Продажбите на "Мерцедес" С класа купе започват през юни

 



В годината, в която "Мерцедес" отбелязва своя 125-годишен юбилей, компанията обогати гамата на С класа с версия купе. До момента моделът се предлагаше само като седан и комби.


Доставките на колата ще започнат през юни, а цените в Германия започват от 33 290 евро с ДДС за версията C 180 BlueEFFICIENCY (156 к.с.). С класа купе ще се предлага с три бензинов и два дизелови мотора, като всички те са серийно оборудвани със старт/стоп система.


На разположение е и новата седемстепенна автоматична трансмисия (7G-TRONIC PLUS). Тя е серийна за версиите C 250 (204 к.с.) и C 350 и опция за останалите. В гамата бензиновия мотори нов е този във версията С350 – шестцилиндров, V6 бензин с мощност 306 к.с.

 

© Мерцедес

 
Той гарантира ускорение до 100 км/ч за 6 секунди при разход на гориво в смесен цикъл 6.8 л/100 кв. Най-икономичната версия на С класа купе е C 220 CDI BlueEFFICIENCY (170 к.с.), задоволяващ се с 4.4 л/100 км. Втората дизелова модификация C 220 CDI BlueEFFICIENCY има мощност от 204 к.с.




От юли "Мерцедес" С класа купе ще се предлага и във версия AMG. Тя разчита на осемцилиндров, V-образен атмосферен бензинов мотор с мощност 457 к.с., при 6800 об./мин. и максимален въртящ момент от 600 Нм при 5000 об./мин.


Същият двигател ще може да се поръча и с мощност 487 к.с. като част от пакета AMG Performance. И в двата случая скоростната кутия е седемстепенна автоматична - "AMG SPEEDSHIFT. "Мерцедес" С-класа купе 63 AMG може да ускори от място до 100 км/ч за 4.5 секунди. Максималната скорост е електронно ограничена на 250 км/ч. Колите с  AMG Performance спринтират до 100 км/ч за 4.3 секунди.

"Мерцедес" C 63 AMG Coupe <br />

© Мерцедес

"Мерцедес" C 63 AMG Coupe 


В сравнение със стандартните версии на колата AMG версиите имат различни пружини и амортисьори и задна стабилизираща щанга с по-голям диаметър. Това е направено с цел по-голяма стабилност.


Спирачната система също е преработена, като и на двете дискове са поставени вентилирани и перфорирани дискове. В задната броня пък е вграден дифузьор.


Стандартните джанти за "С-класа купе AMG" са 18-цолови с гуми 235/40 R18 отпред и 255/35 R18 отзад. Ако желаете, можете да си вземете и 19-цолови джанти с гуми 235/35 R19 отпред и 255/30 R19 отзад. Цените на "Мерцедес" C 63 AMG Coupe тръгват от 72 590 евро, а за пакета AMG Performance ще се доплаща 7116 евро.

Ключови думи към статията:

Коментари (21)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    Посмъкнали са малко цените. Браво, но още може.

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.
  2. 2 Профил на GM
    GM
    Рейтинг: 553 Весело

    "125-годишен юбилей"

    Страшен израз

    "Давайте БЪЛГАРИ, да се съберем и да строшим на ламята главата!!!Ма аз баш тогава не мога да дойда, че ми излезна една работа..."
  3. 3 Профил на vic_scic
    vic_scic
    Рейтинг: 225 Неутрално

    Хубави седалки!

    Колкото по-усърдно работиш, толкова повече късмет имаш.
  4. 4 Профил на naturisten
    naturisten
    Рейтинг: 605 Весело

    До коментар [#1] от "Десен":

    Хайде на протест в Щутгарт - ще блокираме центъра им! Докато не ги направят колкото Дачия...

    Какъвто им беше социализЪма, такъв им е и капитализЪма! ЗАБРАНА за движение на товарни камиони и ТИРОВЕ през почивните дни!!!
  5. 5 Профил на wwwwww
    wwwwww
    Рейтинг: 729 Неутрално

    Никога не бих си взел Мерцедес при положение че мога да си купя Лексус и Акура на същата цена

    Да кажем не на педерастията!
  6. 6 Профил на Yomega
    Yomega
    Рейтинг: 762 Неутрално

    До коментар [#5] от "wwwwww":

    и двете съм карал - материалите и изпипването на детайлите при МБ са перфектни и поне за мен по-добри; просто самата пластмаса в купето например пипни я, чукни я, оставя по-солидно усещане Лексус. И няма как е да е друго, МБ нямат по-масова линия като при Тойота. Колко мислите е съвпадението на общите части м/у една Тойота и един Лексус?...

    Много брутално беше когато преди време седнах в един Сааб и панела с радиото беше 1:1 с Форд Фокус....

  7. 7 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    До коментар [#4] от "naturisten":

    Сакън! Нали ще ми се срине стойността на хубавата количка, а тая година мислех да я оженя и да си взема нещо ново и френско.

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.
  8. 8 Профил на Dude
    Dude
    Рейтинг: 660 Неутрално

    признавам си не ги разбирам мерцедесите, но не проумявам как Ц класата, е по-приятна от Е, нали Е е уж по-висок клас?
    или съм в грешка
    Особено пък Е-класа купе е някаква невероятна дървения на външен вид, а тук купето е красиво. В бяло е чудесно.

  9. 9
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  10. 10 Профил на inn
    inn
    Рейтинг: 1531 Неутрално

    Марка, която познава клиентите си: знае какво да очаква от тях и знае какво клиентите очакват от нея. Знае как да печели от клиентите си, но и клиентите й знаят, че печелят от марката.

    Това, че в РБ марката "Мерцедес" се е превърнала в синоним на "кола на мутра", не пречи на инженерите от тази компания да правят добри коли. Купето на С-класата едва ли ще е изключение. Хората си държат на името, а клиентите й - да си похарчат парите за нещо класно.

  11. 11 Профил на naturisten
    naturisten
    Рейтинг: 605 Неутрално

    До коментар [#9] от "wwwwww":

    Хапчетата, взимай по-бързо и гаси компа... И повече разходки на слънце!

    Какъвто им беше социализЪма, такъв им е и капитализЪма! ЗАБРАНА за движение на товарни камиони и ТИРОВЕ през почивните дни!!!
  12. 12
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  13. 13 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1782 Неутрално

    До коментар [#5] от "wwwwww":

    Лексус? Eeewwww, yuck!

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  14. 14 Профил на wwwwww
    wwwwww
    Рейтинг: 729 Неутрално

    Лексус - два пъти по-евтин от Мерцедес и два пъти по-качествен. А мафиотската държава селяндурите бият глАви о Мерцедес

    Да кажем не на педерастията!
  15. 15 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1782 Неутрално

    До коментар [#12] от "wwwwww":

    О, ти май съвсем си отнесен от вихъра. Турция е голяма икономика, но не е "Европейска" държава, манталитета и е псевдо-средновековен, а ислямския фундаментализъм се подтиска изцяло благодарение на факта, че всичко се контролира от военните. Просто Европа иска Европейска в ЕС България, но не иска Турция, толкова е просто.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  16. 16 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1782 Неутрално

    До коментар [#14] от "wwwwww":

    Ами то тогава целият свят трябва да е мафиотски, защото БМВ и Мерцедес дъжрат първите 2 места по продажби на премиум коли. А това, че Лексуса е по-евтин никой не го спори по принцип. Аз лично си бих купил малък Мерцедес, вместо голям Лексус.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  17. 17 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1782 Неутрално

    До коментар [#14] от "wwwwww":

    И Лексуса не е "по-качествен", а просто би трябвало да има по-малко проблеми, въпреки че и това не винаги е вярно. Познавам човек с джип Лексус, който буквално не излиза от севриза.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  18. 18 Профил на Тъпата майна
    Тъпата майна
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    Все пак сравняването на ябълки и портокали е много глупаво. Макар премиум брандовете да са в един сегмент, философията и политиката на всеки един от тях е тотално различна и е въпрос на вкус. И при Лексъс, и при Мерцедес нещата са изпипани изключително много, поне по мои наблюдения първите залагат най-вече на технологиите, а вторите - доста повече на лукса и изтънчения вид. От тук нататък - на кой каквото му харесва.

    Това мнение е дело на една тъпа майна
  19. 19 Профил на Moonshine
    Moonshine
    Рейтинг: 620 Неутрално

    Убавец!
    Благородно завиждам на тези, които могат да си го позволят и съжалявам тези, които ще си го купят след 10 години и няма да имат пари да го поддържат.

  20. 20 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 4269 Неутрално

    Плюенето по Мерцедес издава само комплексарщина. Статията е за нов Мерцедес, но неизменно се намира някой да каже "е да де, ама Лексуса е по-хубав". Никой тук не отрича Лексуса, но нека да го обсъждаме под статиите за него. Защото иначе се получава нещо като "от Искъро по-дълбоко нема".

    Gunter glieben glauchen globen
  21. 21 Профил на ogi1111
    ogi1111
    Рейтинг: 237 Весело

    Червен мерцедес е пълна перверзия. На тази марка не й приляга този цвят.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK