Новата "Хонда Кростур" – нито риба, нито рак

 



Японският производител "Хонда" лансира в САЩ новата генерация на модела си "Кростур". За момента няма яснота дали той ще се предлага в Европа.


"Хонда Кростур" е нещо средно между SUV, огромен хечбек, комби, като на борда предлага лукс подобен на този в лимузина. Автомобилът се предлага в две нови на оборудване EX и EX-L, като по-луксозните изпълнения могат да бъдат със задвижване на четирите колела.


В новата генерация на модела се появяват екстри като вход за USB, Bluetooth HandsFree, камера за заден ход и автоматични фарове, като те са част от стандартното оборудване. "Хонда Кростур" ще се предлага и в два нови цвята - Tango Red Pearl и Twilight Blue Metallic.




Част от базовото оборудване са още аудиосистема с шест диска и мощност 360 вата с управление на волана, компас, круиз контрол и т.н.


Базовият мотор за колата е 3.5-литров i-VTEC V6 бензинов, който в зависимост от нуждите може да изключва до три от цилиндрите. Той предлага мощност от 271 конски сили и 345 Нм въртящ момент.


Двигателят е комбиниран с петстепенна автоматична трансмисия. Разходът на гориво на "Хонда Кростур" е 11.2 л/100 км в смесен цикъл.


Версиите със задвижване 4Х4 имат клиренс от 16 сантиметра. Джантите на модела са 17 цолови.

Ключови думи към статията:

Коментари (36)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Панайот Панайотов
    Панайот Панайотов
    Рейтинг: 1280 Любопитно

    Аналога на BMW 5 GT за бедни...с тая разлика, че BMW-то го спряха от продажби.

    Fun is just point of view.
  2. 2 Профил на dragozow
    dragozow
    Рейтинг: 866 Неутрално

    Прекрасна кола, но задницата ще спре много купувачи. Доста грозно изпълнение.

    Сложете бутон "редактирай" на собствените комeнтари.
  3. 3 Профил на wulkan
    wulkan
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Добра е колата, колеги. От задницата не се смущавайте, дизайна е иновационен, ако и ли да не е кой знае колко красива, аз не държа да ми харесват колата - хахахаха, не е здравословно. А сериозно - карам 3-ти хетчбег и съм много доволен: съчетава качества на седан и комби. Превозвам колелата си вътре! А и тази е доста обемна. Добра е. Купувай народе! Който може да си позволи разбира се.

  4. 4 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 770 Неутрално

    Е той и Костура не е красива риба. И за ядене не е нищо особенно.

    Просто си съществува. И с тая Хонда ще е така - безлична и глупава концепция. Поредната. Баламурници да я купят сигурно ще има достатъчно, съвременния потребител е непретенциозно всеядно. Всякакви боклуци се харчат.

  5. 5 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2789 Неутрално

    До коментар [#4] от "niakoi_si":

    Нито от риби нито от коли разбираш !

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  6. 6 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5727 Неутрално

    " грозното пате " на ХОНДА

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  7. 7 Профил на ICO 77
    ICO 77
    Рейтинг: 466 Неутрално

    "мощност от 271 конски сили и 345 Нм. въртящ момент. Двигателят е комбиниран с петстепенна автоматична трансмисия. Разходът на гориво на "Хонда Кростур" е 11.2 л/100 км в смесен цикъл."

    Много добра мощност за разхода на гориво. Колата явно е предназначена за САЩ ,а концепцията е дело на маркетинговия отдел които си е свършил работата там/И аз не харесвам коли с дървесен фурнир по врати, американска му работа/. Този модел съм 100% сигурен че няма да го видим в Европа, но пък знае ли човек, може някоя мутра да си го внесе в Б-я и да го видим на живо след някой друг месец.

    Момчета, казва се стиропор, стерео-пор е животно пеещо на два гласa...
  8. 8 Профил на Хипчо
    Хипчо
    Рейтинг: 1441 Разстроено

    Грозен профил.

    ВОДА, ПОВЕЧЕ ВОДА!
  9. 9 Профил на vesy_to
    vesy_to
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Ето това е кола .Има какво да се жела по отношение на дизйна, но като показатели е супер.Пожелавам на повече от нас да могат да си позволят такова качество. Все пак е направена за масовия потребител- въпрос на стандарт. Хубава седмица!

  10. 10 Профил на snafuracer
    snafuracer
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Кола за американският пазар, качваш още трима приятели и отивате на ски в Аспен, докато пътувате в лукс. Или просто със семейството - място бол, Хонда е любима марка ...
    Не я мислете тази кола - нишова е, но и заложените продажби едва ли са високи.

  11. 11 Профил на shumkar
    shumkar
    Рейтинг: 1038 Неутрално

    Има едно подобно БМВ, май шестицата беше. Ни рак, ни риба, но тъй като е БМВ и му се прехласват

  12. 12 Профил на bayern
    bayern
    Рейтинг: 466 Неутрално

    скоро ще ги дръпнат всички в сервизите за някав проблем
    само немските автомобили си остават най търсени и най добри

    Welthauptstadt Germania
  13. 13 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    Мен пък ме кефи.

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.
  14. 14 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 770 Неутрално

    До коментар [#5] от "comandante":

    Ти яж костури щом ти харесват. Хора всякакви. Някой и каракуди ядат. И с колите е така!

  15. 15 Профил на Тъпата майна
    Тъпата майна
    Рейтинг: 1444 Весело

    До коментар [#12] от "mikereto":

    Все по-търсени са, разбира се. Перник и Лом имат постоянен прираст!

    Това мнение е дело на една тъпа майна
  16. 16 Профил на Charlie Harper
    Charlie Harper
    Рейтинг: 810 Неутрално

    Предпочитам това :
    http://automobiles.honda.com/shop/cr-z.aspx?ef_id=9QZOOXtHUgIAAIuC:20110808120555:s&lo=1
    Въпреки , че не е особено практично

    58
  17. 17 Профил на Kobra
    Kobra
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Тия дизайнери май са пили оцет?

    Noone needs the truth.
  18. 18 Профил на Handy
    Handy
    Рейтинг: 849 Неутрално

    Статията е "нито риба, нито рак" - хем информацията е скромна като да е извадена сухарски от wikipedia, хем е с такова амбициозно и високопарно заглавие

  19. 19 Профил на Starsky
    Starsky
    Рейтинг: 638 Неутрално

    И аз съм фен и горд собственик на Хонда Сивик!

    Who looks outside dreams. Who looks inside awakens. Carl Jung
  20. 20 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1528 Весело

    Много грозна задница - висока, масивна, заоблена, а и въобще не се връзва с ръбестата и агресивна предница.
    Срамота. Хонда имат много сполучливи като дизайн модели, този не е от тях.
    Интериора е много добър, показателите (за американския пазар) също, но спокойно могат да не си дават труд да я предлагат в Европа, особено с бензинов шестак с 5-скоростен автоматик.

    Знанието е сила, информацията - власт
  21. 21 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1528 Неутрално

    Между другото номера с изключване на цилиндрите е много тъп - работят три цилиндъра, а механичните загуби си остават точно колкото на шест. Тия хора не са чували за даунсайзинг, май?

    Знанието е сила, информацията - власт
  22. 22 Профил на Минчо Минчев
    Минчо Минчев
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Супер си е колата и в САЩ няма да е скъпа, нито пък си купуват бензин от "Лукойл". Специалистите по дизайн да се насочат към италианските марки, те са най-хубави за гледане. Аз предпочитам нещо по-грозно, Хонда например.

  23. 23 Профил на subsonic
    subsonic
    Рейтинг: 613 Неутрално

    Е, чак пък сполучливи като дизайн модели, не бих казал.

    Но както и да е.

    А защо са му повече от 5-предавки на 3.5 литров, ве-шестак?

    Ти да не мислиш че като сложиш 7 скорости вместо 5 и колате ще литне? последните предавки и на двете кутии са еднакви, просто на едната междинните са повече на брой, за уж по-добра икономия.

    Ама как се слагат 7 предваки на мястото на 5 и не се ли компрометира здравината?

    Освен това ако е конвенционален автомат с хидро-трансформатор, това дава допълнително мултиплициране на въртящия момент. Недостатъка е че конвенционалния автоматик е по-неикономичен от секвенциалните кутии.

    За механичните загуби си прав, особено в разпределитления вал. Там на всеки две завъртания трябва да се преодолява силата на 24 пружини.

    Има много хляб в това да се внедри изцяло нова система за отваря и затваряне на клапаните. Знам че има експерименти със соленоиди. Тогава променливото газоразпределение и изключването на цилиндри ще бъдат детска игра. А като се оптимизира лифта и дюрейшъна към конкретния работен диапазон ще се реализира по-добра икономичност и мощност от същия обем. Не знам някой производител да е пуснал такъв сериен мотор. Засега всички тъпчат на едно място и доусъвършенстват старата технология.

    А даунсайзинга си ги хваща и там, отвъд океана, но мащабите са други. Вместо по 5 литра, моторите са по 3.5 и вместо по 8 цилиндъра имат само шест.

  24. 24 Профил на tivoli
    tivoli
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Мдааа, предна решетка и фарове от Ford Fusion, силует и концепция от BMW X6, стопове от Mercedes E-Class (стария модел) и емблема на Honda... Мнооого оригинално! Кога най-после ще измислят нещо сами?!

  25. 25 Профил на biss Mark
    biss Mark
    Рейтинг: 1498 Неутрално

    Аз макар и горд собственик на Мазда съм нереализиран фен на Хонда. И впъреки това смятам този дизайн за недоразумение. Сигурно ще го оправят.

    Crede quod habes, et habes. Sed etiam melior, puto.
  26. 26 Профил на Sabbath
    Sabbath
    Рейтинг: 1351 Разстроено

    Изключително красив автомобил,обаче ако отпред бяха монтирали цяла седалка,можеше пътниците до шофьора да са двама.Въобще не знам защо,но не само "Хонда",почти всички производители напоследък правят МПС с огромно пространство отпред,но само с едно място до водача,което е голяма глупост.

  27. 27 Профил на ndsbg
    ndsbg
    Рейтинг: 581 Неутрално

    До коментар [#5] от "comandante":

    Що трябва да разбира, че неможе да осети че това е пълна грешнка на природата. Само като му видиш задницата комбинация с предницата и ще кажеш тоя дизайнер е бил инвалид. Ама те американците са сляпи кво им пука кво карат важно е пачки да се въртят към хонда

  28. 28 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1528 Весело

    До коментар [#23] от "subsonic":

    Прочети за ФИАТ Мултиеър - електронното управление на (смукателните засега) клапаните вече 2 години е в серийно производство....
    Аналогичен като мощност "Мерцедес" 350 CGI с директно впръскване и 7 скоростна кутия има комбиниран разход от 8.8 литра, или 2.4 литра по-малко, при това без да изключва цилиндри и пр. "хитрости" от 70-те години на миналия век.
    Ама бил по-скъп - ами май има защо.......

    Знанието е сила, информацията - власт
  29. 29 Профил на sandman
    sandman
    Рейтинг: 1106 Неутрално

    До коментар [#28] от "pag":

    Фиатовия "мултиеър" е еволюция на други системи, ползвани по двигателите от много години.Та като принцип,нищо ново.Шапка им свалям,че се захванаха с техническата реализация.

    You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.
  30. 30 Профил на sandman
    sandman
    Рейтинг: 1106 Весело

    А хондта ще си намери клиенти.За всеки влак си има пътници.

    You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.
  31. 31 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2789 Неутрално

    До коментар [#27] от "ndsbg":

    Като изключим блондинките и тинейджърите нормалните купувачи правят един тест драйв и тогава правят заключения.Винаги крайното решение за покупка се взима когато човек влезе вътре в колата.

    Аз гледам фактите:
    ----
    3.5-литров i-VTEC V6 бензинов, който в зависимост от нуждите може да изключва до три от цилиндрите. Той предлага мощност от 271 конски сили и 345 Нм въртящ момент.
    ---

    Това е много сериозно возило и може да се конкурира с подобни модели от други марки дори с БМВ и Мерцедес.



    Същото е и с жените ...тийновете често не знаят какво пропускат съдейки само по една задница!


    Ако имаше кола която се харесваше 100% на всички ....останалите марки щяха да фалират.

    О на онзи разбирач,че ми се чете по-долу кой му е коментара за РИБА КОСТУР да кажа ! Това е изключително вкусна риба и може да се сравни само с бялата риба ...особеност е ,че си трябва малко майсторлък защото се ДЕРЕ КОЖАТА и се яде прясна не се замразява !!!! А неразбиращите си купуват нилски костур (замразен) от хипербакалията и правят заключения колко кофти риба е . Разликата е като от Упи Голдбърг до Тайра Банкс

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  32. 32 Профил на Салвадор Дали Вали
    Салвадор Дали Вали
    Рейтинг: 409 Весело

    Прилича на "Победа"http://vbox7.com/play:b0f89d82&al=1&vid=63032

  33. 33 Профил на Анди
    Анди
    Рейтинг: 925 Неутрално

    Отпред прилича на Тойота Авалон

  34. 34 Профил на subsonic
    subsonic
    Рейтинг: 613 Неутрално

    До коментар [#28] от "pag":

    Може би трябва да видиш двойния валвтроник на БМВ. Той е още отпреди Мултиеър-а и контролир аи фазите на изпускателните клапани.

    Но въпросът е, че пак се ползва старата технология, с едно две нововъведения.

    Когато тотално се премахне разпределителния вал и ангренажната верига/ремък - тогава ще имаме нещо концептуално ново.

    На обикновения бензинов мотор - 30 от енергията на горивото се отделят като топлина през ауспуха, 30% като топлина през радиатора, 10% механични загуби, и около 30% полезна работа.

  35. 35 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2789 Неутрално

    До коментар [#34] от "subsonic":

    Всички учени смятат ,че да се гори петрола е лудост но докато на този свят има корпорации като Шел, Ексън мобил, Би Пи, Шеврон , Коноко Филипс и ЛУКОЙЛ ще се изгори всичко което стои още недрата на земята!
    ...Пък тогава може автомобилите да тръгнат масово на електричество и био газ от рециклиране на отпадъци.

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  36. 36 Профил на gloster
    gloster
    Рейтинг: 8 Неутрално

    ХОНДА са готини коли с добри двигатели и евтина
    поддръжка. Напоследък обаче дизайна им куца.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK