60 хил. евро не са много... това са 10 нетни заплати на тези които го карат....
В Германия 1/4 от продадените беемвета са фирмени коли... доста добри оферти правят ако купиш там накуп няколкостотин или няколко хиляди (като Дой4е Телеком).....
На спортни състезания с/у Германия не викайте "Бъъългари - юююююнаци" , защото Дойчо разбира "You , nazi!"
Автомобилът е много красив, техническите му характеристики са много добри, но цената.................55 000 евро и нагоре.....направиха интересно сравнение с 535i, но не и в цените......та да не се окаже, че е много по-изгодно да си го вземеш него като разликата в цените изплаща многократно по-високата консумация на гориво, а и няма тази сложна технология с ултраскъпи батерии....
До коментар [#5] от "smehur_co":По време на автомобилното изложение в Женева тази година Volvo ще представи хибридна версия на най-новия си модел V60. Той впечатлява с невероятно ниски нива на въглеродни емисии – под 50 г/км, като разходът на гориво е едва 1,9 литра на 100 км. През 2012 г. Volvo Car Corporation ще бъде първия автомобилен производител в света, който ще пусне в продажба подобни хибридни автомобили. И това не е случайно, защото опазването на околната среда е една от основните ценности на марката Volvo. Бързият напредък на шведския бранд в тази област се дължи най-вече на тясното сътрудничество с енергиен доставчик Vattenfall.
Това Волво просто има по-голяма батерия като презумцията е първо да го караш на ел.енергия заредена от контакта... и после на гориво... и така се стига до двата литра (плюс ел. енергията)...
Още няма измислена кола, която зарежда резервоара.... А беемвето не трябва да се зарежда.... то не е ел.кола
На спортни състезания с/у Германия не викайте "Бъъългари - юююююнаци" , защото Дойчо разбира "You , nazi!"
Honda AC-X е оборудван с Plug-In хибридна система, която комбинира бензинов двигател с капацитет от 1600 куб.см., с мощност на двигателя kw 120 електрически и може да управлява до разстояние от 997 км. Въпреки че произведената електроенергия не е много по-различно от малкия седан, който е само в състояние да произвежда мощност от 127 к.с., но AC-X на Honda твърдят, че на разстояние от 110 км само с един литър бензин.
първо похвално на дневник,че най накрая разбраха,че новите БМВ-та не са с 2 турбини.Второ петицата е хубава но 25 хиляди лева спрямо "стандартно" 535 мисля,че въобще не си заслужава.Тези 25 хиляди са ти 10 тона А98...Значи какво се оказва...първо трябва да избия с по ниския разход тия 25 хиляди лева и чак после вече да почна да "печеля"от това, че карам хибрид.А колата през това време....примерно вече станала "само" на 300 хиляди километра . Нищо не се казва и за самата батерия...трябва ли да се сменя след определен период? Защото на един познат чисто новото инфинити м37 хибрид трябвало да се сменя батерията на всеки 4-5 години което по спомен струвало към 12 хиляди евро .
Електромобилът е бъдещето. Ето и цените им станаха съпоставими. Не остана много време на нефтения монопол и за това и цените на петрола хвърчат така. Разбира се това ускорява и разработките по възможните алтернативи.
П.П.Имам предвид следващите няколко десетилетия, разбира се.
Левски до Каравелов: Дочувам, че сте решили да докарате миризливият казашки бутуш в Булгурско? Ако туй е тъй то аз с моите кунки ще ви отрежа чепките.“
според мен бъдещето на хибридите преминава през една друга технология наречена (от БМВ) HYDROGEN. А това,че в момента модно всеки се е затичал по тия електрики е отделен въпрос...
Този автомобил определено не е "еко", според мен. Това е автомобил за богатите "зелени" чичковци, които желаят да имат "екологичен", свръхавангарден, луксозен и натъпкан със всевъзможни глезотии автомобил. Такива автомобили просто се целят в нишата на богатите, които ги "гризе" съвестта за околната среда, но не могат да се разделят примерно с екстра, която им помни положението на седалките или не могат да се появят на коктеил с нещо различно от БМВ, МБ или пр. Те просто трябва да са "еко", защото е модерно.
Съгласен. Хибридите са само един балон. Истината според мен са чистите електромобили. Като ще е гарга - да е рошава, като ще е екологичен автомобил - да е с нулеви емисии. Хибридите са просто играчка за екологично нечисти съвести.
Volvo XC 60 Plug In Hybrid Concept Car беше показано на автомобилното изложение в Детройт през януари тази година.
Заено с Форд Фокус Електрик, WV-E - Bugster и Бора Хибрид, CODA sedan - на цена 37 500 $, и с отстъпка и приспадане на федералните данъци, поради това, че е напълно с електрическо задвижване на цена от 22 500 $ с батерии LiFePo4 с 10 годишна гаранция или 100 000 мили, , новата Тойота Приус 2012 Хибрид , Мерцедес Е300Blue Tech NYBRID -разход 4,2/100 км и Мерцедес S350Blue Tech Diesel Joins NYBRID в три разновидности, Тесла на цена около 48 000 $ без приспадането на данъците., окло 16 000$.
BMW не показаха нищо изключително.
Що се касае за технологията Hydgogen, БМВ от 2000 обикаля света с няколко модела на седмицата и тройката и с две Мини Купър. Серийното производство е много малко и колите са изключително взривоопасни, проблем който предстои да се решава, независимо, че се продават и Мазда с водородно гориво ( В Норвегия). Водородът се добива в Дубай и някъде в пустинята, като се използва слънчева енергия за производството му.
най-доброто в смесените или фючър-задвижвания предстои, но трябва похвала и за БМВ-актив хиб.5, защото и то е част от усилието по Пътя .
а иначе, куфарите на сн.23 също са хибриди )
[quote#14:"10mm AUTO"]според мен бъдещето на хибридите преминава през една друга технология наречена (от БМВ) HYDROGEN.[/quote]
Да нямаш предвид великата технология на БМВ "ДВГ на течен водород"? Технология която в 7-ма серия даваше невероятните резултати от 260 к.с. от 6 литра 12 цилиндров двигател, разход 56 л/100км течен водород, 0-100 км/ч за 9.5 сек и достатъчно емисии на азотни окиси? Да не говорим че полупразен резервоар се изпразваше от само себе си за 9 дни. Да, впечатляваща технология, наистина. Няма по-големи лидери от БМВ в тая област, няма и да има.
[quote#16:"g_t"] Като ще е гарга - да е рошава, като ще е екологичен автомобил - да е с нулеви емисии. [/quote]
Чак пък с нулеви емисии.Този ток да не го правят от някаква божествена пръдня.
бмв правиат хибриди за да има работа за електротехниците в кризата бош сименс и за автомобилните компютри
да не мислиш че не могат да направиат механични атомобили
икономиката е сьвкупност от много знаниа вьв физиката и химиата и математиката
Повече въздух, повече калорично гориво, примерно Jet-1, една турбинка която да зарежда батерии и 4 електромотора на всяко колело. Колко сложно може да бъде, дори и за БМВ?
Е това е големия въпрос по принцип. Феновете на електрическите автомобили изтъкват като аргумент, че замърсяването от ТЕЦ-овете е контролирано и по-лесно за елиминиране. С това съм съгласен. Освен това електричество се произвежда и от ВЕЦ и ветрогенратори, които имат наистина 0-емисии. Докато хибридната технология само намалява емисиите, отделяни от самия автомобил, без да ги елиминира. И всичко това с безумно висока цена, която в България не можеш да я избиеш с по-ниски данъци, защото няма преференции. Затова смятам, че хибридите са само един рекламен балон.
[quote#4:"normandy"]но 125 хиляди лева са твърде много.[/quote]
Не просто много, а прекалено много.
За тези пари ще си построя и обзаведа двуетажна къща, и ще си взема някой доста по-скромен автомобил (4х4, отивам навсякъде, всеки сезон) и няма да мисля за смяна на батериите през 3-4 години, както и няма да плащам данък от 1000 лв на година, който общината с нищо не са заслужили.
Както знаете, в България все още има прецедент, че данъка на новите коли е по-голям от този на по-старите ...
Не виждам за какво да ги давам тези грешни пари.
До коментар [#19] от "DFGeneer": Донякъде си прав. Но технически тези дефекти на HYDROGEN са отстраними. По-голямата боза е самия водород - кога ще стане достъпен и конкурентен на бензина по цена.
Но тези модели не се правят за да се продават масово. Правят се с цел изпробване и усъвършенстване на технологии. Добре е, че БМВ го правят Добре е, че не всички си казват: това е безмислица.
До коментар [#29] от "g_t":
В Германия хибридите си имат търсене. Нещо като мода са сред сравнително заможните хора. По-странното е че чисто електрическите коли нямат търсене. Изглежда за германеца са най-важни динамичните характеристики на автомобила, а в това отношение хибридите са добри.
Не само мода, но и по-ниски данъци. Колкото до динамиката, елдвигателя е с по-висок КПД от ДВГ и има потенциал да е достатъчно динамичен. Целият проблем е в проклетите батерии - тежат много и се изхабяват бързо. Ако това се разреши, елдвигателят има светло бъдеще.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
mitkobomb
Рейтинг: 515 ВеселоИма далеч по-добри модели в тоя клас от БМВ!!!
pavur
Рейтинг: 1133 НеутралноЕ ся ако вземат и да го пуснат на цени от двайсетина илядо лева с ДДС....
Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
Рейтинг: 1524 ЛюбопитноКой идиот си паркира БМВ-ти на плажа ?
15.02.1989 - 07.02.2018takeshi303
Рейтинг: 796 НеутралноНе лош автомобил, но 125 хиляди лева са твърде много.
smehur_co
Рейтинг: 579 НеутралноДо коментар [#1] от "mitkobomb":
Вяра. Надежда. Любов.Кои са те?
Маргарит Пицов
Рейтинг: 623 Неутрално60 хил. евро не са много... това са 10 нетни заплати на тези които го карат....
На спортни състезания с/у Германия не викайте "Бъъългари - юююююнаци" , защото Дойчо разбира "You , nazi!"В Германия 1/4 от продадените беемвета са фирмени коли... доста добри оферти правят ако купиш там накуп няколкостотин или няколко хиляди (като Дой4е Телеком).....
Владимиров
Рейтинг: 740 НеутралноАвтомобилът е много красив, техническите му характеристики са много добри, но цената.................55 000 евро и нагоре.....направиха интересно сравнение с 535i, но не и в цените......та да не се окаже, че е много по-изгодно да си го вземеш него като разликата в цените изплаща многократно по-високата консумация на гориво, а и няма тази сложна технология с ултраскъпи батерии....
mitkobomb
Рейтинг: 515 ЛюбопитноДо коментар [#5] от "smehur_co":По време на автомобилното изложение в Женева тази година Volvo ще представи хибридна версия на най-новия си модел V60. Той впечатлява с невероятно ниски нива на въглеродни емисии – под 50 г/км, като разходът на гориво е едва 1,9 литра на 100 км. През 2012 г. Volvo Car Corporation ще бъде първия автомобилен производител в света, който ще пусне в продажба подобни хибридни автомобили. И това не е случайно, защото опазването на околната среда е една от основните ценности на марката Volvo. Бързият напредък на шведския бранд в тази област се дължи най-вече на тясното сътрудничество с енергиен доставчик Vattenfall.
Маргарит Пицов
Рейтинг: 623 НеутралноДо коментар [#8] от "mitkobomb":
На спортни състезания с/у Германия не викайте "Бъъългари - юююююнаци" , защото Дойчо разбира "You , nazi!"Това Волво просто има по-голяма батерия като презумцията е първо да го караш на ел.енергия заредена от контакта... и после на гориво... и така се стига до двата литра (плюс ел. енергията)...
Още няма измислена кола, която зарежда резервоара.... А беемвето не трябва да се зарежда.... то не е ел.кола
mitkobomb
Рейтинг: 515 ЛюбопитноHonda AC-X е оборудван с Plug-In хибридна система, която комбинира бензинов двигател с капацитет от 1600 куб.см., с мощност на двигателя kw 120 електрически и може да управлява до разстояние от 997 км. Въпреки че произведената електроенергия не е много по-различно от малкия седан, който е само в състояние да произвежда мощност от 127 к.с., но AC-X на Honda твърдят, че на разстояние от 110 км само с един литър бензин.
10mm AUTO протестира срещу цензурата на цървула...
Рейтинг: 515 Неутралнопърво похвално на дневник,че най накрая разбраха,че новите БМВ-та не са с 2 турбини.Второ петицата е хубава но 25 хиляди лева спрямо "стандартно" 535 мисля,че въобще не си заслужава.Тези 25 хиляди са ти 10 тона А98...Значи какво се оказва...първо трябва да избия с по ниския разход тия 25 хиляди лева и чак после вече да почна да "печеля"от това, че карам хибрид.А колата през това време....примерно вече станала "само" на 300 хиляди километра
. Нищо не се казва и за самата батерия...трябва ли да се сменя след определен период? Защото на един познат чисто новото инфинити м37 хибрид трябвало да се сменя батерията на всеки 4-5 години което по спомен струвало към 12 хиляди евро
.
Чоко и Боко
Рейтинг: 701 ЛюбопитноЕлектромобилът е бъдещето. Ето и цените им станаха съпоставими. Не остана много време на нефтения монопол и за това и цените на петрола хвърчат така. Разбира се това ускорява и разработките по възможните алтернативи.
Левски до Каравелов: Дочувам, че сте решили да докарате миризливият казашки бутуш в Булгурско? Ако туй е тъй то аз с моите кунки ще ви отрежа чепките.“П.П.Имам предвид следващите няколко десетилетия, разбира се.
ARRI
Рейтинг: 1416 НеутралноДо коментар [#1] от "mitkobomb":
Плащат ми от швейцарското посолство да пропагандирам ПРЯКАТА ДЕМОКРАЦИЯ ! Признавам, че трол-я в тяхна полза с/у 5 франка на пост!НЯМА !!!!!
10mm AUTO протестира срещу цензурата на цървула...
Рейтинг: 515 НеутралноДо коментар [#12] от "Чоко и Боко":
според мен бъдещето на хибридите преминава през една друга технология наречена (от БМВ) HYDROGEN. А това,че в момента модно всеки се е затичал по тия електрики е отделен въпрос...
stef00
Рейтинг: 8 НеутралноТози автомобил определено не е "еко", според мен. Това е автомобил за богатите "зелени" чичковци, които желаят да имат "екологичен", свръхавангарден, луксозен и натъпкан със всевъзможни глезотии автомобил. Такива автомобили просто се целят в нишата на богатите, които ги "гризе" съвестта за околната среда, но не могат да се разделят примерно с екстра, която им помни положението на седалките или не могат да се появят на коктеил с нещо различно от БМВ, МБ или пр. Те просто трябва да са "еко", защото е модерно.
Alarmstufe: Rot
Рейтинг: 4971 НеутралноДо коментар [#11] от "10mm AUTO":
Gunter glieben glauchen globenСъгласен. Хибридите са само един балон. Истината според мен са чистите електромобили. Като ще е гарга - да е рошава, като ще е екологичен автомобил - да е с нулеви емисии. Хибридите са просто играчка за екологично нечисти съвести.
Apolon ot Tiana
Рейтинг: 832 НеутралноДо коментар [#8] от "mitkobomb":
apoloniyVolvo XC 60 Plug In Hybrid Concept Car беше показано на автомобилното изложение в Детройт през януари тази година.
Заено с Форд Фокус Електрик, WV-E - Bugster и Бора Хибрид, CODA sedan - на цена 37 500 $, и с отстъпка и приспадане на федералните данъци, поради това, че е напълно с електрическо задвижване на цена от 22 500 $ с батерии LiFePo4 с 10 годишна гаранция или 100 000 мили, , новата Тойота Приус 2012 Хибрид , Мерцедес Е300Blue Tech NYBRID -разход 4,2/100 км и Мерцедес S350Blue Tech Diesel Joins NYBRID в три разновидности, Тесла на цена около 48 000 $ без приспадането на данъците., окло 16 000$.
BMW не показаха нищо изключително.
Що се касае за технологията Hydgogen, БМВ от 2000 обикаля света с няколко модела на седмицата и тройката и с две Мини Купър. Серийното производство е много малко и колите са изключително взривоопасни, проблем който предстои да се решава, независимо, че се продават и Мазда с водородно гориво ( В Норвегия). Водородът се добива в Дубай и някъде в пустинята, като се използва слънчева енергия за производството му.
lisco
Рейтинг: 531 Неутралнонай-доброто в смесените или фючър-задвижвания предстои, но трябва похвала и за БМВ-актив хиб.5, защото и то е част от усилието по Пътя .
)
а иначе, куфарите на сн.23 също са хибриди
DFGeneer
Рейтинг: 233 Неутрално[quote#14:"10mm AUTO"]според мен бъдещето на хибридите преминава през една друга технология наречена (от БМВ) HYDROGEN.[/quote]
ces_m.html
Да нямаш предвид великата технология на БМВ "ДВГ на течен водород"? Технология която в 7-ма серия даваше невероятните резултати от 260 к.с. от 6 литра 12 цилиндров двигател, разход 56 л/100км течен водород, 0-100 км/ч за 9.5 сек и достатъчно емисии на азотни окиси? Да не говорим че полупразен резервоар се изпразваше от само себе си за 9 дни. Да, впечатляваща технология, наистина. Няма по-големи лидери от БМВ в тая област, няма и да има.
http://www.greencarcongress.com/2006/09/bmw_announ
dearblue
Рейтинг: 564 Неутралносега с 6,5 литра ще си карате 100 км по ски пистите по улиците на софиа и циалата страна
charlyb
Рейтинг: 907 НеутралноВърхова технология осъществена с върхово качество. С една дума - БМВ!
Протестите ще стимулират управляващите да започнат реформи – протестират нереформираните, онези които смучат от държавата!Цайко
Рейтинг: 1127 Неутрално[quote#16:"g_t"] Като ще е гарга - да е рошава, като ще е екологичен автомобил - да е с нулеви емисии. [/quote]
Чак пък с нулеви емисии.Този ток да не го правят от някаква божествена пръдня.
niki_rst
Рейтинг: 458 Неутрално6.7/100км - 1078.00 лв годишен данък
dearblue
Рейтинг: 564 Неутралновместо кучешки вприагове качвате се на бмв 4х4 и ниакои кара и тегли ски сноу борд или шеина
valkiry
Рейтинг: 480 НеутралноЕДНО ИСТИНСКО БМВ - НЕ БИВА ДА Е ХИБРИД !!!!
dearblue
Рейтинг: 564 Неутралнобмв правиат хибриди за да има работа за електротехниците в кризата бош сименс и за автомобилните компютри
да не мислиш че не могат да направиат механични атомобили
икономиката е сьвкупност от много знаниа вьв физиката и химиата и математиката
Десен
Рейтинг: 1416 НеутралноПовече въздух, повече калорично гориво, примерно Jet-1, една турбинка която да зарежда батерии и 4 електромотора на всяко колело. Колко сложно може да бъде, дори и за БМВ?
Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.dearblue
Рейтинг: 564 НеутралноДо коментар [#27] от "Десен":
ФердинантПорше 1902
Alarmstufe: Rot
Рейтинг: 4971 НеутралноДо коментар [#22] от "Цайко":
Gunter glieben glauchen globenЕ това е големия въпрос по принцип. Феновете на електрическите автомобили изтъкват като аргумент, че замърсяването от ТЕЦ-овете е контролирано и по-лесно за елиминиране. С това съм съгласен. Освен това електричество се произвежда и от ВЕЦ и ветрогенратори, които имат наистина 0-емисии. Докато хибридната технология само намалява емисиите, отделяни от самия автомобил, без да ги елиминира. И всичко това с безумно висока цена, която в България не можеш да я избиеш с по-ниски данъци, защото няма преференции. Затова смятам, че хибридите са само един рекламен балон.
snafuracer
Рейтинг: 458 Неутрално[quote#4:"normandy"]но 125 хиляди лева са твърде много.[/quote]
Не просто много, а прекалено много.
За тези пари ще си построя и обзаведа двуетажна къща, и ще си взема някой доста по-скромен автомобил (4х4, отивам навсякъде, всеки сезон) и няма да мисля за смяна на батериите през 3-4 години, както и няма да плащам данък от 1000 лв на година, който общината с нищо не са заслужили.
Както знаете, в България все още има прецедент, че данъка на новите коли е по-голям от този на по-старите ...
Не виждам за какво да ги давам тези грешни пари.
Дамян
Рейтинг: 1381 НеутралноДо коментар [#19] от "DFGeneer": Донякъде си прав. Но технически тези дефекти на HYDROGEN са отстраними. По-голямата боза е самия водород - кога ще стане достъпен и конкурентен на бензина по цена.
Добре е, че не всички си казват: това е безмислица.
Но тези модели не се правят за да се продават масово. Правят се с цел изпробване и усъвършенстване на технологии. Добре е, че БМВ го правят
Дамян
Рейтинг: 1381 НеутралноДо коментар [#29] от "g_t":
В Германия хибридите си имат търсене. Нещо като мода са сред сравнително заможните хора. По-странното е че чисто електрическите коли нямат търсене. Изглежда за германеца са най-важни динамичните характеристики на автомобила, а в това отношение хибридите са добри.
Alarmstufe: Rot
Рейтинг: 4971 НеутралноДо коментар [#32] от "Дамян":
Gunter glieben glauchen globenНе само мода, но и по-ниски данъци. Колкото до динамиката, елдвигателя е с по-висок КПД от ДВГ и има потенциал да е достатъчно динамичен. Целият проблем е в проклетите батерии - тежат много и се изхабяват бързо. Ако това се разреши, елдвигателят има светло бъдеще.