"Кадилак SRX" – американската "Каптива"



"Дженерал мотърс" обяви, че моделната гама на "Кадилак" ще бъде обогатена с нов модел – SRX. Той ще се продава в цял свят, но е явно, че основният пазар ще е САЩ.


Един поглед към автомобила е достатъчен да се досети всеки запознат кой е донорът – "Шевролет Каптива", предлаган също и като "Опел Антара". "Кадилак SRX" ще е на пазара през следващия месец и ще се предлага само с 3.6 литров бензинов V6 мотор с мощност 308 к.с.


Скоростната кутия е автоматична, като има и екорежим. Стартовата цена на "Кадилак" SRX ще е 36 060 долара.




Сред екстрите, които ще се предлагат с кросоувъра, са Bluetooth свързаност, подгряващ се волан, адаптивни ксенонови фарове, 20 цолови джанти, аудиосистема Bose с навигация, LCD Driver Info Center, камера за заден ход и т.н. "Кадилак SRX" серийно е със задвижване на четирите колела и е снабден с централен деференциал с ограничено приплъзване. Като опция ще се предлага окачване с променливи харакстеристики.


Спирачната система пък ще е оборудвана с изсушаващи се спирачни дискове.

Ключови думи към статията:

Коментари (30)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на pistons
    pistons
    Рейтинг: 213 Неутрално

    Американците ме кефят обаче. Няма криза, няма скъпи горива ..
    "Кадилак SRX" ще е на пазара през следващия месец и ще се предлага само с 3.6 литров бензинов V6 мотор с мощност 308 к.с."
    Но човек като се замисли поне тоя голям сандък ще си има прилично вървене при всякакви условия. Евро братът с 2.0 дизел и 150 к.с да не са пример за икономичност. Хапват си 10-11 нафтичка с кеф, а в същото време вървежа го няма. Друг е въпроса че в САЩ нафтата е под всякаква критика с това високо съдържание на сяра.

  2. 2 Профил на Dude
    Dude
    Рейтинг: 624 Неутрално

    то каптивата най-грозна от трите еквивалента, пък в европа ще е най-продавана

  3. 3 Профил на pimpf
    pimpf
    Рейтинг: 271 Неутрално

    Добре, че СААБ им направи един свестен кросоувър, че да имат и те нещо в гамата си. Вярно, че с тяхни пари. Жалко, че шведския вариянт - 9-4х няма да има дизел.

  4. 4 Профил на Тъпата майна
    Тъпата майна
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    До коментар [#1] от "pistons":

    Освен ако не става въпрос за висене в задръствания, много е вероятно 3.6 V6 да е по-икономичен от дизела. Имаме седем местен ван с 3.8 V6 на Крайслер и извънградско (и градско ако си на булевард) дава под 10 на 100. В задръстванията ми се ще да го хвърля, разбира се, ама гледам да не участвам в такива масови мероприятия

    Това мнение е дело на една тъпа майна
  5. 5 Профил на The Chicago Boys
    The Chicago Boys
    Рейтинг: 52 Неутрално

    [quote#4:"Пловдивски"]много е вероятно 3.6 V6 да е по-икономичен от дизела.[/quote]

    Не е така и на дълго, дизела ще дава по добър разход от твоят.

  6. 6 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    До коментар [#5] от "The Chicago Boys":

    Всъщност точно на дълго дизелът ще дава по-добър разход, а по дефиниция и в задръстванията.
    В САЩ обаче дизела е изключително непопулярно гориво.

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.
  7. 7 Профил на B52
    B52
    Рейтинг: 1520 Любопитно

    [quote#1:"pistons"]Друг е въпроса че в САЩ нафтата е под всякаква критика с това високо съдържание на сяра. [/quote]

    Мда, това може и така да е било, но от 1-2 години положението е коренно променено; да не говорим че има 6тати, където стандартите са доста по-"зли" от тези в Европата...

    He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.
  8. 8 Профил на Тъпата майна
    Тъпата майна
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    До коментар [#5] от "The Chicago Boys":

    Ще дава, но разлика от 1-2 литра при такива големи автомобили не е проблем. Преимуществата на бензиновия двигател опрощават разликата.

    Това мнение е дело на една тъпа майна
  9. 9 Профил на The Chicago Boys
    The Chicago Boys
    Рейтинг: 52 Неутрално

    [quote#8:"Пловдивски"]Ще дава, но разлика от 1-2 литра при такива големи автомобили не е проблем. [/quote]

    Не са 1-2 литра, а 3-4 на извънградско и 5 на градско. Говорим за кола като твоята-ван, ако беше оборудвана със съвременен дизел. Ако беше дизел твоят ван разходът щеше да е 6-7 литра на извънградско и 8-9 градско.

  10. 10 Профил на bag
    bag
    Рейтинг: 470 Любопитно

    До коментар [#3] от "pimpf":
    Сааб И цялия свят нямаха идея за кросоувер, докато американците излезнаха с тази концепция(Сааб не е фирма свързана с иноваций нито в близко или далечно минало).
    Показания модел на Кадилак не е "кросоувър", а е Small SUV.

  11. 11 Профил на The Chicago Boys
    The Chicago Boys
    Рейтинг: 52 Неутрално

    [quote#8:"Пловдивски"]Преимуществата на бензиновия двигател опрощават разликата. [/quote]

    Какви са предимствата на бензиновият двигател, освен, че дизела е изхвърля малко повече сажди. Ако имаш предвид динамиката, това беше в миналото, съвременният дизел почти не отстъпва на бензинов двигател, дори има едно важно предимство от 80 до120 ускорява по бързо от бензина, което е много по добре и по важно отколкото малките предимства на бензина при ускорение от 0-100.

  12. 12 Профил на pimpf
    pimpf
    Рейтинг: 271 Неутрално

    До коментар [#10] от "bag":
    Моля те, веднага напиши на Кадилак да се поправят и им кажи, че това не е кросоувър, а малък SUV:
    http://www.cadillac.com/srxCrossover/2011/
    За останалото не смятам да изпадам в подробности, но ще ти е полезно да попрочетеш това-онова преди да пишеш.

  13. 13 Профил на The Chicago Boys
    The Chicago Boys
    Рейтинг: 52 Неутрално

    До коментар [#12] от "pimpf":

    Кросоувъра е подвид на SUV. А първият истински кросоувър е Инфините.

  14. 14 Профил на The Chicago Boys
    The Chicago Boys
    Рейтинг: 52 Неутрално

    До коментар [#12] от "pimpf":

    В момента има само два модела, които са чисти кросоувъри -това са Инфинити и БМВ Х6, всички други са малко или повече малък SUV или повдигнато комби.

  15. 15 Профил на pimpf
    pimpf
    Рейтинг: 271 Неутрално

    До коментар [#13] от "The Chicago Boys":

    Последен коментар от мен: Пионерът в CUV или crossover сегмента, което е комбинация между SUV и station wagon или hatchback е AMC Eagle.

    По дефиниция за crossover, в началото чисто маркетингов термин: "A crossover is a vehicle built on a car platform and combining, in highly variable degrees, features of a sport utility vehicle (SUV) with features from a passenger vehicle, especially those of a station wagon or hatchback."

    С най-добри намерения, поздрави!

  16. 16 Профил на pimpf
    pimpf
    Рейтинг: 271 Неутрално

    До коментар [#14] от "The Chicago Boys":

    Когато БМВ представи за първи път X6 през 2007, те самите го опраделиха като Sports Activity Coupe, чудесен автомобил наистина

  17. 17 Профил на The Chicago Boys
    The Chicago Boys
    Рейтинг: 52 Неутрално

    До коментар [#15] от "pimpf":

    Много добре е това и ми известна историята на Йигъла, но за някои първият кросоувър е Форд Т, затова и няма смисъл да се връщаме в историята и да спорим кой е първият кросоувър. Говорим за съвременната история след 2000 година , когато се избистря и концепцията, а и се въвежда термина, защо Тойота РАВ4 си го водиха компактен СУВ, но в последните стана и той кросоувър.
    Затова и ти казах, че реално има два истински кросоувъра на пазара, а другото са чиста проба компактни СУВ. Порше Кайен и той също се доближава много до концепцията за кросовър, но реално е по скоро СУВ.

  18. 18 Профил на The Chicago Boys
    The Chicago Boys
    Рейтинг: 52 Неутрално

    [quote#16:"pimpf"]те самите го опраделиха като Sports Activity Coupe, чудесен автомобил наистина [/quote]

    Ами точно, защото термина кросовър се изроди и всички взеха да кръщават компактните си СУВ, че са кросовъри и затова от БМВ искат да се разграничат, защото реално БМВ х6 е друг клас автомобил от другите.

  19. 19 Профил на libertarian
    libertarian
    Рейтинг: 213 Неутрално

    Тази кола не е нова, този модел го има от около 2-3 години. Преди година наехме са6ата за два дни, мо6на, вози твьрдо, много удобни седалки и разхода-у4удва6о нисек.

  20. 20 Профил на JediMonster
    JediMonster
    Рейтинг: 675 Неутрално

    Красота !!!

    Силата ще ти даде свобода!
  21. 21 Профил на Тъпата майна
    Тъпата майна
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    До коментар [#11] от "The Chicago Boys":

    "Малко повече сажди" не е като да е...

    Трака, а in the long-term е по-скъп за поддръжка. Дизел без турбо е абсолютно посмешище и става само за трактори. Турбото прави двигателя с абсурдна динамика - бавни ниски и след това ускорение с турбото. Тази "дупка" е заобиколена при скъпите би-турбо двигатели, но те са необосновано скъпи и се слагат само на много премиум автомобили, които по начало според мен трябва да са бензинови... Но все тая, в общия случай имаш само 1 турбо, което се води консуматив.

    А 8-9 градско на 7 местен ван дизел ще има да чакаш доста. Плюс това си говорим за много базов двигател на Крайслер, май беше 12 клапана дори, по-съвременните бензинови двигатели дават много по-добър разход.

    Да не говорим за тракането. Няма по-добър звук от голям бензинов атмосферен двигател в своите 5000-6000...

    Това мнение е дело на една тъпа майна
  22. 22 Профил на Тъпата майна
    Тъпата майна
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    До коментар [#19] от "libertarian":

    Като изключим правописа си прав, статията е много подвеждаща. SRX има от 2004-та насам, от 2009-та насам е на базата на Каптива (GM Theta е платформата).

    Това мнение е дело на една тъпа майна
  23. 23 Профил на The Chicago Boys
    The Chicago Boys
    Рейтинг: 52 Неутрално

    [quote#21:"Пловдивски"]Траа, а in the long-term е по-скъп за поддръжка. [/quote]

    Не бих казал, че е по скъпа и има много фактори, които влизат в равнението и не може да се даде еднозначен отговор в това отношение.
    Относно разхода на гориво Пежо се движат в тези рамки, които казах.
    http://uk.cars.yahoo.com/car-reviews/car-and-driving/peugeot-807-2.0-hdi-1005157.html

  24. 24 Профил на The Chicago Boys
    The Chicago Boys
    Рейтинг: 52 Неутрално

    [quote#21:"Пловдивски"]Да не говорим за тракането. Няма по-добър звук от голям бензинов атмосферен двигател в своите 5000-6000... [/quote]

    Това е така, но все пак не пишем за спортни коли, а сравняваме видове двигатели на ванове.

  25. 25 Профил на chasovnik
    chasovnik
    Рейтинг: 443 Неутрално

    тия наистина са от няколко години. гледам по плаците млади майки пинизчийски отварят и затварят електрическата задна врата за да извадят/вкарат детските колички и покупките. що се отнася до изброените екстри то за кадилак това са си стандарт. даже и в най-ниското ниво на оборудване на мазда3 има блутут и ксенон. цената на нафтата е като на бензин-премиум 4,99$ /от вчера/, така че на янките не им пука дали е дизел или бензин щом не са се качили на дизелова джета, мл-ка или е-класа. убеждавам една познаха да си купят за 2-ри автомибил дизеляк, който ще е основно за градско - отговорът и е няма майтори, които да го оправят ако се развали, а при дилъра искат повечко $$$$$$.
    поздрави на всички

  26. 26 Профил на Тъпата майна
    Тъпата майна
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    До коментар [#24] от "The Chicago Boys":

    Звукът не е само във високите обороти, но дори и тогава е важен за мен. Въпросния 3.8 над 4000 звучи изключително приятно и ми прави голям кеф да ускорявам бързо когато съм сам. То затова и разхода градско е доста зле, де...

    Иначе въпросния 3.8 е шумен на празен ход, което не му харесвам. Личи си, че не е много финен инженеринг и е стара технология. На моята лична кола (Lexus) на празен ход двигателя се чува само ако се приближиш до капака. Това с дизел няма как да се постигне. А и ми е изключително грозно да видя някоя скъпа нова Е класа да хвърли голям черен облак когато ускорява юнашки. Просто е абсурдно за кола от рода на 100,000 лева. За вредните емисии, саждите и останалите по-отровни вещества няма нужда да говорим.

    В крайна сметка ако търсиш единствено и само разход на 100 дизела е по-добрия вариант, но ако добавиш и другите фактори предимствата на дизела намалят.

    Това мнение е дело на една тъпа майна
  27. 27 Профил на izabell
    izabell
    Рейтинг: 1256 Неутрално

    Формите са мн скосени,
    може би дизайна е взет от вид кактус
    а за изсушаващите спирачки дали ще се задействат когато настилката е с 5-6 см покритие(течно или ледено)

  28. 28 Профил на Deepdish
    Deepdish
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    Абе с две думи - ако ми го подарят джипчето, няма да го върна

  29. 29 Профил на Lord
    Lord
    Рейтинг: 624 Неутрално

    До коментар [#26] от "Пловдивски":

    Ами аз имам 3 литров дизелов двигател, колата ми е на 6 години и не изхвърля никакви облаци черен дим, колкото и зор да давам на двигателя. А и освен това, на 180-200 км по магистралата ми гори около 10 на сто, което с бензиновия двигател на Лексуса посмъртно няма как да стане... Като се замисля, Лексуси се карат основно в САЩ, където 200 по какъвто и да е път няма как да се постигне, но това е друг въпрос.

  30. 30 Профил на Анди
    Анди
    Рейтинг: 829 Неутрално

    36 бинки си е бая пара за САЩ.
    Особено при условията че Ф150 го дават за тая пара с топверсията купе с 4 врати и огромен пикапбед отзад.
    Па за експлоръра да не говорим. А за на додж пък колите изобщо, а те са с лайфтайм гаранция за трансмисията.
    Форд и Додж работилнци има на всяко кьоше, на тойота още по-нагъсто, ами за крайслер, не се сещам да съм виждал нейде.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK