"Дженерал мотърс" представи новия Acadia

 



Дженерал мотърс" използва изложението в Чикаго, което продължава до края на седмицата, за да представи новото поколение на GMC Acadia и неговото най-луксозно изпълнение Acadia Denali. Когато се появи през 2007 година, това беше първият кросоувър на марката GMC, който постоянно отчиташе увеличаване на продажбите, за да се стигне до рекордни нива през миналата година.


Една от причините за това беше предлагането на трети ред седалки с удобен достъп до тях чрез системата  SmartSlide. Версията Denali се появи през 2010 година и е насочена към платежоспособните клиенти. Предлагащата най-много лукс модификация, формира 30% от продажбите на Acadia.


Поглед към външния вид на GMC Acadia показва, че променени са предната престилка, радиаторната решетка, появили са се дневни LED светлини. Нови са задните светлини, отзад вече има спойлер, а гамата от 18, 19 и 20-цолови джанти е изцяло нова. В салона виждаме по-качествени материали.




GMC Acadia се предлага с 3.6-литров V6 мотор с директно впръскване и променлив ход на клапаните, които генерира мощност от 288 к.с. и максимален въртящ момент 266 Нм.. Серийно автомобилът е с предно предаване, но като опция има и версия със задвижване 4Х4.


Версията GMC Acadia Denali се отличава отвън по хромираната радиаторна решетка, по-ниския просвет, хромираните акценти, вградените в задната престилка изпускателни тръби с хромирани накрайници и 20 цоловите джанти. В салона присъстват перфорирана кожа в уникалния за гамата цвят Cocoa Dune, алуминиеви и дървени акценти, седалки с отопление и охлаждане и навигационна и аудиосистема с огромен, реагиращ на допир, дисплей. 


Серийно моделът разполага със система за предупреждение за автомобил в мъртвата зона на огледалата, асистент за поддържане на избраната лента на движение, двоен панорамен покрив, предната част на който се отваря и т.н. GMC Acura Denali е със задвижване 4Х4, а моторът е същият като в останалата гама - 3.6-литров с 288 конски сили.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (24)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на spv
    spv
    Рейтинг: 426 Неутрално

    И да го оплюваме и да го хвалим - предимно само на картинка ще го гледаме!

    -
  2. 2 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4224 Неутрално

    А колко му е разхода при 100 километра в час?

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  3. 3 Профил на smehur_co
    smehur_co
    Рейтинг: 546 Весело

    До коментар [#2] от "Храбър":

    [quote#2:"Храбър"]А колко му е разхода при 100 километра в час? [/quote]

    Около 45 лв в час...по сегашни цени на бензина...

    Вяра. Надежда. Любов.
  4. 4 Профил на ivanko001
    ivanko001
    Рейтинг: 426 Неутрално
  5. 5 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 491 Неутрално

    Харчи към 12-13 л/100км. Но толкова ще "изяде" и 3-литров дизел на Ауди Кю7 например. Пък дизелът по-скъп. Луксът си е на ниво. Единствено с поддръжката не знам как са нещата, навигация и километражът в мили (макар да слагат с малки цифри и в км/ч).

  6. 6 Профил на Вели
    Вели
    Рейтинг: 975 Любопитно

    Бре, къде изчена коефициентът за челно съпротиление????

  7. 7 Профил на Moonshine
    Moonshine
    Рейтинг: 584 Любопитно

    Не съм много наясно с производството на тежки камиони в Щатите, но да питам - имаше преди един туч, като този - ГМЦ Юкон, който много ме кефеше. Това сега наследник ли му се явява или са две отделни неща?

  8. 8 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 491 Неутрално

    До коментар [#7] от "Stardust":

    Различни модели са. Юкона си го има, но не знам дали имат планове да го обновяват през 2012.

  9. 9 Профил на ivailosavoff
    ivailosavoff
    Рейтинг: 472 Весело

    До коментар [#5] от "gogo2011":
    Да хубав е и луксозен, но за разхода не си прав!Карал съм стария модел!
    Относно консумацията да кажем 4е е 11-13!(което не го вярвам)
    Ауди хар4и градско 8.2; извънградско 6,5 и смесен цикъл 7,2
    Да не гоеорим за 4е зимно време консумацията не пада под 20 на 100


    Поздрави

  10. 10 Профил на Мерилин
    Мерилин
    Рейтинг: 740 Неутрално

    Несъмнено хубав автомобил, честито на тези, които могат да си го позволят, да му се радват и заради мен.

    Поддържането на АСТА е позор, независимо от партийната принадлежност.
  11. 11 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 491 Неутрално

    До коментар [#9] от "ivailosavoff":

    Ауди Кю7 с 3-литров дизел да харчи 8.2 градско? Това не мога да го повярвам! Имам познат с такава и в града не му пада под 12 общо взето. Ако се напъне извънградско да кара като едва гали педала може да ги докара до 8 л.

  12. 12 Профил на Прокопий Шарлатански
    Прокопий Шарлатански
    Рейтинг: 217 Неутрално

    До коментар [#4] от "ivanko001":
    2012 ACADIA DENALI
    Starting at: $44,660
    3.6L V6 engine FWD: City (MPG) 17 MPG (13.84 L/100km), Highway (MPG) 24 MPG (9.8 L/100km)
    3.6L V6 engine AWD: City (MPG) 16 MPG (14.7 L/100km), Highway (MPG) 23 MPG (10.23 L/100km)

  13. 13 Профил на Д.Станев
    Д.Станев
    Рейтинг: 636 Неутрално

    Ще изчакам дизела... иначе много симпатичен!

  14. 14 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 491 Неутрално

    До коментар [#13] от "Д.Станев":

    Дизел може и да няма въобще. Това е модел за американския пазар, а там изборът често е между два мотора - бензинови и големички.

  15. 15 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 1499 Весело

    От край време ми е било смешно това голямо GMC на решетката. Малко реднешко си пада.

    Апокалипсисът апокалиптичен
  16. 16 Профил на Прокопий Шарлатански
    Прокопий Шарлатански
    Рейтинг: 217 Неутрално

    До коментар [#13] от "Д.Станев":
    Ще си умреш с чакането- дизел няма да има. Така че имаш добро извинение, че не би го купил, като пренебрегнем основната причина- цената не ти е по джоба и типично по български си търсиш други оправдания- да наистина гроздето е кисело.

  17. 17 Профил на Д.Станев
    Д.Станев
    Рейтинг: 636 Неутрално

    Момчета, в грешка сте за дизела и за американците. Те са му страшни фенове. Конкретния модел може и да няма дизелови варианти за момента, но имайте предвид, че точно подобни автомобили разполагат с най-яките турбодизели Дурамакс и Куминс с по над 6.0 литра осмаци, такива които в Европа не са и чували за тях... Просто направете справка в ютюб.

  18. 18 Профил на wds23355772
    wds23355772
    Рейтинг: 1107 Весело

    До коментар [#11] от "gogo2011":

    Точно така си е. Q7-цата извънградско е 10-ка. Градско 13-ка. Това с 3 литра дизел. Няма и как да е иначе - тежи поне 2 тона, дълго е 5 метра и отгоре, автоматик...

  19. 19 Профил на peaspiring
    peaspiring
    Рейтинг: 551 Неутрално

    Само на мен ли ми прилича на Шевролет Каптива, само че поизлъскан?

    А иначе - Кю7 с 3л дизел харчеше 12+ в града, извънградско 8л, с внимателно каране, иначе 10л мин.

  20. 20 Профил на bag
    bag
    Рейтинг: 479 Неутрално

    До коментар [#7] от "Stardust":
    Yokon e по-голям, най-голямият.

  21. 21 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1317 Неутрално

    И сега малко цени:
    В момента версия денали и 4х4, 6ст.автоматик и 7 места е почти $46,000 ако си го вземеш от Ню Хемшир, т.е. без данък. Регистрацията и застраховката - $250
    Транспорта от НюЙорк Пристанище до Антверпен със 20' контейнер е около $3,200.
    Дотук с товарене и разтоварване - $50К.
    По днешния курс - 1.47565 излиза 73К левчета.
    Митото е 10% ДДС е 20%, или общо с тях излиза 96К.
    С рушветите в КАТ и Технотест за регистрацията - сложи го на 98,000 лв ти се връзва да си го караш тук.
    Алтернативите са:
    Кукурузер - 97К за 3.0 Дизел
    GL 350 CDI 4MATIC BE - 120К без ДДС-то
    За останалите не съм гледал.

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.
  22. 22 Профил на С Стоянов
    С Стоянов
    Рейтинг: 3191 Любопитно

    За около 70 000 лв тук можеш да се сдобиеш само с кореиски SUV , или някакво миниатюрно недоразумение като Q3 . Тази кола определено е в по- горните ценови сегменти на американския пазар , между впрочем .

    ВЯРНОСТ И ПОСТОЯНСТВО
  23. 23 Профил на jazzmin
    jazzmin
    Рейтинг: 426 Разстроено

    Ей това не ме кефи:
    мощност от 288 к.с. и максимален въртящ момент 266 Нм.

  24. 24 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 491 Неутрално

    До коментар [#22] от "crime_pays":

    Така е. Но за сравнение, в САЩ и БМВ Х5 можеш да вземеш за около 50 хил. долара и то с дизелов мотор. Ама нали сме богати в Европа...





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK