Българи се класираха осми в най-голямото офроуд рали в Европа

Българи се класираха осми в най-голямото офроуд рали в Европа

© Христомир Николов, списание OFF-road.BG



Единствените български състезатели в тазгодишното 17-о издание на рали "Бреслау" Десислав Стайчев и Маргарита Стайнова с "Мерцедес" G-класа се класираха на осмо място в най-голямата офроуд надпревара в Европа. Българите са победители в отборното класиране, като са сформирали тим с още три екипажа от други страни.


Седемнадесетото издание на рали "Бреслау" се проведе от 25 юни до 2 юли на територията на Полша и Германия. Стартът бе в полския град Вроцлав (на немски Breslau, откъдето е и името на надпреварата), а финалът е в Дрезден. Тази година в състезанието стартираха над 300 машини.


Следващото издание на рали "Бреслау", което ще се проведе в края на септември, ще има и етап в България. Стартът ще е в Будапеща, а след прекосяване на Карпатите екипажите ще влязат в нашата страна през Дунав мост в Русе.

Ключови думи към статията:

Коментари (9)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Хипчо
    Хипчо
    Рейтинг: 1332 Весело

    Щом мацката Маргарита Стайнова учавства в офроуд, значи е много печена.

    ВОДА, ПОВЕЧЕ ВОДА!
  2. 2 Профил на Рубиконан от Балъкимерия
    Рубиконан от Балъкимерия
    Рейтинг: 1328 Неутрално

    Похвално!
    Впрочем, с УАЗ-ка или Лада 4х4 (екс-Нива) и с полугенетичната закалка на всеки роден шофьор по родния републикански оф-роуд можеше и до място в тройката да стигнат, кой знае?...

  3. 3 Профил на uran
    uran
    Рейтинг: 1328 Любопитно

    [quote#2:"Twinston Myth"]УАЗ-ка или Лада 4х4[/quote]
    Руските коли поначало за планирани за офроуд. Там най-големият проблем е че няма "онроуд".

    Yet another blue planet.
  4. 4 Профил на Безименен
    Безименен
    Рейтинг: 1328 Любопитно

    браво....

    Времето е наркотик, много от него убива.
  5. 5 Профил на Dr_Doolittle
    Dr_Doolittle
    Рейтинг: 1731 Неутрално

    Ха-ха. Етапът в България ще бъде по 'първостепенните' пътища.
    С тази база всички у нас тренират всеки ден, не може да не сме първи в отборното класиране..

    http://www.flickr.com/photos/39768558@N04/3712408729/
  6. 6 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 2202 Неутрално

    До коментар [#2] от "Twinston Myth":

    Много са проходими руските, щото са простички, леки и високи. Ама много се чупят

    За това и ги ползват за аматьорски офроад само в БГ - който излиза да се състезава навън взима Г класа или нещо японско.

  7. 7 Профил на emopeev
    emopeev
    Рейтинг: 217 Весело

    Поздравления! Добра машина и добър екипаж, браво!
    Пожелания за още успехи и победи.

  8. 8 Профил на Рубиконан от Балъкимерия
    Рубиконан от Балъкимерия
    Рейтинг: 1328 Неутрално

    До коментар [#6] от "niakoi_si":

    Г(еланде-ваген) че е "класа", Класа е... Но когато говорим за "мръсна работа", неумолимата логика е на страната на сОветския "бездорожник" - само при него след време понижаващите и нормалните предавки почват да се включват с един и същи скоростен лост

    Ако трябва да сме сериозни - нашенците са се справили не просто с маршрута, а най-вероятно и с голяма част от логистиката (спонсори и т.н.), което е достатъчно да направи от малко "браво" голямо...

  9. 9 Профил на ndsbg
    ndsbg
    Рейтинг: 534 Весело

    Браво на нашите, а снимка на мацката няма ли да публикувате да я видим тази наша шофьорка офроудаджийка. Аз съм фен на шофьорките.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK