Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Топ галерии

Коментари (33)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на mitkobomb
    mitkobomb
    Рейтинг: 524 Весело

    Има далеч по-добри модели в тоя клас от БМВ!!!

  2. 2 Профил на pavur
    pavur
    Рейтинг: 738 Неутрално

    Е ся ако вземат и да го пуснат на цени от двайсетина илядо лева с ДДС....

  3. 3 Профил на Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Рейтинг: 1564 Любопитно

    Кой идиот си паркира БМВ-ти на плажа ?

    15.02.1989 - 07.02.2018
  4. 4 Профил на takeshi303
    takeshi303
    Рейтинг: 810 Неутрално

    Не лош автомобил, но 125 хиляди лева са твърде много.

  5. 5 Профил на smehur_co
    smehur_co
    Рейтинг: 588 Неутрално

    До коментар [#1] от "mitkobomb":

    Кои са те?


    Вяра. Надежда. Любов.
  6. 6 Профил на Маргарит Пицов
    Маргарит Пицов
    Рейтинг: 637 Неутрално

    60 хил. евро не са много... това са 10 нетни заплати на тези които го карат....

    В Германия 1/4 от продадените беемвета са фирмени коли... доста добри оферти правят ако купиш там накуп няколкостотин или няколко хиляди (като Дой4е Телеком).....

    На спортни състезания с/у Германия не викайте "Бъъългари - юююююнаци" , защото Дойчо разбира "You , nazi!"
  7. 7 Профил на Владимиров
    Владимиров
    Рейтинг: 753 Неутрално

    Автомобилът е много красив, техническите му характеристики са много добри, но цената.................55 000 евро и нагоре.....направиха интересно сравнение с 535i, но не и в цените......та да не се окаже, че е много по-изгодно да си го вземеш него като разликата в цените изплаща многократно по-високата консумация на гориво, а и няма тази сложна технология с ултраскъпи батерии....

  8. 8 Профил на mitkobomb
    mitkobomb
    Рейтинг: 524 Любопитно

    До коментар [#5] от "smehur_co":По време на автомобилното изложение в Женева тази година Volvo ще представи хибридна версия на най-новия си модел V60. Той впечатлява с невероятно ниски нива на въглеродни емисии – под 50 г/км, като разходът на гориво е едва 1,9 литра на 100 км. През 2012 г. Volvo Car Corporation ще бъде първия автомобилен производител в света, който ще пусне в продажба подобни хибридни автомобили. И това не е случайно, защото опазването на околната среда е една от основните ценности на марката Volvo. Бързият напредък на шведския бранд в тази област се дължи най-вече на тясното сътрудничество с енергиен доставчик Vattenfall.

  9. 9 Профил на Маргарит Пицов
    Маргарит Пицов
    Рейтинг: 637 Неутрално

    До коментар [#8] от "mitkobomb":

    Това Волво просто има по-голяма батерия като презумцията е първо да го караш на ел.енергия заредена от контакта... и после на гориво... и така се стига до двата литра (плюс ел. енергията)...

    Още няма измислена кола, която зарежда резервоара.... А беемвето не трябва да се зарежда.... то не е ел.кола

    На спортни състезания с/у Германия не викайте "Бъъългари - юююююнаци" , защото Дойчо разбира "You , nazi!"
  10. 10 Профил на mitkobomb
    mitkobomb
    Рейтинг: 524 Любопитно

    Honda AC-X е оборудван с Plug-In хибридна система, която комбинира бензинов двигател с капацитет от 1600 куб.см., с мощност на двигателя kw 120 електрически и може да управлява до разстояние от 997 км. Въпреки че произведената електроенергия не е много по-различно от малкия седан, който е само в състояние да произвежда мощност от 127 к.с., но AC-X на Honda твърдят, че на разстояние от 110 км само с един литър бензин.

  11. 11 Профил на 10mm AUTO протестира срещу цензурата на цървула...
    10mm AUTO протестира срещу цензурата на цървула...
    Рейтинг: 524 Неутрално

    първо похвално на дневник,че най накрая разбраха,че новите БМВ-та не са с 2 турбини.Второ петицата е хубава но 25 хиляди лева спрямо "стандартно" 535 мисля,че въобще не си заслужава.Тези 25 хиляди са ти 10 тона А98...Значи какво се оказва...първо трябва да избия с по ниския разход тия 25 хиляди лева и чак после вече да почна да "печеля"от това, че карам хибрид.А колата през това време....примерно вече станала "само" на 300 хиляди километра . Нищо не се казва и за самата батерия...трябва ли да се сменя след определен период? Защото на един познат чисто новото инфинити м37 хибрид трябвало да се сменя батерията на всеки 4-5 години което по спомен струвало към 12 хиляди евро .

  12. 12 Профил на Чоко и Боко
    Чоко и Боко
    Рейтинг: 658 Любопитно

    Електромобилът е бъдещето. Ето и цените им станаха съпоставими. Не остана много време на нефтения монопол и за това и цените на петрола хвърчат така. Разбира се това ускорява и разработките по възможните алтернативи.

    П.П.Имам предвид следващите няколко десетилетия, разбира се.

    Левски до Каравелов: Дочувам, че сте решили да докарате миризливият казашки бутуш в Булгурско? Ако туй е тъй то аз с моите кунки ще ви отрежа чепките.“
  13. 13 Профил на ARRI
    ARRI
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    До коментар [#1] от "mitkobomb":

    НЯМА !!!!!

    Плащат ми от швейцарското посолство да пропагандирам ПРЯКАТА ДЕМОКРАЦИЯ ! Признавам, че трол-я в тяхна полза с/у 5 франка на пост!
  14. 14 Профил на 10mm AUTO протестира срещу цензурата на цървула...
    10mm AUTO протестира срещу цензурата на цървула...
    Рейтинг: 524 Неутрално

    До коментар [#12] от "Чоко и Боко":

    според мен бъдещето на хибридите преминава през една друга технология наречена (от БМВ) HYDROGEN. А това,че в момента модно всеки се е затичал по тия електрики е отделен въпрос...

  15. 15 Профил на stef00
    stef00
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Този автомобил определено не е "еко", според мен. Това е автомобил за богатите "зелени" чичковци, които желаят да имат "екологичен", свръхавангарден, луксозен и натъпкан със всевъзможни глезотии автомобил. Такива автомобили просто се целят в нишата на богатите, които ги "гризе" съвестта за околната среда, но не могат да се разделят примерно с екстра, която им помни положението на седалките или не могат да се появят на коктеил с нещо различно от БМВ, МБ или пр. Те просто трябва да са "еко", защото е модерно.

  16. 16 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 3178 Неутрално

    До коментар [#11] от "10mm AUTO":

    Съгласен. Хибридите са само един балон. Истината според мен са чистите електромобили. Като ще е гарга - да е рошава, като ще е екологичен автомобил - да е с нулеви емисии. Хибридите са просто играчка за екологично нечисти съвести.

    Gunter glieben glauchen globen
  17. 17 Профил на Apolon ot Tiana
    Apolon ot Tiana
    Рейтинг: 853 Неутрално

    До коментар [#8] от "mitkobomb":

    Volvo XC 60 Plug In Hybrid Concept Car беше показано на автомобилното изложение в Детройт през януари тази година.
    Заено с Форд Фокус Електрик, WV-E - Bugster и Бора Хибрид, CODA sedan - на цена 37 500 $, и с отстъпка и приспадане на федералните данъци, поради това, че е напълно с електрическо задвижване на цена от 22 500 $ с батерии LiFePo4 с 10 годишна гаранция или 100 000 мили, , новата Тойота Приус 2012 Хибрид , Мерцедес Е300Blue Tech NYBRID -разход 4,2/100 км и Мерцедес S350Blue Tech Diesel Joins NYBRID в три разновидности, Тесла на цена около 48 000 $ без приспадането на данъците., окло 16 000$.
    BMW не показаха нищо изключително.
    Що се касае за технологията Hydgogen, БМВ от 2000 обикаля света с няколко модела на седмицата и тройката и с две Мини Купър. Серийното производство е много малко и колите са изключително взривоопасни, проблем който предстои да се решава, независимо, че се продават и Мазда с водородно гориво ( В Норвегия). Водородът се добива в Дубай и някъде в пустинята, като се използва слънчева енергия за производството му.

    apoloniy
  18. 18 Профил на lisco
    lisco
    Рейтинг: 531 Неутрално

    най-доброто в смесените или фючър-задвижвания предстои, но трябва похвала и за БМВ-актив хиб.5, защото и то е част от усилието по Пътя .
    а иначе, куфарите на сн.23 също са хибриди )

  19. 19 Профил на DFGeneer
    DFGeneer
    Рейтинг: 237 Неутрално

    [quote#14:"10mm AUTO"]според мен бъдещето на хибридите преминава през една друга технология наречена (от БМВ) HYDROGEN.[/quote]

    Да нямаш предвид великата технология на БМВ "ДВГ на течен водород"? Технология която в 7-ма серия даваше невероятните резултати от 260 к.с. от 6 литра 12 цилиндров двигател, разход 56 л/100км течен водород, 0-100 км/ч за 9.5 сек и достатъчно емисии на азотни окиси? Да не говорим че полупразен резервоар се изпразваше от само себе си за 9 дни. Да, впечатляваща технология, наистина. Няма по-големи лидери от БМВ в тая област, няма и да има.

    http://www.greencarcongress.com/2006/09/bmw_announces_m.html

  20. 20 Профил на dearblue
    dearblue
    Рейтинг: 580 Неутрално

    сега с 6,5 литра ще си карате 100 км по ски пистите по улиците на софиа и циалата страна

  21. 21 Профил на charlyb
    charlyb
    Рейтинг: 925 Неутрално

    Върхова технология осъществена с върхово качество. С една дума - БМВ!

    Протестите ще стимулират управляващите да започнат реформи – протестират нереформираните, онези които смучат от държавата!
  22. 22 Профил на Цайко
    Цайко
    Рейтинг: 1315 Неутрално

    [quote#16:"g_t"] Като ще е гарга - да е рошава, като ще е екологичен автомобил - да е с нулеви емисии. [/quote]
    Чак пък с нулеви емисии.Този ток да не го правят от някаква божествена пръдня.

  23. 23 Профил на niki_rst
    niki_rst
    Рейтинг: 466 Неутрално

    6.7/100км - 1078.00 лв годишен данък

  24. 24 Профил на dearblue
    dearblue
    Рейтинг: 580 Неутрално

    вместо кучешки вприагове качвате се на бмв 4х4 и ниакои кара и тегли ски сноу борд или шеина

  25. 25 Профил на valkiry
    valkiry
    Рейтинг: 466 Неутрално

    ЕДНО ИСТИНСКО БМВ - НЕ БИВА ДА Е ХИБРИД !!!!

  26. 26 Профил на dearblue
    dearblue
    Рейтинг: 580 Неутрално

    бмв правиат хибриди за да има работа за електротехниците в кризата бош сименс и за автомобилните компютри
    да не мислиш че не могат да направиат механични атомобили
    икономиката е сьвкупност от много знаниа вьв физиката и химиата и математиката

  27. 27 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    Повече въздух, повече калорично гориво, примерно Jet-1, една турбинка която да зарежда батерии и 4 електромотора на всяко колело. Колко сложно може да бъде, дори и за БМВ?

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.
  28. 28 Профил на dearblue
    dearblue
    Рейтинг: 580 Неутрално

    До коментар [#27] от "Десен":

    ФердинантПорше 1902

  29. 29 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 3178 Неутрално

    До коментар [#22] от "Цайко":

    Е това е големия въпрос по принцип. Феновете на електрическите автомобили изтъкват като аргумент, че замърсяването от ТЕЦ-овете е контролирано и по-лесно за елиминиране. С това съм съгласен. Освен това електричество се произвежда и от ВЕЦ и ветрогенратори, които имат наистина 0-емисии. Докато хибридната технология само намалява емисиите, отделяни от самия автомобил, без да ги елиминира. И всичко това с безумно висока цена, която в България не можеш да я избиеш с по-ниски данъци, защото няма преференции. Затова смятам, че хибридите са само един рекламен балон.

    Gunter glieben glauchen globen
  30. 30 Профил на snafuracer
    snafuracer
    Рейтинг: 466 Неутрално

    [quote#4:"normandy"]но 125 хиляди лева са твърде много.[/quote]
    Не просто много, а прекалено много.
    За тези пари ще си построя и обзаведа двуетажна къща, и ще си взема някой доста по-скромен автомобил (4х4, отивам навсякъде, всеки сезон) и няма да мисля за смяна на батериите през 3-4 години, както и няма да плащам данък от 1000 лв на година, който общината с нищо не са заслужили.
    Както знаете, в България все още има прецедент, че данъка на новите коли е по-голям от този на по-старите ...
    Не виждам за какво да ги давам тези грешни пари.

  31. 31 Профил на Дамян
    Дамян
    Рейтинг: 1424 Неутрално

    До коментар [#19] от "DFGeneer": Донякъде си прав. Но технически тези дефекти на HYDROGEN са отстраними. По-голямата боза е самия водород - кога ще стане достъпен и конкурентен на бензина по цена.
    Но тези модели не се правят за да се продават масово. Правят се с цел изпробване и усъвършенстване на технологии. Добре е, че БМВ го правят Добре е, че не всички си казват: това е безмислица.

  32. 32 Профил на Дамян
    Дамян
    Рейтинг: 1424 Неутрално

    До коментар [#29] от "g_t":
    В Германия хибридите си имат търсене. Нещо като мода са сред сравнително заможните хора. По-странното е че чисто електрическите коли нямат търсене. Изглежда за германеца са най-важни динамичните характеристики на автомобила, а в това отношение хибридите са добри.

  33. 33 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 3178 Неутрално

    До коментар [#32] от "Дамян":

    Не само мода, но и по-ниски данъци. Колкото до динамиката, елдвигателя е с по-висок КПД от ДВГ и има потенциал да е достатъчно динамичен. Целият проблем е в проклетите батерии - тежат много и се изхабяват бързо. Ако това се разреши, елдвигателят има светло бъдеще.

    Gunter glieben glauchen globen




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.