Уверено вървят към сила номер 1 в света, високоскоростни влакове, всеки ден -небостъргач, запазиха висок ръст даже и в тази криза, плюс 1 милиард гладни пича, което тепърва ще има да потребяват. Ако не ги обземе треска по демокрацията скоро ще командват.
Прилича повече на ревю на автомобили и контрастираши тук–там велосипеди, характерни за Китай, отколкото типична градска, среда иначе снимките са интересни.
"Чашата е пълна поне наполовина" - казал оптимистът. "Чашата е пълна само наполовина" - казал песимистът. "В чашата има отрова" - казал реалистът."
опел имаше по едно време, дори на китайски йероглифите се превеждат много поетично - оубао - което значи европейско съкровище. америка обаче стои много по високо в ценностите на китайците, затова няма опел, а друг, вече американски, бранд. подобно нещо има и в бразилия - ако авторът се разходи до там, ще види много познати нему автомобили под друг бранд (може да се разходи и до англия, вместо опел също има нещо друго). по-рано писах - доста са повърхности вчепетленията на автора, но не ми се коментира повече
Преди години си говорих с един китаец и той недаумяваше как може човек да си купи употребявана кола - не било безопасно. Явно някой се е постарал да им набие в главите, че трябва да купуват само и единствено нови коли.
За велосипедите явно подобна позиция няма шанс да мине - там са стари потребители.
В тези 4 града живеят общо около 45 милиона души. Това са и част от най-богатите провинции, които най-често ходят чужденци. Лицето на Китай пред света. Нормално е да имат хубави пътища. А останалите милиард и половина жители дали се радват на същото благоденствие? Иначе браво, определено Китай напредва благодарение на капитализма там, дано продължи да се развива и демократично.
Коментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.
Автора, ще ме извиняваш, ама си си един обикновен български профан. за теб най-голямата забелеителност на една страна (без значение коя) са колите. А специално за Китай, ако искаш да видиш що за "хора" са, разрови по тубата и виж как размазват от бой с тояги уличните кучета, за да ги хапнат, а околните стоят и гледат тъпо. Такъв клип намерих вчера. Пък ако ми кажеш: "Ебал съм им майката на кучетата." - виж с малки деца как се отнасят и си прави изводите. Глупак. Него колите го вълнуват.
До коментар [#9] от "512":Не си съвсем прав-за Опел.Просто GM си имат определени марки,които са закупили-Опел е купена след ВСВ-2 а Вокслхол(за Англия) също е купена марка от GM.Деу също,което стана Шевролет .Затова можеш да видиш Опел Кадет,който е еднакъв със Деу Рейсър и със Воксхол Астра 1.Просто GM си продава колите съобразно пазарите,където оперира,с подходящ бранд,за да реализира повече продажби.То със вафлите е дори същото....
И разбира се, огромни благодарности на автора за галерията.
Дано видим и още от впечатленията му от местните забележителности.
До коментар [#15] от "555":
Профан си ти, човека е автожурналист а не кореспондент на енимъл планет. За теменужките ли да отразява? Нас ни интересуват колите. Тебе ако те интересува друго - чао, не чети тая галерия.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Най-много ми харесва липсата на този европейско-американски, а вече и български педантизъм по отношение правилата за движение - че се минава на червено, че се спира по тротарите и пешеходните пътеки, че си свалят номерата.
Много благодаря на автора за фотогалерията и за статията! Страхотно се е получило и дава добра представа за Китай от българска гледна точка...
Най-после нещо за Китай през погледа на обикновен българин, а не рекламен репортаж или скапан превод на чужд материал, където приоритетите са съвсем чужди на нашия менталитет, а "преводачът" обикновено не знае български като хората.
А на хейтърите тука ще кажа: като не ви харесва, не гледайте, никой не ви е вързал пред компютрите...
не разбрах за кое да не съм прав?!?! gm си слага различни марки в различни страни. преценили са, че амер бранд ще се продава по-добре в поднебесната и махнали еу марката.
Да не говорим, че има една компания Шанхай ГМ, която произвежда буици за по 5000 долара парчето. По въпроса за Опел 512 е прав. В Латинска Америка го продават за Шевролет
Помня ТВ-кадрите ( обикновено в предаването "Панорама" от онова време) от 80-те години, когато ставаше дума за Китай. Ниски сгради, хора облечени в сини дочени работни облекла, придвижващи се пеш или с велосипеди. Тук-таме някоя "Молотовка". За тези, които не знаят какво е това, ще поясня, че става дума за допотопна марка съветски камиони. Китай бе символ на всеобщата мизерия, а на фона на кадрите от България по онова време с "Лади-те" и "Москвичи-те" нещата там наистина изглеждаха зловещи.
А няма и 30 години от онова време. М, да......
Абе в тез задръствания помага само едно - ПЕМПЪРС.... виждал съм бизнесмени в Москва как си слагат... щот като заседнеш 2-3 часа и кат те подпъне... мани-мани...
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
komentator
Рейтинг: 466 НеутралноНай-хубавото е, че по улиците на големите китайски градове НЯМА нито една дупчица, нито по магистралите, нито по 5-то класен път!
Heisenberg
Рейтинг: 587 НеутралноЗнаех си че следващата фотогалерия ще бъде свързана с Китай
rainbou1
Рейтинг: 1366 ВеселоГледам и не мога да се отърся от усещането за цигания.
rosen
Рейтинг: 638 НеутралноУверено вървят към сила номер 1 в света, високоскоростни влакове, всеки ден -небостъргач, запазиха висок ръст даже и в тази криза, плюс 1 милиард гладни пича, което тепърва ще има да потребяват. Ако не ги обземе треска по демокрацията скоро ще командват.
Свободата е на върха на копието...Хипчо
Рейтинг: 1441 ГневноДо коментар [#4] от "rosen":
ВОДА, ПОВЕЧЕ ВОДА!Уверено светът с това разсипничество, което сега завладява и Китай, Индия и остналите милиарди, отива на майната си!!!!!
d2kr
Рейтинг: 810 НеутралноПрилича повече на ревю на автомобили и контрастираши тук–там велосипеди, характерни за Китай, отколкото типична градска, среда иначе снимките са интересни.
"Чашата е пълна поне наполовина" - казал оптимистът. "Чашата е пълна само наполовина" - казал песимистът. "В чашата има отрова" - казал реалистът."彼得。斯托亚诺夫
Рейтинг: 479 Неутралноsuzhou, не суджу
-- 子曰:[人能弘道,非道弘人]卫灵公15:28Weingro
Рейтинг: 857 ВеселоХора, пътища и кроко... автомобили.
谢谢 (благодаря) за интересната разходчица
彼得。斯托亚诺夫
Рейтинг: 479 Неутралноопел имаше по едно време, дори на китайски йероглифите се превеждат много поетично - оубао - което значи европейско съкровище. америка обаче стои много по високо в ценностите на китайците, затова няма опел, а друг, вече американски, бранд. подобно нещо има и в бразилия - ако авторът се разходи до там, ще види много познати нему автомобили под друг бранд (може да се разходи и до англия, вместо опел също има нещо друго). по-рано писах - доста са повърхности вчепетленията на автора, но не ми се коментира повече
-- 子曰:[人能弘道,非道弘人]卫灵公15:28nikoletailieva
Рейтинг: 237 НеутралноПреди години си говорих с един китаец и той недаумяваше как може човек да си купи употребявана кола - не било безопасно. Явно някой се е постарал да им набие в главите, че трябва да купуват само и единствено нови коли.
За велосипедите явно подобна позиция няма шанс да мине - там са стари потребители.
Dehumanizer
Рейтинг: 1441 Неутрално"Толерантност е мръсна дума на пътя, а пешеходците нямат никакви права дори на пешеходните пътеки и затворените за коли улици."
«Высокоэффективная экономика при отсутствии реальных политических и гражданских свобод - хрустальная российская мечта.»Отчайващо. Но пък родно.
OMUNVINGE
Рейтинг: 466 НеутралноДо коментар [#10] от "nikoletailieva":
Не просто до преди 10 години в Китай е нямало коли
1992 1.0
1999 1.2
2000 2.07
2001 2.33
2002 3.25
2003 4.44
2004 5.07
2005 5.71
2006 7.28
2007 8.88
2008 9.35
2009 13.79
2010 18.06
eekandelmo
Рейтинг: 433 НеутралноВ тези 4 града живеят общо около 45 милиона души. Това са и част от най-богатите провинции, които най-често ходят чужденци. Лицето на Китай пред света. Нормално е да имат хубави пътища. А останалите милиард и половина жители дали се радват на същото благоденствие? Иначе браво, определено Китай напредва благодарение на капитализма там, дано продължи да се развива и демократично.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
leon555
Рейтинг: 696 НеутралноКоментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.
Автора, ще ме извиняваш, ама си си един обикновен български профан. за теб най-голямата забелеителност на една страна (без значение коя) са колите. А специално за Китай, ако искаш да видиш що за "хора" са, разрови по тубата и виж как размазват от бой с тояги уличните кучета, за да ги хапнат, а околните стоят и гледат тъпо. Такъв клип намерих вчера. Пък ако ми кажеш: "Ебал съм им майката на кучетата." - виж с малки деца как се отнасят и си прави изводите. Глупак. Него колите го вълнуват.
http://youtu.be/71_kpdDZo6c
yanne
Рейтинг: 1069 НеутралноДо коментар [#9] от "512":Не си съвсем прав-за Опел.Просто GM си имат определени марки,които са закупили-Опел е купена след ВСВ-2 а Вокслхол(за Англия) също е купена марка от GM.Деу също,което стана Шевролет .Затова можеш да видиш Опел Кадет,който е еднакъв със Деу Рейсър и със Воксхол Астра 1.Просто GM си продава колите съобразно пазарите,където оперира,с подходящ бранд,за да реализира повече продажби.То със вафлите е дори същото....
Десен
Рейтинг: 1441 НеутралноЕто това е мобилност. Така се прави икономика - с мобилност.
Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.Не става с кютене в къщи на миндера пред оджака.
Десен
Рейтинг: 1441 НеутралноИ разбира се, огромни благодарности на автора за галерията.
Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.Дано видим и още от впечатленията му от местните забележителности.
До коментар [#15] от "555":
Профан си ти, човека е автожурналист а не кореспондент на енимъл планет. За теменужките ли да отразява? Нас ни интересуват колите. Тебе ако те интересува друго - чао, не чети тая галерия.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Постовете на някой друг
Рейтинг: 638 НеутралноНай-много ми харесва липсата на този европейско-американски, а вече и български педантизъм по отношение правилата за движение - че се минава на червено, че се спира по тротарите и пешеходните пътеки, че си свалят номерата.
monacensis
Рейтинг: 466 НеутралноДо коментар [#16] от "yanne":
След ВСВ? Бъркаш май... по-скоро след ПСВ, през 20-те години...
monacensis
Рейтинг: 466 ВеселоМного благодаря на автора за фотогалерията и за статията! Страхотно се е получило и дава добра представа за Китай от българска гледна точка...
Най-после нещо за Китай през погледа на обикновен българин, а не рекламен репортаж или скапан превод на чужд материал, където приоритетите са съвсем чужди на нашия менталитет, а "преводачът" обикновено не знае български като хората.
А на хейтърите тука ще кажа: като не ви харесва, не гледайте, никой не ви е вързал пред компютрите...
mmarto
Рейтинг: 466 Неутралносн. 2. не знам дали всички коли са нови, но пък определено се държи да са лъскави. Типично по китайски.
彼得。斯托亚诺夫
Рейтинг: 479 НеутралноДо коментар [#16] от "yanne":
-- 子曰:[人能弘道,非道弘人]卫灵公15:28не разбрах за кое да не съм прав?!?! gm си слага различни марки в различни страни. преценили са, че амер бранд ще се продава по-добре в поднебесната и махнали еу марката.
Коки
Рейтинг: 581 ЛюбопитноБлагодаря за галерията! Между другото, интересно ми е какви са цените на тези автомобили в Китай?! Предполагам около 50% отколкото в Европа...
Moonshine
Рейтинг: 717 НеутралноДа не говорим, че има една компания Шанхай ГМ, която произвежда буици за по 5000 долара парчето. По въпроса за Опел 512 е прав. В Латинска Америка го продават за Шевролет
Костадин Янев
Рейтинг: 466 НеутралноДо коментар [#1] от "komentator":
На Боко трябва да му се забрани публична изява, въобще да говори даже, а най-добре да го пратят нанякъде, защото вече даже не е и смешно!Това в долния ляв ъгъл на 9-та снимка какво е? Нито една дупчица може би?
kirsner
Рейтинг: 925 НеутралноПомня ТВ-кадрите ( обикновено в предаването "Панорама" от онова време) от 80-те години, когато ставаше дума за Китай. Ниски сгради, хора облечени в сини дочени работни облекла, придвижващи се пеш или с велосипеди. Тук-таме някоя "Молотовка". За тези, които не знаят какво е това, ще поясня, че става дума за допотопна марка съветски камиони. Китай бе символ на всеобщата мизерия, а на фона на кадрите от България по онова време с "Лади-те" и "Москвичи-те" нещата там наистина изглеждаха зловещи.
А няма и 30 години от онова време. М, да......
totilas
Рейтинг: 868 НеутралноАбе в тез задръствания помага само едно - ПЕМПЪРС.... виждал съм бизнесмени в Москва как си слагат... щот като заседнеш 2-3 часа и кат те подпъне... мани-мани...
Интересно как са китайците в това отношение...
totilas
Рейтинг: 868 НеутралноЗначи Фолксваген е в Китай от 1950-те години.... и сега жъне ли жъне... същата работа е и в Бразилия....
Дойчо е на жътва... не е като да не....
Пък жлътият човек ако иска дълга кола... и дълга ша му направят... да си има - да не е като да нема....