Първите снимки на европейската версия на новата "Тойота Ярис" се появиха тази седмица в интернет. Японската модификация на колата, популярна под името Vitz, беше показана пред декември.
Новият "Ярис" е с 10 см по-дълъг от предшественика си (вече 3.89 м). Междуосието е нараснало с 5 сантиметра.
Ширината на "Ярис" остава същата - 1.70 м. Височината пък е намалена с 2 см до 1.5 метра. Компактният хечбек е олекнал с 30 килограма, като сега бензиновата версия тежи точно един тон.
Първоначално "Ярис" ще се предлага с три бензинови двигателя с работни обеми 1.0 (69 к.с.) и 1.33 литра (94 к.с). Дизелът ще се появи по-късно и ще е 1.4 D-4D. От средата на следващата година "Ярис" ще има и хибридна версия.
В интериора прави впечатление фактът, че приборното табло вече няма да е в средата на арматурното като при предишните две генерация на "Ярис", а пред водача.
niki_rst
Рейтинг: 442 Неутралносупер е.
conTXT
Рейтинг: 768 ВеселоНа всички модификации ще бъде монтиран модул за бърза комуникация с официалния сервиз по повод предстоящите изтегляния за непланирани технически интервенции.
generatorНиколай Михайлов (podredko)
Рейтинг: 8 НеутралноВсяка прилика с това freebg.eu/files/2009/09/peugeot-307_2005_800x600_w allpaper_07.jpg&imgrefurl=http://peugeot.freeb g.eu/%25D0%25BF%25D0%25B5%25D0%25B6%25D0%25BE-307/ &h=600&w=800&sz=94&tbnid=uxxqWnbWq h4MjM:&tbnh=107&tbnw=143&prev=/search% 3Fq%3D%25D0%25BF%25D0%25B5%25D0%25B6%25D0%25BE%2B3 07%26tbm%3Disch%26tbo%3Du&zoom=1&q=%D0%BF% D0%B5%D0%B6%D0%BE+307&usg=__Vw9NkIYPRWGJnXyvzB 4GSvQeBxk=&sa=X&ei=rwv7TZrlE5KzhAeUuPC1Aw& amp;ved=0CCYQ9QEwAw
podredkohttp://www.google.bg/imgres?imgurl=http://peugeot.
е случайна...
Окото
Рейтинг: 1381 ЛюбопитноЕ, само две снимки?!
Част от диаметъра на кръга "Капитал"legalize_it
Рейтинг: 435 Неутралнохаха, много ми е забавно като почнете определяте коя кола на коя приличала... еми ще си приличат естествено 4 колела фарове ... горе долу един и същи размер... няма топлата вода да откриват я ... а иначе колата не е лоша има фаца, предните варианти бяха доста скучни
Big_Villager
Рейтинг: 598 НеутралноЕ сетиха се да върнат таблото на мястото му.
barbalej
Рейтинг: 8 НеутралноЧудесен автомобил за класа си! Имал съм Ярис (карах го 3 години) и мога да кажа че това е най-безпроблемния и най-икономичния автомобил който съм карал. За Яриса не съм чувал да имат фебрични дефекти.
targeted
Рейтинг: 225 НеутралноНе е мой тип автомобил, но браво, че са оправили таблото. Предните бяха комични. Интериорът тук е супер, поне така изглежда на снимката.
Zhelyazkov
Рейтинг: 544 ВеселоОпределено доста по интересна от предшествениците си, както външно, така и вътре.
Цената на тока се определя от ДЪРЖАВАТА!!!Рубиконан от Балъкимерия
Рейтинг: 1366 НеутралноЗа Тойота е направо красив автомобил - особено с агресивно-хоризонталния рисунък на предните светлини (най-сетне) и класическия уклон на ергономията
sadparrot
Рейтинг: 497 НеутралноЕхеее, яко! Карам Ярис 2007, определено новия изглежда по-добре! И, ЧУДО, таблото е там, където трябва да бъде!
sadparrot
Рейтинг: 497 НеутралноИначе, като изключим дървения дизайн на предните модели, за класа си автомобила е екстра, не съм имал никакви проблеми до момента, за градско или кратки пътувания е идеален!
Big_Villager
Рейтинг: 598 НеутралноКарал съм Yaris от рента а кар.
Като средство за придвижване е Ок, като емоция 0 - то май е така за повечето Тойоти
Тъй като взех колата през ноща, бутона за огледалата го открих чак на другия ден.
Разхода не беше лош, но не беше и нисък, а колата не предизвиква особенни спортни амбиции.
furen
Рейтинг: 0 ВеселоНайс, а?
Димитър Димитров
Рейтинг: 1366 ВеселоЯзък, изпуснаха престижния автосалон в София.
Панайот Панайотов
Рейтинг: 1184 ВеселоЩо не са и запазили името Виц
Щеше да и подхожда... определено това ми е мнението и ако някой го интересува, ДА карал съм Ярис. Не ми допадна особено.
Fun is just point of view.dudo
Рейтинг: 1366 ВеселоАко гаджето слуша, ще й взема такава на лиизинг!
Дудо ви обича!Gai-jin
Рейтинг: 475 ВеселоДудо, ти внимавай гаджето да не ти вземе на тебе кола на духинг!
Майтап, да не се обидиш!
Иначе ярисчето вече е супер. Дизайнът и отвън, и отвърте е много добър. Големият бензинов и дизеловият двигател са също много добри. Еднолитровият е слабичък, но за града става.
lekia
Рейтинг: 390 Неутралномного са ми интересни тия хора дето пишат че нямало емоции и не била бърза и т.н. Не мисля че тази кола е направена за бързина или емоции.
Big_Villager
Рейтинг: 598 НеутралноДо коментар [#19] от "lekia":
. Аз лично за това не бих си я купил
"Не мисля че тази кола е направена за бързина или емоции." - е именно
Владимиров
Рейтинг: 714 НеутралноКарал съм такава кола и съм възхитен от нея във всички компоненти: удобства, бързина и поведение на пътя, лесно управление, и то побрани в толкова малко купе. Не разбирам защо Тойота се отказват с лека ръка от един от символите на Ярис: модерния 3D дисплей на километража, поставен в средата на таблото? Та именно той беше нещо революционно и представяше Ярис като ново поколение автомобил, още повече липсата на прибори отпред осигурява прекрасна видимост на водача към пътя.
Панайот Панайотов
Рейтинг: 1184 НеутралноДо коментар [#21] от "mladenvladimirov":
Fun is just point of view.Тоя километраж е толкова модерен, че чак свири. Още Фиат Типо / Темпра в началото на 90-те имаха подобни глупости on board. Е верно не бяха 3D ... което е все тая в случая. Тия японци, не осъзнаха ли, че шофьора предпочита километраж / оборотомер пред очите си (е в краен случай с head up), а не в средата на арматурното табло. Thanks, but thanks.
ial
Рейтинг: 488 НеутралноДо коментар [#21] от "mladenvladimirov":
Отказват се, защото явно не е толкова модерен, колкото си мислиш.
Карах Чрис за седмица в чужбина - не блести с нищо, няма характер и е безлична. Иначе доста просторна, с кофти пластмаси и бутони.
Да, този нов Ярис има излъчване и вътре изглежда като да е очевичен.
Май Хюндай ги изпревариха в Европа по продажби още преди земетресението в Япония. В Европа Тойота се купува доста слабо май и това не е случайно.
Dude
Рейтинг: 660 Неутралнонелоша кола, но някак скучна, както всички тойоти, то сякаш им е целта това. След селиките са едни безлични.......
Панайот Панайотов
Рейтинг: 1184 НеутралноДо коментар [#24] от "Dude":
Fun is just point of view.Точната дума е безлична. Идеалния company car .
leon555
Рейтинг: 660 НеутралноДо коментар [#20] от "Big_Villager":
"Не подозирайте зла умисъл там, където всичко може да се обясни просто с глупост." Бърнард ШaaВ никакъв случай не искам да те обидя, но според мен основната причина да не си купиш Ярис не е това, че тя не "предлагала емоции" или че била "безлична" или други такива ала-бала. Причината е, че не разполагаш с нужния "ресурс" да си я купиш. Пък и ако случайно го имаше, вероятно ще си кажеш като повечето българи: "Че аз за тия пари къф Пасат ше си зема." Та така, нищо лично.
Big_Villager
Рейтинг: 598 НеутралноДо коментар [#26] от "555":
. Нищо лично
Е не позна
Минчо Минчев
Рейтинг: 442 Неутрално"Скучна", "безлична", "тривиална" ... аман от клишета. Сложете снимката до 5 други от тоя клас и пак говорете. Корсата или полото са по нескучни, лични и пр.? Това е градска кола и водещите критерии са икономичност и функционалност.
furen
Рейтинг: 0 ВеселоАко гаджето слуша, ще й взема такава на лиизинг!