Vision D или бъдещето на "Шкода"

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (28)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Кецалкоатъл
    Кецалкоатъл
    Рейтинг: 796 Неутрално

    "Vision D" не е никак зле като замисъл, а за реализацията - ще видим...

    Навремето Пасат СС "изяде" реализацията на т.нар. Шкода Тюдор, но тогава нямаше и Ауди А7, комуто да се търси, хм, истински "бюджетна" алтернатива! Успех на Шкода!

    "Яйцата са ти в мивката" (съпругата ми)
  2. 2 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    Шкода здраво се развива, Датчия също въобще от бившият соц. регион само ние копаме здраво но в обратна посока от дъното надолу. Ние един москвич сглобявахме в Ловеч даже и него не го доделахме как що си трябва ама иначе сме с голями претенции та изгонихме Крайслер от Варна на времето и Рено ни сецна , нищо не става от нас даже и чеп за каца а само може да изнасяме на европейският и световен пазар проститутки и престъпност.

    Цацарoff - Оставка ! >:-)
  3. 3 Профил на krell
    krell
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Много добре.

  4. 4 Профил на stile libero
    stile libero
    Рейтинг: 627 Неутрално

    Поредният скучен дизайн от VW, концернът определено има проблем с идентификацията на марките и моделите.
    Тая Шкода като дизайн е нещо средно от досегашните Октавия и Фабия

  5. 5 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 1337 Неутрално

    Никак не е лошо.

    Икономиката икономична, светът светски, апокалипсисът апокалиптичен
  6. 6 Профил на Trayan
    Trayan
    Рейтинг: 865 Неутрално

    Трагичен дизайн! Дървен и скучен. Единственото хубаво нещо е скосението на покрива в задната част. Там се получава силует на хубав хечбек, който малко да напомня за Фокус 2. Всичко останало е средно ниво на студентска курсова работа! Задните стопове са нещо средно между стоповете на Фабия1 и старото А4. Толкова ли не им хрумва една оригинална идея? Явно Джуджаро още не се е занимал с Шкода след като му ФВ купиха студиото му.

  7. 7 Профил на wds23355772
    wds23355772
    Рейтинг: 1176 Весело

    До коментар [#6] от "b_d_s":

    Скучният дизайн е нарочно търсен от Шкода. Клиентелата им рядко са млади хора. Но какво пък, тези с парите рядко са на 25 и чехите знаят това!

    До коментар [#2] от "tanas":

    Гений си! След подобно изказване можеш с чиста съвест да използваш слънчевото утро да се гръмнеш!
    Бай да уей, във Варна сглобяваха Роувър. Проблемът не бе в нас а в това, че мениджмънта им бе сред най-некадърните в автобизнеса. Резултата е ясен - дълги години мъка и накрая фалит.
    И за да дам частица надежда в прокълнатото ти Aз да те светна,, че в Ловеч сега правят завод за китайски джипки. Не е Бенц, ама кат за нация дето за нищо не става ... !

  8. 8 Профил на kamm
    kamm
    Рейтинг: 515 Любопитно

    чехите открай време си имат развито машиностроене (в случая автомобилостроене). ето, че сега са на върха на тяхното си развитие, години след като ФВ ги купи... браво на тях. подобно е положението и с Дачия и Рено.
    питам аз, къде са руските "народни" автомобили... защо никой не ще да ги купи? е, само дето Шевролет се излъга да се занимава с Нива. (малко със сарказъм го казвам)

  9. 9 Профил на Окото
    Окото
    Рейтинг: 1416 Весело

    До коментар [#7] от "Варненски":

    И обратно, Хюндай и Киа с бесни темпове напредват по отношение на дизайна, не без помощта на италиански дизайнери. Напредват и с качество, и с продажби, и с пазарни позиции. Показаната Шкода наистина е дърво като дизайн.

    Част от диаметъра на кръга "Капитал"
  10. 10 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    До коментар [#2] от "tanas":

    Преди да се сглобяват Москвичи в Ловеч , то там първо се сглобяваха около 1964 - 66 год Фиат 850 купе и Фиат 850 Берлина !

    По същото време в Пловдив се сглобяваха Булгар-Рено 8 , Булгар-Рено 10 и Булгар-Алпина

    А още по-рано в Завод 12 София и Завод Балкан в Ловеч бяха направени по оригинална българска конструкция 10 леки коли Балкан. Като ходовата част и двигателя бяха ""почти"" на Костенурката .

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  11. 11 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1070 Неутрално

    До коментар [#6] от "b_d_s":
    До коментар [#7] от "Варненски":
    До коментар [#9] от "Okoto":

    Трагичен ви е манталитета. Този дизайн си е доста силен, изчистен, добре съчетан и на ръба на перфектното. Може би според вас, младите купуват само коли с усукани черти и изкривени фантасмагории по тях, налепени поради липсата на традиции, визия, идеи и същност. Това да се намесва тук Хюндай, марка без собствена визия, която като номад се лута по визията на други марки е смешно. Когато става въпрос за стил, или имаш усет (и от него уважение и ценности), или го нямаш и си оставаш с кича. Но аз на вас мога само да ви кажа следното - нека тази концепция да бъде реализирана от някоя от марките на ФВ и да видиме дали ще е хит или не (за да е хит при нас в САЩ ще трябва обаче версия седан), па на края от ФВ груп да не вземат пак да наложат тенденциите в дизайна и повечето други марки да се чудят как да ги изкопират, без да изглежда прекалено нагло.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  12. 12 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 684 Неутрално

    Дизайна е страхотен - завършени линии. Ясен силует.

    Първата европейска кола от 5 години насам която ми харесва като дизаин!

    Няма опулени фарове, рибешка уста, стърчащи грозни елементи. Както са на останалите европпройзводители, особенно френските.

    Най-накрая един дизаин в който дизайнера не е бил ГЕЙ!

  13. 13 Профил на Окото
    Окото
    Рейтинг: 1416 Весело

    До коментар [#11] от "deutschwagen":
    До коментар [#12] от "niakoi_si":

    Добре, че хората имат различни вкусове. Иначе всички щяхме да ядем кебапчета със пържени картофи /или чер хайвер и трюфели/ и щяхме да носим само черни костюми с вратовръзки рокли на дизайнерката Евгения Живкова. И да караме бели коли с изчистени форми.


    Част от диаметъра на кръга "Капитал"
  14. 14 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1070 Неутрално

    До коментар [#13] от "Okoto":

    .....или вечно да се правиме на големи разбирачи, непрекъсното да се правиме на готини и да сме на всяка манджа мерудия.....

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  15. 15 Профил на Окото
    Окото
    Рейтинг: 1416 Разстроено

    До коментар [#14] от "deutschwagen":

    Дойчваген, простете! Няма повече да Ви безпокоя. От тревата ще да е.

    Част от диаметъра на кръга "Капитал"
  16. 16 Профил на aha
    aha
    Рейтинг: 527 Неутрално

    Жалко

  17. 17 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    До коментар [#7] от "Варненски":
    Въпреки всичко сложих +
    А прокълнатото аз ще го удавя от мъка във Вълка
    До коментар [#10] от "Чардо":
    Благодаря за информацията за Старата Инжинерна - Завод 12 -Завод '' Средец '' съм слушал от баща ми и негови колеги а и да издразня Варненски аз съм завършил средното си образование там.

    Цацарoff - Оставка ! >:-)
  18. 18 Профил на Spas Gergov
    Spas Gergov
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#10] от "Чардо":
    Само да те поправя-българската сглобка на двата варианта Фиат 850 си има собствено име-Пирин.Иначе всички сте прави.По-скучни и студени дизайнерски решения от при немските коли няма,ама това не пречи да се продават като топъл хляб...За всеки влак си има пътници!

  19. 19 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    До коментар [#17] от "tanas":

    Стана ми много драго !!!
    ВИСФА (Военно инженерна фабрика ) -=- Завод12 -=-ЗБД Средец -=-ЗЕМ Средец
    Това бе завод майка на много неща направени за пръв път в България , а после за тях се правеше завод някъде из България
    Баща ми работеше там от 1935 до пенсионирането си 1975.
    И аз започнах трудовия си път в Завод 12 на 14.12.1964 та до 1974
    Ти кога си учил в заводското училище и в кой цех си бил на практика ?

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  20. 20
    ****

    Този коментар беше изтрит в 00:00 на 13/03/2011 от неговия автор.

  21. 21 Профил на pontius_glarus
    pontius_glarus
    Рейтинг: 3536 Неутрално

    Bulgarrenault 8, Bulgarrenault 10, Bulgarrenault Alpine - славни времена бяха, само че сметки без кръчмарина (СССР)
    Тогава СССР-то закупиха лиценз на Фиат 124, преработиха го, и конкуренция изобщо не си и мислиха да допуснат!
    Гледам снимки на това, което ще се произвежда (сглобява) в Ловеч - дано да стане нещо, все пак това са работни места, да се надяваме и някакви съпътстващи произведства. Не е задължително все Мерцедеси да се произвеждат, Дачия е страшно продавана кола в Германия, а моделът Дъстер е страшно добро съотношение "цена-качество"!
    А за Шкода? Без малко щях да си купя Октавия (2004г.), но нещо много са "базови", а ФВ Пасат са прекалено надценени, предпочетох Мазда.
    Но "класиката" в Шкода започна да писва - имат добра база, остава да си потърсят някаква италианска дизайнерска фирма - германците в това отношение изобщо не са добри, да не кажа смешни

  22. 22 Профил на pixel
    pixel
    Рейтинг: 1190 Неутрално

    дизайнът е сполучлив
    добре изглежда .
    както при алфата и тук бравите са
    камуфлирани .

  23. 23 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    До коментар [#20] от "tanas":

    Та ти си работил в моя цех !

    През 1964 год почнах в Завода като мот. състезател на Балкан 350 см3 В Прототипно-експерименталн база. По принцип Завода произвеждаше двигатели за пазара от 250 см3, но ние си правехмеза нас и 350 см3 , и 175 см3. Като се уволних от казармата започнах работа в цех 20 именно като магтричар. А и баща ми бе матричар , но отдавна бе шеф на стария инструментален цех 6 -=- Александър Петров по прякор Сандо Дебелия. Чумпето или Димитър Дойчинов бе началник участък в цех 20 . Иначе живеехме заедно в заводските жилища на Лагера -=- сегашните бл.24 и бл.25 бяха ПЪРВИТЕ БЛОКОВЕ построени на ПОЛЕТО на Лагера през 1950 год.
    Като работех в Завода записах вечерно ВМЕИ Ленин - технология на машиностроенето (студена обработка на металите), точно по професията ми и цял живот като ме питат за професия аз отговарям гордо МАТРИчАР , защото за мен инженер е образование , но не и занаят.
    Сега от 4 години съм домуващ в Дом за стари хора Сливен
    Скайпа ми е chardo111, и ел.поща [email protected]Ще ми е драго да си контактуваме

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  24. 24 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    До коментар [#20] от "tanas":

    Извинявай , от вълнение пропуснах да те попитам кой е баща ти , защото аз сигурно съм работил заедно с него ! Вярно аз бях в другия участък , но ние бяхме в едно помещение -=- бившият акомулатарен цех , от който направиха и МонБат в Монтана и Методи Шаторов в Пазарджик

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  25. 25 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1070 Неутрално

    До коментар [#15] от "Okoto":

    Е сега, няма за какво да ми се извиняваш. Просто не виждам какво общо имат Шкода или ФВ Груп с кебапчетата, освен може би старите голфове в Перник, но това си е родно явление.
    Съгласен съм, че КИА и Хюндай са напреднали много и са хубави коли, но от това не следва, че този дизайн на Шкода е "дърво", както и не изключва Шкода като производител с традиции и като много успешен проект на ФВ Груп. Никога не съм казвал, че е задължително да се харесва на всеки.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  26. 26 Профил на Музар
    Музар
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    Ужасно ръбеста. Общият силует е добър, нищо друго. От както ги взеха WV дизайнът им куца.

    Шрифтът на логото също кофти - безличен и ръбат. Старата "летяща стрела" ми приличаше на знака на Кукления театър .

    Но пък е важно какво има под капака! Моята (от първите 5-степенни скоростни кутии) буквално "връщаше" бензин. И доста деянеше на товарене... Още я кара едно хлапе

    Гласът на разума е тих, но не се успокоява, докато не бъде чут." Бъдещето на една илюзия" Зигмунд Фройд
  27. 27
    ****

    Този коментар беше изтрит в 00:01 на 13/03/2011 от неговия автор.

  28. 28 Профил на in2deep
    in2deep
    Рейтинг: 8 Неутрално

    между хечбек и седан.... в класа на голфа ли е или ще замести октавия....
    и това, че искат да правят по-луксозни шоурумове и коли малко ме безпокои.

    но колата ми харесва с по-агресивния и ръбат дизайн.

    There is no black and white, only shades of gray.




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK