Новият модел на "Астон Мартин" ще се казва "Вираж"

"Астон Мартин Вираж" купе

© Астон Мартин

"Астон Мартин Вираж" купе



Британският производител на спортни автомобили ще покаже на започващото на 1 март в Женева изложение своя нов модел, който носи името "Вираж" (Virage). Колата ще се намести между елегантния DB9 и суперспортния модел DBS и ще се предлага като купе и кабрио.


"Астон Мартин Вираж" се задвижва от шестлитров дванадесетцилиндров бензинов мотор с мощност 497 к.с. и максимален въртящ момент 570 Нм. Той е комбиниран с шестстепенна автоматична трансмисия, като основните агрегати са така монтирани, че да осигурят разпределение на теглото на колата 50:50 върху предния и задния мост.


В сравнение с DB9 "Вираж" има различни брони, ново оформление на секциите във фаровете и някои нови аеродинамични елементи. Новост в купето е навигационната система, разработена съвместно с "Гармин". Данните от нея се показват на 6.5-инчов дисплей..


Серийно "Вираж" е оборудван с адаптивно окачване, спортен режим, позволяващ настройки на всички основни системи, и спирачни дискове от нова сплав – въглеродни влакна и керамика.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (19)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1
    ****

    Този коментар беше изтрит в 10:24 на 23/02/2011 от неговия автор.

  2. 2 Профил на Beyond
    Beyond
    Рейтинг: 1035 Любопитно

    Има нещо специално в Aston Martin. Някакво излъчване, което другите спортни автомобили не притежават.

    TAKE THE RED PILL!
  3. 3 Профил на Кецалкоатъл
    Кецалкоатъл
    Рейтинг: 732 Неутрално

    Virage... Ех, 90-те години на миналия век, кога отминахте?

    Но и настоящето в случая си го бива, де (освен описаното):
    - трансмисия Touchtronic II (ZF);
    - ускорение от 0 до 60 мили в час (96 км/час) за под 5 секунди, а максималната скорост е 300 км/час;
    - окачване от Bilstein;
    - покрив от нов мек материал с допълнителен защитен слой, като се отваря и затваря по-бързо от досегашните модели...
    http://www.automedia.bg/news/article_12247.html

    Единствено цената (ще започва от около 150 000 паунда) свежда шансовете ми за покупка до тези за придобиване на жираВ (знам, че животното е с Ф накрая, но закачката нямаше да е подобаваща)

    "Яйцата са ти в мивката" (съпругата ми)
  4. 4 Профил на ial
    ial
    Рейтинг: 429 Неутрално

    Не е Порше или Ферари (и може би инжинерно/технологично е зад тях) и точно това му е хубавото!
    По британски стилен, емоционален и скъп.

  5. 5 Профил на Елена Ангелова
    Елена Ангелова
    Рейтинг: 744 Неутрално

    Секси е. Това му е излъчването.

    Елена
  6. 6 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 649 Неутрално

    Добре, че рибешката му уста не е достатъчно голяма за да загрози готината кола.

    Кефи ме, само тоя първия цвят е прекалено показен по цигански.

    Тая кола най и приляга графитено черно за агресия, бордо или тъмнолилав за стил.

  7. 7 Профил на conTXT
    conTXT
    Рейтинг: 726 Неутрално
  8. 8 Профил на _
    _
    Рейтинг: 418 Неутрално

    От Aston Martin започнаха малко като от Порше. Това прилича досущ на предшественика си DB9. Не че ги виня - няма смисъл да се разваля хубавото.

  9. 9 Профил на Тъпата майна
    Тъпата майна
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    Абсолютно съвършенство в дизайна не съществува, но това е прекалено близо. Вече нямам търпение да дойде немската секта в лицето на фейса и да обяснява как немците са най-добрите дизайнери.

    Това мнение е дело на една тъпа майна
  10. 10 Профил на mdaaaa
    mdaaaa
    Рейтинг: 418 Неутрално
  11. 11 Профил на ndsbg
    ndsbg
    Рейтинг: 521 Весело

    мале мале мале 'ората какви коли карат

  12. 12 Профил на P.I.M.P.
    P.I.M.P.
    Рейтинг: 932 Весело

    До коментар [#8] от "_":
    До коментар [#9] от "Пловдивски":

    Не знам дали си спомняте или сте виждали тази реклама, където сравняват БМВ и Лада и БМВ всяка година имат изменения по съществуващите коли, а ладите едни и същи откак ги има и под тях пише " Совершенство не терпит изменении"

    There are no hopeless situations; there are only people who have grown hopeless about them.
  13. 13 Профил на Тъпата майна
    Тъпата майна
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    До коментар [#12] от "P.I.M.P.":

    Аз мисля, че тази концепция на Астън Мартин ще е актуална и ще продава поне още 5-6 години. Знам го колажа за ладата иначе, култов е, но специално за Астън правилото си важи

    Това мнение е дело на една тъпа майна
  14. 14 Профил на P.I.M.P.
    P.I.M.P.
    Рейтинг: 932 Неутрално

    До коментар [#13] от "Пловдивски":

    Е, Астън са си яки бръмки отвсякъде, но наистина ми стана смешно като се сетих за това и имайки предвид приликите в дизайна с по-предни модели.

    There are no hopeless situations; there are only people who have grown hopeless about them.
  15. 15 Профил на Dude
    Dude
    Рейтинг: 624 Неутрално

    абе тея коли никога не са ме грабвали, като го погледна , не мога да му намеря нещо недостатък, но защо не ме грабва не знам
    нито един от всичките им модели, сигурно не го разбирам британското чувство за стил

  16. 16 Профил на capitalist
    capitalist
    Рейтинг: 1031 Весело

    До коментар [#15] от "Dude":

    кое те грабва ....

  17. 17 Профил на Dude
    Dude
    Рейтинг: 624 Неутрално

    ми грабва ме примерно Porsche, макар да са с дизайн почти еднакъв от сума ти години
    корвет ме грабва от американските,
    за ламбо/ферари няма какво да говорим

  18. 18 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 4144 Весело

    До коментар [#9] от "Пловдивски":

    Аз пък очаквам да дойде японската секта и да обяви тържествено, че това тука не може да се сравнява с най-добрата кола в света за всички времена - Нисан ГТР.

    Gunter glieben glauchen globen
  19. 19 Профил на phantomlord
    phantomlord
    Рейтинг: 374 Неутрално

    DB7 ми харесват най-много





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK