Рено взеха да вдигат цените в много конкуретен клас и накрая ще ронят горчиви сълзи.
Как €24,850? Те новия шаран го дават за 54,500 тука, ем е с 2.0 TDI... Въобще оня чичка Карлос май не си е доспал на завет нещо...
[quote#0:"статията"]новото поколение мотори, кръстени "Енерджи"[/quote]
Действително ново за Режията поколение ДВГ - за разлика от името... Но пък можеше да ги кръстят и "Клеон"
Всъшност помислил го е, рено си местят ниския сегмент доста успешно с дачия, турските модели, колаборациите с нисан и нали наскор взеха авто ваз... най- вероятно ще прилапат така и средно азиатския пазар с нещо евтино дето върши работа. Изобщо пича се оказва много добре преценяващ ситуацията и далновиден. Рядко срещано качество в последно време.
Мьi не простим. Мьi не забудем. Мьi накажем каждого, кто совершил зверства на Этой войне, на нашей зeмле. Найдем каждую сволочь, которая стреляла по нашим городам, по нашим людях, кoторая бомбила нашу землю, которая запускала ракетьi, которая давала приказ и нажимала на пуск. Вам не будет ни одного тихого места на Этой земле, кроме могильi. В. Зеленский.
Цъкайте ми минуси, колкото си искате, но това няма да повиши нито качеството на изработка на "Рено", нито да промени намеренията на фирмата да се ориентира към евтин мърчандайзинг. Времената са сурови и тряба да се оцелява някак си...
[quote#5:"lol"]най- вероятно ще прилапат така и средно азиатския пазар с нещо евтино дето върши работа[/quote]
================================
Правилно съждение , но пропускаш , че наскоро тук съобщиха и показаха фото за модел на Рено ,който ще се произвежда в Индия .
И само като добавка : преди години бях почти изумен като разбрах , че Рено са собственици и на ам.камиони МАК !
Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
Дневник, ако не знаете Енерджитата при рендетата не са от оня ден. Може да добавите, че новото е старт-стоп система... ама чак пък чисто пресна пресна линия при двг-тата - друг път.
[quote#12:"dourmana"]Били са на Рено, сега и двете заедно са на Волво[/quote]
================================
Освен МАК , може би имаш предвид НАК или Петрбилд
[quote#12:"dourmana"]и аз съм за ново еспейс вместо сценик[/quote]
================================
На мен Еспас (от френски на бълг.-простор, ширина и т.н. ) не ми е удобен за шофиране още от първия му модел .
Но преди сегашното ми Туинго имах Гран Сеник и ми бе изключително удобна и за градско и за дълго . . .
Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
Еспас определено не е "градска" кола, особено за София))
Имам опит само с последния модел, който мога да товаря като ван ако се налага и в същото време е управляем и удобен, като кола...
Има много добра видимост и комфорт при дълги пътувания
Сценик е реално едно по-голямо и повдигнато комби, макар че опита ми е само с 4х4 версията от преди 10 години ...
Ако не бяха уникалните предимства на Еспас едва ли бих карал рено изобщо ))
Еспас имах възможност да седна зад волана му през 1989-та. На мен ми се стори че все едно съм седнал точно като позиция в един стол за кухненска маса , че на всичкото отгоре и педалите му ми бяха близо и си сгъвах краката повече от колкото трябва.
А Сеника си го купих от Холандия и много ми допадна във всяко едно отношение , но както казах и по-горе , сега като пенсионер в Дома за стари хора Сливен , се радвам и на Туингото, то е с много голяма врата , на всичкото отгоре му поставих и допълнителни релси за допълнителен ход назад . Ами оня ден във вторник на 8-я ден след операция за смяна на дясна коленна става в Горна баня , си се качих на Туингото и сам си се прибрах на 350 км до Сливен.
Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
Бъди жив и здрав !
В мен интереса към камионите се появи през 1995 год . Тогава макар и на 49 г се оказах дърт инж и не можах да си намеря работа .
Тогава се вдигнах до един приятел (варненец) във Франция да си купя бус с който да си вадя хляба. Но най-напред си купих едно Ивеко 15 т с 65 м3 фургон с падащ борд от един търг . От друг търг си купих супер изгодно една Самара , която се оказа е е с двг и преден мост със всичко от Пежо и чак след половин година си купих един Трафик , та се оборудвах с товарни МПС-та. А аз от 1964-та не се бях качвал на камион (от изпита на Молотовка)
Та после си взех и един МАН , а сега съм в Дома за стари хора Сливен в стая 223
В Е С Е Л О !
Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
conTXT
Рейтинг: 799 Неутрално1.9 дизел ще ми пасне отлично.
Десен
Рейтинг: 1416 НеутралноРено взеха да вдигат цените в много конкуретен клас и накрая ще ронят горчиви сълзи.
Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.Как €24,850? Те новия шаран го дават за 54,500 тука, ем е с 2.0 TDI... Въобще оня чичка Карлос май не си е доспал на завет нещо...
Рубиконан от Балъкимерия
Рейтинг: 1416 Неутрално[quote#0:"статията"]новото поколение мотори, кръстени "Енерджи"[/quote]
Действително ново за Режията поколение ДВГ - за разлика от името... Но пък можеше да ги кръстят и "Клеон"
ybh161151101
Рейтинг: 521 НеутралноНови са, но си остават "Рено"...
lol
Рейтинг: 1416 НеутралноДо коментар [#2] от "Десен":
Всъшност помислил го е, рено си местят ниския сегмент доста успешно с дачия, турските модели, колаборациите с нисан и нали наскор взеха авто ваз... най- вероятно ще прилапат така и средно азиатския пазар с нещо евтино дето върши работа. Изобщо пича се оказва много добре преценяващ ситуацията и далновиден. Рядко срещано качество в последно време.
Alarmstufe Rot
Рейтинг: 6592 НеутралноПрекрасни са. Лично аз предпочитам късата версия.
Мьi не простим. Мьi не забудем. Мьi накажем каждого, кто совершил зверства на Этой войне, на нашей зeмле. Найдем каждую сволочь, которая стреляла по нашим городам, по нашим людях, кoторая бомбила нашу землю, которая запускала ракетьi, которая давала приказ и нажимала на пуск. Вам не будет ни одного тихого места на Этой земле, кроме могильi. В. Зеленский.ybh161151101
Рейтинг: 521 ВеселоЦъкайте ми минуси, колкото си искате, но това няма да повиши нито качеството на изработка на "Рено", нито да промени намеренията на фирмата да се ориентира към евтин мърчандайзинг. Времената са сурови и тряба да се оцелява някак си...
10mm AUTO протестира срещу цензурата на цървула...
Рейтинг: 515 Неутралноза тия пари бих се огледал за най новата Зафира ...
Darth Plagueis
Рейтинг: 1479 НеутралноДа изкарват новия еспейс, вместо да вадят въшки.
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКЧардо
Рейтинг: 1416 НеутралноДо коментар [#5] от "lol":
Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24[quote#5:"lol"]най- вероятно ще прилапат така и средно азиатския пазар с нещо евтино дето върши работа[/quote]
================================
Правилно съждение , но пропускаш , че наскоро тук съобщиха и показаха фото за модел на Рено ,който ще се произвежда в Индия .
И само като добавка : преди години бях почти изумен като разбрах , че Рено са собственици и на ам.камиони МАК !
human_
Рейтинг: 233 НеутралноОчаквайте след 3-4 години тук да са по около 4к лева
Petko Dourmana
Рейтинг: 1416 НеутралноДо коментар [#10] от "Чардо":
))
Били са на Рено, сега и двете заедно са на Волво
и аз съм за ново еспейс вместо сценик ...
Vv
Рейтинг: 1416 ВеселоДневник, ако не знаете Енерджитата при рендетата не са от оня ден. Може да добавите, че новото е старт-стоп система... ама чак пък чисто пресна пресна линия при двг-тата - друг път.
Чардо
Рейтинг: 1416 НеутралноДо коментар [#12] от "dourmana":
Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24[quote#12:"dourmana"]Били са на Рено, сега и двете заедно са на Волво[/quote]
================================
Освен МАК , може би имаш предвид НАК или Петрбилд
[quote#12:"dourmana"]и аз съм за ново еспейс вместо сценик[/quote]
================================
На мен Еспас (от френски на бълг.-простор, ширина и т.н. ) не ми е удобен за шофиране още от първия му модел .
Но преди сегашното ми Туинго имах Гран Сеник и ми бе изключително удобна и за градско и за дълго . . .
Petko Dourmana
Рейтинг: 1416 НеутралноДо коментар [#14] от "Чардо":
))
))
Еспас определено не е "градска" кола, особено за София
Имам опит само с последния модел, който мога да товаря като ван ако се налага и в същото време е управляем и удобен, като кола...
Има много добра видимост и комфорт при дълги пътувания
Сценик е реално едно по-голямо и повдигнато комби, макар че опита ми е само с 4х4 версията от преди 10 години ...
Ако не бяха уникалните предимства на Еспас едва ли бих карал рено изобщо
Чардо
Рейтинг: 1416 НеутралноДо коментар [#15] от "dourmana":
Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24Еспас имах възможност да седна зад волана му през 1989-та. На мен ми се стори че все едно съм седнал точно като позиция в един стол за кухненска маса , че на всичкото отгоре и педалите му ми бяха близо и си сгъвах краката повече от колкото трябва.
А Сеника си го купих от Холандия и много ми допадна във всяко едно отношение , но както казах и по-горе , сега като пенсионер в Дома за стари хора Сливен , се радвам и на Туингото, то е с много голяма врата , на всичкото отгоре му поставих и допълнителни релси за допълнителен ход назад . Ами оня ден във вторник на 8-я ден след операция за смяна на дясна коленна става в Горна баня , си се качих на Туингото и сам си се прибрах на 350 км до Сливен.
Курт Деликуртев 662 галерии плюс X
Рейтинг: 1416 НеутралноРено е като говно! Първият западен автомобил ми беше Рено. От тогава само дойчваген!
http://www.panoramio.com/user/7617575?show=all , 660 ГАЛЕРИИ: 225 ЩУТГАРТ, 205 ПЛОВДИВ, 118 БЪЛГАРИЯ, 58 ЕВРОПА И 54 ГЕРМАНИЯsandman
Рейтинг: 931 НеутралноДо коментар [#14] от "Чардо":
You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.http://www.paccar.com/company/
От тук можеш да видиш относно Петербит.
В момента Мак са под шапката на Волво.
Камионите Рено са с двигатели на Волво в най-последните си версии.
Чардо
Рейтинг: 1416 НеутралноДо коментар [#18] от "sandman":
Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24Благодаря ти за инфото. Разгледах всичко с интерес и си поизплакнах очите .
Приятна вечер !
sandman
Рейтинг: 931 НеутралноДо коментар [#19] от "Чардо":
You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.Благодаря и аз!С хора като теб,общуването е удоволствие!
Приятна вечер.
Чардо
Рейтинг: 1416 НеутралноБъди жив и здрав !
Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24В мен интереса към камионите се появи през 1995 год . Тогава макар и на 49 г се оказах дърт инж и не можах да си намеря работа .
Тогава се вдигнах до един приятел (варненец) във Франция да си купя бус с който да си вадя хляба. Но най-напред си купих едно Ивеко 15 т с 65 м3 фургон с падащ борд от един търг . От друг търг си купих супер изгодно една Самара , която се оказа е е с двг и преден мост със всичко от Пежо и чак след половин година си купих един Трафик , та се оборудвах с товарни МПС-та. А аз от 1964-та не се бях качвал на камион (от изпита на Молотовка)
Та после си взех и един МАН , а сега съм в Дома за стари хора Сливен в стая 223
В Е С Е Л О !