Първи снимки на новата "Тойота Ярис"



Първите снимки на европейската версия на новата "Тойота Ярис" се появиха тази седмица в интернет. Японската модификация на колата, популярна под името Vitz, беше показана пред декември.


Новият "Ярис" е с 10 см по-дълъг от предшественика си (вече 3.89 м). Междуосието е нараснало с 5 сантиметра.


Ширината на "Ярис" остава същата - 1.70 м. Височината пък е намалена с 2 см до 1.5 метра. Компактният хечбек е олекнал с 30 килограма, като сега бензиновата версия тежи точно един тон.




Първоначално "Ярис" ще се предлага с три бензинови двигателя с работни обеми 1.0 (69 к.с.) и 1.33 литра (94 к.с). Дизелът ще се появи по-късно и ще е 1.4 D-4D. От средата на следващата година "Ярис" ще има и хибридна версия.


В интериора прави впечатление фактът, че приборното табло вече няма да е в средата на арматурното като при предишните две генерация на "Ярис", а пред водача.

Коментари (29)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на niki_rst
    niki_rst
    Рейтинг: 442 Неутрално
  2. 2 Профил на conTXT
    conTXT
    Рейтинг: 768 Весело

    На всички модификации ще бъде монтиран модул за бърза комуникация с официалния сервиз по повод предстоящите изтегляния за непланирани технически интервенции.

    generator
  3. 4 Профил на Окото
    Окото
    Рейтинг: 1381 Любопитно

    Е, само две снимки?!

    Част от диаметъра на кръга "Капитал"
  4. 5 Профил на legalize_it
    legalize_it
    Рейтинг: 435 Неутрално

    хаха, много ми е забавно като почнете определяте коя кола на коя приличала... еми ще си приличат естествено 4 колела фарове ... горе долу един и същи размер... няма топлата вода да откриват я ... а иначе колата не е лоша има фаца, предните варианти бяха доста скучни

  5. 6 Профил на Big_Villager
    Big_Villager
    Рейтинг: 598 Неутрално

    Е сетиха се да върнат таблото на мястото му.

  6. 7 Профил на barbalej
    barbalej
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Чудесен автомобил за класа си! Имал съм Ярис (карах го 3 години) и мога да кажа че това е най-безпроблемния и най-икономичния автомобил който съм карал. За Яриса не съм чувал да имат фебрични дефекти.

  7. 8 Профил на targeted
    targeted
    Рейтинг: 225 Неутрално

    Не е мой тип автомобил, но браво, че са оправили таблото. Предните бяха комични. Интериорът тук е супер, поне така изглежда на снимката.

  8. 9 Профил на Zhelyazkov
    Zhelyazkov
    Рейтинг: 544 Весело

    Определено доста по интересна от предшествениците си, както външно, така и вътре.

    Цената на тока се определя от ДЪРЖАВАТА!!!
  9. 10 Профил на Рубиконан от Балъкимерия
    Рубиконан от Балъкимерия
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    За Тойота е направо красив автомобил - особено с агресивно-хоризонталния рисунък на предните светлини (най-сетне) и класическия уклон на ергономията

  10. 11 Профил на sadparrot
    sadparrot
    Рейтинг: 497 Неутрално

    Ехеее, яко! Карам Ярис 2007, определено новия изглежда по-добре! И, ЧУДО, таблото е там, където трябва да бъде!

  11. 12 Профил на sadparrot
    sadparrot
    Рейтинг: 497 Неутрално

    Иначе, като изключим дървения дизайн на предните модели, за класа си автомобила е екстра, не съм имал никакви проблеми до момента, за градско или кратки пътувания е идеален!

  12. 13 Профил на Big_Villager
    Big_Villager
    Рейтинг: 598 Неутрално

    Карал съм Yaris от рента а кар.
    Като средство за придвижване е Ок, като емоция 0 - то май е така за повечето Тойоти
    Тъй като взех колата през ноща, бутона за огледалата го открих чак на другия ден.
    Разхода не беше лош, но не беше и нисък, а колата не предизвиква особенни спортни амбиции.

  13. 14 Профил на furen
    furen
    Рейтинг: 0 Весело
  14. 15 Профил на Димитър Димитров
    Димитър Димитров
    Рейтинг: 1366 Весело

    Язък, изпуснаха престижния автосалон в София.

  15. 16 Профил на Панайот Панайотов
    Панайот Панайотов
    Рейтинг: 1184 Весело

    Що не са и запазили името Виц Щеше да и подхожда... определено това ми е мнението и ако някой го интересува, ДА карал съм Ярис. Не ми допадна особено.

    Fun is just point of view.
  16. 17 Профил на dudo
    dudo
    Рейтинг: 1366 Весело

    Ако гаджето слуша, ще й взема такава на лиизинг!

    Дудо ви обича!
  17. 18 Профил на Gai-jin
    Gai-jin
    Рейтинг: 475 Весело

    Дудо, ти внимавай гаджето да не ти вземе на тебе кола на духинг!

    Майтап, да не се обидиш!

    Иначе ярисчето вече е супер. Дизайнът и отвън, и отвърте е много добър. Големият бензинов и дизеловият двигател са също много добри. Еднолитровият е слабичък, но за града става.

  18. 19 Профил на lekia
    lekia
    Рейтинг: 390 Неутрално

    много са ми интересни тия хора дето пишат че нямало емоции и не била бърза и т.н. Не мисля че тази кола е направена за бързина или емоции.

  19. 20 Профил на Big_Villager
    Big_Villager
    Рейтинг: 598 Неутрално

    До коментар [#19] от "lekia":

    "Не мисля че тази кола е направена за бързина или емоции." - е именно . Аз лично за това не бих си я купил

  20. 21 Профил на Владимиров
    Владимиров
    Рейтинг: 714 Неутрално

    Карал съм такава кола и съм възхитен от нея във всички компоненти: удобства, бързина и поведение на пътя, лесно управление, и то побрани в толкова малко купе. Не разбирам защо Тойота се отказват с лека ръка от един от символите на Ярис: модерния 3D дисплей на километража, поставен в средата на таблото? Та именно той беше нещо революционно и представяше Ярис като ново поколение автомобил, още повече липсата на прибори отпред осигурява прекрасна видимост на водача към пътя.

  21. 22 Профил на Панайот Панайотов
    Панайот Панайотов
    Рейтинг: 1184 Неутрално

    До коментар [#21] от "mladenvladimirov":

    Тоя километраж е толкова модерен, че чак свири. Още Фиат Типо / Темпра в началото на 90-те имаха подобни глупости on board. Е верно не бяха 3D ... което е все тая в случая. Тия японци, не осъзнаха ли, че шофьора предпочита километраж / оборотомер пред очите си (е в краен случай с head up), а не в средата на арматурното табло. Thanks, but thanks.

    Fun is just point of view.
  22. 23 Профил на ial
    ial
    Рейтинг: 488 Неутрално

    До коментар [#21] от "mladenvladimirov":

    Отказват се, защото явно не е толкова модерен, колкото си мислиш.

    Карах Чрис за седмица в чужбина - не блести с нищо, няма характер и е безлична. Иначе доста просторна, с кофти пластмаси и бутони.
    Да, този нов Ярис има излъчване и вътре изглежда като да е очевичен.
    Май Хюндай ги изпревариха в Европа по продажби още преди земетресението в Япония. В Европа Тойота се купува доста слабо май и това не е случайно.

  23. 24 Профил на Dude
    Dude
    Рейтинг: 660 Неутрално

    нелоша кола, но някак скучна, както всички тойоти, то сякаш им е целта това. След селиките са едни безлични.......

  24. 25 Профил на Панайот Панайотов
    Панайот Панайотов
    Рейтинг: 1184 Неутрално

    До коментар [#24] от "Dude":
    Точната дума е безлична. Идеалния company car .

    Fun is just point of view.
  25. 26 Профил на leon555
    leon555
    Рейтинг: 660 Неутрално

    До коментар [#20] от "Big_Villager":

    В никакъв случай не искам да те обидя, но според мен основната причина да не си купиш Ярис не е това, че тя не "предлагала емоции" или че била "безлична" или други такива ала-бала. Причината е, че не разполагаш с нужния "ресурс" да си я купиш. Пък и ако случайно го имаше, вероятно ще си кажеш като повечето българи: "Че аз за тия пари къф Пасат ше си зема." Та така, нищо лично.

    "Не подозирайте зла умисъл там, където всичко може да се обясни просто с глупост." Бърнард Шaa
  26. 27 Профил на Big_Villager
    Big_Villager
    Рейтинг: 598 Неутрално

    До коментар [#26] от "555":

    Е не позна . Нищо лично

  27. 28 Профил на Минчо Минчев
    Минчо Минчев
    Рейтинг: 442 Неутрално

    "Скучна", "безлична", "тривиална" ... аман от клишета. Сложете снимката до 5 други от тоя клас и пак говорете. Корсата или полото са по нескучни, лични и пр.? Това е градска кола и водещите критерии са икономичност и функционалност.

  28. 29 Профил на furen
    furen
    Рейтинг: 0 Весело

    Ако гаджето слуша, ще й взема такава на лиизинг!





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK