"Дженерал мотърс" обяви, че моделната гама на "Кадилак" ще бъде обогатена с нов модел – SRX. Той ще се продава в цял свят, но е явно, че основният пазар ще е САЩ.
Един поглед към автомобила е достатъчен да се досети всеки запознат кой е донорът – "Шевролет Каптива", предлаган също и като "Опел Антара". "Кадилак SRX" ще е на пазара през следващия месец и ще се предлага само с 3.6 литров бензинов V6 мотор с мощност 308 к.с.
Скоростната кутия е автоматична, като има и екорежим. Стартовата цена на "Кадилак" SRX ще е 36 060 долара.
Сред екстрите, които ще се предлагат с кросоувъра, са Bluetooth свързаност, подгряващ се волан, адаптивни ксенонови фарове, 20 цолови джанти, аудиосистема Bose с навигация, LCD Driver Info Center, камера за заден ход и т.н. "Кадилак SRX" серийно е със задвижване на четирите колела и е снабден с централен деференциал с ограничено приплъзване. Като опция ще се предлага окачване с променливи харакстеристики.
Спирачната система пък ще е оборудвана с изсушаващи се спирачни дискове.
pistons
Рейтинг: 213 НеутралноАмериканците ме кефят обаче. Няма криза, няма скъпи горива ..
"Кадилак SRX" ще е на пазара през следващия месец и ще се предлага само с 3.6 литров бензинов V6 мотор с мощност 308 к.с."
Но човек като се замисли поне тоя голям сандък ще си има прилично вървене при всякакви условия. Евро братът с 2.0 дизел и 150 к.с да не са пример за икономичност. Хапват си 10-11 нафтичка с кеф, а в същото време вървежа го няма. Друг е въпроса че в САЩ нафтата е под всякаква критика с това високо съдържание на сяра.
Dude
Рейтинг: 624 Неутралното каптивата най-грозна от трите еквивалента, пък в европа ще е най-продавана
pimpf
Рейтинг: 271 НеутралноДобре, че СААБ им направи един свестен кросоувър, че да имат и те нещо в гамата си. Вярно, че с тяхни пари. Жалко, че шведския вариянт - 9-4х няма да има дизел.
Тъпата майна
Рейтинг: 1291 НеутралноДо коментар [#1] от "pistons":
Това мнение е дело на една тъпа майнаОсвен ако не става въпрос за висене в задръствания, много е вероятно 3.6 V6 да е по-икономичен от дизела. Имаме седем местен ван с 3.8 V6 на Крайслер и извънградско (и градско ако си на булевард) дава под 10 на 100. В задръстванията ми се ще да го хвърля, разбира се, ама гледам да не участвам в такива масови мероприятия
The Chicago Boys
Рейтинг: 52 Неутрално[quote#4:"Пловдивски"]мног о е вероятно 3.6 V6 да е по-икономичен от дизела.[/quote]
Не е така и на дълго, дизела ще дава по добър разход от твоят.
Десен
Рейтинг: 1291 НеутралноДо коментар [#5] от "The Chicago Boys":
Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.Всъщност точно на дълго дизелът ще дава по-добър разход, а по дефиниция и в задръстванията.
В САЩ обаче дизела е изключително непопулярно гориво.
B52
Рейтинг: 1520 Любопитно[quote#1:"pistons"]Друг е въпроса че в САЩ нафтата е под всякаква критика с това високо съдържание на сяра. [/quote]
He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.Мда, това може и така да е било, но от 1-2 години положението е коренно променено; да не говорим че има 6тати, където стандартите са доста по-"зли" от тези в Европата...
Тъпата майна
Рейтинг: 1291 НеутралноДо коментар [#5] от "The Chicago Boys":
Това мнение е дело на една тъпа майнаЩе дава, но разлика от 1-2 литра при такива големи автомобили не е проблем. Преимуществата на бензиновия двигател опрощават разликата.
The Chicago Boys
Рейтинг: 52 Неутрално[quote#8:"Пловдивски"]Ще дава, но разлика от 1-2 литра при такива големи автомобили не е проблем. [/quote]
Не са 1-2 литра, а 3-4 на извънградско и 5 на градско. Говорим за кола като твоята-ван, ако беше оборудвана със съвременен дизел. Ако беше дизел твоят ван разходът щеше да е 6-7 литра на извънградско и 8-9 градско.
bag
Рейтинг: 470 ЛюбопитноДо коментар [#3] от "pimpf":
Сааб И цялия свят нямаха идея за кросоувер, докато американците излезнаха с тази концепция(Сааб не е фирма свързана с иноваций нито в близко или далечно минало).
Показания модел на Кадилак не е "кросоувър", а е Small SUV.
The Chicago Boys
Рейтинг: 52 Неутрално[quote#8:"Пловдивски"]Преи муществата на бензиновия двигател опрощават разликата. [/quote]
Какви са предимствата на бензиновият двигател, освен, че дизела е изхвърля малко повече сажди. Ако имаш предвид динамиката, това беше в миналото, съвременният дизел почти не отстъпва на бензинов двигател, дори има едно важно предимство от 80 до120 ускорява по бързо от бензина, което е много по добре и по важно отколкото малките предимства на бензина при ускорение от 0-100.
pimpf
Рейтинг: 271 НеутралноДо коментар [#10] от "bag":
Моля те, веднага напиши на Кадилак да се поправят и им кажи, че това не е кросоувър, а малък SUV:
http://www.cadillac.com/srxCrossover/2011/
За останалото не смятам да изпадам в подробности, но ще ти е полезно да попрочетеш това-онова преди да пишеш.
The Chicago Boys
Рейтинг: 52 НеутралноДо коментар [#12] от "pimpf":
Кросоувъра е подвид на SUV. А първият истински кросоувър е Инфините.
The Chicago Boys
Рейтинг: 52 НеутралноДо коментар [#12] от "pimpf":
В момента има само два модела, които са чисти кросоувъри -това са Инфинити и БМВ Х6, всички други са малко или повече малък SUV или повдигнато комби.
pimpf
Рейтинг: 271 НеутралноДо коментар [#13] от "The Chicago Boys":
Последен коментар от мен: Пионерът в CUV или crossover сегмента, което е комбинация между SUV и station wagon или hatchback е AMC Eagle.
По дефиниция за crossover, в началото чисто маркетингов термин: "A crossover is a vehicle built on a car platform and combining, in highly variable degrees, features of a sport utility vehicle (SUV) with features from a passenger vehicle, especially those of a station wagon or hatchback."
С най-добри намерения, поздрави!
pimpf
Рейтинг: 271 НеутралноДо коментар [#14] от "The Chicago Boys":
Когато БМВ представи за първи път X6 през 2007, те самите го опраделиха като Sports Activity Coupe, чудесен автомобил наистина
The Chicago Boys
Рейтинг: 52 НеутралноДо коментар [#15] от "pimpf":
Много добре е това и ми известна историята на Йигъла, но за някои първият кросоувър е Форд Т, затова и няма смисъл да се връщаме в историята и да спорим кой е първият кросоувър. Говорим за съвременната история след 2000 година , когато се избистря и концепцията, а и се въвежда термина, защо Тойота РАВ4 си го водиха компактен СУВ, но в последните стана и той кросоувър.
Затова и ти казах, че реално има два истински кросоувъра на пазара, а другото са чиста проба компактни СУВ. Порше Кайен и той също се доближава много до концепцията за кросовър, но реално е по скоро СУВ.
The Chicago Boys
Рейтинг: 52 Неутрално[quote#16:"pimpf"]те самите го опраделиха като Sports Activity Coupe, чудесен автомобил наистина [/quote]
Ами точно, защото термина кросовър се изроди и всички взеха да кръщават компактните си СУВ, че са кросовъри и затова от БМВ искат да се разграничат, защото реално БМВ х6 е друг клас автомобил от другите.
libertarian
Рейтинг: 213 НеутралноТази кола не е нова, този модел го има от около 2-3 години. Преди година наехме са6ата за два дни, мо6на, вози твьрдо, много удобни седалки и разхода-у4удва6о нисек.
JediMonster
Рейтинг: 675 НеутралноКрасота !!!
Силата ще ти даде свобода!Тъпата майна
Рейтинг: 1291 НеутралноДо коментар [#11] от "The Chicago Boys":
Това мнение е дело на една тъпа майна"Малко повече сажди" не е като да е...
Трака, а in the long-term е по-скъп за поддръжка. Дизел без турбо е абсолютно посмешище и става само за трактори. Турбото прави двигателя с абсурдна динамика - бавни ниски и след това ускорение с турбото. Тази "дупка" е заобиколена при скъпите би-турбо двигатели, но те са необосновано скъпи и се слагат само на много премиум автомобили, които по начало според мен трябва да са бензинови... Но все тая, в общия случай имаш само 1 турбо, което се води консуматив.
А 8-9 градско на 7 местен ван дизел ще има да чакаш доста. Плюс това си говорим за много базов двигател на Крайслер, май беше 12 клапана дори, по-съвременните бензинови двигатели дават много по-добър разход.
Да не говорим за тракането. Няма по-добър звук от голям бензинов атмосферен двигател в своите 5000-6000...
Тъпата майна
Рейтинг: 1291 НеутралноДо коментар [#19] от "libertarian":
Това мнение е дело на една тъпа майнаКато изключим правописа си прав, статията е много подвеждаща. SRX има от 2004-та насам, от 2009-та насам е на базата на Каптива (GM Theta е платформата).
The Chicago Boys
Рейтинг: 52 Неутрално[quote#21:"Пловдивски"]Тра а, а in the long-term е по-скъп за поддръжка. [/quote]
ng/peugeot-807-2.0-hdi-1005157.html
Не бих казал, че е по скъпа и има много фактори, които влизат в равнението и не може да се даде еднозначен отговор в това отношение.
Относно разхода на гориво Пежо се движат в тези рамки, които казах.
http://uk.cars.yahoo.com/car-reviews/car-and-drivi
The Chicago Boys
Рейтинг: 52 Неутрално[quote#21:"Пловдивски"]Да не говорим за тракането. Няма по-добър звук от голям бензинов атмосферен двигател в своите 5000-6000... [/quote]
Това е така, но все пак не пишем за спортни коли, а сравняваме видове двигатели на ванове.
chasovnik
Рейтинг: 443 Неутралнотия наистина са от няколко години. гледам по плаците млади майки пинизчийски отварят и затварят електрическата задна врата за да извадят/вкарат детските колички и покупките. що се отнася до изброените екстри то за кадилак това са си стандарт. даже и в най-ниското ниво на оборудване на мазда3 има блутут и ксенон. цената на нафтата е като на бензин-премиум 4,99$ /от вчера/, така че на янките не им пука дали е дизел или бензин щом не са се качили на дизелова джета, мл-ка или е-класа. убеждавам една познаха да си купят за 2-ри автомибил дизеляк, който ще е основно за градско - отговорът и е няма майтори, които да го оправят ако се развали, а при дилъра искат повечко $$$$$$.
поздрави на всички
Тъпата майна
Рейтинг: 1291 НеутралноДо коментар [#24] от "The Chicago Boys":
Това мнение е дело на една тъпа майнаЗвукът не е само във високите обороти, но дори и тогава е важен за мен. Въпросния 3.8 над 4000 звучи изключително приятно и ми прави голям кеф да ускорявам бързо когато съм сам. То затова и разхода градско е доста зле, де...
Иначе въпросния 3.8 е шумен на празен ход, което не му харесвам. Личи си, че не е много финен инженеринг и е стара технология. На моята лична кола (Lexus) на празен ход двигателя се чува само ако се приближиш до капака. Това с дизел няма как да се постигне. А и ми е изключително грозно да видя някоя скъпа нова Е класа да хвърли голям черен облак когато ускорява юнашки. Просто е абсурдно за кола от рода на 100,000 лева. За вредните емисии, саждите и останалите по-отровни вещества няма нужда да говорим.
В крайна сметка ако търсиш единствено и само разход на 100 дизела е по-добрия вариант, но ако добавиш и другите фактори предимствата на дизела намалят.
izabell
Рейтинг: 1256 НеутралноФормите са мн скосени,
може би дизайна е взет от вид кактус
а за изсушаващите спирачки дали ще се задействат когато настилката е с 5-6 см покритие(течно или ледено)
Deepdish
Рейтинг: 1291 НеутралноАбе с две думи - ако ми го подарят джипчето, няма да го върна
Lord
Рейтинг: 624 НеутралноДо коментар [#26] от "Пловдивски":
Ами аз имам 3 литров дизелов двигател, колата ми е на 6 години и не изхвърля никакви облаци черен дим, колкото и зор да давам на двигателя. А и освен това, на 180-200 км по магистралата ми гори около 10 на сто, което с бензиновия двигател на Лексуса посмъртно няма как да стане... Като се замисля, Лексуси се карат основно в САЩ, където 200 по какъвто и да е път няма как да се постигне, но това е друг въпрос.
Анди
Рейтинг: 829 Неутрално36 бинки си е бая пара за САЩ.
Особено при условията че Ф150 го дават за тая пара с топверсията купе с 4 врати и огромен пикапбед отзад.
Па за експлоръра да не говорим. А за на додж пък колите изобщо, а те са с лайфтайм гаранция за трансмисията.
Форд и Додж работилнци има на всяко кьоше, на тойота още по-нагъсто, ами за крайслер, не се сещам да съм виждал нейде.