Новият "Нисан" GT-R прибави мощ



Новата генерация на култовия японския спортен автомобил "Нисан" GT-R ще прибави мощност и въртящ момент, но почти няма да има промени във външността. Това стана ясно от първата информация и снимки, разпространени за модела.


Продажбите на колата ще започнат от януари, като "Нисан" GT-R 2012 ще разполага с 545 вместо 523 конски сили. Въртящият момент пък скача от 612 на 632 Нм.


Тези показатели ще се осигурят от същия 3.8-литров, V-образен шестцилиндров мотор, като подобрения има в изпускателната система и пътя на въздушния поток.




Подобрена е и работата на трансмисията. Новият "Нисан" GT-R ще се предлага серийно и с подходящите за състезания гуми Competition Type 2189E (75W140). Като опция ще могат да се поръчат спирачки с керамични дискове.


Промени има и в интериора, като приборното табло е станало по-лесно четимо. Допълнително ще може да се поръча нова аудиосистема Bose.


За "Нисан" GT-R ще се предлага и специален "For TRACK PACK", създаден за клиентите, които искат повече адреналин. Пакетът е разработен от японската компания "NordRing" и включва преработено окачване, допълнително охлаждане на предните и задните спирачни дискове и по-впечатляващи алуминиеви джанти.


Естествено For TRACK PACK предлага също нови аеродинамични елементи, като карбонов преден спойлер. Тази версия на "Нисан" GT-R ще бъде и само с две места, като задните седалки са демонтирани за намаляване на теглото.

Ключови думи към статията:

Коментари (58)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на charlyb
    charlyb
    Рейтинг: 843 Неутрално

    "GT-R 2012 ще разполага с 545 вместо 523 конски сили. "
    ===
    Той бая слаб е бил досега, завалията...

    Протестите ще стимулират управляващите да започнат реформи – протестират нереформираните, онези които смучат от държавата!
  2. 2 Профил на B52
    B52
    Рейтинг: 1550 Любопитно

    Един познат кара такова животно...

    Аз не си падам по автомобилите, но мога да кажа едно:

    Няма такава кола!

    He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.
  3. 3 Профил на Black Dragon
    Black Dragon
    Рейтинг: 531 Весело

    Дживотно отвсякъде!

    https://www.facebook.com/Mlekarite
  4. 4 Профил на shumkar
    shumkar
    Рейтинг: 841 Неутрално

    Тоя Нисан е един фантастичен спортен автомобил, и постепенно се налага дори и бе медийната подкрепа на "Ауто Билд".
    И точно тук една идея за корпорация "Нисан-Рено"! Рено от не малко години са водещи във Ф1, няколко пъти световни шампиони, иа и настоящият "Ред бул" е със задвижване на Рено. Тази марка все още няма спортен автомобил, защо не се акцентира на марката Нисан?

  5. 5 Профил на nightowl
    nightowl
    Рейтинг: 374 Весело

    На туй аеропланче къде са му крилетата?!

  6. 6 Профил на Lemmy
    Lemmy
    Рейтинг: 2132 Неутрално

    Дизайн - никакъв. Хибрид йок, ток нема. Изостанала работа.

    Само дето ускорението на тоя дзвер се усеща и с очните дъна, ръйш! Fuck yeah!

    Евентуално туй Competition Type 2189E (75W140) сигурно ще да е маслото, щото гумите са на Дънлоп 255/40ZRF20 и 285/35ZRF20 - отзад.

  7. 7 Профил на bati vi
    bati vi
    Рейтинг: 1424 Неутрално

    Страхотия !

    Меня постоянно преследуют умные мысли! .. Но я быстрее ....
  8. 8 Профил на Костадин Янев
    Костадин Янев
    Рейтинг: 426 Неутрално

    Все пак от Nissan трябваше да отговорят на 4-литровото Porsche 911 GT3 RS.

    На Боко трябва да му се забрани публична изява, въобще да говори даже, а най-добре да го пратят нанякъде, защото вече даже не е и смешно!
  9. 9 Профил на Реконструктор
    Реконструктор
    Рейтинг: 688 Неутрално

    Винаги е бил най-добрия. Евала.

    И не правильно думать, что есть чьим-то богом обещанный рай
  10. 10 Профил на lekia
    lekia
    Рейтинг: 393 Весело

    [quote#8:"Костадин Янев"]Все пак от Nissan трябваше да отговорят на 4-литровото Porsche 911 GT3 RS.[/quote]
    по скоро от нисан още чакат порше да им отговорят на старата версия , ама се изнервиха и изкараха нова. Това е лудница

  11. 11 Профил на kokoroko
    kokoroko
    Рейтинг: 479 Неутрално

    Добра,добра,колко да е добра,нашите мутри и мутреси признават само Мерцедес,БМВ и Ауди,значи не става за гьзария !!!

  12. 12 Профил на kamm
    kamm
    Рейтинг: 479 Неутрално

    колко повече... не знам. Нисан пак наднимават себе си.

  13. 13 Профил на monacensis
    monacensis
    Рейтинг: 426 Весело

    До коментар [#4] от "shumkar":

    По принцип фактът, че един спортен автомобил НЕ се подкрепя от "АУТО-Билд", говори добре за съответния автомобил. По принцип това списание е изключително необективно и силно пристрастно, че и се опитва да влияе върху пазара... то според тях перфектната кола е ГОЛФ, а веднага след това са Астра и малко по-назад разни модели като Ауди-А3, Мерцедес Б-класа и БМВ-"единичка". Та за тях спортен автомобил е същото, което е и в Перник... тунингован голф...

    Иначе Нисан-ДжиТиАр има един огромен проблем: прекалено скъп е! Пряката му конкуренция - Ауди R8 - има предимството, че АУДИ така или иначе разработва и произвежда серийно и други бързи и мощни автомобили, докато при НИСАН много от елементите за ДжиТиАр-а са уникални и не се използват за други модели.

    Рено не произвежда бързи и скъпи автомобили, защото са компания в бюджетния ценови сегмент и колкото и добър автомобил да произведат, не могат да му вземат "надценка заради името". Ясно е, че никой шейх няма да се прехвърли от Бентли на Рено, пък ако ще и последното златно да е...

  14. 14 Профил на Реконструктор
    Реконструктор
    Рейтинг: 688 Неутрално

    [quote#13:"monacensis"]Иначе Нисан-ДжиТиАр има един огромен проблем: прекалено скъп е! Пряката му конкуренция - Ауди R8[/quote]

    Бърза справка показва, че най-евтините R8 са по-скъпи от GT-R, това за коли втора употреба. При новите сигурно е още по-голяма разликата.

    И не правильно думать, что есть чьим-то богом обещанный рай
  15. 15 Профил на lol
    lol
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    Да бе и аз сега погледнах амерканските цени и швейцарските. И в двата случея ер осмицата почва далеч след най- скъпия нисан. Като гледам около 40 000 франка разлика с най- тънкото ауди...

  16. 16 Профил на bag
    bag
    Рейтинг: 479 Любопитно

    До коментар [#10] от "lekia":
    Нисан има още да тича след Porche 911 GT2 RS !!!
    Браузвай интернета и си допълни пропуските.

  17. 17 Профил на lol
    lol
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    До коментар [#16] от "bag":

    ми аз с браузване останових единствено, че мога да си взема 3 нисана за едно ГТ2... не че е лошо иначе ама 237 хиляди евро...

  18. 18 Профил на monacensis
    monacensis
    Рейтинг: 426 Неутрално

    До коментар [#14] от "Реконструктор":


    До коментар [#15] от "lol":

    Нисанът не е по-скъп от аудито! Но при аудито поне една трета, ако не и половината от цената е името. Мисля, че НИСАН не крие, че производствените разходи за ДжиТиАр-а са огромни.
    Нещо като ай-фоун и галакси, само дето там едното е в пъти по-евтино от другото...
    Та ДжиТиАр-ът не може да бъде "бюджетен" спортен автомобил, а не може и да бъде "премиум", понеже за това се изискват десетилетия усилия за изграждане на имидж... Бентли, ауди и нисан дори и с напълно идентични характеристики по настоящем биха имали огромна разлика в цените, дори и разходите за производството на трите да бяха равни.

  19. 19 Профил на monacensis
    monacensis
    Рейтинг: 426 Неутрално

    До коментар [#17] от "lol":

    Да, но с Порше можеш да се появиш и във "висшето общество", а с Нисан можеш да се гъзарееш само на средно ниво...

  20. 20 Профил на lol
    lol
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    До коментар [#19] от "monacensis":

    да виж това е вече сериозен проблем, не бях се замислял...

  21. 21 Профил на shumkar
    shumkar
    Рейтинг: 841 Неутрално

    До коментар [#13] от "monacensis":
    Направих справка - цената на нов Nissan GT-R е 162 000лв. Вероятно тая ще е по-скъпа. Но не мога да повярвам, че Ауди или порше от тоя клас няма да са поне 2 пъти по-скъпи от Нисана.

  22. 22 Профил на shumkar
    shumkar
    Рейтинг: 841 Неутрално

    До коментар [#19] от "monacensis": Случайно, но съм виждал Nissan GT-R. Впечатляваща е, за мен само Ferrari e по-впечатляваща, и то заради марката и Ф-1. Да не говорим за гласа на мотора - тих, но се чувства силата му.
    Както и да е - надали някой от форума ще отиде да си поръча тази кола

  23. 23 Профил на Beyond
    Beyond
    Рейтинг: 1055 Неутрално
  24. 24 Профил на Trayan
    Trayan
    Рейтинг: 865 Неутрално

    Тази кола е страхотно съчетание между изгодна цена (за който може да си я позволи, ха-ха), перфектни характеристики и практичност (до колкото може в един супер-спортен автомобил). Единственото, което няма е синя кръв, но какво значи тя в днешно време, след като например Порше само баничарки още не са започнали да правят.

  25. 25 Профил на Dude
    Dude
    Рейтинг: 636 Неутрално

    Уникален тъпак на тема автомобили този, който е превеждал/крал статията. Кви са тея гуми 75W140, предполагам , че щом има W ще са зимни

  26. 26 Профил на Костадин Янев
    Костадин Янев
    Рейтинг: 426 Неутрално

    До коментар [#10] от "lekia":

    Отговорът беше "Turbo S".

    На Боко трябва да му се забрани публична изява, въобще да говори даже, а най-добре да го пратят нанякъде, защото вече даже не е и смешно!
  27. 27 Профил на Костадин Янев
    Костадин Янев
    Рейтинг: 426 Неутрално

    Добавка (извинявам се)

    http://www.youtube.com/watch?v=G1dURDtM9Uw

    На Боко трябва да му се забрани публична изява, въобще да говори даже, а най-добре да го пратят нанякъде, защото вече даже не е и смешно!
  28. 28 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3311 Неутрално

    Последно правеше 0-100 за 3,2 сек. и държеше рекорд за 0-100 за 2,6 сек. с ланч контрол.
    Сега ...?

    Иначе тази машина си е най-евтината ракета на пътя.
    И с по-добри характеристики от болшинството маркови.

  29. 29 Профил на monacensis
    monacensis
    Рейтинг: 426 Неутрално

    До коментар [#25] от "Dude":

    Не са зимни... просто издържат на високи скорости... както примерно Т до 190 км/ч, Н до 210, след това са V и W...

  30. 30 Профил на monacensis
    monacensis
    Рейтинг: 426 Неутрално

    До коментар [#22] от "shumkar":

    И аз съм го виждал на живо... и съм му фен на този автомобил... наистина японците са направили едно малко чудо...

    НО.... хората, които го харесват, обикновено нямат пари да си го купят, а тези, които имат пари, искат кола, с която да се гъзареят, т. е. да се показват с нея, а там марката е от значение. Затова примерно пет пъти по-скъпите Ферарита са много по-масови по централните улици и из вилните зони от ДжиТиАр-ите...

  31. 31 Профил на shumkar
    shumkar
    Рейтинг: 841 Неутрално

    До коментар [#30] от "monacensis":
    Абсолютно си прав! И все пак допреди 4-5 години Infinity и Lexus бяха известни само в Северна Америка, а в България бяха почти непознати. И вече не малко богаташи и парвенюта се насочиха към тези 2 марки.
    За първи път прочетох за Nissan GT-R като един чудесен автомобил, за който не рискуваш да не го намериш там, дето си го паркирал (в английско списание). Вече и в Б-ия тази кола е станала известна, и като чета форума за повечето хора, които се интересуват от спортни автомобили (аз не толкова, просто съм фен на марката Нисан), знаят доста подробности, което означава, че тя вече е популярна и оценявана в Европа, и вече у нас.

  32. 32 Профил на monacensis
    monacensis
    Рейтинг: 426 Весело

    До коментар [#31] от "shumkar":

    Ами аз говорех за Централна Европа, северно от Алпите... да се кара нисък спортен автомобил в България си е все още приключение... дори и при ниски скорости дупките по улиците в градовете са прекалено дълбоки.
    Те дори и хора от Великобритания и САЩ идват насам да си покарат зверовете, щото само тук е легално да караш, колкото бързо можеш...
    А ДжиТиАр-ът все пак може да се ускори над 300 км/ч...
    Нисан са досто по-добре от Тойота... но свръхбогаташите (шейхове, борсови спекуланти, короновани особи) никога няма да се качат на японски автомобили, в този сегмент техническите характеристики не са единственият фактор...

  33. 33 Профил на lol
    lol
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    Е джи ти ара не е насочен към свръх богатите, с цена малко под 100 хиляди долара е постижима мечта за американците или някои западноевропейци. Ферарито или ГТ2 с които се сравнява просто ста непосилни освен за най- богатите.

    Нас не ни коментирам по очевидни причини.

  34. 34 Профил на Tod
    Tod
    Рейтинг: 1316 Любопитно

    До коментар [#6] от "Lemmy":

    Масло 75w140 ??? Някаква връзка с главния мозък???

    Истината няма пресечна точка с популизма на БСП
  35. 35 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1792 Неутрално

    До коментар [#13] от "monacensis":

    А ти пък знаеш по-добре от тях. В България винаге сме по-умни и големи спциалисти по всичко. Като не ти харесват резултатите (то всъщност Голф 6 бе призната за СВЕТОВНА кола на годината от всички, а БМВ е номер едно в лукс-сегмента, следвана то Мерцедес и Ауди), нападаш издадетеля. Така са ви учили в соца май.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  36. 36 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1792 Неутрално

    [quote#32:"monacensis"]техничесите характеристики[/quote]

    Еми не са, естествено. Важно е и преживяването, също и дизайна до някъде (повечето хора, освен в Америка не обичат да карат грозни автомобили). За тези, които карането е просто цел да стигнеш няйъде има безброй тойоти, хонди, хюндаи.
    Иначе да се ускориш до 300км/ч си е преживяване, но само за писта и дори там рискуваш да умреш всяка секунда. На мен не ми трябва "дзвяр" с много коне. Искам нещо красиво, прктично, готино за каране. Дали стига 280 или 320 не ме интересува особено. Повече ме интересува колко харчи като караш с 160-180, примерно. Или колко харчи, когато ускоряваш в градски условия.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  37. 37 Профил на monacensis
    monacensis
    Рейтинг: 426 Неутрално

    До коментар [#35] от "deutschwagen":

    Хайде без обиди, моля... тук не сме за да се заяждаме...

    Колко добра кола е голфът, това си е въпрос на хората, каращи подобни коли. Но АУТО-Билд е много пристрастно списание и като цяло таргет-групата (читателите му) са голфаджии по душа...

    Лично аз карам мерцедес (стар) и съм доволен, но познавам хора, които не са доволни от мерцедесите си, както и хора, които са доволни да карат голф, астра или фиат, че дори и френски "коли"... за всеки влак си има пътници.

    Но ДжиТиАр-ът на Нисан въобще не е кола за всеки ден... нали не си представяте, че човек си купува подобен звяр примерно за да ходи на пазар или за да джитка ежедневно из задръстванията с 5 км/ч?

  38. 38 Профил на monacensis
    monacensis
    Рейтинг: 426 Весело

    До коментар [#36] от "deutschwagen":

    Абе пич, като ме цитираш, поне прочети, какво съм написал...

    Ти за шейх, финансов магнат или за коронована особа се броиш???

  39. 39 Профил на bgpainter
    bgpainter
    Рейтинг: 1340 Весело

    До коментар [#4] от "shumkar":

    Рено от бая години са във Ф1 и да не казвам голяма дума, ама повечето световни шампиони си гушкат титлите с техни двигатели. Много добри конструктивни решения вадят там и добре, че решиха малко да поизлязат от състезанията по една време, че и другите концерни да се поизявят малко... Направо се чудя как контрастират там и в серийното производство.

    Та кой ще ме повози с тази хубавица. Имам една в гаража ама нямам книжка... все още ? И една забележка - бензина няма да го плащам аз

    Жената е покана за щастие
  40. 40 Профил на sandman
    sandman
    Рейтинг: 934 Неутрално

    Road runner!Кола за кеф,за тези които могат да си я позволят.Завиждам им.

    You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.
  41. 41 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1792 Неутрално

    До коментар [#37] от "monacensis":

    Аз не съм искал да обиждам никого, просто малко дразни когато се плюе по списания и други коли без повод. Не съм "магнат", нито "шейх", но мисля, че етикети като "мутри", "гъзария", "чалга" са уместни само за теми като родната политика или националния отбор по футбол, а не темите за коли, които нямат нищо общо с България и родната действителност.
    Естествено ГТР има много добри характеристики. Но има хора, които биха предпочели Мерцедес, БМВ, Ауди...Аз лично съм пробвал да ходя "на пазар" с Порше. Колата е готина просто да си я караш, не само да я юркаш по магистралите. Бих я предпочел пред ГТР и не чета Ауто Билд. Проблемът тук е, че феновете на ГТР надават рев срещу тези, които предпочитат другите коли и са готови да ни наричат разни имена. ГТР е по-евтин, да. Това е пазарът - ако има търсене, цената се вдига. Ако се опитваш да пробиеш, сваляш цената.
    Колкото до Голф, това не е кола, която трябва да се сравнява с ГТР или Мерцедес. Аз съм сравнявал Голф 5 и Джета 5 с Нисан Алтима и мога да ти кажа, че Нисана е пълна скръб. Нито се усеща по-стабилен, нито е по-бърз, нито харчи по-малко. Интериорът и седалките се усещат като по-калпави.
    Друг е въпросът, че Голф днес си е една много добра кола и немците и светът я купуват. Едва ли немците са перничани, не може и да ги обвиним в национализъм, защото имат куп други марки. Въпросът не е дали Мерцедес правят по-добри коли от ФВ. Въпросът е ако си купуваш нов Голф с някои екстри, какъв Мерцедес (или БМВ) трябва да вземеш, за да са сходни цените. Някои предпочитат по-стар Мерцедес и няма нищо лошо в това. Но тези дни ФВ могат да ти дадат почти всичко освен задното предаване. Но ако някои ме предложи БМВ или Мерцедес срещу Голф и оборудването и разходът са сходни, бих избирал между БМВ или Мерцедес. Това обаче не става. Понякога може да се намери лизинг на БМВ, което да е по-евтино от ГТИ, но оборудването е по-слабо и харчи повече.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  42. 42 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1792 Неутрално

    До коментар [#4] от "shumkar":

    Абе да. Добрите години на Рено във Формулата са отминали отдавна. Сега дори новаците Мерцедес ГП са по-напред. А Ред Бул не са първенци заради двигателя, а заради гениалния Адриан Нюи и неговите дизайни. 2009-а Ред Бул изгубиха преждевременно от Браун с двигатели на Мерцедес, до голяма степен поради проблеми с двигателя на Рено. Иначе сега Рено имат доста добър двигател и е много икономичен. Но не е по-лош от този на Мерцедес, докато последните си имат отбор, който прави по-добри разработки при болидите. В момента Мерцедес имат два пъти повече точки от Рено и заемат 4та позиция. Но Рено бяха съвсем западнали преди 2-3 години, така че и за тях може да има оптимизъм. Доминацията беше 2005-а и 2006-а, след което останаха средняци до съвсем скоро. Иначе никой фен на Ф1 не може да забрави 10-цилиндровия им двигател, с който снабдяваха Уилиямс, които пък се разработваха от Адриан Нюи. Доминацията беше потресаваща, докато не смениха правилата и изгря нова звезда - Рори Бърн.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  43. 44 Профил на greenwich,ct
    greenwich,ct
    Рейтинг: 374 Весело
  44. 45 Профил на monacensis
    monacensis
    Рейтинг: 426 Весело

    До коментар [#41] от "deutschwagen":

    Ами щом не четете АУТО-Билд, защо тогова с такъв плам го защитавате? Аз пък от време на време го чета и мога да Ви уверя, че това списание е точно толкова зле, колкото и останалите издания на Шпрингер.
    И смея да твърдя, че шофьорите на голфове в Германия имат същата слава като перичани в България. Това, че едните си ги купуват нови, а другите употребявани, е общо взето основната разлика...
    Вижте, Фердинанд Порше е разработил както основата на голфа (костенурката), така и автомобилите от марката Порше. Последните са луксозни возила, голфовете са коли за ежедневна употреба– и двата варианта въобще не могат да се сравняват с "чисто спортните" ДжиТиАр-и, които определено НЕ стават за ходене по суперите, защото са много по-ниски от голфовете и поршетата...
    И въобще... не е редно да се сравняват автомобили от различни сегменти...
    Японците МОГАТ да правят страхотни коли, но НЕ могат да ги правят свръхевтино. А купувачите очакват от тях евтини автомобили, ерго те правят това, което се търси. Или може би забравихте, как след Фукушима заводите на Мерцедес и БМВ рязко си намалиха продукцията, щото доставките на части от Япония се забавиха?

  45. 46 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1792 Неутрално

    До коментар [#45] от "monacensis":

    Не защитавам Ауто-Билд. И аз го чета когато ми падне под ръка. Просто съм против да се сочи пръст към тези, които субективно се определят като не зачитащи японската слава в сегмента на спортните автомобили (или прсто славата на ГТР).
    Повечето Поршета са идеални за всекидневието, освен разхода. Но Порше имат страхотна история в моторните спортове. Техни спортни коли, базирани на купешките им модели са печелили състезания срещу болиди и прототипи (последното издание на Тарга, например). Имали са и чисти спортни прототипи.
    Японците правят добри коли, не не могат да копират искрата от карането на европейски коли с дълга традиция (май сам го разбираш), колкото и мощност да сложат. Когато правят коли за улиците, те са супер мощни и бързи. Но за какво? На официалните мероприятия не са много на ниво. Затова като че ли компенсират със "стрийт" колите. За цената не знам, обикновено правят по-евтините коли - и спортни, и за всекидневието.
    А омразата срещу Голфа не я разбирам. Да, лесно се пали човек да кара по-енергично, защото някои модели са бързи и готини за каране. Но ако аз почна да броя безобразията на шофьорите по пътя, съвсем не са доминирани от "голфаджиите". Наистина е смешно да тунинговаш 20-годишен Голф с ауспух, крило и лепенки (както и да направиш същото със стар Сивик). Но "голфаджийството" е повече мит и вицове на хора, които се чудят как да запълнят деня си. При нас реалността за Голфа е съвсем друга. Колата се счита готина за каране, софистицирана, добре направена, с качествени материали и отличен интерфейс. Единсвената посока нагоре е БМВ, но там екстрите надуват цената.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  46. 47 Профил на monacensis
    monacensis
    Рейтинг: 426 Весело

    До коментар [#46] от "deutschwagen":

    АУТО-Билд не са противници на японските коли, дори напротив. Те лансират доста модели на Тойота, а за пристрастията им към Рено и Пежо, няма нужда да се говори. НО проблемът е, че са пристрастни, а не към кои точно марки е пристрастието. И че манипулират читателите си.

    Не знам, къде живеете, но аз живея в родината на БМВ и тук те не се броят за връх на сладоледа, камо ли пък голфовете да се смятат за подножие на този връх...

  47. 48 Профил на iazdakaja
    iazdakaja
    Рейтинг: 809 Неутрално

    Прилича на поръбено Порше.
    Не случайно се продава по-зле от оригинала, въпреки че е по-евтин.

  48. 49 Профил на iazdakaja
    iazdakaja
    Рейтинг: 809 Неутрално

    [quote#45:"monacensis"]след Фукушима заводите на Мерцедес и БМВ рязко си намалиха продукцията, щото доставките на части от Япония се забавиха? [/quote]

    Не знаеше ли, че електрониката се прави в Азия - да не искаш на пъпа на Щутгарт да направят цехове за дисплеи и щракалки и да занимават ценните германски работници с глупости?

  49. 50 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1792 Неутрално

    До коментар [#47] от "monacensis":

    Едва ли позицията на Ауто Билд ще има голям ефект на продажбите на ГТР. Както и да е, много не ме интересуват, защото в нета се намира всякаква информация.
    Доколкото знам аз, БМВ в момента са световен лидер в премиум-сегмента. Купували се много и в Германия, както и Голфовете. Нямам и нищо напротив Мерцедес, но не се наемам да наричам дадена марка "номер 1". Няма нужда да се сравнява Мерцедес с ФВ, но все пак какво могат да предложат Мерцедес като конкурент на Голф? ФВ дръпнаха много. Последният Пасат CC изглежда много обещаващ. Ако ще си купувам луксозна лимозина, няма съмнение, че S класата е най-добър. Но за всичко останало може да се спори и всяка марка си има приемущества.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  50. 51 Профил на monacensis
    monacensis
    Рейтинг: 426 Весело

    До коментар [#49] от "iazdakaja":

    Еми не знам, с какво искат да си занимават швабите и баварците работниците, но не ставаше въпрос за електроника, която се прави в Китай и Кореа, а за някакви метални чаркове. Щот' се оказа, че японските сплави били безаналогови...

  51. 52 Профил на monacensis
    monacensis
    Рейтинг: 426 Любопитно

    До коментар [#50] от "deutschwagen":

    О, не подценявайте Аксел Шпрингер... неговите медии си имат доста влияние...поне в Германия са в състояние да влияят върху продажбите на много продукти.

    Разбира се, Нисан ДжиТиАр не е заместител нито на Фау-Ве-Голф нито на Мерцедес или БМВ. Например моторите на ДжиТиАр-а се правят ръчно, което го позиционира като "бутиков" автомобил...

    Предлагането на "заместители" по принцип е губеща стратегия. Всяка марка има полза да произвежда нещо уникално, в идеалния случай "безаналогово". Колкото по-малко директна конкуренция, толкова по-широк маржът на печалбата. Това е особено очевидно при немските премиум марки: при сходни големини, мотори и цени всяка от трите големи си има силно изразени специфики (БМВ->динамика, Мерцедес->комфорт, АУДИ->издръжливост). Никоя от тези марки не може да бъде абсолютен лидер, защото хората по света имат различни желания...

  52. 53 Профил на shumkar
    shumkar
    Рейтинг: 841 Неутрално

    [quote#41:"deutschwagen"]Аз съм сравнявал Голф 5 и Джета 5 с Нисан Алтима и мога да ти кажа, че Нисана е пълна скръб. [/quote]
    С интерес прочетох написаното за развитието на Рено. Припомни ми за абсолютната доминация на 10 цилиндровия двигател и във Ф 1, и в някои други състезания (същият двигател бе монтиран и в Лагуните).
    Но за Нисан Алтема малко ме учуди. Това е американската версия най-вероятно, аз познавам Примерата, карал съм 2 модела. Като изключим по-големия радиус на завой, това бе една много здрава кола, бъкана с опции, на много добра цена. Отлично съотношение цена-качество. Но вкусове всякакви, затова се продават и Порше, и Нисан ГТР, и Ауди

  53. 54 Профил на sunlight
    sunlight
    Рейтинг: 688 Неутрално

    Мъррррррррррррррр

    Size the day, trust as little as possible in tomorrow.
  54. 55 Профил на takeshi303
    takeshi303
    Рейтинг: 740 Неутрално

    Нисан ДжиТиАр е супер автомобил, той дава възможност на хора от средната класа да си купят кола с подобни характеристики, защото другите производители, които произвеждат коли с подобни характеристики са на цени 200 000 евро +.
    А за компанията Нисан не е важно дали се купува много и дали си избиват разходите от модела, защото той е имиджов продукт, но въпреки това пак се продава по добре от конкурентният модел на Порше 911 турбо Ес, да по пътищата се виждат много повече поршета, но те в 99% са от бюджетните за марката, които са в друг сегмент и по скоро са в конкуренция с другият страхотен автомобил на марката Nissan 370Z.

  55. 56 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    В НюЙорк - $89,100.
    В София - 171,990 лв.

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.
  56. 57 Профил на iazdakaja
    iazdakaja
    Рейтинг: 809 Неутрално

    До коментар [#51] от "monacensis":

    Сплавите са еднакво добре познати и на германци и на японци - избират се по каталог.
    В една кола има 50000 части - нормално е да има и от Япония, даже и от България... Мрежите на доставчици и поддоставчици са глобални и непроследяеми. Важното е кой подбира и окомплектова частите под формата на успешен продукт! А не кой натиска бутона на някаква щампа-машина.

    (Което пък показва ясно как бъдещето е на услугите, не на индустрията. Ще е важно какво да произвеждаш, а не как! Като си го намислиш, пращаш документацията на един от комбинатите в Азия и срещу стотинки си чакаш контейнерите и тва е - няма цехове, суровини, работници, глупости...

  57. 58 Профил на easy_rider
    easy_rider
    Рейтинг: 8 Неутрално

    С тази кола Нисан за пореден път показва , че е сериозен противник на фирми , които до скоро се смятаха за еднолични лидери.Порше отново ще има главоболия.До сега си решаваха проблемите като правеха по леки от Нисан шасита с по мощни мотори.Единствено GT2 RS със своите 620 коня успяваше да даде по добро време.Сега това вече не е сигурно.
    Сега ръкавицата е хвърлена и Порше трябва да покаже за какво иска 3 пъти повече пари от Нисан за колите си.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK