Японско тунинг ателие направи "Нисан" GT-R с мощност 1000 к.с.

 



Японското тунинг ателие "Бенсопра" представи своето виждане за японския суперавтомобил "Нисан" GT-R. Отпред на очи веднага се набива карбоновата радиаторна решетка, която плавно прелива в част от бронята и предната престилка.


Промени има също в праговете на колата, около калниците, като те не са били самоцелни, а целят подобряване на аеродинамиката. Пак в преследване на тази цел, тунингованият "Нисан GT-R има отзад дифузьор от въглеродни влакна.


За повишаване на притискащата сила към пътя пък помага огромният заден спойлер, също от карбон. Автомобилът е с изцяло променена изпускателна система, която е значително по-къса от серийната, като ауспусите са изведени в калниците зад предните колела.


Естествено, Нисан R35 GT-R, както е пълното име на модела разчита и на тунингован мотор. Серийният 3.8-литров V6 бензинов агрегат е променен така, че дава мащност от 1000 конски сили, при 530 к.с. в серийната версия на колата.

Ключови думи към статията:

Коментари (24)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Рубиконан от Балъкимерия
    Рубиконан от Балъкимерия
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    Тц-тц-тц... За промените в "ламарините" съм склонен да се съглася, че "не са били самоцелни, а целят подобряване на аеродинамиката"; обаче какво "по-самоцелно" от 1000к.с.?...

    Но здраве да е - сигурно и без едната конска силичка допълнително (спрямо Бугати Вейрон) може от "убиец на Порше-та" да се пробва и за душманин на нещо по-така!

  2. 2 Профил на tempo
    tempo
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Japan Power :)

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  3. 3 Профил на ivanko001
    ivanko001
    Рейтинг: 426 Весело

    Ей това е истината няма БМВ-та няма Мерцедесчета.

    Бой по главите.

  4. 4 Профил на genghis
    genghis
    Рейтинг: 495 Неутрално

    Абе хубаво, ама... Дизайнът като че е малко неуравновесен. Звучи някак инфантилно. Ако го сравним например с BMW M1 Homage, си е направо като детска играчка Мatchbox...

  5. 5 Профил на ndsbg
    ndsbg
    Рейтинг: 531 Весело

    [quote]Отпред на очи веднага се набива карбоновата радиаторна решетка, която плавно прелива в част от бронята и предната престилка.[/quote]

    Само не видях къде е това плавно преливане от карбон в цвета на колата.

    Иначе джапан си е джапан, тея немски каручки немогат да ги стигнат.

  6. 6 Профил на Хипчо
    Хипчо
    Рейтинг: 1316 Любопитно

    Малииииийййййй!

    ВОДА, ПОВЕЧЕ ВОДА!
  7. 7 Профил на conTXT
    conTXT
    Рейтинг: 740 Неутрално
  8. 8 Профил на Реконструктор
    Реконструктор
    Рейтинг: 688 Неутрално

    Japan Power. Швабите и италианците нервно пушат в ъгъла.

    И не правильно думать, что есть чьим-то богом обещанный рай
  9. 9 Профил на Kalin
    Kalin
    Рейтинг: 479 Неутрално

    До коментар [#1] от "Twinston Myth":

    Малко е несериозно да се сравнява афтърмаркет тунинг и кола серийно производство. Сигурен съм, че тези същите, ако барнат w16-ката на Вейрона, ще го направят доста повече от 1001 коня. Отделно, най-новият Вейрон, във версията СуперСпорт, е 1200+

    иначе, че това ще лети, спор няма =)

    it comes from inside, just listen ...
  10. 10 Профил на kamm
    kamm
    Рейтинг: 479 Весело

    не е зле... ама я си представете, че отивате на село по калдъръмените пътища... или одите да орете с него на бостаня...

  11. 11 Профил на grayeagle
    grayeagle
    Рейтинг: 700 Неутрално

    Минаваш през една трамвайна линия и получаваш " софийски тунинг".

  12. 12 Профил на kamm
    kamm
    Рейтинг: 479 Неутрално

    тцтцтц... май народа не разбира от бъзик... естествено, че машината е готина...
    ама на кого съм тръгнал да обяснявам...

  13. 13 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 4491 Неутрално

    [quote#1:"Twinston Myth"]обаче какво "по-самоцелно" от 1000к.с.?... [/quote]

    Как какво - на път са да постигнат идеалната кола на българина. Сега остава да я направят да харчи 1л/100 км метан, и да струва 1000 лв. нов внос.

    Иначе, сериозно, впечатляваща играчка. Искрящо червения цвят е убиец. А постигането на 1000 к.с. с турбо двигател не е сензация. Виждал съм из нета шведски психопати да се бегат с голфове с по 900 коня.

    Gunter glieben glauchen globen
  14. 14 Профил на wds23355772
    wds23355772
    Рейтинг: 1104 Любопитно

    Японския отговор на Корвет и Галярдо.
    Не е лошо.
    Ма дето са вика коет и да ми дадат няма да го върна (самодоволно човече)!

  15. 15 Профил на gogoggggggg
    gogoggggggg
    Рейтинг: 531 Весело

    Да си помечтае човек!

  16. 16 Профил на Deepdish
    Deepdish
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    Брутална сила лъха от всички детайли...

  17. 17 Профил на dearblue
    dearblue
    Рейтинг: 524 Неутрално

    трябваше този двигател да го сложат на инфинити себастиан фетел

  18. 18 Профил на lekia
    lekia
    Рейтинг: 393 Неутрално

    [quote#13:"g_t"] А постигането на 1000 к.с. с турбо двигател не е сензация[/quote]
    абе не е ама ако са запазили работния обем на 3.6л(понеже не пише друго) си е бая добро инженерно постижение

  19. 19 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 4491 Неутрално

    До коментар [#18] от "lekia":

    Добро, но не най-доброто. Преди 25 г. в турбоерата на Ф1 инженерите постигаха до 1300 к.с. от 1,5 л. обем на двигателя, при това от 4 цилиндра!

    Gunter glieben glauchen globen
  20. 20 Профил на 10mm AUTO протестира срещу цензурата на цървула...
    10mm AUTO протестира срещу цензурата на цървула...
    Рейтинг: 479 Неутрално

    До коментар [#19] от "g_t":

    при това от БМВ...които са Европейци...

  21. 21 Профил на DFGeneer
    DFGeneer
    Рейтинг: 217 Неутрално

    До коментар [#19] от "g_t":

    Само дето това нито е с безоловен бензин, нито покриват ЕУРО 5 емисии, нито пък издържат повече от 1000-2000 км без основен ремонт.


    До коментар [#20] от "10mm AUTO":

    а пък Хонда са японци, и какво от това?

  22. 22 Профил на 10mm AUTO протестира срещу цензурата на цървула...
    10mm AUTO протестира срещу цензурата на цървула...
    Рейтинг: 479 Весело

    абе дневник от маса време има гт-р 1500 коня,вие ми хвалите някакъв дето е "само" 1000

    http://www.youtube.com/watch?v=grUWJhUvpC0&feature=related

  23. 23 Профил на 10mm AUTO протестира срещу цензурата на цървула...
    10mm AUTO протестира срещу цензурата на цървула...
    Рейтинг: 479 Весело

    До коментар [#21] от "DFGeneer":

    ами нищо,просто са добри в усвояването...

  24. 24 Профил на easy_rider
    easy_rider
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Добро постижение.Сега спокойно могат да покажат на Вейрон какво може ГТР.
    Що се отнася за разните коментари за "турбо ерата" нещата тогава бяха съвсем различни.Достигаха се мощности от 1500 коня в квалификация но това е само за кратко.Иначе при състезания бяха под 1000 коня.
    Но и тогава най добрите бяха Хонда.Тотална доминация на японците с 6 световни титли .
    Корави двигатели правят самураите.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK