"Рейндж Роувър Спорт" прибави мощност и намали апетита

"Рейндж Роувър Спорт" прибави мощност и намали апетита

© Рейндж Роувър



Британският производител "Ленд Роувър", който от няколко години е част от портфолиото на индийската компания "Тата", разкри подробности за променения "Рейндж Роувър Спорт". Основните новости са скрити за окото, като осемстепенната автоматична трансмисия на ZF и прибавилия десет конски сили дизелов мотор.


Трилитровият V-образен шестцилиндров двигател вече разполага с 256 к.с. В същото време разходът на гориво е намален с 300 милилитра до 7.8 л/100 км. Отделяните количества въглероден диоксид пък са свалени от 243 г/км на 230 г/км.


От това не са пострадали динамичните качества на "Рейндж Роувър Спорт", като ускорението да 100 км/ч става за 8.6 секунди (при 9.3 сек. до сега). Максималната скорост е 200 км/ч.




Вторият мотор, с който се предлага модела - петлитров, V8 бензин с турбо и мощност 510 к.с., не е претърпял промени и продължава да дава ускорение до 100к м/ч за 6 секунди, като харчи почти 15 на сто в смесен цикъл.


Забележимите с просто око промени в "Рейндж Роувър Спорт" включват нови цветове, променената пета врата и 20-цоловите алуминиеви джанти.

Ключови думи към статията:

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK