Фотогалерия: Новият "Ситроен" С4 беше представен на Боровец

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (12)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Булаир
    Булаир
    Рейтинг: 611 Неутрално

    Браво, изкачила е Боровец. Това се казва кола !!!

  2. 2 Профил на ndsbg
    ndsbg
    Рейтинг: 541 Весело

    До коментар [#1] от "Булаир":

    е бравко когато няма сняг е изкачила. иначе за тия 26 к бих си взел сивик тайп с или тайп р секън хенд по добре ще ми е.

  3. 3 Профил на gemelnik
    gemelnik
    Рейтинг: 221 Неутрално

    малко е грозничка...особен от вътре на нищо не прилияа

  4. 4 Профил на Vladiznaiko
    Vladiznaiko
    Рейтинг: 616 Неутрално

    Сутиен - недоклатен Фокус от пред и псевдо Б класа на Мерцедес отзад. Жалко, а правеха поне вдъхновяващо различни коли франсетата ,-(

    Животът е прекрасен!
  5. 5 Профил на Булаир
    Булаир
    Рейтинг: 611 Неутрално

    В интерес на истината, като за Ситроен дизайнът не е лош ... Обаче фотосесията е по-скоро иронична реклама ... Като започнем с "изкачването на Боровец" и продължим с уникалната комбинация от "максимално изчистена централна конзола" + "бутони на волана, оформени в четири тематични групи" ... Карай да е весело ...

  6. 6 Профил на Rael
    Rael
    Рейтинг: 648 Неутрално

    Не разбрах, какво й е новото на тази кола.

  7. 7 Профил на Seb
    Seb
    Рейтинг: 541 Неутрално

    Компанията се отказва от неподвижната централна част на волана защото беше адска недомислица и хората я мразеха. Включително и Льоб в неговия служебен Сутиен.

  8. 8 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 829 Весело

    Основния й недостатък е, че не е ГоУф и не може да погали комплексарското его на средния форумен "разбирач"
    "Разбирачът" всичко знае, нищо че в живота си не е сядал в Ситроен, особено пък в модел, излязъл на пазара преди три месеца.
    Масата разчита на информацията, получена на маса от други подобни, а по-начетените - на статиите в "Ауто Билд", което е много обективно списание, защото тестовете там винаги печели ГоУф.

    Лошо няма - така за нас, тъпанарите, се отваря възможността да караме значително по-евтини и далеч по-комфортни, но 'непрестижни" автомобили......

    Culus capitem delit
  9. 9 Профил на in2deep
    in2deep
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#8] от "pag":

    съгласен!
    обичам комфортни, непретенциозни и анти-мутренски колички.
    Тази ми се струва точно такава.

    There is no black and white, only shades of gray.
  10. 10 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 5858 Весело

    До коментар [#8] от "pag":

    ++++++++++++++++++
    Българинът няма на какво да го открехнеш. Той е роден открехнат по всички въпроси. Е, никога не е купувал чисто нова кола, но иначе знае и разбира всичко. Всяка кола му напомня на някаква друга на дизайн, моторите винаги са му слаби, защото той си е състезателче, отпред винаги му е тясно, независимо от размера на колата, багажникът винаги е малък. Мрази автоматиците, защото обича да си ръчка, нищо, че не е карал никога втоматик и натиска спирачката с левия крак, при което си размазва носа на предното стъкло.
    По темата - колата е изключително елегантна, различима от другите на улицата. От стария модел се скъсаха да продават, предполагам, че и от новия ще е така.

    Мьi не простим. Мьi не забудем. Мьi накажем каждого, кто совершил зверства на Этой войне, на нашей зeмле. Найдем каждую сволочь, которая стреляла по нашим городам, по нашим людях, кoторая бомбила нашу землю, которая запускала ракетьi, которая давала приказ и нажимала на пуск. Вам не будет ни одного тихого места на Этой земле, кроме могильi. В. Зеленский.
  11. 11 Профил на Окото
    Окото
    Рейтинг: 1341 Любопитно

    В момента карам една Ксара, 1.6, 110 коня. На 6 години е и я взех нова от Автомотор. Много приятна, нищо лошо не мога да кажа. Въобще, екстра си е Ситроена. В сравнение с един чисто нов Шеви ННR, който го взехме за фирмата, щото беше с 50% отстъпка в разгара на кризата /правен си е в САЩ, но за Европа - от 53000 на 26000 лв. от Софияауто/, мога да кажа, че Ситроена е десет пъти по-измислен, въпреки че ННR е бъкан с екстри.

    Част от диаметъра на кръга "Капитал"
  12. 12 Профил на dimitrovden
    dimitrovden
    Рейтинг: 381 Неутрално

    Отзад не ми допада нещо. Добре че са оправили недоразумението с таблото в предишния модел.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK