Обновените "Пежо Експерт" и "Ситроен Джъмпи" ще дебютират в Женева

Пежо Експерт Tepee



Френските технологични близнаци "Пежо Експерт" и "Ситроен Джъмпи" са сериозно обновени, като ще дебютират на изложението в Женева през март. Освен външните промени, лекотоварните автомобили предлагат и по-добри показатели по отношение на вредните емисии.


Двигателите на "Експерт" и "Джъмпи" отговарят на еконормите Евро 5. Гамата от мотори включва дизели с мощности 95, 126 и 163 к.с. За икономичността им е достатъчно да споменем, че двулитров дизел с мощност 163 к.с., има разход на гориво от 6.4 л/100 км в смесен цикъл.


Този мотор може да се комбинира с нова шест степенна автоматична скоростна кутия, с управление чрез лостче на бордното табло. Като опция "Пежо Експерт" и "Ситроен Джъмпи" могат да бъдат снабдени със системата против приплъзване на колелата Grip Control. Тя работи в четири режима (нормален, всякакъв терен, сняг и пясък), като изборът се извършва посредством бутон, разположен от лявата страна на волана.




Пътническите версии на "Експерт" (Tepee) и "Джъмпи" (Multispace) могат да качат на борда си до 9 пътника, като остават и над 500 литра багажен обем.


Товарните версии на двата модела се предлагат с две дължини и с две височини, като обемът достига до 7 кубични метра. Товарният праг пък е 49 см. Автомобилите са снабдени със странични плъзгащи се врати, които позволяват товаренето на палети и на задните врати, които се отварят до 180°.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (24)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на ermaht
    ermaht
    Рейтинг: 515 Весело

    Браво на Пежо. Това са едни от най икономичните и добри автомобили. Аз от години карам дизелови Пежа и съм супер доволен.

  2. 2 Профил на ermaht
    ermaht
    Рейтинг: 515 Весело

    Тези които са ми поставили два минуса явно никога не са карали Пежо и си нямат никаква представа от този автомобил. Но няма лошо. Нека да карат там своите бараки и да си мислят, че карат коли.

  3. 3 Профил на trying
    trying
    Рейтинг: 177 Неутрално

    Явно ти караш самолети с тея френски кошници

  4. 4
    ermaht
    Рейтинг: 515 Весело

    Коментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.

  5. 5
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  6. 6 Профил на Нико
    Нико
    Рейтинг: 526 Любопитно

    До коментар [#5] от "ermaht":

    Спокойно човече - много се палиш. Явно марката доста ти е влезла под кожата - това е добре.

    Аз примерно дизел не мога да карам,
    всичко е до вкус и усещане.

  7. 7 Профил на ermaht
    ermaht
    Рейтинг: 515 Весело

    До коментар [#6] от "Нико":
    Да прав си паля се защото всякакви тъпанари изказват мнение което са чули недочули от никому неизвестни майстори. А аз имам лични впечатления за малката от години. Наистина съм възхитен от Пежо. И карам само дизеловите, които са изключително здрави и икономични мотори. В тези изключително студени зимни дни си паля Пежото без проблем с кеф и си ходя на работа докато другите псуват край прехвалените си коли без да споменавам марки. Така, че за Пежо мога да кажа само положителни неща. Пък "разбирачите" нека да си пишат минуси това няма да им помогне да си запалят колите.

  8. 8 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 5421 Неутрално

    До коментар [#2] от "ermaht":

    Пич, явно си отскоро в този форум. Свиквай с минусите. Не може да хвалиш Пежо и по принцип френски автомобил. Имаш право да харесваш само японски. Ако не изпадаш в телешки възторг от японските автомобили, то значи че нищо не разбираш от автомобили.

    Gunter glieben glauchen globen
  9. 9 Профил на pixel
    pixel
    Рейтинг: 574 Неутрално

    хехехе;
    автомобилът е превозно средство
    но някои колеги тук му се кланят като на индийска крава

  10. 10 Профил на ermaht
    ermaht
    Рейтинг: 515 Любопитно

    До коментар [#8] от "g_t":
    Виж какво пич не съм нов и съм свикнал с минусите. А от автомобили вероятно разбирам доста повече от теб, защото това съм завършил умнико. И ако си забелязъл не говоря за "френските автомобили", както ти си се изразил, а само за марката "Пежо". Има разлика нали? А що се отнася за японските автомобили не отричам, че са добри, но не бих казал, че превъзхождат "Пежо", а като ти се наложи да поддържаш японка ти се приплаква от цените им. Нещо да имаш да ми кажеш? Или ще се опиташ да ме обориш. Недей няма да ти се получи, защото достатъчно добре съм запознат с цените им. И още една подробност явно дори апонците са признали дизеловия двигател на "Пежо" щом го поставят на джиповете "Сузуки-JTD" .

  11. 11 Профил на ivailosavoff
    ivailosavoff
    Рейтинг: 480 Неутрално

    Супер автомобил! Този модел е хит на БГ пазара от доста години!Цените са приемливи, а дизеловите им моторите са много добри!

  12. 12 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 5421 Неутрално

    До коментар [#10] от "ermaht":

    Нищо не си разбрал от коментара ми. Прочети го пак, преди да раздаваш квалификации. Интересно, че японските талибани прекрасно ме разбраха и започнаха с минусите.

    Gunter glieben glauchen globen
  13. 13 Профил на ermaht
    ermaht
    Рейтинг: 515 Весело

    До коментар [#12] от "g_t":
    Дреме ми за японските талибани и за техните минуси.

  14. 14 Профил на ermaht
    ermaht
    Рейтинг: 515 Весело

    Ето, че все пак има и разумни хора като ivailosavoff. Пич кажи им на тези "разбирачи" що за автомобил е "Пежо". Всъщност няма смисъл да ги просвещаваш остави ги да си карат баракудите там японски и каквито искат.

  15. 15 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 5421 Неутрално

    А з не виждам разлика между Пежо и Рено. Достаъчно добри са и двете марки. Рено пък доставят дизели на Нисан.

    Gunter glieben glauchen globen
  16. 16 Профил на sociopath
    sociopath
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Е можеха да са малко по-креативни с дизайна. Външно "Експерт" и "Джъмпи" почти не се различават.

  17. 17 Профил на pixel
    pixel
    Рейтинг: 574 Неутрално

    този peugeot използвува същата кароцерия с фиат scudo
    kaкто и малкият им представител bipper е
    производство на fiat
    a oт няколко месеца насам новият опел комбо
    пак от фиат се произвежда
    на новото добло само емблемите му са заменени стези на опел .
    докато пежо си използва своите мотори ,опел напълно е производство на фиат .

  18. 18 Профил на ermaht
    ermaht
    Рейтинг: 515 Весело

    До sociopath.
    Не се различават защото "Пежо" много отдавна закупиха "Ситроен" и произвеждат и двете марки. Различават се единствено само по символите на марката.

  19. 19 Профил на ivailosavoff
    ivailosavoff
    Рейтинг: 480 Весело

    До коментар [#15] от "g_t":
    Нисан е собственост на Рено и е съвсем нормално да им продават мотори! И да, има разлика между ПСА и Рено!Факт е 4е ПСА продават огромен (около 600 000 ако не се лъжа) брой мотори на други производители и са с добро ка4ество!

    Факт е също, 4е немските марки развиха много дизеловата си технология и тя днес е равна или по добра!
    Ина4е всеки има право да избира, свободен пазар! Кеф ти риба, кеф ти паламуд! Всяка марка има предимства и недостатъци!
    Поздрави

  20. 20 Профил на pentuer
    pentuer
    Рейтинг: 684 Неутрално

    Който не е карал японски автомобил няма и идея, че разликата
    между тях и френските е цяла пропаст.Може би това не се отнася само за лекотоварните.

  21. 21 Профил на kikoleppard
    kikoleppard
    Рейтинг: 233 Неутрално

    До коментар [#10] от "ermaht":

    Колега, малко ще те коригирам. Последният дизелов мотор, който Пежо е доставило на Сузуки е било за предпоследната версия на Сузуки Витара -1.9 със 109 к.с. Оттогава Сузуки ползва само моторите на Фиат - 1.3 и 1.9 Multijet.

    Ще изясня, че Фиат и ПСА имат Joint-venture за лекотоварни, като гореспоменатите модели се правят във Франция и са разработка на ПСА. Големите бусове Дукато/Джъмпер и Боксер - се правят в Италия, а малките Фиорино, Немо и Бипер (ги произвежда Tofas(50 на 50 Коч Холдинг и Фиат) в Турция.

    Може да се каже, че в сектора лекотоварни именно Фиат дава повечето разработки от 2те фирми.

    Ето скоро коментирах с ник КИКО в една статия по въпроса - даже нещата не изглеждат на добре за гореспоменатите модели.

    http://www.automedia.bg/news/article_15548.html

  22. 22 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 5421 Неутрално

    [quote#19:"ivailosavoff"]Ина4е всеки има право да избира, свободен пазар! Кеф ти риба, кеф ти паламуд! Всяка марка има предимства и недостатъци! [/quote]

    А, ето с това съм напълно съгласен.
    Поздрави.

    Gunter glieben glauchen globen
  23. 23 Профил на kikoleppard
    kikoleppard
    Рейтинг: 233 Весело

    До коментар [#10] от "ermaht":

    Сетих се, че сега на Витарата и Джимни слагат дизелови мотори на Рено - 1.9 и 1.5, така че минало свършило с на Пежо Дизелите

  24. 24 Профил на trying
    trying
    Рейтинг: 177 Неутрално

    Я се чуй бе опитал ПЕЖО и вече било НАЙ-ДОБРОТО ,качи се в нещо друго и говори тогава пък като стигнеш 4.5 разход с 120 коня при 1.9 или с 180км/ч 8 разход тогава говори караш ме и примери да давам ,смешка караи си градско с 30-40 някво смартчи и мълчи ,аре.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK