двулитров турбо агрегат около 280-300 коня

  15. 15 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1473 Неутрално

    R.I.P.!

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.
  16. 16 Профил на b_d_s
    b_d_s
    Рейтинг: 769 Неутрално

    До коментар [#11] от "Painkiller":
    На български Ланча си е Ланча! И това се знае от всеки средно информиран с поне малък интерес към автомобилите. Винаги може да се направи справка, например с официалния вностел. Ето: http://www.lancia.bg/?lan=BG&op=page&id=67
    Те би трябвало да знаят как се нарича на български това, което продават.

  17. 17 Профил на Life-Giving
    Life-Giving
    Рейтинг: 593 Неутрално

    Както и да е, тази марка е последната която бих предпочел... Че даже и Пеугеот и Ренаут не бих си купил.Такива дървета като френските и италианските коли не съм виждал....като се замисля и Деу имат по-добри предложения...

    Не членувам и не съм симпатизант на партия,просто искам Българите да живеят добре !!!
  18. 18 Профил на bayern
    bayern
    Рейтинг: 469 Неутрално

    италианците показаха на неуките американци как се прават автомобили

    Welthauptstadt Germania
  19. 19 Профил на lo_ridah
    lo_ridah
    Рейтинг: 794 Разстроено

    кому беше нужно...
    http://www.youtube.com/watch?v=eRHz6gnuv6E

    Accelerates Under Demonic Influence
  20. 20
    ****

    Този коментар беше изтрит в 01:49 на 15/02/2011 от неговия автор.

  21. 21 Профил на whiterabbit
    whiterabbit
    Рейтинг: 596 Неутрално

    "Ланчия" прекопира три модели на "Крайслер" и направи нов "Ипсилон"

    Дори по транскрипцията на имената да може да има различни интерпретации, то "три модели" е абсолютно недопустимо!

    На български език правилното е "три моделА".

  22. 22 Профил на Lemmy
    Lemmy
    Рейтинг: 2712 Неутрално

    Да де, ама що нема Hemi двигател, хич за SRT да не говорим. Следващата стъпка може да бъде Lancia Viper. Ха-ха-ха!

    Аве, няма ли да пуснат и тука Крайслер Делта, че булката трябва да я обновявам.

  23. 23 Профил на kKk
    kKk
    Рейтинг: 773 Неутрално

    Крайслер 300 с Хеми мотор, особено SRT са много яки коли. Евтини, много надеждни, държат се чудесно на пътя, возят 5 човек в комфорт и стил. 0 до 100 ще скъсат главата на 99.9% от Еконо-чехълчетата от типа Гоуф. Като дизайн остаряват хубаво.

    And was Jerusalem builded here, Among these dark Satanic Mills?
  24. 24 Профил на Lemmy
    Lemmy
    Рейтинг: 2712 Неутрално

    Четохте ли по уикенда за анадър смарт бългериън уит биемдабю. Освен туй момчето е фром ГЕРБ.


    A sheriff's deputy clocked Stanislav Bakanov driving 118 mph in a 55-mph zone on Interstate 5 in south Salem and pulled over the 30-year-old motorist at around 2:45 p.m. Saturday. The suspect reportedly admitted speeding; however, he insisted he was only driving his BMW at speeds between 90 and 100 mph.

    But the officer was sure Bakanov was going much faster than that -- and police say they were able to prove it thanks to the camera the suspect had mounted on his windshield.

    The suspect reportedly let the officer watch the video, which showed the car's speedometer needle pegged at its top speed before police pulled him over.


    http://www.aolcdn.com/_media/kegallerypub/blank.gif

  25. 25 Профил на Lemmy
    Lemmy
    Рейтинг: 2712 Неутрално
  26. 26 Профил на Weingro
    Weingro
    Рейтинг: 854 Весело

    До коментар [#24] от "Lemmy":

    Хахаххахаа, стига бе! Както би казало зайчето Бъни "What a mаrоon!" Забележителен пример за глупост в одказателствената част

  27. 27 Профил на Александър
    Александър
    Рейтинг: 535 Неутрално

    На мен пък ми харесват, били те и на базата на Крайслер. Само незнам какъв ще бъде разхода на на Темата с тези чудовищни двигатели ...

    АЗ
  28. 28 Профил на Д.Станев
    Д.Станев
    Рейтинг: 711 Неутрално

    Ланча е легенда, а това което се случва напоследък определено е загърбване на стария бляскав имидж... Ако се разрови из старите скици на Италдизайн, Пининфарина и Идея интститют ще се намерят поне една дузина разработки за Ланча, които не са видели бял свят, а взаимстването на готово на моделите на Крайслер е направо кръпка в моделната гама.
    Споменът за легендите Бета, Делта, Стратос останха в клипчетата в ютюб...

  29. 29 Профил на dj x2805
    dj x2805
    Рейтинг: 532 Неутрално

    До коментар [#13] от "bag":

    В българския няма множествено число завършващо на ИЙ

    www.soundcloud.com/x2805
  30. 30 Профил на berlusca
    berlusca
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#1] от "b_d_s":
    Точно отивах на коментарите, за да напиша това, което ти си написал. Писна ми от тези неграмотници - Ланчия, Ламборджини, Стефано Доменикали с ударение в-ху "а"-то, вместо в-ху "е"-то и т.н. А има и един тъпак (№ 11), който се дразни от корекциите. А автомобилите са страхотни - дори франсетата не могат докарат такъв дизайн като ланчите и Алфите. Дори и със сътрудничеството с американците (царете на грозните автомобили) ще надделее италианския дизайнерски гений.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK