Форд Таурус SHO
Форд Таурус SHO
Форд Таурус SHO
Форд Таурус SHO
Форд Таурус SHO
Форд Таурус SHO
"Форд" разпространи първата официална информация и снимки за новата генерация на популярния си модел в САЩ "Таурус", както и за неговата спортна версия SHO. Автомобилът може да се види и на продължаващото в Ню Йорк изложение.
Подобренията по колата са свързани с дизайна, икономичността, пътното поведение и предлаганите нови системи за сигурност и забавление, отбелязват от "Форд". "Таурус" ще е първият американски модел на компанията, който ще се предлага с двулитров екобууст бензинов двигател с мощност 237 к.с. и 340 Нм въртящ момент.
Той ще има разход на гориво от 7.6 л/100 км в извънградски режим на движение. "Таурус" ще има и по-мощна модификация, снабдена с 3.5-литров V6 мотор (290 к.с.). © Форд
Независимо от мотора колата ще се предлага с нова автоматична шестстепенна скоростна кутия с икономичен режим на работа. Сред другите технологии, които ще пестят гориво, са ремъци с по-ниско триене, интелигентно управление на акумулатора, принудително спиране на мотора при движение по инерция, компресор на климатика с променливи характеристики, намаляващи триенето масла и електрическо серво на волана, което работи само при нужда.
Екологичността на новия "Таурус" продължава и в интериора, където са използвани подлежащи на рециклиране материали. Сред предлаганите с модела екстри са отопляем волан, седалки с активни страници (чрез надуване поддържат тялото в завой), безключов достъп, автоматична дълги светлини, автоматични чистачки, камера за заден ход и електрическа щора на задното стъкло.
Що се отнася до версията "Форд Таурус SHO", той ще се задвижва от 3.5-литров V6 екобууст мотор с мощност 365 к.с. и максимален въртящ момент 450 Нм. Скоростната кутия е шестстепенна автоматична с възможност за смяна на предавките от волана. © Форд Форд Таурус SHO
В сравнение със стандартния модел SHO версията е със задвижване на четирите колела, система за стабилност с електронна корекция на траекторията чрез прехвърляне на тягата между предните и задните, левите и десните колела, по-големи спирачни дискове и спортно окачване. Колата е качена на 19-цолови джанти, а като опция има и 20-цолови матирани.
В купето серийно се слагат седалки и волан, облечени в перфорирана кожа. Не липсват и алуминиеви акценти.
mediator37
Рейтинг: 506 НеутралноЗадницата е много зле- като сандък, тромава, тежка, като изсипана, дебелогъза гъркиня. Страничната линия също не е барната достатъчно, но по- се ядва. Визията около 90% повтаря мондеото.
Има ли живот след демокрацията ?Snowpeak
Рейтинг: 450 ВеселоСтрахотен интериор за тая задница :Д
rideo dicere verumда защитим животните
Рейтинг: 561 РазстроеноПрилича на съвецки БТР в червено, сдялано от Путин !
Да защитим животнитe !Само Левски
Рейтинг: 971 НеутралноПовечето умници в този форум никога няма и да помиришат такава кола, и само за сандъци и задници на Лада 1500 ще си мечтаят.Върха на руската инженерна мисъл.
Ники
Рейтинг: 506 Неутралноеха, намаляващи триенето масла!!! Много новаторско.
Публикувано през m.dnevnik.bg
niakoi_si
Рейтинг: 672 Неутралномасла дето намалявали триенето????
Егати неграмотниците са писали тая статия. Или егати неграмотниците са я превеждали???
Все тая - неграмотна история.
starez
Рейтинг: 616 НеутралноДо коментар [#6] от "niakoi_si":
Наистина ли си мислите , че всичко в областта на мазането е измислено и няма какво да се подобри?Колата ми се вижда много спретната.Само не знам за какво им е двигател с такава мощност.А всъщност не знам, има ли ограничения на скоростта по американските магистрали.
Alarmstufe Rot
Рейтинг: 5790 НеутралноМен пък ми харесва и отзад, и от всякъде. Отличен автомобил. Таблото също е оригинално, със сигурност не напомня на друг автомобил. Лошото е, че този модел няма никакво значение за нас, защото няма да се продава в Европа.
subsonic
Рейтинг: 622 ВеселоХубав е.
Но както казват - хубавият Форд е продаденият Форд.
palermo88
Рейтинг: 838 НеутралноЕ това е кола , която бих искал да имам .... дизайн и всичко просто те грабва , дано повече такива автомобили правят .
Кецалкоатъл
Рейтинг: 782 НеутралноДо коментар [#8] от "g_t":
Доказателство за достойнствата на задвижването е очакването на някои за "twin-turbo 3.5L EcoBoost powered V6 Mustang before 2012": coboost-ford.htm
"Яйцата са ти в мивката" (съпругата ми)Действително тая кола придава ново технологично измерение на американския чар
http://mustangs.about.com/od/modelyearprofiles/a/e
Само за оригиналността на таблото имам леки резерви - Форд имаха подобен "сдвоен кокпит" още в Мустанга от средата на 90-те, а в наше време по подобен начин е оформен интериорът и на Шеви Круз... Казвам "подобен", защото не може да се мери с американската разточителност, която в това отношение обаче е за добро
libertarian
Рейтинг: 229 НеутралноТорас, произнася се Торас. Форд в последните години са едни от наи-добрите коли в USA...
Десен
Рейтинг: 1391 НеутралноСтрашна кола, голямо и атрактивно завръщане за тоя модел.
Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.И предплагам ще го пуснат на цена $22-25,000 в щатите, а ние в ЕС ще си го гледаме само на снимка
vadrigar
Рейтинг: 677 НеутралноДори на снимките изглежда зле. На живо сигурно пластмасата на таблото е ужасна... Задницата прилича на Сеат... А тоя двигател от мустанг сигурно харчи 25-30 литра/100. Карал съм мустанг и наистина можеш да видиш как се движи стрелката на резервоара. Да си я карат американците тая каруца... те толкова си разбират...
wulkan
Рейтинг: 229 ЛюбопитноБраво, браво! Голям стил на Форд, култов модел!