"Пежо" пуска конкурент на "Ауди" А4 allroad



Френският производител на автомобили "Пежо" ще използва изложението във Франкфурт, за да покаже бъдещият кросоувър на марката, който ще се появи на пазара през пролетта на следващата година. 508 RXH е дизелов хибрид с мощност 200 к.с., четири задвижващи колела, който има възможност да се придвижва само в електрически режим.


Новият модел на "Пежо", който всъщност е комби версия на 508, има амбицията да се позиционира в класа на луксозните all road автомобили, като в интериора щедро са използвани кожа, алуминий и качествени пластмаси. Колата е качена на 18-цолови алуминиеви джанти, а моторът е 2.0 HDi FAP HYbrid4, първият в света хибриден дизел.


Той дава мощност от 200 к.с. и 450 Нм максимален въртящ момент, като при идеални условия разходът на гориво може да бъде свален до 4.2 л/100 км в смесен цикъл, което съответства на 109 г/км въглероден диоксид.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (37)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Панайот Панайотов
    Панайот Панайотов
    Рейтинг: 1276 Любопитно

    Добре изглежда. Пък и в профил, направо си са пооткраднали от Олроуда на Ауди.

    Fun is just point of view.
  2. 2 Профил на fras
    fras
    Рейтинг: 501 Неутрално

    Пежо и Ауди са различна класа марки - среден и висок. Няма как да го конкурира.

  3. 3 Профил на bta
    bta
    Рейтинг: 1441 Неутрално
  4. 4 Профил на concept
    concept
    Рейтинг: 753 Неутрално

    като знам какво е износването на Пежо за шосейни автомобили, не искам да знам какво ще е за такива пригодени за офроуд. Трябва да направят нещо впечатляващо в тази насока за да имат ефект

  5. 5 Профил на slowride
    slowride
    Рейтинг: 466 Неутрално

    До коментар [#2] от "fras"

    Хайде бре

    Возил ли си се на А3 дизеляк ? Това ако е висок клас [email protected]# :р

  6. 6 Профил на lekia
    lekia
    Рейтинг: 409 Неутрално

    брех добре е това пежо И на външен вид, че и хибрид дизел ... направо си е по добре от аудито отвсякъде. Дори за цената на аудито може да си вземеш 2 и да си ги сменяш.

  7. 7 Профил на ndsbg
    ndsbg
    Рейтинг: 581 Неутрално

    задницата колко ми мяза на ниска Q7 не е истина. Днес видях 508 пред блока ми ми пежо като пежо, за настигане на куатрото едва ли.

  8. 8 Профил на targeted
    targeted
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Като цена ще са прекалено далече, това ще е конкурент по-скоро на Skoda Scout. Доказали се и съпоствавими като цена конкуренти на Allread са по-скоро Subaru Outback и Volvo XC70.

  9. 9 Профил на Тъпата майна
    Тъпата майна
    Рейтинг: 1453 Неутрално

    До коментар [#2] от "fras":

    Глупости, класът на А3 и А4 се препокриват перфектно от Пежо. По-нагоре вече нещата се различават, разбира се, но ако А3 и А4 са висок клас, значи и голфо требе да е лимузино.

    Това мнение е дело на една тъпа майна
  10. 10 Профил на Тъпата майна
    Тъпата майна
    Рейтинг: 1453 Неутрално

    Иначе мен дизайна на горните снимки ми харесва много. Задницата е малко безлична, но профила и предницата са топ попадение. А хибриден дизел 4x4 си е интересно предложение, да видим как ще се приеме от пазара...

    Това мнение е дело на една тъпа майна
  11. 11 Профил на Д.Станев
    Д.Станев
    Рейтинг: 696 Неутрално

    Щом Ауди могат да правят кросоувъри, защо Пежо да не могат?!
    То е ясно, че това не са джипове, нищо, че ние така си им викаме... Истински джип е Ленд Роувър Дифендър...

  12. 12 Профил на wind_power
    wind_power
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#4] от "concept":

    и какво е износването на Пежо за шосейни автомобили ако може да ни светнете

  13. 13 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 553 Неутрално

    Добре изглежда и звучи добре. Ще видим какви ще са наистина материалите в интериора. Само въпросният олроуд да не се окаже предно предаване и разни системи както при 3008 ако не се лъжа. А иначе Ауди-та са достатъчно чупливи в последно време, че да са на нивото на Пежо.

  14. 14 Профил на chasovnik
    chasovnik
    Рейтинг: 488 Неутрално

    да не забравяме къде е пежо в WRC. там доколкото знам са с 4х4 задвижване. ауди се губят по трасето от много години.

  15. 15 Профил на fras
    fras
    Рейтинг: 501 Неутрално

    До коментар [#9] от "Пловдивски":
    Нямам предвид клас автомобил, а КЛАСА на марката.

  16. 16 Профил на joro5kov
    joro5kov
    Рейтинг: 409 Неутрално

    Ауди има един единствен недостатък - много пари за нищо!

    Автентичната тъпота всеки път надминава изкуствения интелект.
  17. 17 Профил на kostadyn
    kostadyn
    Рейтинг: 483 Неутрално

    Те преди 4-5 години представиха SUV, който трябваше да е конкурент на Туарег и Q7.
    От премиерата досега не съм виждал на пътя Пежо 4007....
    Но не спират да опитват

  18. 18 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 553 Неутрално

    До коментар [#14] от "chasovnik":

    Пежо нямат традиции в 4х4 задвижването, докато Ауди правят куатро от години. Огледай се за серийно производство на коли със задвижване на четирите колела от двете марки и ще разбереш какво имам предвид.

  19. 19 Профил на Александър Стоянов
    Александър Стоянов
    Рейтинг: 409 Неутрално

    До коментар [#2] от "fras":
    Ха ха ауди висок клас

    http://bardesign.info <br/> http://kasovi-aparati.eu
  20. 20 Профил на shumkar
    shumkar
    Рейтинг: 895 Неутрално

    До коментар [#13] от "gogo2011":
    Pеugeot ползват задвижването 4Х4 от Mitsubishi Outlander, което е едно от най-добрите, така че няма как да отстъпва на Ауди 4. А двигателите 2.0 HDI със сигурност са по-добри от тези на VW-Audi.

  21. 21 Профил на Безименен
    Безименен
    Рейтинг: 1441 Любопитно

    ауди е по-добре... пежото може да се конкурира с пасат

    Времето е наркотик, много от него убива.
  22. 22 Профил на NK /имигрант в родната страна/
    NK /имигрант в родната страна/
    Рейтинг: 925 Любопитно

    До коментар [#20] от "shumkar":

    Само че има една забележка - технологията на Mitsubishi не е същата. При AUDI Allroad има постоянно задвижване на всички колела, докато при Mitsubishi е 4x4 при определени условия. Последните досега са правили само SUV, но не и crossover, какъвто е този модел.

    Разликата е съществена, когато опре до возия и комфорт а управление на лек автомобил.

    Освен това изречението:

    "четири задвижващи колела, който има възможност да се придвижва само в електрически режим."

    навежда на мисълта, че единия мост e само на ток, което автоматично поставя под съмнение качеството на придвижване в по-тежки терени спрямо Светата Троица в сегмента - AUDI A4 Allroad, Volvo XC70 и SUBARU OUTBACK.

    Все пак Пежо имат страхотни дизели, а и с електрическия двигател в пакета дават гаранция за мнооого приятни емоции на пътя. Но не ми се вярва същото да важи извън комфорта на асфалта.

    Правителството ОЛИГАРСКИ призовава: "ПЛУВАЙ, БЪЛГАРИНО... НЕ Е РИБА!"
  23. 23 Профил на dearblue
    dearblue
    Рейтинг: 574 Неутрално

    конкуренцията е хубаво нещо
    24 на льо ман се пренася на улиците и в дизаина

  24. 24 Профил на lo_ridah
    lo_ridah
    Рейтинг: 764 Весело

    Твърде много снимки на асвалт за да им повярвам че може да е конкурент на олроуда... Да бяха сложили поне една как катери заснежен баир, та да се замисля

    Eff U Greta
  25. 25 Профил на lo_ridah
    lo_ridah
    Рейтинг: 764 Неутрално

    До коментар [#9] от "Пловдивски":

    Че а3 и а4 не са супер висок мега гига ултра луксозен клас - не са. Ама седни ог голф в а3 или от джета в а4 и няма да ти е трудно да намериш разликата.

    Eff U Greta
  26. 26 Профил на lekia
    lekia
    Рейтинг: 409 Неутрално

    абе качвал съм се от Голф 6 във А3 и да ти кажа аудито ми се стори като каруца .... има предвид че по принцип не харесвам голфовете.....

  27. 27 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3693 Неутрално

    [quote#15:"fras"]Нямам предвид клас автомобил, а КЛАСА на марката. [/quote]

    Ти май си от ония, дека си тургат емблема от баварец на Ладата, да й дигнат класата.

    Сега знам кой все ми ги краде.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  28. 28 Профил на Тъпата майна
    Тъпата майна
    Рейтинг: 1453 Неутрално

    До коментар [#25] от "lo_ridah":

    Новата Джета (фейслифтираната) я карах преди точно месец и половина. За точно един ден, преди да ми звъннат да я върна на дилъра за recall. Един приятел има и 1.8T и като изключим пъргавината и някои малоумни особености на окачването на джета-та, колите не са кой-знае колко различни като клас, само дето най-евтината Джета е около $17К, а най-евтиното А4 е около $33К, т.е. разликата в цената им е двойна, затова айде да не сравняваме круши с портокали. А А3 и Голф да се сравнява е като да сравняваме банани чипита с банани чикита. Едно и също на практика, ама брандинга е много важен

    Не ме разбирай погрешно - Ауди имат добри автомобили, но това се случва от А6 нагоре. А3 и А4 не са кой-знае колко по-различни от френските конкуренти нито като прецизност на изработката, нито като кеф от карането. Изключвам ес линията, разбира се.

    Това мнение е дело на една тъпа майна
  29. 29 Профил на Тъпата майна
    Тъпата майна
    Рейтинг: 1453 Неутрално

    До коментар [#15] от "fras":

    КласА на марката се определя от класА на автомобила, а като класА на автомобила е еднакъв с класА на другия автомобил, не виждам за какво превъзходство на марки става въпрос. Особено при VW и Audi, които делят едни и същи платформи за половината си коли.

    Това мнение е дело на една тъпа майна
  30. 30 Профил на gl
    gl
    Рейтинг: 471 Разстроено

    За всички марки стана дума до тука....

    ... а на мен ми е мъка защо аджеба Субару Легаси Аутбек (дъ мадър ъф ол крос-комбита) го направиха толкова грозно в последния вариант.... предното е уникална машинка и много, много приятна за каране колица.

  31. 31 Профил на lo_ridah
    lo_ridah
    Рейтинг: 764 Неутрално

    До коментар [#28] от "Пловдивски":

    ОК ценовата разлика си е разлика - факт. Брандинга също. Даже много важен. Но с какво оборудване е базовата джета и базовото а4 ? Нямам идея в щатите как ги продават, така че въпроса ми е от чисто любопитство продиктуван.

    Eff U Greta
  32. 32 Профил на Big_Villager
    Big_Villager
    Рейтинг: 645 Неутрално

    Ще им се наложи да приемат, че не са пряк конкурент на Ауди на и извън пътя. Да не говорим че нямат своя 4х4 технология....

  33. 33 Профил на Тъпата майна
    Тъпата майна
    Рейтинг: 1453 Неутрално

    До коментар [#31] от "lo_ridah":

    Не съм се интересувал, VW и Audi не са сред любимите ми марки. Джетата която аз карах беше $20К и беше с климатроник, прилична аудио система, ел. седалки и огледала, всички нужни системи за сигурност (вкл. ESP), автоматик с круиз контрол. За мен поне беше учудващо колко предлага за парите си, особено като съм свикнал VW в България да струват мама си и баща си. А на моя приятел 1.8Т е с малко неща отгоре - навигация и парктроник, но неговото беше $42К, така че няма база за сравнение. И пак казвам, окачването на Джета-та е много по-зле от това на Ауди-то, но ако си говорим за разумно каране в ограниченията, а не за гаврене с колата, както обикновено се прави в България, Ауди-то е напълно неоправдана покупка за парите си. Разбира се, въпросният мой приятел е емигрирал руснак, та затова си го влече Ауди-то Но и той е наясно, че веднага щом може да си позволи А6 ще върне А4-ката, защото не предлага почти нищо за парите си.

    Това мнение е дело на една тъпа майна
  34. 34 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 553 Неутрално

    До коментар [#22] от "NK":

    Аз затова и казах по-горе да не се окаже, че всъщност е само с предно предаване, а не истинско 4х4. А иначе като мотор разработката на Пежо определено е по-добра от Ауди.

  35. 35 Профил на 'ΕΡΕΒΟΣ
    'ΕΡΕΒΟΣ
    Рейтинг: 3473 Весело

    Пежо може да "пуска" но до "конкурира" Ауди пътя е много дълъг !
    Мноооооого !

    Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !
  36. 36 Профил на dearblue
    dearblue
    Рейтинг: 574 Неутрално

    има една рекламана ауди
    един ескимос показва на детето
    различни следи в снега
    вижда следи от гуми на кола и казва
    ауди......куатро

  37. 37 Профил на NK /имигрант в родната страна/
    NK /имигрант в родната страна/
    Рейтинг: 925 Любопитно

    До коментар [#36] от "dearblue":

    Има една друга реклама на SUBARU FORESTER - двама пичове по шорти и със сърфове на покрива спират до едно иглу в ледената пустош за да питат къде се намират, че объркали пътя.

    Правителството ОЛИГАРСКИ призовава: "ПЛУВАЙ, БЪЛГАРИНО... НЕ Е РИБА!"




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK