Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Коментари (26)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Михаил
    Михаил
    Рейтинг: 796 Неутрално

    100 години. Не е малко

    Scientia non habet inimicum praeter ignorantem.
  2. 2 Профил на the_european
    the_european
    Рейтинг: 515 Неутрално

    Едно време не само жените и футбола, но и колите бяха по-хубави.

  3. 3 Профил на A.K
    A.K
    Рейтинг: 753 Неутрално

    Истински американски стил коли, нослед като Деу започнаха да се намесват преди години Шевролет не прилича много на себе си.

  4. 4 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1232 Неутрално

    Америка винаги е успявала да привлича най-талантливите, най- предприемчивите и най-прогресивно мислещите хора от цял свят. Шевроле едва ли би постигнал тези резултати в Швейцария. Скоро четох за един от най-бързите и най мощните автомобили на шевролет корвет, които имаше мотор с 1199 конски сили. Не съм чел за друга кола с такъв мотор. Желая им УСПЕХ.

  5. 5 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1416 Весело

    Старото " Камаро" от 69 година , съм го карал - 350 к.с., ;;;100 км/час- за 6 секунди...Гаджетата "залепваха за седалката..);;;
    Новото ' Камаро" - ще го карам , като изринем герб -"москвичите'-от власт ...:))))

    BIG AL
  6. 6 Профил на Sabbath
    Sabbath
    Рейтинг: 1127 Любопитно

    Сн.№28 явно е повлияна от творчеството на вокално-инструменталната група "Пинк Флойд":
    http://youtu.be/ft7QMuliH2M

  7. 7 Профил на Øϰϰå Çҩßё
    Øϰϰå Çҩßё
    Рейтинг: 676 Весело

    .. ох котьо..

    иронията е моята първа, втора и трета природа, аронията няма нищо общо
  8. 8 Профил на sdafcef
    sdafcef
    Рейтинг: 402 Неутрално

    Снимка 10 - това е фейслифта от 1957 г. (не от 55-та)

  9. 9 Профил на Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
    Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
    Рейтинг: 1360 Неутрално

    Към 3 години се кефих с Ел Камино, лукс+признати разноски като пикап (иначе не можех да си го позволя). После данъчните поумняха. Следващия Шевролет беше недоразумението Вега, от който едвам се отървах.

    I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!
  10. 10 Профил на jamm
    jamm
    Рейтинг: 627 Неутрално
  11. 11 Профил на wds23355772
    wds23355772
    Рейтинг: 1188 Весело

    Много готини коли. Особено по-старите от периода след Втората световна до 90-те! Големи, мощни, американски! Пълен контрапункт на европейското автомобилостроене. Един WV Beetle може да се събере на задната седалка на Бел Еър!

  12. 12 Профил на babameca
    babameca
    Рейтинг: 458 Весело

    Стара северноамериканска мъдрост:

    "On a quiet night, you can hear a Chevy rusting"

  13. 13 Профил на Huku
    Huku
    Рейтинг: 402 Неутрално

    Колорадо, Аваланш, Силверадо нарочно ли ги няма в галерията?

  14. 14 Профил на Øϰϰå Çҩßё
    Øϰϰå Çҩßё
    Рейтинг: 676 Весело

    До коментар [#11] от "Варненски":

    .. само една да имаш от снимка трета до снимка шеста и си си оправил положението за поне 5 г. напред..

    иронията е моята първа, втора и трета природа, аронията няма нищо общо
  15. 15 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    До коментар [#13] от "Huku":

    В щатите карах едно силверадо под наем - 3500 - 6.6л, турбодизел.
    Харчеше към 15 л нафта на 100 км празно. Невероятно камионче.
    С тия габарити обаче в София няма да може да минава по половината улици.

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.
  16. 16 Профил на kirsner
    kirsner
    Рейтинг: 909 Неутрално

    #4, така е. Като човек, който живее от 14 години там, го потвъждавам. След промяната на имиграционнните квоти по времето на администрацията на Линдън Джонсън ( т.н. Immigration act от 1966), който промени структурата на имиграцията в Америка, Америка се напълни с, както ти казваш, "най-талантливите, най- предприемчивите и най-прогресивно мислещите хора от цял свят", като 90% от тях идваха от страни от Азия, Африка и Латинска Америка. Най-прогресивната част сред всички прогресивно мислещи хора, мексиканците, почти успяха да наложат като официален език испанския, и създадоха цветущи гета из цяла Америка.
    А сега сериозно, бе ирония.
    Промяната на имиграцията през последните 40 години доведе до превръщането на Америка в една друга държава- тази на корпорациите. Системата там отдавна не работи за хората, а за корпорациите. Сугурен съм, че ако Луи Шевроле се беше родил 100 години по-късно, той нямаше да имигрира в Америка. Колко швейцарци, холандци, шведи, англичани и германци в момента решават да имигрират в САЩ?

  17. 17 Профил на babameca
    babameca
    Рейтинг: 458 Любопитно

    Бел Ер е красавец, но като цяло другите ръждиви щайги не ми се карат.

    Лесен пример е каква мощност се изкарва в Европа от 3 литра и каква в Щатите.... и с какъв разход...

    Технологично щатската автоиндустрия още е на ниво карбуратор. Затова и японците и корейците им дърпат пазарен дял непрекъснато...

  18. 18 Профил на kirsner
    kirsner
    Рейтинг: 909 Неутрално

    Още помня времето през 70-те, когато като дете видях първия "Шевролет". Един комшия си го беше купил на старо по някакъв начин от митницата, там явно имаше някакви търгове на конфискувани автомобили. Тогава "Шевролет-а" беше символ на мощта на Америка. За нас, децата, това беше супер-кола, нещо невиждано и несравнимо даже със западно-германските марки автомобили, които се виждаха чат-пат по нашите соц. улици- най-вече стари фолксвагени (бръмбари) и опели.
    Сега, 35 години по-късно, "Шевролет" минава за некачествена и относително доста евтина тояга, която тук, в Америка, наричат снизходително "Шеви"........

  19. 19 Профил на Мартин Аргиров
    Мартин Аргиров
    Рейтинг: 458 Неутрално

    До края на 80-те години всички модели ми харесват. От там нататък нещо не ми се нравят толкова. Наистина на времето и парите и колите са били много по-стойностни.

  20. 20 Профил на kamm
    kamm
    Рейтинг: 515 Неутрално

    Да са живи и здрави Шевролетците! Благодарим им за красивите машини, които са произвеждали (особено "мускулестите"... още толкова...
    ПС: Няма други такива коли, вадещи брутални ревове, като американските...

  21. 21 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3632 Неутрално

    Първата ми собствена кола в Америка беше Шевролет. Карах я от 1990 до 1992 г. Не беше нова - купих я на четири години - изглеждаше така: http://static.howstuffworks.com/gif/chevrolet-caprice-4.jpg

    И до днес помня приглушеното боботене на 5.7-литровия V8, мазното като коприна превключване на автоматичните скорости, невероятната возия...

    За съжаление, както казва Х.3, вече не ги правят така.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  22. 22 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3632 Неутрално

    [quote#17:"babameca"]Технологино щатската автоиндустрия още е на ниво карбуратор.[/quote]

    Не виждам защо говориш глупости. Всички американски коли от 1990 г. насам са с multi-point fuel injection.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  23. 23 Профил на Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
    Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
    Рейтинг: 1360 Неутрално

    [quote#12:"babameca"]Стара северноамериканска мъдрост:

    "On a quiet night, you can hear a Chevy rusting" [/quote]
    Вицове има за всички коли. Ford? Four wheels on a board! Ха' кАжи го за Мустанг, особено за по старите модели, от 70те г, онези ръбатите?

    I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!
  24. 24 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3632 Неутрално

    [quote#22:"dodge_ram"] Всички американски коли от 1990 г. насам са с multi-point fuel injection. [/quote]

    За да не съм голословен: Fuel injection was phased in through the latter '70s and '80s at an accelerating rate, with the US, French and German markets leading ...
    http://en.wikipedia.org/wiki/Fuel_injection#Supersession_of_carburetors

    Преди двайсетина години ми попадна един учебник по "родинознание", издаден през 50-те години от "Народна просвета". В него пишеше, че докато съветските училища били оборудвани с луминесцентно осветление, парно отопление и ватерклозети, американските училища били колиби от слама и дърво, кадето децата били лишени от елементарни условия да учат.

    Лошото е, че на всяка лъжа, колкото и дебелашка да е - като тази, че американците още карали на карбуратори, в 21 век!! - все ще се намери някой абдал да повярва.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  25. 25 Профил на sandman
    sandman
    Рейтинг: 1051 Неутрално

    До коментар [#4] от "442":

    "Бугати" на "Фолксваген"

    Корветите са страхотни машини.

    You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.
  26. 26 Профил на babameca
    babameca
    Рейтинг: 458 Весело

    До коментар [#24] от "dodge_ram":

    радвам се, че и американската емиграция влезна във форума; честно казано си прав, че ползват инжекц. системи отдавна.

    Приел си ми изказването твърде буквално, затова пак да кажа: като цяло техниката и качеството на американските щайги е КАТо на ниво карбураторна кола от 80те. Едва сега се пробват да свалят разхода на гориво и тн.
    Последен допир имах с крайслер вояджър, купен чисто нов, и с 4 основни дефекта още първата година ( един от които счупена скоростна кутия). Така че като ви промиват мозъчетата да вдигате всяка сутрин американското знаме пред къщичката в някое чикагско предградие, се замисли защо 2 от 3-те ви най-големи фирми фалираха преди 2 години (вкл. и шевролет като част от Дж. Мотърс). И се наложи да ги спасят с парите от твойте данъци....





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.