"Порше 911" получи поредната по-мощна версия



Германският производител на луксозни спортни автомобили "Порше" продължава да прави фирмен тунинг на най-популярния си модел - 911. В края на миналата седмица беше разпространена информация за поредната нова версия.


"Порше 911 GT3 RS 4.0" е по-мощна и олекотена версия на GT3 RS, като спокойно може да се определи, като състезателен автомобил за ежедневна употреба. От модификацията ще бъдат направени 600 бройки


Автомобилът се задвижва от атмосферен 3996-кубиков мотор с мощност 500 к.с. (с 50 к.с. повече). Той дава ускорение до 100 км/ч за 3.9 секунди (-0.1 сек.), а максималната скорост остава непроменена - 310 км/ч.




В сравнение с "Порше" 911 GT3 RS, версията 4.0 е отслабнала с още десет килограма. Това е постигнато, като задните прозорци са изработени от пластмаса, а предният капак и предните калници са от въглеродни влакна.


Като опция се предлага и литиево-йонен акумулатор вместо оловен, което ще намали теглото с още 10 кг.


Базовата цена в Германия на "Порше 911GT3 RS 4.0" е 200 146 евро, или с почти 39 000 евро повече от 911GT3 RS.

Коментари (29)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Кецалкоатъл
    Кецалкоатъл
    Рейтинг: 741 Неутрално

    Някой да се обади на тел. 911! Има неоспорими данни за наличието на организирана престъпна... красота

    "Яйцата са ти в мивката" (съпругата ми)
  2. 2 Профил на diogen_1
    diogen_1
    Рейтинг: 531 Весело

    До коментар [#1] от "Кецалкоатъл":

    ха ха Порше е класа на класите.

  3. 3 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    Хубавец

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.
  4. 4 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 636 Неутрално
  5. 5 Профил на diogen_1
    diogen_1
    Рейтинг: 531 Неутрално

    До коментар [#1] от "Кецалкоатъл":

    http://www.gmx.net/themen/auto/neuwagen/287k6eg
    виж това, виждал ли си го,

  6. 6 Профил на charlyb
    charlyb
    Рейтинг: 843 Неутрално

    911 има един проблем - когато си съвършен, няма как да те подобрят.

    Протестите ще стимулират управляващите да започнат реформи – протестират нереформираните, онези които смучат от държавата!
  7. 7 Профил на Кецалкоатъл
    Кецалкоатъл
    Рейтинг: 741 Неутрално

    До коментар [#5] от "diogen_1":

    Аве(нтадор), Цезар! Отиващите на трета категория труд те поздравяват!
    И все пак Поршето дава вид на по-приспособено за доминиращ хищник в два свята едновременно - пистовия и извънпистовия...

    "Яйцата са ти в мивката" (съпругата ми)
  8. 8 Профил на concept
    concept
    Рейтинг: 688 Весело

    това е брутално красиво

  9. 9 Профил на dnewnik
    dnewnik
    Рейтинг: 479 Весело

    Еееех къде ми е сега Москвича да я размажа тая настъпена жаба.

  10. 10 Профил на KOBOLD
    KOBOLD
    Рейтинг: 1107 Неутрално

    Порше има и най-голямата норма на печалба в света при автомобилостроителите .... въпреки, че имат може би най-високите заплати за персонал - остава яко кеш и дъ покет...

    When yields declined in silver mines across Saxony in the 16th. Century, Kobold was blamed for stealing the silver and leaving behind worthless rock.
  11. 11 Профил на Окото
    Окото
    Рейтинг: 1322 Весело

    До коментар [#8] от "concept":

    Повече от брутално. Трябват ти обаче поне 10-15 млн. евро лично богатство, за да ти е приятна покупката. Иначе ония, наште "бизнесмени", живеят в панелка от 50м2, но на паркинга Ауди А8 или Бавареца7 от Горубляне паркирали. Нещо като Мерцедесите във Факултето.

    Част от диаметъра на кръга "Капитал"
  12. 12 Профил на Окото
    Окото
    Рейтинг: 1322 Весело

    До коментар [#10] от "KOBOLD":

    Това е законът при луксозните стоки - правиш цената като за хора, които плащат по много, и то с кеф. И те щастливи, и ти богат производител.

    Част от диаметъра на кръга "Капитал"
  13. 13
    ****

    Този коментар беше изтрит в 17:13 на 02/05/2011 от неговия автор.

  14. 14
    ****

    Този коментар беше изтрит в 17:14 на 02/05/2011 от неговия автор.

  15. 15
    ****

    Този коментар беше изтрит в 17:15 на 02/05/2011 от неговия автор.

  16. 16 Профил на KOBOLD
    KOBOLD
    Рейтинг: 1107 Неутрално

    За возило от 100 хил. евро стигат там 2 млн. лично богатство.... 15 са прекалено много... но аз и да ги имах нямаше да го дам (гроздето ми е кисело) за кола.... а бих си купил свободно време.... и едно голямо имение и по цял ден ще повалям дървета на ръка с брадва, после ще ги режа с тривоня (пак на ръка) и накрая ги цепя с манарчето.... няма по-хубаво нещо от това... да цепиш дърва.....

    When yields declined in silver mines across Saxony in the 16th. Century, Kobold was blamed for stealing the silver and leaving behind worthless rock.
  17. 17 Профил на Окото
    Окото
    Рейтинг: 1322 Неутрално

    До коментар [#16] от "KOBOLD":

    Абе пише 200 000 евро цена горе. А за голямото имение - ако го имаш, поршето няма да се усетиш как си го купил, така между другото.

    Част от диаметъра на кръга "Капитал"
  18. 18
    ****

    Този коментар беше изтрит в 17:47 на 02/05/2011 от неговия автор.

  19. 19 Профил на KOBOLD
    KOBOLD
    Рейтинг: 1107 Неутрално

    До коментар [#17] от "Okoto":

    Проблемът е друг: В Дойчланд има едни лаф:

    "На мъжа над 40 г. му трябва Порше за да може въобще да бъде забелязан "
    ... и аз с моите 41 г. някак е кофти швепса ако и аз яхна таквоз нещо..... да кажем от по-йефтините....

    Колегите се шашкат от моя Смарт модел 2003 г.... (те нали идват на работа с някви скъпи там Е-класи, Джипове-Мипове)... и кат ме видят в гаража ме питатат:
    "Абе - ко е туй бре ???" .... и аз потупвам Смарта по покрива и им викам:
    "Ей гледайте го - тоз Смарт ме направи богат..." а те се оцъклят и трябва доста да мислят какво искам да кажа....

    When yields declined in silver mines across Saxony in the 16th. Century, Kobold was blamed for stealing the silver and leaving behind worthless rock.
  20. 20 Профил на KOBOLD
    KOBOLD
    Рейтинг: 1107 Неутрално

    До коментар [#11] от "Okoto":

    Значи да си додем на думата - един познат от София ми разправя как негов съсед (шофьор на камион) си бил купил Ес-класа за там 100 хил. евро.... и нямал пари за гориво и ходел да го врънка да му дава на заем да зареди.... бил си купил колата "да чука младите гаджета"....

    Аз естествено тази история не я вярвам - защото такава простотия няма....

    Ти как мислиш по въпроса? Дали има такива хора?

    When yields declined in silver mines across Saxony in the 16th. Century, Kobold was blamed for stealing the silver and leaving behind worthless rock.
  21. 21 Профил на sbk
    sbk
    Рейтинг: 564 Неутрално

    До коментар [#6] от "charlyb":

    И въпреки това го правят.

  22. 22 Профил на Sabbath
    Sabbath
    Рейтинг: 1027 Любопитно

    Защо не се хванеш на работа като дървосекач-за това не само,че не ти трябва никакъв първоначален капитал,но ще изкарваш и по някой лев заплата.Обърни се към някое горско стопанство,кажи им,че аз те пращам. От първата заплата ми купи стек"Camel".До коментар [#16] от "KOBOLD":

  23. 23 Профил на gwendolin
    gwendolin
    Рейтинг: 636 Неутрално

    "Порше" е класика, при тази марка почти нищо не се променя. Почти нищо от 60-70 години насам. А спойлерите от снимки 3, 4 и 5 ме "зашеметиха". Подобни спойлери слагат и в Перник.
    Ей, камараден, това е автомобил за над 200 000 евро!
    Ако разполагах с много пари, и държах да демонстрирам богатството си, щях да си взема едно Ferrari с цвят червен, и сигурно щях да впечатля много повече девойките.
    А ако държа наистина на супер спортен автомобил, един Nissan GT-R е почти равностоен (ако не и по-добър), на много по-добра цена (485 к.с., от 82 000 до 85 000 евро)
    Автомобилът горе на снимката е за любителите на Порше, главно германци.

  24. 24 Профил на Svetko
    Svetko
    Рейтинг: 374 Весело

    До коментар [#23] от "gwendolin":

    За такива перничани като теб трябва в техническата част освен килограми, размери и т.н. да пишат и по колко коня за евро получаваш. Предполагам тогава ще си вземеш един форд мустанг и ще се смееш на тия с поршето. Те пък ще ти се смеят на теб.

  25. 25 Профил на KOBOLD
    KOBOLD
    Рейтинг: 1107 Неутрално

    Хора, не се заблуждавайте - Порше продава най-много коли в САЩ....

    When yields declined in silver mines across Saxony in the 16th. Century, Kobold was blamed for stealing the silver and leaving behind worthless rock.
  26. 26 Профил на KOBOLD
    KOBOLD
    Рейтинг: 1107 Неутрално

    Най-добрата новина е че Порше печели средно по 20 хил. на автомобил умножено по 100 хил. парчета на година = 2 млрд....

    Пък после вървете разправяйте че Дойчо бил социалист... и тем подобни....

    When yields declined in silver mines across Saxony in the 16th. Century, Kobold was blamed for stealing the silver and leaving behind worthless rock.
  27. 27 Профил на symmpro
    symmpro
    Рейтинг: 419 Неутрално

    Това е философия , а не само кола !

    Да караш такова "Порше" би трябвало да имаш освен пари и много , много други неща ...

  28. 28 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 4491 Неутрално

    До коментар [#23] от "gwendolin":

    Дойдохме си на думата. Бях позабравил, че НИсан ГТР е най-добрата кола в света за всички времена.

    Gunter glieben glauchen globen
  29. 29 Профил на easy_rider
    easy_rider
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#23] от "gwendolin":
    Много правилно си схванала тънкостите.Ферари е заложило на иновациите в дизайна и наистина външния вид на моделите им е впечатляващ.Все пак италианският дизайн е номер 1 при автомобилите пък и не само там.
    Порше залагат на класически схеми от преди 50 години.Благодарение на легендите които са създали около марката са намерили своите верни купувачи.С Порше не търсиш толкова крайно екстремно представяне колкото имидж и показване на материално благосъстояние.Все пак повечето каращи такива коли са над 50 и за тях не е важно колко точно е бърза колата.
    Що се отнася до Нисан ГТР там целта е да бъде направена на достъпна цена екстремна спортна кола.Тази кола продължава традициите на Скайлайн от 90 те.За по запознатите е ясно какво е Скайлайн.За тези които не знаят ще кажа ,че Нисан пуска на пазара кола с 3,2 литра мотор и 280 коня.Но мотора е презапасен и позволява форсиране дори над 1200 конски сили.Това прави тази кола любима на хора търсещи екстремни изживявания и то на поносима цена.
    Както Гвендолин каза ГТР е около 85 000 евро и на тази цена получаваш кола с по добро представяне на писта от 99% от поршетата и от всичко останало което немците предлагат.
    Сега ГТР има вече 520 коня и отново има "ланч контрол'',има подобрена аеродинамика и окачване.Ускорява до 100 за 3,3 секунди и има максимална скорост около 320 км.Това го прави едно много добро предложение за хора търсещи чисто спортна кола без да държат на имидж.






За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK