Японското тунинг ателие "Бенсопра" представи своето виждане за японския суперавтомобил "Нисан" GT-R. Отпред на очи веднага се набива карбоновата радиаторна решетка, която плавно прелива в част от бронята и предната престилка.
Промени има също в праговете на колата, около калниците, като те не са били самоцелни, а целят подобряване на аеродинамиката. Пак в преследване на тази цел, тунингованият "Нисан GT-R има отзад дифузьор от въглеродни влакна.
За повишаване на притискащата сила към пътя пък помага огромният заден спойлер, също от карбон. Автомобилът е с изцяло променена изпускателна система, която е значително по-къса от серийната, като ауспусите са изведени в калниците зад предните колела.
Естествено, Нисан R35 GT-R, както е пълното име на модела разчита и на тунингован мотор. Серийният 3.8-литров V6 бензинов агрегат е променен така, че дава мащност от 1000 конски сили, при 530 к.с. в серийната версия на колата.
Рубиконан от Балъкимерия
Рейтинг: 1316 НеутралноТц-тц-тц... За промените в "ламарините" съм склонен да се съглася, че "не са били самоцелни, а целят подобряване на аеродинамиката"; обаче какво "по-самоцелно" от 1000к.с.?...
Но здраве да е - сигурно и без едната конска силичка допълнително (спрямо Бугати Вейрон) може от "убиец на Порше-та" да се пробва и за душманин на нещо по-така!
tempo
Рейтинг: 217 НеутралноJapan Power :)
Публикувано през m.dnevnik.bg
ivanko001
Рейтинг: 426 ВеселоЕй това е истината няма БМВ-та няма Мерцедесчета.
Бой по главите.
genghis
Рейтинг: 495 НеутралноАбе хубаво, ама... Дизайнът като че е малко неуравновесен. Звучи някак инфантилно. Ако го сравним например с BMW M1 Homage, си е направо като детска играчка Мatchbox...
ndsbg
Рейтинг: 531 Весело[quote]Отпред на очи веднага се набива карбоновата радиаторна решетка, която плавно прелива в част от бронята и предната престилка.[/quote]
Само не видях къде е това плавно преливане от карбон в цвета на колата.
Иначе джапан си е джапан, тея немски каручки немогат да ги стигнат.
Хипчо
Рейтинг: 1316 ЛюбопитноМалииииийййййй!
ВОДА, ПОВЕЧЕ ВОДА!conTXT
Рейтинг: 740 НеутралноИз-роуд!
generatorРеконструктор
Рейтинг: 688 НеутралноJapan Power. Швабите и италианците нервно пушат в ъгъла.
И не правильно думать, что есть чьим-то богом обещанный райKalin
Рейтинг: 479 НеутралноДо коментар [#1] от "Twinston Myth":
it comes from inside, just listen ...Малко е несериозно да се сравнява афтърмаркет тунинг и кола серийно производство. Сигурен съм, че тези същите, ако барнат w16-ката на Вейрона, ще го направят доста повече от 1001 коня. Отделно, най-новият Вейрон, във версията СуперСпорт, е 1200+
иначе, че това ще лети, спор няма =)
kamm
Рейтинг: 479 Веселоне е зле... ама я си представете, че отивате на село по калдъръмените пътища... или одите да орете с него на бостаня...
grayeagle
Рейтинг: 700 НеутралноМинаваш през една трамвайна линия и получаваш " софийски тунинг".
kamm
Рейтинг: 479 Неутралнотцтцтц... май народа не разбира от бъзик... естествено, че машината е готина...
ама на кого съм тръгнал да обяснявам...
Alarmstufe: Rot
Рейтинг: 4491 Неутрално[quote#1:"Twinston Myth"]обаче какво "по-самоцелно" от 1000к.с.?... [/quote]
Gunter glieben glauchen globenКак какво - на път са да постигнат идеалната кола на българина. Сега остава да я направят да харчи 1л/100 км метан, и да струва 1000 лв. нов внос.
Иначе, сериозно, впечатляваща играчка. Искрящо червения цвят е убиец. А постигането на 1000 к.с. с турбо двигател не е сензация. Виждал съм из нета шведски психопати да се бегат с голфове с по 900 коня.
wds23355772
Рейтинг: 1104 ЛюбопитноЯпонския отговор на Корвет и Галярдо.
Не е лошо.
Ма дето са вика коет и да ми дадат няма да го върна (самодоволно човече)!
gogoggggggg
Рейтинг: 531 ВеселоДа си помечтае човек!
Deepdish
Рейтинг: 1316 НеутралноБрутална сила лъха от всички детайли...
dearblue
Рейтинг: 524 Неутралнотрябваше този двигател да го сложат на инфинити себастиан фетел
lekia
Рейтинг: 393 Неутрално[quote#13:"g_t"] А постигането на 1000 к.с. с турбо двигател не е сензация[/quote]
абе не е ама ако са запазили работния обем на 3.6л(понеже не пише друго) си е бая добро инженерно постижение
Alarmstufe: Rot
Рейтинг: 4491 НеутралноДо коментар [#18] от "lekia":
Gunter glieben glauchen globenДобро, но не най-доброто. Преди 25 г. в турбоерата на Ф1 инженерите постигаха до 1300 к.с. от 1,5 л. обем на двигателя, при това от 4 цилиндра!
10mm AUTO протестира срещу цензурата на цървула...
Рейтинг: 479 НеутралноДо коментар [#19] от "g_t":
при това от БМВ...които са Европейци...
DFGeneer
Рейтинг: 217 НеутралноДо коментар [#19] от "g_t":
Само дето това нито е с безоловен бензин, нито покриват ЕУРО 5 емисии, нито пък издържат повече от 1000-2000 км без основен ремонт.
До коментар [#20] от "10mm AUTO":
а пък Хонда са японци, и какво от това?
10mm AUTO протестира срещу цензурата на цървула...
Рейтинг: 479 Веселоабе дневник от маса време има гт-р 1500 коня,вие ми хвалите някакъв дето е "само" 1000
ture=related
http://www.youtube.com/watch?v=grUWJhUvpC0&fea
10mm AUTO протестира срещу цензурата на цървула...
Рейтинг: 479 ВеселоДо коментар [#21] от "DFGeneer":
ами нищо,просто са добри в усвояването...
easy_rider
Рейтинг: 8 НеутралноДобро постижение.Сега спокойно могат да покажат на Вейрон какво може ГТР.
Що се отнася за разните коментари за "турбо ерата" нещата тогава бяха съвсем различни.Достигаха се мощности от 1500 коня в квалификация но това е само за кратко.Иначе при състезания бяха под 1000 коня.
Но и тогава най добрите бяха Хонда.Тотална доминация на японците с 6 световни титли .
Корави двигатели правят самураите.