Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Коментари (17)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Рубиконан от Балъкимерия
    Рубиконан от Балъкимерия
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    На който Голф му е скучен, семейството - от половинка и дете, а френската инженерна мисъл - любима почти колкото "френската" любов, трябва да се подпише с две ръце ЗА тая кола!

  2. 2 Профил на JazzMaster
    JazzMaster
    Рейтинг: 8 Неутрално
  3. 3 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 870 Неутрално

    Нещо с тая скоростна кутия голяма мъка ми се струва. Излиза, че по-добре с ръчна да си кара човек, че и по-малко ще плати.

  4. 4 Профил на Димитър Димитров
    Димитър Димитров
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    От седем години карам Ситроен с робот - няма такива грижи, адаптира се към стила на каране и има добър кикдаун.

  5. 5 Профил на Костадин Янев
    Костадин Янев
    Рейтинг: 434 Весело

    Скъпи дядо Коледа...

    На Боко трябва да му се забрани публична изява, въобще да говори даже, а най-добре да го пратят нанякъде, защото вече даже не е и смешно!
  6. 6 Профил на Булаир
    Булаир
    Рейтинг: 685 Весело

    Аз пък гласувам с две ръце за коментара към снимка 1, а по-точно
    за "...излъчващата стаена мощ задница." ... Кандидат-студентите ряпа да ядат !

  7. 7 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    Първо, ревюто е страхотно и кефи това че не са спестени кусурите, а снимките не захаросаните фотошопирани маркетингови имиджи като от лъскави списания а реални - поне толкова реални колкото и парите които читателя би платил за това удоволствие. Единствения елемент който помрачава инак перфектното представяне е ... 90,00 MHz по дяволите - това е радио Сигнал плюс. Може ли такива работи бе Жорка?
    Инак количката е страхотна, но предполагам българите ще искат да времето да ги убеди в безпроблемноста на тая старт-стоп система на двигателя че доста франсета са опитвали и досега - все безуспшено.
    От мнението на автора разбирам че ск.кутия има един напълно излишен режим и не намирам каквито и да е основания за да не се доверя на мнението му.
    ... Сигнал плюс... ужас!

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.
  8. 8 Профил на pc_none
    pc_none
    Рейтинг: 541 Весело

    До коментар [#5] от "Костадин Янев":

    А-ай, стига ве! Много скъпо, ве, дядо Коледа...

  9. 9 Профил на Димитър Димитров
    Димитър Димитров
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    До коментар [#7] от "Десен":

    "Сигнал Плюс" е R.I.P. Сега на неговата честота е "Дарик 18".

  10. 10 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1269 Неутрално

    Не е лоша колата, но думата БИЖУ, определено не е на място. Като става въпрос за БИЖУ очакванията са за нещо изключително, неповторимо, а не за кола ширпотреба.

  11. 11 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3386 Неутрално

    Германците правят колите си с педантична прецизност; французите - с любов.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  12. 12 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 1071 Неутрално

    "Рафинираната задница" на тази кола нещо много прилича на "Инфинити"...

  13. 13 Профил на Nan_Kurunir
    Nan_Kurunir
    Рейтинг: 1234 Неутрално

    Много приятна кола,а съм сигурен,че и за каране е страхотна...До сега винаги бях леко скептичен към Ситроен,въпреки иновативните идеи с които колите им почти винаги за блестели.Все още ми текат лигите,когато някъде видя по улиците легендарната "богиня"на Ситроен

    "Представи си,че не съществуваш и бъди свободен!"- Омар Хаям
  14. 14 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 4381 Неутрално

    Номерът с вратата на сн.8 хич не ме кефи (наистина е въпрос на време някой да се изръби, напр. палави деца при качване, нали тяхното място е точно отзад), както и неподвижното задно стъкло. Иначе колата е истинско бижу, на живо е още по-впечатляваща.

  15. 15 Профил на RS1600
    RS1600
    Рейтинг: 403 Неутрално

    Приятен автомобил, но не мога да се въздържа да коментирам темата за автоматичните скорости.
    Пилотирана?! От всички наименования за този тип скоростни кутии, това е най-нелепото.
    Приемам:
    - механична с автоматично превключване
    - автоматизирана

    Един съвет: стойте настрана от този тип трансмисии независимо от марката. Имат почти само недостатъци:
    Превключват с отвратителен тласък - всеки път кимаш непреднамерено със сериозна амплитуда, дори и да отпускаш газта.
    Механично неиздръжливи са. Всъщност са базирани на ръчна скоростна кутия, но предавките и съединителя се манипулират от електро-хидравлични механизми (автоматиката го прави вместо вас). Много често прегрява съединителя. Не работят особено добре в режим на полу-съединител.
    Предимствата са, че са евтини и не увеличават разхода на гориво, ама нейсе.
    Много по-добре е добър класически автоматик или двоен съединител.

  16. 16 Профил на Окото
    Окото
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    Да! Харесва ми!

    Част от диаметъра на кръга "Капитал"
  17. 17 Профил на Десен екстремист
    Десен екстремист
    Рейтинг: 1021 Неутрално

    "трябва да предусетиш кога ще реши да превключи, за да отнемеш газта.........",

    иначе подскачал........

    ааа, не, отказвам се да гадая, какво мисли роботът

    "Много съм във час! Осем години праим бюджети."- ББ ;)




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.